Wat hij zegt! Ik post echt nooit in K&W, heb het de afgelopen maand in de verveelde uurtjes op mn stage pas ontdekt, moet zeggen dat ik wel echt onder de indruk ben van je projecten hoewel niet alles mijn smaak is , ziet er puik uit!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Cybersijp het volgende:
MMach,
petje af kerel! en stoef maar een end heen, het houd je wel op de been.... (althans dat heb ik met de "casa" als er niet zo enthousiast gereageerd zou zijn, was het best mogelijk geweest dat ook ik een klusdipje zou hebben gehad
Chapeau dus !!
Whoehoeeeeeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef MMach het volgende:
ty
Amai, ik zit ziek ver (een dag of 4 :-D ) voor op schema.
Al 3/4 geschilderd in de eerste laag.
http://media.putfile.com/Wit
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
snotverdori! de fokker met gouden lichtblauwe klushanden![]()
Dat is inderdaad groot! Gaat je trouwens al die troep ook weer terug verhuizen? Of heeft ze gedeclutterd om in Fokflylady termen te blijven?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef MMach het volgende:
De lichtblauwe handen komen door een verkeerde witbalans wss, ze zijn gewoon babyvel roos
En ja de kamer is wel aardig groot. Over de hele voorgevel van het huis en dan nog een 4 tal meter in de diepte. 5 op 4 dus ongeveer denk ik.
de watte...??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:17 schreef Cyan het volgende:
[..] Of heeft ze gedeclutterd om in Fokflylady termen te blijven?
ow dat is dat help-mij-m'n-huishouden-op-orde-houden-doormiddel-van-spoelbakcleaning-topic, nou weet ik het weer.quote:
Heb je een vriendin? Zo nee, dan maak je goede kans op de FOK! meest begeerde vrijgezel awardquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:53 schreef MMach het volgende:
Tzal dan toch niet gratis zijn ze
Voor mijn vriendin zou ik da nu nog doen, maar voor de rest niet vrees ik
Ik wil hem ook wel adopteren hoor!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:22 schreef ChrisJX het volgende:
Heb je een vriendin? Zo nee, dan maak je goede kans op de FOK! meest begeerde vrijgezel award
*breek*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:14 schreef MMach het volgende:
Feestje, dat weet ik nog niet ze, nog veel werk in dit huis
En ja ik heb een vriendin, en wat voor eentje. Daarbij, ik zou dan zwaar gebruikt worden denk ik :p
Dan word ik zo gedumpt nadat ik haar kamer heb gerenoveerd of zo![]()
Nee hoor!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*breek*
En je projecten zijn ook stom!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:40 schreef MMach het volgende:
hahaha
En na kweetniehoeveel rondrijden heb ik dan toch alles
[afbeelding]
MMach heeft gewoon zijn eigen stijl, je moet een kunstenaar niet verstoren marsepinoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:47 schreef Marsepein het volgende:
Het wordt erg netjes MMach. Moet je de kozijen ook nog schilderen? Ik doe meestal eerst het houtwerk schilderen, en dan het latex werk. Je kunt latex met een natte doek van je schilderwerk afhalen terwijl dit andersom vaak niet mooi wordt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MMach heeft gewoon zijn eigen stijl, je moet een kunstenaar niet verstoren marsepino![]()
ik ook .. dacht al dat het aan mij lag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:31 schreef Stealth-B2 het volgende:
mmooi filmpje zie alleen zwart beeld en wel muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |