Eerste goal was een blunder van de defensie. Hoe kun je nou met twee man één speler laten ontglippen. Simpel te verdedigen normaliter. Of vóór je houden, of stappen als de mogelijkheid er is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend wasAlleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.
De eerste goal was prima uitgespeeld, de tweede was echt een knetterhard schot, daar heb je dan pech mee. Net als Stekelenburg met die kopbal. Dat schot van Sneijder was gewoon prima; niet veel keepers hadden die gehad.
Lamey speelt nog steeds als een pupil, zo onzeker. Zit geen overtuiging in z'n spel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:51 schreef ErikT het volgende:
Salcido is een goede hee!
Nu nog een rechtsback. Of 3-4-3 spelen... Lamey
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De derde goal lijkt me inderdaad een fout van Moens, al is het wel uitzonderlijk wat Sneijder kan. Maar ook dat was al van te voren bekend
daarom wil ik weten, welke rel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Duiveltja en Rubbereend worden bedankt
Ja, want die Schneidert scoort nooit zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.
iets met natte poesjes in flora&fauna geloof ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
daarom wil ik weten, welke rel?
Zo duidelijk is het niet..
wat heeft die jongen toch veel zondagsschoten vergeleken met andere net zo technisch beperkte voetballersquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat heet een zondagsschot. En een tip voor Alex; Laat nóóit je tegenstander uithalen, zo in de loop.
Tsja, Koeman staat nu bepaald niet echt bekend om sterke analyse na de wedstrijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet echt niet of ik dan een totaal andere wedstrijd heb gezien, maar Koeman blaatte op de radio ook al dat de 2-1 dik onverdiend wasAlleen het eerste kwartier na de rust zette PSV even aan en was Ajax ongeorganiseerd; daar had PSV wel door moeten drukken, maar verder was het echt alleen Ajax hoor. Ik wil dan echt zo objectief mogelijk kijken, maar PSV verdiende niet de overwinning noch een gelijkspel.
Ach, die schaal mogen jullie hebben hoor, is me geen stuiver waard. Maar verliezen van Ajax is nooit leuk, lijkt me.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:05 schreef cultheld het volgende:
't was gewoon kut, gelukkig is 't maar een J.C. schaal.
Had je Dirk-Kuijt op bezoek ofzo?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
Is idd niet leuk, maar ik lag nog half in coma op de bank tijdens de wedstrijd en een vriend van me (Feyenoorder) riep om de halve seconde "kutkankerjoduhhh" en "waarom maken ze geen geluid in die ufo". Irritant als je zelf meer iemand bent die 't liefst naar het voetbal zelf kijkt.
Ik was in Rotterdamquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Erasmusch het volgende:
Wie staat er normaal op de plek van Lamey?
Geen geluid? Stond het geluid van de tv wel aanquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
Is idd niet leuk, maar ik lag nog half in coma op de bank tijdens de wedstrijd en een vriend van me (Feyenoorder) riep om de halve seconde "kutkankerjoduhhh" en "waarom maken ze geen geluid in die ufo". Irritant als je zelf meer iemand bent die 't liefst naar het voetbal zelf kijkt.
Lameyquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Erasmusch het volgende:
Wie staat er normaal op de plek van Lamey?
Was een topsfeer in het stadion! 410 maakte echt veel lawaai. Door die kut akoestiek hoor je het niet op tv.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen geluid? Stond het geluid van de tv wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |