abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:49:42 #251
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40782599
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend was Alleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.

De eerste goal was prima uitgespeeld, de tweede was echt een knetterhard schot, daar heb je dan pech mee. Net als Stekelenburg met die kopbal. Dat schot van Sneijder was gewoon prima; niet veel keepers hadden die gehad.
Eerste goal was een blunder van de defensie. Hoe kun je nou met twee man één speler laten ontglippen. Simpel te verdedigen normaliter. Of vóór je houden, of stappen als de mogelijkheid er is.
Tweede goal was dus een harde inzet van Stam die naar de zijkant verwerkt had moeten worden.
Derde goal was een krul om de keeper heen. Je mag wel ver uit je goal staan, maar houd rekening met die afstand en curve. Dat is een gevoelskwestie en dat behoor je wel te weten als profkeeper, helemaal met de lengte van Moens. Moens stond dus tè ver uit z'n goal op dat moment. Tweede reden is, dat je minder lang op een bal kan anticiperen, zo ver uit je goal.
De goal van Cocu was ook knullig verdedigen van Stam (laat man weglopen) en slecht verwerken van Stekelenburg.

Wedstrijd was dus eerder een foutenfestival, dan een doelpuntrijk spektakel.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:51:43 #252
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40782647
Salcido is een goede hee!
Nu nog een rechtsback. Of 3-4-3 spelen... Lamey
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:52:35 #253
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40782670
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:51 schreef ErikT het volgende:
Salcido is een goede hee!
Nu nog een rechtsback. Of 3-4-3 spelen... Lamey
Lamey speelt nog steeds als een pupil, zo onzeker. Zit geen overtuiging in z'n spel.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_40782695
De derde goal lijkt me inderdaad een fout van Moens, al is het wel uitzonderlijk wat Sneijder kan. Maar ook dat was al van te voren bekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:55:42 #255
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40782763
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De derde goal lijkt me inderdaad een fout van Moens, al is het wel uitzonderlijk wat Sneijder kan. Maar ook dat was al van te voren bekend
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.
pi_40782780
Gehaktdag !
pi_40782857
quote:
daarom wil ik weten, welke rel?
Zo duidelijk is het niet..
pi_40782880
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:55 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.
Ja, want die Schneidert scoort nooit zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40783588
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

daarom wil ik weten, welke rel?
Zo duidelijk is het niet..
iets met natte poesjes in flora&fauna geloof ik
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:37:28 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40784118
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:55 schreef Bombardier het volgende:

[..]

wat heeft die jongen toch veel zondagsschoten vergeleken met andere net zo technisch beperkte voetballers
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:40:21 #261
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_40784208
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend was Alleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.
Tsja, Koeman staat nu bepaald niet echt bekend om sterke analyse na de wedstrijd.
Vaak een beetje zielig en calimeroachtig, tenminste in zijn Ajax tijd......

Eerste kwartier was voor Ajax, daarna pakte PSV de draad weer op. Niet echt super dominerend, maar wel redelijk.
2e helft was eerste kwartier idd voor PSV, toen sliepen we weer en kwam de goal.
Daarna had PSV gewoon de kracht niet meer om echt wat terug te doen

De wissels van Koeman snapte ik totaal niet, Feher voor Vayrinen (speelde aardig)
en Addo voor Cocu
Ik weet dat er een paar niet bij waren, maar we missen aanvallend gezien gewoon wat spelers in de breedte, dat gaat ons opbreken als we er geen extra spits bij krijgen.......
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:04:22 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40784820
Ik vind dat analytische wegcijferen van doelpunten van Bombardier zo grappig. Dat kun je namelijk met ALLE doelpunten. Ook met die van PSV, want goh wat zag Stekelenburg daar slecht uit, en wat volgde de verdedigers Vayrynen en Cocu slecht.

Kom op zeg, met zulke argumentatie (zondagsschot, Moens te ver voor z'n goal, een knalhard schot verkeerd geparreerd, en twee man mogen door een tegenstander niet afgebluft worden) beargumenteer je elke wedstrijd richting een bloedeloze en oersaaie brilstand.

Dat is voetbal en je hebt verloren. Punt.
pi_40784855
't was gewoon kut, gelukkig is 't maar een J.C. schaal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:06:37 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40784889
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:05 schreef cultheld het volgende:
't was gewoon kut, gelukkig is 't maar een J.C. schaal.
Ach, die schaal mogen jullie hebben hoor, is me geen stuiver waard. Maar verliezen van Ajax is nooit leuk, lijkt me.
pi_40785014
Is idd niet leuk, maar ik lag nog half in coma op de bank tijdens de wedstrijd en een vriend van me (Feyenoorder) riep om de halve seconde "kutkankerjoduhhh" en "waarom maken ze geen geluid in die ufo". Irritant als je zelf meer iemand bent die 't liefst naar het voetbal zelf kijkt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40785556
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
Is idd niet leuk, maar ik lag nog half in coma op de bank tijdens de wedstrijd en een vriend van me (Feyenoorder) riep om de halve seconde "kutkankerjoduhhh" en "waarom maken ze geen geluid in die ufo". Irritant als je zelf meer iemand bent die 't liefst naar het voetbal zelf kijkt .
Had je Dirk-Kuijt op bezoek ofzo?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40785596
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik was in Rotterdam . Die gozer is gewoon erg ongenuanceerd, laten we het daar op houden .
pi_40786127
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:38 schreef F1Bas het volgende:
Woo-loo-loo!
  maandag 14 augustus 2006 @ 02:20:30 #269
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_40786286
gasten ik zit in het buitenland en heb het niet kunnen volgen....ook alles wat er de afgelopen weken is gebeurd....wat is er nou gebeurd ....hoe kan je zo verliezen van die gelkoppie's??!
en wat vinden jullie nou van Koeman...dat is toch een balgehakt-coach eerste klas!?
brugge-ado
pi_40787830
Wie staat er normaal op de plek van Lamey?
pi_40787947
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Erasmusch het volgende:

We hebben nog een dikke twee weken voor de transferdeadline (toch?). Een spits en een rechtsback (en CV als Ooijer gaat) hebben we echt nog wel nodig. Er is geen fatsoenlijke reserve voor VoH en Lamey stapelde fout op fout.
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:18:03 #272
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40788025

Veel plezier met koeman!
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:25:12 #273
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40788070
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
Geen geluid? Stond het geluid van de tv wel aan
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:31:19 #274
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40788119
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Erasmusch het volgende:
Lamey bah wat doet die gast nog bij PSV... sorry hoor maar, hij maakt iedere keer van die domme fouten... keer op keer.... ga toch ergens anders heen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_40788618
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 08:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Geen geluid? Stond het geluid van de tv wel aan
Was een topsfeer in het stadion! 410 maakte echt veel lawaai. Door die kut akoestiek hoor je het niet op tv.
verder genoten van de psv aanhang
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')