ik kom er liever niet..quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:03 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kom op Eindhovenaren, het is een mooie dag om de auto te pakken en af te reizen naar de Arena.
Jullie komen toch niet slechts met 500 man? Is niet gezellig.
En die prijs heet nou eenmaal de Johan Cruijffschaal, een eerbetoon aan de beste voetballer ter wereld aller tijden!!!
Gaat maandag weer met de groep meedoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Affelay, nog steeds geblesseerd?
Die weet ik!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel gaat De Jong spelen dit seizoen?
Gaat hij niet naar Jong Oranje?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gaat maandag weer met de groep meedoen.
viel mij ook op, waarom hebben ze Lucius laten gaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
wat is Lamey slecht :S
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
wie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Osmar had 2 goals deze week, al zien we die nooit meer terug
okequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ferreyra
Verkeerde topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo, wat zullen die PSV'ers balen![]()
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef Radegast het volgende:
Salcido, daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Goeie aanwinst.
Moet nog wat effectiever worden en dan komt ie er welquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef pascalheister het volgende:
zo die zinloze wedstrijd ook weer gehad, nu op naar volgend week waar het echte seizoen begint
Koné was sterk en durfde niet voor eigen succes te gaan leek het wel. Beste man op het veld in de eerste helft was gewoon Aissati. Die gaat zich in de basis spelen als hij zich zo door ontwikkeld.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.
Maar ik vind het middenveld wel slechter zonder Simons.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef StarGazer het volgende:
Psv heeft gewoon een goed elftal, met een goede aanwinst (Salcido) erbij. Ik denk dat het dit jaar tussen Ajax en Psv zal gaan.
Balen he?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Zo, ik ben ook terug van mijn vakantie. En ik zie dat PSV de strijd om de super prestigieuse prijse heeft verloren
Duiveltja en Rubbereend worden bedanktquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef ASSpirine het volgende:
beetje offtopic, maareh, kan iemand mij een beknopte uitleg geven ivm rubbereend en duiveltjah?...
Eerste kwartier was niet best, daarna was PSV eigenlijk tot de 2-1 beter vond ik. Met name Koné en Aissati speelden goed, zo ook Salcido. Simons stond twee keer verkeerd te dekken bij twee goals, Farfán had af en toe een hele goede actie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Balen he?!
Ik heb er niets van gezien aangezien ik moest werken, maar de reacties hier doen me positiever worden dan het stuk dat ik op teletekst heb gelezen. Hoe erg werd PSV overlopen in het begin van de wedstrijd? Of is dat maar opgeblazen door de NOS?
Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe vonden jullie PSV?
Vond je Koné dramatisch? Hoe vond je jullie rechtsback dan wel niet? Ik vond hem juist slimmer spelen, zocht vaker de combinatie. Farfán werd goed verdedigd maar liet een paar keer zien waarom hij de beste aanvaller van de Eredivisie is. Salcido was goed, Aissati ook, Alex was ook prima. Voor Cocu ga ik vrezen dit seizoen, wordt erg lang voor hem. Simons achterin is tegen Sparta leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.
De degelijkheid lijkt er te zijn met Gomes, Alex, Cocu en Simons; maar er zal veel afhangen van de grillen van Farfan en Kone.
Ja; Beasley, Afellay en Ooijer komen dadelijk terug van blessures en verkoudheid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef BobbyHill het volgende:
Wat me vooral verbaasde was de waardeloze bankbezetting van PSV. Maar dat zal in de competitie wel verholpen zijn, neem ik aan.
Ik zag het, grazie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef dndiek het volgende:
Was die eerste goal geen buitenspel van Rosales?
off-topic: Dylan Dog, deelnemerslijst Serie A-toto is rond
Ogararu was dramatisch, Kone liep hem links, rechts, onder en boven voorbij. Tegen Heitinga kwam Kone er minder makkelijk door. Maar ik zei ook, het zag er leuk uit bij Kone, maar de efficiency is nul. En als hoogtepunt natuurlijk het niet eens voorbij durven gaan van Stamquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vond je Koné dramatisch? Hoe vond je jullie rechtsback dan wel niet? Ik vond hem juist slimmer spelen, zocht vaker de combinatie. Farfán werd goed verdedigd maar liet een paar keer zien waarom hij de beste aanvaller van de Eredivisie is. Salcido was goed, Aissati ook, Alex was ook prima. Voor Cocu ga ik vrezen dit seizoen, wordt erg lang voor hem. Simons achterin is tegen Sparta leuk.
Lamey is een drol eerste klas, kun je beter met een extra middenvelder gaan spelen en 3-4-3 of 3-5-2 gaan spelen.
Koné dramatisch? Sorry hoor, maar houd jij maar op met analyseren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.
De degelijkheid lijkt er te zijn met Gomes, Alex, Cocu en Simons; maar er zal veel afhangen van de grillen van Farfan en Kone.
Hij is nooit scherp in de laatste bal. Mentale kwestie lijkt het. Maakt een nonchalante, gearriveerde indruk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Continu gevaar tot de 16; een voorzet of een poging tot scoren zal bij Kone 1 op de 6 keer slagen gok ik zo. Dan ziet het er allemaal leuk uit, maar verder heb je er weinig aan. Het is absoluut geen killer. Ik ben echt nog steeds dolblij dat we Kone toendertijd niet voor 9 miljoen hebben gekocht.
Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef Bombardier het volgende:
Verder was het PSV die blij vlagen leuke combinaties en individuele acties liet zien. Ajax was in de counter een aantal maal gevaarlijk. Slotsom had een gelijkspel moeten zijn, gezien de spelverhoudingen. Ik vond echter Moens bij alle 2 doelpunten slecht opgesteld en het doelpunt van Perez had natuurlijk ook nooit mogen vallen, omdat je zo'n inzet van Stam naar de zijkant behoort te verwerken.
Eerste goal was een blunder van de defensie. Hoe kun je nou met twee man één speler laten ontglippen. Simpel te verdedigen normaliter. Of vóór je houden, of stappen als de mogelijkheid er is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend wasAlleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.
De eerste goal was prima uitgespeeld, de tweede was echt een knetterhard schot, daar heb je dan pech mee. Net als Stekelenburg met die kopbal. Dat schot van Sneijder was gewoon prima; niet veel keepers hadden die gehad.
Lamey speelt nog steeds als een pupil, zo onzeker. Zit geen overtuiging in z'n spel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:51 schreef ErikT het volgende:
Salcido is een goede hee!
Nu nog een rechtsback. Of 3-4-3 spelen... Lamey
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De derde goal lijkt me inderdaad een fout van Moens, al is het wel uitzonderlijk wat Sneijder kan. Maar ook dat was al van te voren bekend
daarom wil ik weten, welke rel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Duiveltja en Rubbereend worden bedankt
Ja, want die Schneidert scoort nooit zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.
iets met natte poesjes in flora&fauna geloof ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
daarom wil ik weten, welke rel?
Zo duidelijk is het niet..
wat heeft die jongen toch veel zondagsschoten vergeleken met andere net zo technisch beperkte voetballersquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.
Tsja, Koeman staat nu bepaald niet echt bekend om sterke analyse na de wedstrijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend wasAlleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.
Ach, die schaal mogen jullie hebben hoor, is me geen stuiver waard. Maar verliezen van Ajax is nooit leuk, lijkt me.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:05 schreef cultheld het volgende:
't was gewoon kut, gelukkig is 't maar een J.C. schaal.
Had je Dirk-Kuijt op bezoek ofzo?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
Is idd niet leuk, maar ik lag nog half in coma op de bank tijdens de wedstrijd en een vriend van me (Feyenoorder) riep om de halve seconde "kutkankerjoduhhh" en "waarom maken ze geen geluid in die ufo". Irritant als je zelf meer iemand bent die 't liefst naar het voetbal zelf kijkt.
Ik was in Rotterdamquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Erasmusch het volgende:
Wie staat er normaal op de plek van Lamey?
Geen geluid? Stond het geluid van de tv wel aanquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
Is idd niet leuk, maar ik lag nog half in coma op de bank tijdens de wedstrijd en een vriend van me (Feyenoorder) riep om de halve seconde "kutkankerjoduhhh" en "waarom maken ze geen geluid in die ufo". Irritant als je zelf meer iemand bent die 't liefst naar het voetbal zelf kijkt.
Lameyquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Erasmusch het volgende:
Wie staat er normaal op de plek van Lamey?
Was een topsfeer in het stadion! 410 maakte echt veel lawaai. Door die kut akoestiek hoor je het niet op tv.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen geluid? Stond het geluid van de tv wel aan
Het gaat om PSV. Dan moet je er toch íets van maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Ik vind dat analytische wegcijferen van doelpunten van Bombardier zo grappig. Dat kun je namelijk met ALLE doelpunten. Ook met die van PSV, want goh wat zag Stekelenburg daar slecht uit, en wat volgde de verdedigers Vayrynen en Cocu slecht.
Kom op zeg, met zulke argumentatie (zondagsschot, Moens te ver voor z'n goal, een knalhard schot verkeerd geparreerd, en twee man mogen door een tegenstander niet afgebluft worden) beargumenteer je elke wedstrijd richting een bloedeloze en oersaaie brilstand.
Dat is voetbal en je hebt verloren. Punt.
Was een serieuze vraag. Maar hij is dus eerste keus?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:55 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
![]()
We hebben nog een dikke twee weken voor de transferdeadline (toch?). Een spits en een rechtsback (en CV als Ooijer gaat) hebben we echt nog wel nodig. Er is geen fatsoenlijke reserve voor VoH en Lamey stapelde fout op fout.
Lamy heeft vorig seizoen al ruimschoots laten zien dat hij bij topwedstrijden gruwelijk tekort komt. Ik heb de hele Lamey-hype ook nooit gesnapt toen hij een paar wedstrijden aardig speelde op de linksback positie...quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lamey![]()
![]()
bah wat doet die gast nog bij PSV... sorry hoor maar, hij maakt iedere keer van die domme fouten... keer op keer.... ga toch ergens anders heen.
Maar in principe is dat wel raar. De hele kern is gebleven, alleen Lucius is weg, vorig seizoen zijn we makkelijk kampioen geworden en dit seizoen staan we er ineens niet goed voor? Na één wedstrijd weet je dat te vertellen? Terwijl we vorig seizoen dezelfde wedstrijd verloren en toch kampioen zijn geworden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De conclusie die ik moet trekken afgaande op gisteren en zo eens kijkend naar de selectie is dat we er als PSV niet echt goed voor staan. Versterkingen zijn gewenst, en dan niet in de breedte maar in de diepte. Als daar geen geld voor is gaan we een moeilijk seizoen tegemoet.
Je hebt het tegen Grrrrrrrrrquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar in principe is dat wel raar. De hele kern is gebleven, alleen Lucius is weg, vorig seizoen zijn we makkelijk kampioen geworden en dit seizoen staan we er ineens niet goed voor? Na één wedstrijd weet je dat te vertellen? Terwijl we vorig seizoen dezelfde wedstrijd verloren en toch kampioen zijn geworden?
Niet te veel gaan doemdenken mensen!
Eens, de kern van de groep geeft veel vertrouwen. Maar je blijft wel week in week uit hopen dat er geen blessures/schorsingen komen, want dan daalt de kwaliteit ineens tot het niveau schromelijk. En aangezien blessures en schorsingen onvoorkombaar zijn, zal er wel het een en ander bij moeten komen. Maar ja, van welk geld?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:29 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Grrrrrrrrr![]()
Ik zie het seizoen met vertrouwen tegemoet. Jammer dat we niet een extra back hebben gevonden, want dat was vorig jaar al het probleem. Met de huidige voorhoede en het middenveld zit het wel snor als iedereen fit en terug is. Het probleem is de rechtsbackpositie en Ooijer. Die laatste traint weliswaar mee, maar wil nog steeds weg. daar moet dus nog iemand voor gevonden worden. In de diepte investeren hoeft niet per sé. De breedte is veel belangrijker bleek gisteren...
Reiziger zit op de bank. Da's een rechtsback. Misschien niet meer top, maar slechter dan Lamey kan hij niet wezen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
Lameymaarja er is geen geld meer.
Ja, dat snap ik eigenlijk ook niet dat Lamey verkozen wordt boven Michael.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reiziger zit op de bank. Da's een rechtsback. Misschien niet meer top, maar slechter dan Lamey kan hij niet wezen.
Ik verwacht dit jaar ook veel meer tegenstand. Ajax heeft met Huntelaar en Stam 2 absolute toppers. PSV zit nog steeds zonder topspits die er 25 per seizoen in legt. Ooijer is zo goed als weg, er is geen geld voor een (fatsoenlijke) vervanger en we hebben ook nog eens een gigantisch probleem op de rechtsback-positie. Verder vraag ik me af of Cocu nog fysiek in staat is om zo'n seizoen als vorig jaar te draaien. Kijken we dan ook nog eens naar de breedte van de selectie, dan kan ik niet anders concluderen dat we ook daar de nodige problemen hebben, er zit gewoon veel te weinig kwaliteit op de bank. Tel daarbij op dat ik Ronald Koeman niet in staat zie om hetzelfde uit de groep te halen als Hiddink en je begrijpt al snel hoe ik tot de conclusie kom dat we er niet goed voor staan 1 week voor het begin van de competitie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar in principe is dat wel raar. De hele kern is gebleven, alleen Lucius is weg, vorig seizoen zijn we makkelijk kampioen geworden en dit seizoen staan we er ineens niet goed voor? Na één wedstrijd weet je dat te vertellen? Terwijl we vorig seizoen dezelfde wedstrijd verloren en toch kampioen zijn geworden?
Niet te veel gaan doemdenken mensen!
Investeren in de diepte betekent automatisch ook een investering in de breedte, voor mij hoeven er echt geen matige voetballers voor veel te veel geld aangetrokken te worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:29 schreef Neoktheone het volgende:
In de diepte investeren hoeft niet per sé. De breedte is veel belangrijker bleek gisteren...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
Erwin.
Hiddink stelde ook Lamey op en zette Reiziger op de bank.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef cultheld het volgende:
Dat hebben we te danken aan de grote denker R. Koeman: Het debiele broertje van Erwin.
Niet op rechts.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hiddink stelde ook Lamey op en zette Reiziger op de bank.
nee jij bent goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lamey![]()
![]()
bah wat doet die gast nog bij PSV... sorry hoor maar, hij maakt iedere keer van die domme fouten... keer op keer.... ga toch ergens anders heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |