Het weer was echt superquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:28 schreef Yoni het volgende:
Leuk dat Emmen zo leuk was PZie je nou wel dat 't best meeviel met dat weer
Foto'squote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het weer was echt superMooie foto's gemaakt
Ik ga zo ff kijken
Drukke boel hier trouwens
moet het staal nog gewonnen worden danquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
![]()
Nu is die Fiat een zeer leuk autootje, dus tja de 1.4 SportSound editie mocht dan wel, Luxe + Sportiviteit, Snel, maar niet te snelmaar ja eenmaal bij de dealer , waren we eigenlijk verliefd op een andere auto en dat is deze.
*knip*
Ja we zijn er erg blij mee, en over twee weken is die klaar![]()
Dank,quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:24 schreef kwiebuske het volgende:
moet het staal nog gewonnen worden dan![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dank,
Nee ze moeten hem in het zwart overspuiten voor me![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dank,
Nee ze moeten hem in het zwart overspuiten voor me![]()
twee weken is best rap voor een nieuwequote:
Dat duurt nog even. LD wil een foto van een naakte vrouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar een stoere Chippendalequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En dan een mooie paintbrush-actie op de voorkant
![]()
Doe ze alletwee in een compromitterende houdingquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. LD wil een foto van een naakte vrouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar een stoere Chippendale
DAT..... naast de snoep en de balpennen die we ingeslagen hebben voor de kindertjesquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Phoenixx het volgende:
Ziet er héél vervelend uit, An.
Al die enge vrolijke kleurtjes, suffe palmbomen en zo.
Het zal er ook wel warm zijn en er lopen vast heel grote beesten rond...
't Is een opoffering, maar ja... iemand moet toch de lokale economie steunen, huh?
Pffff, kan even geen naakte vrouw meer zien zeg...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Phoenixx het volgende:
Dat duurt nog even. LD wil een foto van een naakte vrouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar een stoere Chippendale
Overdosis gehad?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:56 schreef freud het volgende:
[..]
Pffff, kan even geen naakte vrouw meer zien zeg...
Beetje maar. Maar goed, je doucht niet elke dag met 6 vrouwenquote:
Ja, je had het maar zwaar vandaag... arme jongen....quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Beetje maar. Maar goed, je doucht niet elke dag met 6 vrouwen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Beetje maar. Maar goed, je doucht niet elke dag met 6 vrouwen.
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, Feli met je nieuwe auto LD![]()
Freud zit niet zo op te scheppen, het waren vast geen mooie vrouwen
De dames debsterrr en fraubitch zijn hier net een half uurtje vertrokken. Ik heb zo'n 4 uur aan haar en visagie besteed ofzo![]()
Ik heb nog heel wat werk met het uitzoeken, maar er komt zeker snel wat van op fok hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat
Vraag maar aan Yoni, waren mooie vrouwenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, Feli met je nieuwe auto LD![]()
Freud zit niet zo op te scheppen, het waren vast geen mooie vrouwen
De dames debsterrr en fraubitch zijn hier net een half uurtje vertrokken. Ik heb zo'n 4 uur aan haar en visagie besteed ofzo![]()
Dus het uitgangspunt is knappe vrouwen er uit laten zien als wilde beesten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Uiteraard zelf een beetje mee gespeeld, dus niet dat ik dezelfde foto's heb hoor.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus het uitgangspunt is knappe vrouwen er uit laten zien als wilde beesten?
edit: of wilde vrouwen er uit laten zien als knappe beesten?
ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]Nou ze waren heel geduldig hoor, niet zo wild, ze deden het leuk als zebra en giraffe
Eentje was natuurlijk sowieso mooi, want dat was ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:18 schreef freud het volgende:
[..]
Vraag maar aan Yoni, waren mooie vrouwen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef Phoenixx het volgende:
Mooie foto's pea!! Mooie meiden ook natuurlijk...
'k Ben razend benieuwd naar de rest!!
Vandaar!! Ik heb echt een tijdje naar die foto's zitten staren, geprobeerd in gedachte de make up weg te poetsen en nog wist ik debsterr en fraubitch niet te herkennen. Ik was al bang dat ik helemaal niet meer wist wie debsterr en fraubitch waren... maar dat is gelukkig niet het geval.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dit zijn de voorbeelden maar...dit zijn niet mijn foto's
I wish...de mijne moeten ongeveer zo worden, ongeveer dan he
Ik zal ff alvast 1 foto waar ze samen op staan verkleinen en hier neerplantenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Vandaar!! Ik heb echt een tijdje naar die foto's zitten staren, geprobeerd in gedachte de make up weg te poetsen en nog wist ik debsterr en fraubitch niet te herkennen. Ik was al bang dat ik helemaal niet meer wist wie debsterr en fraubitch waren... maar dat is gelukkig niet het geval.
* Phoenixx gaat volgende keer beter lezen en niet meteen naar foto's staren!
Kleine FOT meet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eentje was natuurlijk sowieso mooi, want dat was ik![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |