ik kom er liever niet..quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:03 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kom op Eindhovenaren, het is een mooie dag om de auto te pakken en af te reizen naar de Arena.
Jullie komen toch niet slechts met 500 man? Is niet gezellig.
En die prijs heet nou eenmaal de Johan Cruijffschaal, een eerbetoon aan de beste voetballer ter wereld aller tijden!!!
Gaat maandag weer met de groep meedoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Affelay, nog steeds geblesseerd?
Die weet ik!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel gaat De Jong spelen dit seizoen?
Gaat hij niet naar Jong Oranje?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gaat maandag weer met de groep meedoen.
viel mij ook op, waarom hebben ze Lucius laten gaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
wat is Lamey slecht :S
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
wie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Osmar had 2 goals deze week, al zien we die nooit meer terug
okequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ferreyra
Verkeerde topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo, wat zullen die PSV'ers balen![]()
Vond ik ook. Koné vond ik ook gevaarlijk en vaak slim spelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef Radegast het volgende:
Salcido, daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Goeie aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |