Nu je het zegt leg ik de linkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
Een euhm bestelwagen is het correcte woord
wat moois kost eenmaal geldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MMach het volgende:
Schuren en vernissen is volgens mij de enige optie. Voor het houtwerk ga ik voor witte satijnglenslak gaan, dat moet lukken want op zich is de verf die erop zit nog heel goed van kwaliteit. Ik denk wel dat we daar nog ergens een pot van hebben staan.
En er is nog +-50¤ over. Al hetgeen meer is schiet ik wel even voor. Ik had tegen haar gezegd dat het tussen de 300 en de 400¤ zou zijn.
Maar je moet eigenlijk ook nog iets moois kopen MMach. Iets moois voor aan de muur! Heb je geen mooie eigen foto die je in een lijst kan doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MMach het volgende:
Schuren en vernissen is volgens mij de enige optie. Voor het houtwerk ga ik voor witte satijnglenslak gaan, dat moet lukken want op zich is de verf die erop zit nog heel goed van kwaliteit. Ik denk wel dat we daar nog ergens een pot van hebben staan.
En er is nog +-50¤ over. Al hetgeen meer is schiet ik wel even voor. Ik had tegen haar gezegd dat het tussen de 300 en de 400¤ zou zijn.
Vloer eruit?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:27 schreef MMach het volgende:
Hmm, ik begin meer te neigen naar het 'vloer eruit' scenario. De vloer is me wat te gegolfd, er ontbreekt een stuk aan de schouw (neem ik straks wel een foto van). En dat zijn compromissen die ik niet wil nemen. Een halfafgewerkte kamer is rubbish.
Voor vandaag nog massa's werk eigenlijk. Heel die vloer moet leeg en er is een laag of 3 materiaal (ondervloerkarton, ballaton (van dat oude harde vinyl) en het tapijt zelf). Kheb nu mijn linkerschouder verrekt (niet verrokken) door het uiteenscheuren van dat tapijt. Dus het tempo gaat iets lager om de schouder te ontlasten.
quote:
even een technische vraag, maar waarom wordt de muur afgewassen voor het behangen, en waarmee?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:30 schreef MMach het volgende:
En de rest van het huis, dat zal ik ooit wel es posten, maar first things first zou ik zeggen
Intussen is alles al geschuurd ook. Nu rest nog het afwassen van de muren en het behangen kan beginnen. Behangen gaat maar langzaam maar het moet en zal gedaan zijn voor ik ga slapen. Lukt het niet tegen vanavond, dan zal mijn dag geen 24u hebben maar 48u. En dat heeft niks te maken met hyperactief zijn, maar doen wat je zegt te willen doen.![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat ik altijd al veel amoniak gebruikte. Een flinke scheut op 2 liter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef MMach het volgende:
... of een mengsel van 1/2 liter amoniak op 2 liter water om te ontvetten...
tis dus net iets minderquote:- Reinigen en ontvetten met ammonia: ammonia (10% oplossing) wordt vaak gebruikt om te reinigen en te ontvetten. Ammonia heeft echter als nadeel dat het schadelijk is voor de gezondheid en het milieu.
- Ontvetten met thinner: oplosmiddelen zoals bijvoorbeeld thinner, MEK, e.d. hebben een sterk ontvettende werking. Vuil wordt hiermee niet/nauwelijks verwijderd. Vanuit milieu en gezondheidsoverwegingen verdient deze manier van ontvetten niet de voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |