abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40774753
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.
Moet nog wat effectiever worden en dan komt ie er wel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40774791
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef pascalheister het volgende:
zo die zinloze wedstrijd ook weer gehad, nu op naar volgend week waar het echte seizoen begint
. Zin in volgende week. Jammer dat dat shitOranje er nog tussen komt.
pi_40777879
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.
Koné was sterk en durfde niet voor eigen succes te gaan leek het wel. Beste man op het veld in de eerste helft was gewoon Aissati. Die gaat zich in de basis spelen als hij zich zo door ontwikkeld.

Al met al balen van het verlies, maar ik zag geen onaardig PSV. Ze waren gelijkwaardig, maar Ajax scoort drie uit drie (zonder Huntelaar :S).
We sure are cute for two ugly people.
pi_40777974
Psv heeft gewoon een goed elftal, met een goede aanwinst (Salcido) erbij. Ik denk dat het dit jaar tussen Ajax en Psv zal gaan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40778061
Koné was top. Altijd al een goede voetballer gevonden. Een aantal PSV'ers vind hem slecht omdat hij vorig jaar een aantal kansen verpruts heeft. Maar Koné komt er wel, let maar op.
lollig
pi_40778092
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef StarGazer het volgende:
Psv heeft gewoon een goed elftal, met een goede aanwinst (Salcido) erbij. Ik denk dat het dit jaar tussen Ajax en Psv zal gaan.
Maar ik vind het middenveld wel slechter zonder Simons.
lollig
pi_40778186
Zo, ik ben ook terug van mijn vakantie. En ik zie dat PSV de strijd om de super prestigieuse prijse heeft verloren
pi_40778799
beetje offtopic, maareh, kan iemand mij een beknopte uitleg geven ivm rubbereend en duiveltjah?...
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:16:43 #234
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40778876
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Zo, ik ben ook terug van mijn vakantie. En ik zie dat PSV de strijd om de super prestigieuse prijse heeft verloren
Balen he?!

Ik heb er niets van gezien aangezien ik moest werken, maar de reacties hier doen me positiever worden dan het stuk dat ik op teletekst heb gelezen. Hoe erg werd PSV overlopen in het begin van de wedstrijd? Of is dat maar opgeblazen door de NOS?
pi_40780606
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef ASSpirine het volgende:
beetje offtopic, maareh, kan iemand mij een beknopte uitleg geven ivm rubbereend en duiveltjah?...
Duiveltja en Rubbereend worden bedankt
pi_40781638
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Balen he?!

Ik heb er niets van gezien aangezien ik moest werken, maar de reacties hier doen me positiever worden dan het stuk dat ik op teletekst heb gelezen. Hoe erg werd PSV overlopen in het begin van de wedstrijd? Of is dat maar opgeblazen door de NOS?
Eerste kwartier was niet best, daarna was PSV eigenlijk tot de 2-1 beter vond ik. Met name Koné en Aissati speelden goed, zo ook Salcido. Simons stond twee keer verkeerd te dekken bij twee goals, Farfán had af en toe een hele goede actie.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40781682
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe vonden jullie PSV?
Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.

De degelijkheid lijkt er te zijn met Gomes, Alex, Cocu en Simons; maar er zal veel afhangen van de grillen van Farfan en Kone.
pi_40781705
Was die eerste goal geen buitenspel van Rosales?

off-topic: Dylan Dog, deelnemerslijst Serie A-toto is rond
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40781815
Wat me vooral verbaasde was de waardeloze bankbezetting van PSV. Maar dat zal in de competitie wel verholpen zijn, neem ik aan.
Woo-loo-loo!
pi_40781865
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.

De degelijkheid lijkt er te zijn met Gomes, Alex, Cocu en Simons; maar er zal veel afhangen van de grillen van Farfan en Kone.
Vond je Koné dramatisch? Hoe vond je jullie rechtsback dan wel niet? Ik vond hem juist slimmer spelen, zocht vaker de combinatie. Farfán werd goed verdedigd maar liet een paar keer zien waarom hij de beste aanvaller van de Eredivisie is. Salcido was goed, Aissati ook, Alex was ook prima. Voor Cocu ga ik vrezen dit seizoen, wordt erg lang voor hem. Simons achterin is tegen Sparta leuk.

Lamey is een drol eerste klas, kun je beter met een extra middenvelder gaan spelen en 3-4-3 of 3-5-2 gaan spelen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40781889
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef BobbyHill het volgende:
Wat me vooral verbaasde was de waardeloze bankbezetting van PSV. Maar dat zal in de competitie wel verholpen zijn, neem ik aan.
Ja; Beasley, Afellay en Ooijer komen dadelijk terug van blessures en verkoudheid.

vergeet verder niet dat we geen rooie cent hebben om iets van kwaliteit te kopen (jaja, wij kopen altijd alles).
Wat een vrouw!
spits!
pi_40781895
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef dndiek het volgende:
Was die eerste goal geen buitenspel van Rosales?

off-topic: Dylan Dog, deelnemerslijst Serie A-toto is rond
Ik zag het, grazie!
Wat een vrouw!
spits!
pi_40782047
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vond je Koné dramatisch? Hoe vond je jullie rechtsback dan wel niet? Ik vond hem juist slimmer spelen, zocht vaker de combinatie. Farfán werd goed verdedigd maar liet een paar keer zien waarom hij de beste aanvaller van de Eredivisie is. Salcido was goed, Aissati ook, Alex was ook prima. Voor Cocu ga ik vrezen dit seizoen, wordt erg lang voor hem. Simons achterin is tegen Sparta leuk.

Lamey is een drol eerste klas, kun je beter met een extra middenvelder gaan spelen en 3-4-3 of 3-5-2 gaan spelen.
Ogararu was dramatisch, Kone liep hem links, rechts, onder en boven voorbij. Tegen Heitinga kwam Kone er minder makkelijk door. Maar ik zei ook, het zag er leuk uit bij Kone, maar de efficiency is nul. En als hoogtepunt natuurlijk het niet eens voorbij durven gaan van Stam

Op die spaarzame momenten dat Farfan vrij was, zocht ie teveel naar een overtreding. Jammer en niet nodig. Zou hem veel meer krediet opleveren wanneer ie dat zou minderen. Middenveld van PSV vond ik amper opvallen om eerlijk te zijn, veel ballen gingen snel naar Kone; maar dat kwam misschien ook wel door Gabri.

Cocu was niet best nee; ik denk dat ie aan het eind van het seizoen niet meer dan helftjes zal spelen. Over het geheel was PSV veel matiger en minder fel dan Ajax. Als Ooijer weggaat, dan wordt het best zwaar denk ik hoor; zeker wanneer je Farfan of Alex zou missen door een blessure.
pi_40782093
Ik vond psv tegenvallen en denk ik minder sterk dan vorig seizoen. Kone speelde een aardige wedstrijd maar dat was de 2e helft na de wissels aan Ajax kant ook een stuk minder, dus misschien lag dat meer aan Ogaragu? Verder vond ik dat we op het begin van de tweede helft na gewoon de betere ploeg zijn geweest en vrij weinig hebben weggegeven. Uitslag dan ook volkomen verdiend, en ik denk dat de competitie tussen psv en Ajax zal gaan en nog flink spannend kan gaan worden

Maarja, jullie hebben Koeman en daar heb ik eerlijk gezegd minder vertrouwen in dan Ten Cate.
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:35:53 #245
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40782126
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Koné dramatisch? Sorry hoor, maar houd jij maar op met analyseren.

Koné speelde uitstekend. Continu gevaar. Heeft Ogaru compleet uit de wedstrijd gespeeld, wat zich resulteerde in een wissel. Speelde overigens erg scherp en snel in de omschakeling. Kan draaien in één miliseconde en even zo snel openen.
Farfán was een aantal keer gevaarlijk. Moet voortaan iets minder gefocussed zijn op het vallen bij de rand-16. Ik weet namelijk wel waar hij op uit is, op een vrije trap die hij vervolgens zèlf kan verzilveren. Veel meer zat er vandaag niet in voor Farfán, omdat hij steeds in de trechter Stam-Vermaelen terecht kwam.
Salcido liet zien een terrier-achtige back te zijn. Bijtertje. Komt er ongetwijfeld, al is het alleen op inzet al.
Vayrinen speelde wat onwennig. Zal meer tempo, afstand en diepgang toe moeten voegen. Anders lijkt mij die plaats snel vergeven voor bijvoorbeeld Affelay.
Z'n homey Issi speelde trouwens bij vlagen uitermate sterk. Passeerde gemakkelijk en penetreerde een aantal keer gevaarlijk.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_40782216
Continu gevaar tot de 16; een voorzet of een poging tot scoren zal bij Kone 1 op de 6 keer slagen gok ik zo. Dan ziet het er allemaal leuk uit, maar verder heb je er weinig aan. Het is absoluut geen killer. Ik ben echt nog steeds dolblij dat we Kone toendertijd niet voor 9 miljoen hebben gekocht.
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:39:08 #247
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40782237
Verder was het PSV die blij vlagen leuke combinaties en individuele acties liet zien. Ajax was in de counter een aantal maal gevaarlijk. Slotsom had een gelijkspel moeten zijn, gezien de spelverhoudingen. Ik vond echter Moens bij alle 2 doelpunten slecht opgesteld en het doelpunt van Perez had natuurlijk ook nooit mogen vallen, omdat je zo'n inzet van Stam naar de zijkant behoort te verwerken.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:40:10 #248
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40782281
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Continu gevaar tot de 16; een voorzet of een poging tot scoren zal bij Kone 1 op de 6 keer slagen gok ik zo. Dan ziet het er allemaal leuk uit, maar verder heb je er weinig aan. Het is absoluut geen killer. Ik ben echt nog steeds dolblij dat we Kone toendertijd niet voor 9 miljoen hebben gekocht.
Hij is nooit scherp in de laatste bal. Mentale kwestie lijkt het. Maakt een nonchalante, gearriveerde indruk.
pi_40782406
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef Bombardier het volgende:
Verder was het PSV die blij vlagen leuke combinaties en individuele acties liet zien. Ajax was in de counter een aantal maal gevaarlijk. Slotsom had een gelijkspel moeten zijn, gezien de spelverhoudingen. Ik vond echter Moens bij alle 2 doelpunten slecht opgesteld en het doelpunt van Perez had natuurlijk ook nooit mogen vallen, omdat je zo'n inzet van Stam naar de zijkant behoort te verwerken.
Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend was Alleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.

De eerste goal was prima uitgespeeld, de tweede was echt een knetterhard schot, daar heb je dan pech mee. Net als Stekelenburg met die kopbal. Dat schot van Sneijder was gewoon prima; niet veel keepers hadden die gehad.
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:44:32 #250
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40782436
arme jongens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')