viel mij ook op, waarom hebben ze Lucius laten gaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
wat is Lamey slecht :S
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
wie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Osmar had 2 goals deze week, al zien we die nooit meer terug
okequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ferreyra
Verkeerde topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo, wat zullen die PSV'ers balen![]()
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef Radegast het volgende:
Salcido, daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Goeie aanwinst.
Moet nog wat effectiever worden en dan komt ie er welquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef pascalheister het volgende:
zo die zinloze wedstrijd ook weer gehad, nu op naar volgend week waar het echte seizoen begint
Koné was sterk en durfde niet voor eigen succes te gaan leek het wel. Beste man op het veld in de eerste helft was gewoon Aissati. Die gaat zich in de basis spelen als hij zich zo door ontwikkeld.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.
Maar ik vind het middenveld wel slechter zonder Simons.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef StarGazer het volgende:
Psv heeft gewoon een goed elftal, met een goede aanwinst (Salcido) erbij. Ik denk dat het dit jaar tussen Ajax en Psv zal gaan.
Balen he?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Zo, ik ben ook terug van mijn vakantie. En ik zie dat PSV de strijd om de super prestigieuse prijse heeft verloren
Duiveltja en Rubbereend worden bedanktquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef ASSpirine het volgende:
beetje offtopic, maareh, kan iemand mij een beknopte uitleg geven ivm rubbereend en duiveltjah?...
Eerste kwartier was niet best, daarna was PSV eigenlijk tot de 2-1 beter vond ik. Met name Koné en Aissati speelden goed, zo ook Salcido. Simons stond twee keer verkeerd te dekken bij twee goals, Farfán had af en toe een hele goede actie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Balen he?!
Ik heb er niets van gezien aangezien ik moest werken, maar de reacties hier doen me positiever worden dan het stuk dat ik op teletekst heb gelezen. Hoe erg werd PSV overlopen in het begin van de wedstrijd? Of is dat maar opgeblazen door de NOS?
Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe vonden jullie PSV?
Vond je Koné dramatisch? Hoe vond je jullie rechtsback dan wel niet? Ik vond hem juist slimmer spelen, zocht vaker de combinatie. Farfán werd goed verdedigd maar liet een paar keer zien waarom hij de beste aanvaller van de Eredivisie is. Salcido was goed, Aissati ook, Alex was ook prima. Voor Cocu ga ik vrezen dit seizoen, wordt erg lang voor hem. Simons achterin is tegen Sparta leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Farfan en Kone dramatisch. Farfan amper gezien, ging weer veel te snel naar de grond. Kone leek elke keer gevaarlijk, maar er kwam amper iets uit. Vayrinnen was veel te veel bezig met andere dingen, leek ook geirriteerd te spelen. Die Salcido speeld een goede eerste helft, lijkt me een goede aankoop.
De degelijkheid lijkt er te zijn met Gomes, Alex, Cocu en Simons; maar er zal veel afhangen van de grillen van Farfan en Kone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |