Tyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef tnimble het volgende:
Leuke zus MMach! en wat een troep in die kamer zeg mag inderdaad wel eens wat aan gebeuren! Eee die kasten tja het moet je smaak wezen, zier er wel aardig uit maar ook niet mijn smaak. Ik ga meer voor het hypermoderne maar dan wel jaren 1910 / 1920. Maar goed je Pa kon er dus ook wat van met die boekenkast wel gek groenglas maar ja. Super familie dus!
Veel suc6!!!
Ach germquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef MMach het volgende:
Tenmidden van de tornado zat ze er een beetje verweesd bij![]()
[afbeelding]
Oh wat sneu.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef MMach het volgende:
[..]
Ty.
Mijn vader is intussen wel al overleden, net als mijn moeder, maar hij kon wel veel. Al kan ik mij niet direct dingen herinneren die hij 100% heeft afgewerkt. Hij was een serieuze perfectionist, maar echt tot in de allerkleinste details, en op die manier kan je gewoon niks afwerken binnen normale tijdsbestekken. Hij zou waarschijnlijk niet al te blij zijn met mijn werken wegens te onnauwkeurig of zo.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef MMach het volgende:
De kleur heeft zij gekozen (lichtbeige en bruin van colores del mundo)
Stappenplan voor het openen van een boekenkast:
1. Zoek een oude speedboor en slijp die, oogbescherming dragen !
[afbeelding]
tot je deze vorm bekomt
[afbeelding]
2. Plaats de vorm in de boormachine (traagdraaiend, juiste richting, maximale koppel)
3. Steek de vorm in het sleutelgat en start de boormachine
4. Geniet van het geluid van versplinterend metaal
[afbeelding]
5. Aanschouw het wonder.
[afbeelding]
Met een briefje....sorry voor het verstoppen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat de sleutel aan de achterkant van de kast is geplakt in een envelop. Of boven op de kast ligt.
Maar complimenten hoor, wat werk jij hard! Je zus kan erg trots op je zijn!![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:30 schreef MMach het volgende:
-- Snip Snap --
Lukt het niet tegen vanavond, dan zal mijn dag geen 24u hebben maar 48u. En dat heeft niks te maken met hyperactief zijn, maar doen wat je zegt te willen doen.![]()
In tegen stelling tot jouw snelheid! Petje af!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:16 schreef MMach het volgende:
En we gaan verder![]()
[afbeelding]
Eerste muur gedaan (het vreemde licht komt door de flash, dan zie je dat behang beter)
En het is niet omdat het snel is dat het daarom slechter is in tegendeel, ik moet zeggen dat het heel strak is eigenlijk. Mede dankzij dit heerlijke precieze en niet-buigend mes
[afbeelding]
overgens gaat Fok vandaag ontzettend traag![]()
Nu heb ik even tijd om hierop te reageren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Cyan het volgende:
Ik heb zonet al je andere projecten bekeken! Geweldig!![]()
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat van dit project! Woon je samen met je zus en je broer in 1 huis? En wat vinden zij van je projecten?
En heb je misschien ook foto's van het huis? Het klinkt namelijk als een heel lief en schattig oud huisje?
Ik vind het een geweldig huis!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef MMach het volgende:
En nog een noot terzijde die niks met fok of de reacties hier heeft te maken, wees gerust.
Waar ik het van krijg zijn van die mensen die als ze binnenkomen direct beginnen afgeven op de staat van het huis, maar dan op een manier die ons met de vinger wijst, alsof wij de schuldige zijn.
Ik kan foto's tonen uit '99 die echt 10tallen keren erger zijn dan de ergste foto's die hier staan.
Je moet denken dat wij 5 jaar nodig gehad hebben om brol uit dit huis af te voeren naar het stort, elk weekend met de golf variant en de laatste 2 jaar de volkswagen transporter. No kidding.
Ikzelf vind het niet zo erg dat het huis er nu zo uit ziet want 'we' doen er iets aan. Mensen die die fout durven maken smijt ik stante pede buiten
En oh ja: dit soort huizen is ook in België een uitzonderingVoor jullie het idee krijgen dat het wel zeer erg met België is gesteld
MMach schreef eerder in dit topic dat jammer genoeg zijn ouders allebei al zijn overleden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:58 schreef Cyan het volgende:
Ga je na deze kamer nog meer grote klusprojecten doen? En is het heel erg ongepast als ik uit pure nieuwsgierigheid vraag waar je ouders zijn?![]()
Stoeffen is inderdaad pochen in het nederlands geloof ik. Het is dus (overdreven?) te koop lopen met een bezitting/activiteit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig huis!![]()
Tuurlijk heeft het aan de buitenkant nog wat onderhoud nodig maar het ziet er uit zoals ik het me had voorgesteld. Lief en een huis met een verhaal.
Ga je na deze kamer nog meer grote klusprojecten doen? En is het heel erg ongepast als ik uit pure nieuwsgierigheid vraag waar je ouders zijn?![]()
Ga je trouwens nog iets met die boekenkast doen? Andere glaspaneeltjes erin? En wat is stoefen? Zo iets als uhm ... wat is het woord ook alweer ... pochen? Wat een vragen he!![]()
Sorry dat wist ik niet! Het heeft je in ieder geval veel positieve energie gegeven! Het is een mooie gedachte dat je het huis waar je met je ouders hebt gewoond zo'n extreme make over kan geven!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef MMach het volgende:
[..]
Stoeffen is inderdaad pochen in het nederlands geloof ik. Het is dus (overdreven?) te koop lopen met een bezitting/activiteit.
En nee, dat van mijn ouders is niet ongepast, maar een spijtige zaak
Mijn moeder is in 1992 overleden aan borstkanker (ik was toen 5 of zo dus veel weet ik er niet van)
Mijn vader is in 1999 overleden aan een hartaanval (uitgelokt door een asmatische aanval), hier thuis, beneden, in de armen van mijn broer en ik.
Dat feit heeft een spijtige kant; het wees zijn, obviously, maar ik aarzel niet om te zeggen dat ik er veel en veel sterker ben door geworden. Het was vanaf 13 jaar bittere ernst (niet alleen voor mij natuurlijk, maar ik kan alleen voor mezelf spreken). Met de attitude van een mietje hou je het niet lang vol dus je krijgt vanzelf een ijzeren wil en doorzettingsvermogen omdat het gewoon niet anders kan.
Was ik geen wees geweest dan was ik in geen geval zoals ik nu ben. Ik zou ook nooit toelating gekregen hebben om zulke grootse projecten op mijn relatief jonge leeftijd even te proberen, dus dat is een positieve kant i guess.
Tis me nogal een leven maar echt spijt dat alles zo is gelopen heb ik niet.
Oke dan gaan we weer ontopicquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef MMach het volgende:
Het begint hier mss offtopic te gaan, maar bon
Ik heb er inderdaad écht plezier in. Niet alleen dat, voor mij is het meer dan wat werken alleen. Het is een manier om ernstige kopzorgen te overpeinzen. Ik ben alleen, niemand die me stoort, muziekje op de archtergrond en nuttig bezig zijn. Vooruitgang zien en weten dat jij ervor hebt gezorgd, dat geeft ook enorm veel voldoening.
Kan je de vloer niet schuren en aflakken? Alhoewel daar ook weer veel tijd in gaat zitten natuurlijk. Maar je gaat de muren zowieso een lichte kleur geven dus misschien valt het wel mee met donkere.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef MMach het volgende:
Jep, 300¤ is zeker krap. Nu is er al 100¤ verdwenen naar het behang enzo. Daar moet nog dure verf vanaf en nog wat kleinigheden. Met dat geld zijn geen speciale dingen te doen, dus het zal blijven bij een gewone prpere kamer.
Onder het tapijt blijkt een donkerbruin geverfde plankenvloer te liggen. Volgens mij nog in goede staat voor zover ik kan zien. Alleen zal donkerbruin die kamer erg donker maken, zeker met die antieke kastgevallen, dus vloerverf? Maar dat kost weer een pak waarschijnlijk en ik heb geen idee wat voor soort verf dat is.
True!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef MMach het volgende:
Dat is inderdaad een optie. Maar ik ga wachten met de vloer tot na de schilderwerken (die komen er snel aan) omdat ik dan niet moet letten op vlekken op de vloer. Vlekken op het tapijt zijn niet erg omdat het toch weg moet.
Wat hij zegt! Ik post echt nooit in K&W, heb het de afgelopen maand in de verveelde uurtjes op mn stage pas ontdekt, moet zeggen dat ik wel echt onder de indruk ben van je projecten hoewel niet alles mijn smaak is , ziet er puik uit!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Cybersijp het volgende:
MMach,
petje af kerel! en stoef maar een end heen, het houd je wel op de been.... (althans dat heb ik met de "casa" als er niet zo enthousiast gereageerd zou zijn, was het best mogelijk geweest dat ook ik een klusdipje zou hebben gehad
Chapeau dus !!
Whoehoeeeeeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef MMach het volgende:
ty
Amai, ik zit ziek ver (een dag of 4 :-D ) voor op schema.
Al 3/4 geschilderd in de eerste laag.
http://media.putfile.com/Wit
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
snotverdori! de fokker met gouden lichtblauwe klushanden![]()
Dat is inderdaad groot! Gaat je trouwens al die troep ook weer terug verhuizen? Of heeft ze gedeclutterd om in Fokflylady termen te blijven?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef MMach het volgende:
De lichtblauwe handen komen door een verkeerde witbalans wss, ze zijn gewoon babyvel roos
En ja de kamer is wel aardig groot. Over de hele voorgevel van het huis en dan nog een 4 tal meter in de diepte. 5 op 4 dus ongeveer denk ik.
de watte...??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:17 schreef Cyan het volgende:
[..] Of heeft ze gedeclutterd om in Fokflylady termen te blijven?
ow dat is dat help-mij-m'n-huishouden-op-orde-houden-doormiddel-van-spoelbakcleaning-topic, nou weet ik het weer.quote:
Heb je een vriendin? Zo nee, dan maak je goede kans op de FOK! meest begeerde vrijgezel awardquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:53 schreef MMach het volgende:
Tzal dan toch niet gratis zijn ze
Voor mijn vriendin zou ik da nu nog doen, maar voor de rest niet vrees ik
Ik wil hem ook wel adopteren hoor!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:22 schreef ChrisJX het volgende:
Heb je een vriendin? Zo nee, dan maak je goede kans op de FOK! meest begeerde vrijgezel award
*breek*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:14 schreef MMach het volgende:
Feestje, dat weet ik nog niet ze, nog veel werk in dit huis
En ja ik heb een vriendin, en wat voor eentje. Daarbij, ik zou dan zwaar gebruikt worden denk ik :p
Dan word ik zo gedumpt nadat ik haar kamer heb gerenoveerd of zo![]()
Nee hoor!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*breek*
En je projecten zijn ook stom!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:40 schreef MMach het volgende:
hahaha
En na kweetniehoeveel rondrijden heb ik dan toch alles
[afbeelding]
MMach heeft gewoon zijn eigen stijl, je moet een kunstenaar niet verstoren marsepinoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:47 schreef Marsepein het volgende:
Het wordt erg netjes MMach. Moet je de kozijen ook nog schilderen? Ik doe meestal eerst het houtwerk schilderen, en dan het latex werk. Je kunt latex met een natte doek van je schilderwerk afhalen terwijl dit andersom vaak niet mooi wordt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MMach heeft gewoon zijn eigen stijl, je moet een kunstenaar niet verstoren marsepino![]()
ik ook .. dacht al dat het aan mij lag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:31 schreef Stealth-B2 het volgende:
mmooi filmpje zie alleen zwart beeld en wel muziek
Nu je het zegt leg ik de linkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
Een euhm bestelwagen is het correcte woord
wat moois kost eenmaal geldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MMach het volgende:
Schuren en vernissen is volgens mij de enige optie. Voor het houtwerk ga ik voor witte satijnglenslak gaan, dat moet lukken want op zich is de verf die erop zit nog heel goed van kwaliteit. Ik denk wel dat we daar nog ergens een pot van hebben staan.
En er is nog +-50¤ over. Al hetgeen meer is schiet ik wel even voor. Ik had tegen haar gezegd dat het tussen de 300 en de 400¤ zou zijn.
Maar je moet eigenlijk ook nog iets moois kopen MMach. Iets moois voor aan de muur! Heb je geen mooie eigen foto die je in een lijst kan doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MMach het volgende:
Schuren en vernissen is volgens mij de enige optie. Voor het houtwerk ga ik voor witte satijnglenslak gaan, dat moet lukken want op zich is de verf die erop zit nog heel goed van kwaliteit. Ik denk wel dat we daar nog ergens een pot van hebben staan.
En er is nog +-50¤ over. Al hetgeen meer is schiet ik wel even voor. Ik had tegen haar gezegd dat het tussen de 300 en de 400¤ zou zijn.
Vloer eruit?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:27 schreef MMach het volgende:
Hmm, ik begin meer te neigen naar het 'vloer eruit' scenario. De vloer is me wat te gegolfd, er ontbreekt een stuk aan de schouw (neem ik straks wel een foto van). En dat zijn compromissen die ik niet wil nemen. Een halfafgewerkte kamer is rubbish.
Voor vandaag nog massa's werk eigenlijk. Heel die vloer moet leeg en er is een laag of 3 materiaal (ondervloerkarton, ballaton (van dat oude harde vinyl) en het tapijt zelf). Kheb nu mijn linkerschouder verrekt (niet verrokken) door het uiteenscheuren van dat tapijt. Dus het tempo gaat iets lager om de schouder te ontlasten.
quote:
even een technische vraag, maar waarom wordt de muur afgewassen voor het behangen, en waarmee?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:30 schreef MMach het volgende:
En de rest van het huis, dat zal ik ooit wel es posten, maar first things first zou ik zeggen
Intussen is alles al geschuurd ook. Nu rest nog het afwassen van de muren en het behangen kan beginnen. Behangen gaat maar langzaam maar het moet en zal gedaan zijn voor ik ga slapen. Lukt het niet tegen vanavond, dan zal mijn dag geen 24u hebben maar 48u. En dat heeft niks te maken met hyperactief zijn, maar doen wat je zegt te willen doen.![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat ik altijd al veel amoniak gebruikte. Een flinke scheut op 2 liter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef MMach het volgende:
... of een mengsel van 1/2 liter amoniak op 2 liter water om te ontvetten...
tis dus net iets minderquote:- Reinigen en ontvetten met ammonia: ammonia (10% oplossing) wordt vaak gebruikt om te reinigen en te ontvetten. Ammonia heeft echter als nadeel dat het schadelijk is voor de gezondheid en het milieu.
- Ontvetten met thinner: oplosmiddelen zoals bijvoorbeeld thinner, MEK, e.d. hebben een sterk ontvettende werking. Vuil wordt hiermee niet/nauwelijks verwijderd. Vanuit milieu en gezondheidsoverwegingen verdient deze manier van ontvetten niet de voorkeur
ik had er nog 1 gevonden.. weet alleen niet als MMach t waardeerd als ik um postquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:14 schreef _The_General_ het volgende:
Komen er overigens nog meer foto's van je zus![]()
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:37 schreef Napster het volgende:
Kun je je niet opgeven voor Het Blok. Of bestaat dat programma niet meer?
Al is dat ook niet leuk voor de andere kandidaten, jij wint vast met 2 vingers in je neus
Broodje frietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:42 schreef kroegtijger het volgende:
[..]het broodje erbij maakt het af
Neeeeeee!!! Ik was als 1st!!! He's mine!!!quote:
Goedzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:48 schreef MMach het volgende:
En omdat ik zeker wil kunnen teruvallen op een diploma, blijf ik studeren.
Volgens mij kan je deze "zwevend" dus met ondervloer. leggen. En doormiddel van lijm, aan elkaar vast leggen. (tenminste als dat een pen is.. waardoor je de vloer in elkaar kan schuiven..quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef MMach het volgende:
Lol![]()
En nee mijn zus kent dit topic niet want ze weet niet eens af van het bestaan van Fok! (de horror, de schande, maar ja)
Ok, het goede nieuws+een vraag die snel beantwoord zou moeten worden.
We hebben nog een serieuze hoeveelheid van deze planken, met messing en groef, ik gok op 18mm dikte of zo en de breedte is ongeveer een hand.
[afbeelding]
(gsm foto)
De vraag is of die geschikt zouden zijn als vloer...
Kzij toch ook dat je met ondervloer moest leggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef MMach het volgende:
Het risico om ze zonder ondervloer te leggen is vermoedelijk dat de groef/messingverbinding dan zwaarder belast wordt. De balken liggen wss zo:
[afbeelding]
(foto van mijn uitgebroken kamervloer)
Die vloerdelen lagen er ook gewoon op genageld, en die hebben sinds 1910 geen schade opgelopen, dus volgens mij is dat sterk genoeg
Hier ga ik het dus even keihard mee oneens zijn. Elke helling van een vloer, elke hoek die geen negentig graden is, is lelijk en fout. Het is verschrikking; het mag niet zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef Gompy58 het volgende:
Enneuh dat hij niet 100% strak en vlak is dat is niet lelijk of fout, dat noemen ze nu karakter
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef MMach het volgende:
Zo hee, dat gaat vooruit
[afbeelding]
Uiteraard veiligheid voor alles en om de impact van een meterslange plank met spijkers in het hoofdje van een oud vrouwtje te vermijden:
[afbeelding]
Hopelijk vergeten ze hun leesbril niet.
je kan beter een cabriobus ervan makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef MMach het volgende:
Zo hee, dat gaat vooruit
[afbeelding]
Uiteraard veiligheid voor alles en om de impact van een meterslange plank met spijkers in het hoofdje van een oud vrouwtje te vermijden:
[afbeelding]
en tnimble, ik gokte op 18mm, ik heb het niet gemeten. Ik weet nog niet eens of er genoeg zijn, ik denk van wel,, maar dat ga ik straks es opmeten. Anders komt er een OSB vloertje en vinyl.
Die hebben ze in Limburg ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:43 schreef ook_gek het volgende:
En wat hebben jullie daar in BE met die rolluiken voor je ramen![]()
Dat kan ook alleen in Belgiëquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef MMach het volgende:
Zo hee, dat gaat vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
en tnimble, ik gokte op 18mm, ik heb het niet gemeten. Ik weet nog niet eens of er genoeg zijn, ik denk van wel,, maar dat ga ik straks es opmeten. Anders komt er een OSB vloertje en vinyl.
ik kom daar nooit dus dat wist ik nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die hebben ze in Limburg ookVolgens mij heeft wel 80% van de woningen daar rolluiken. Is overigens wel lekker koel in de zomer
En zo'n beetje heel Duitsland... Bijna alle merken rolluik zijn dan ook Duits...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die hebben ze in Limburg ookVolgens mij heeft wel 80% van de woningen daar rolluiken. Is overigens wel lekker koel in de zomer
no shit sherlockquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef AlohaXa het volgende:
Wacht eens even... ben jij belg?
onzichtbaar anders blijft er weer viezigheid aan hangen natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef MMach het volgende:
Zou je denken?
Ik ben nu aan het twijfelen of ik de moeite zal doen om ze onzichtbaar te nagelen (veel werk en wss parels voor de zwijnen) of ze gewoon te nagelen met nagels zonder kop (is ook niet lelijk als ze een beetje recht lopen)
[Insert ontdekkings geluid] dum dum dummm [/Insert ontdekkings geluid]quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef AlohaXa het volgende:
Wacht eens even... ben jij belg?
Heb er meerdere maar als ik hem er eentje kom bezorgen is MMach klaar eer ik er benquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef MMach het volgende:
maja, als er nog vernis over gaat...
Kvrees dat onzichtbaar geen optie is want ik heb geen nageldrijver, dus de nagels deftig in die groef krijgen zal niet lukken.
Je kan een spijker ook als nageldrijver gebruikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef MMach het volgende:
maja, als er nog vernis over gaat...
Kvrees dat onzichtbaar geen optie is want ik heb geen nageldrijver, dus de nagels deftig in die groef krijgen zal niet lukken.
Ook onder spanning kan je ze niet vastnagelen? Dus eerst het ene uiteinde vast zetten, beetje buigen en daarna het andere uiteinde?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef MMach het volgende:
Hmm de planken zijn niet zo recht allemaal. Het lukt wel, maar niet naadloos.
Hij zal hoedanook mooier zijn dan de originele, dus voor 0¤ kosten zijn we beter af.
Een naad(je) 0.5mm is niet echt een probleem hoor. Vaak als een houtenvloer zwevend gelegd is zijn er naden die sneller wel meer dan dat zijn door de werking van het hout.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef MMach het volgende:
Ja ze staan redelijk op spanning nu. Er zijn soms wel naden van 0.5mm. Mij stoort het niet, maar helemaal perfect is dat niet.
Optijd naar bed en morgen weer vroeg op!quote:[afbeelding]
Ik denk niet dat ik hem vandaag kan afwerken. Het is te zeggen, ik zou wel willen, maar het is zondagavond en dat gehamer is ook geen pretje voor de buren.
MMach: ik vind je huis prachtig!! Echt! Geverfd of niet geverfd. T is waarschijnlijk van begin 20e eeuw, dat zijn de mooiste huizen! Ik huur zelf een apartement uit 1911, in San Francisco. (Wel mooi geverfd, maar lelijke kleur, zeg maar avocado kleurig. De huisbaas had een illegale mexicaan ingehuurd voor t schilderwerk, en die verstond geen engels!)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef MMach het volgende:
En nog een noot terzijde die niks met fok of de reacties hier heeft te maken, wees gerust.
Waar ik het van krijg zijn van die mensen die als ze binnenkomen direct beginnen afgeven op de staat van het huis, maar dan op een manier die ons met de vinger wijst, alsof wij de schuldige zijn.
Ik kan foto's tonen uit '99 die echt 10tallen keren erger zijn dan de ergste foto's die hier staan.
Je moet denken dat wij 5 jaar nodig gehad hebben om brol uit dit huis af te voeren naar het stort, elk weekend met de golf variant en de laatste 2 jaar de volkswagen transporter. No kidding.
Ikzelf vind het niet zo erg dat het huis er nu zo uit ziet want 'we' doen er iets aan. Mensen die die fout durven maken smijt ik stante pede buiten
En oh ja: dit soort huizen is ook in België een uitzonderingVoor jullie het idee krijgen dat het wel zeer erg met België is gesteld
Net ff hun website bekeken, die jongens zitten nog geen 1000m van m'n huis! Gompy58 gaat bouwmaat pas regelenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef tnimble het volgende:
Bouwmaat, raab-karcher enz. Moet je wel een kvk hebben / overleggen bij sommige.
Of je dezelfde breedte hebben is ook weer de vraag tegenwoordig is tussen de 8 en 12 cm gebruikelijk.
300 posts ist vol :-)quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:29 schreef Etcetera het volgende:
bij pagina 7 kan over het algemeen nog 1 post eropik zou de nieuwe alvast in elkaar flansen als ik jou was
met foto's
je kan ook het nieuwe topic openen, en dan in deze een linkje plaatsenquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:06 schreef MMach het volgende:
het 2de deel is klaar, zou ik da al mogen posten (ik wil gaan slapen) of komt erdan een slotje op?
*proost!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:47 schreef Reese het volgende:
Dit topic moet dus even volgepost worden?
Geen probleem!
Een pintje voor Mmach, je hebt het verdiend!
[afbeelding]
neem er gewoon nu ook een johquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
Krijg zelf ook zin in een pint...hmm, nog 4 uurtjes wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |