Sterkte FB, ook mannen zijn af en toe enorme bitches...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef fraubitch het volgende:
hij doet ongelooflijk bot en kortaf tegen mij opeens... ik snap het niet..
.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef StElsewhere het volgende:
Ik snap wel dat je niet alles hier gaat vertellen, maar ik ben heel nieuwsgierig..
Je moet je niet laten opfokken hoor, als jij hem niet nu niet wil zien, dan haalt ie z'n spullen toch later op.
Volgende week: "Monaco aan de Maas".quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:32 schreef k_man het volgende:
Afijn, iemand dus nog tips voor het fotograferen van auto's?
Groothoek of Macroquote:
en een fotocamera erbij wilt ook helpenquote:
Kan ook. als de achtergrond maar niet het onderwerp wordt!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:51 schreef k_man het volgende:
Neutrale achtergrond. Aha. Ik had juist het idee om 'm eens voor een kasteeltje ier in de buurt te zetten.
Als je een rooie auto hebt, moet je die niet tegen een bakstenen muur wegzetten natuurlijk. Een groene auto niet op het gras etc. Contrasterende kleur werkt het best.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef k_man het volgende:
Misschien wat spelen met de DOF en zorgen dat het kasteeltje wat onscherp is.
Checkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:37 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag naar de Dierentuin in Emmen![]()
Meisjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef fraubitch het volgende:
ik mis hem...
ik voel me kut dat ik me zo kut voel.
en dat ik jullei ermee lastigval.
vrouwen![]()
ik weet niet of ik morgen wel wil...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meisje, niet zo sad om iemand die het niet waard is! Je komt er echt wel weer bovenop, en helaas kan ik je ook vertellen dat dat waarschijnlijk wel nog even duurt. Maar dat komt vanzelf wel
. Morgen gezellig gek doen, huh?
Een beetje afleiding zal je goed doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of ik morgen wel wil...
*knuffel, knuffel, knuffel*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Handjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef freud het volgende:
Leuke toet joh! Rijden als een beest. Automaat of handjes? De automaat reed in ieder geval heerlijk! Kom ik dan met mijn leon...
Tuurlijk wil je morgen wel lieverdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je morgen wel lieverd. Daarom, wat al gezegd werd: al is het alleen maar voor de afleiding! En hoe kan ik nou geloofwaardig overkomen zonder jou erbij
?
Ik zou het heel jammer vinden als je niet komt. Bovendien is het misschien juist wel lekker als je er eenmaal ff uitbent. Gewoon lekker je gedachten op wat anders.quote:
Debje, heb jij de sc nog teruggelezen? Ik heb die pruik niet meer...mag ik misschien alsjeblieft een beetje met je haren knoeien morgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je morgen wel lieverd. Daarom, wat al gezegd werd: al is het alleen maar voor de afleiding! En hoe kan ik nou geloofwaardig overkomen zonder jou erbij
?
ik wil jullie niet teleurstellen, echt niet... maar mijn gevoel neemt een loopje met me..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zou het heel jammer vinden als je niet komt. Bovendien is het misschien juist wel lekker als je er eenmaal ff uitbent. Gewoon lekker je gedachten op wat anders.
Ik heb net nog oortjes zitten knutselen
Als je je er niet happy over voelt dan kom je gewoon niet...ik snap het wel hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil jullie niet teleurstellen, echt niet... maar mijn gevoel neemt een loopje met me..
ik weet gewoonm echt niet wat ik wil...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil jullie niet teleurstellen, echt niet... maar mijn gevoel neemt een loopje met me..
ik weet gewoonm echt niet wat ik wil...
hoelaat hadden we afgseproken? 1 uur toch? en helmond brouwhuis? of waar?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je je er niet happy over voelt dan kom je gewoon niet...ik snap het wel hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoelaat hadden we afgseproken? 1 uur toch? en helmond brouwhuis? of waar?
Helemaal niet, het gaat over foto's!quote:
Van mij mag je ons er altijd mee lastigvallen. t Scheelt meestal wel als je t een beetje van je af kunt praten tegen mensen die proberen lief terug te doen enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef fraubitch het volgende:
ik mis hem...
ik voel me kut dat ik me zo kut voel.
en dat ik jullei ermee lastigval.
iddquote:vrouwen![]()
Ik las het net...is best sneu moet ik zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef Xilantof het volgende:
Voor de FOTters die nog eens naar blijdorp willen:
Mogelijk vogelgriep in Diergaarde Blijdorp
Als je je auto lekker los wilt laten komen van je achtergrond, moet je niet teveel wit in je achtergrond hebben. Dat wordt bij grote DOF een witte (uitgebeten) waas. Je auto zal ook donkerder uitvallen, zonde want de kleur is gewoon mooi van zichzelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef k_man het volgende:
Een blauwe auto voor een wit kasteeltje...?
Ow, da's minderquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef Xilantof het volgende:
Voor de FOTters die nog eens naar blijdorp willen:
Mogelijk vogelgriep in Diergaarde Blijdorp
Dit lees je vast pas morgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Debje, heb jij de sc nog teruggelezen? Ik heb die pruik niet meer...mag ik misschien alsjeblieft een beetje met je haren knoeien morgenplease please pleaserder?
Je hoeft niet zo terug hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |