En zo'n beetje heel Duitsland... Bijna alle merken rolluik zijn dan ook Duits...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die hebben ze in Limburg ookVolgens mij heeft wel 80% van de woningen daar rolluiken. Is overigens wel lekker koel in de zomer
no shit sherlockquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef AlohaXa het volgende:
Wacht eens even... ben jij belg?
onzichtbaar anders blijft er weer viezigheid aan hangen natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef MMach het volgende:
Zou je denken?
Ik ben nu aan het twijfelen of ik de moeite zal doen om ze onzichtbaar te nagelen (veel werk en wss parels voor de zwijnen) of ze gewoon te nagelen met nagels zonder kop (is ook niet lelijk als ze een beetje recht lopen)
[Insert ontdekkings geluid] dum dum dummm [/Insert ontdekkings geluid]quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef AlohaXa het volgende:
Wacht eens even... ben jij belg?
Heb er meerdere maar als ik hem er eentje kom bezorgen is MMach klaar eer ik er benquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef MMach het volgende:
maja, als er nog vernis over gaat...
Kvrees dat onzichtbaar geen optie is want ik heb geen nageldrijver, dus de nagels deftig in die groef krijgen zal niet lukken.
Je kan een spijker ook als nageldrijver gebruikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef MMach het volgende:
maja, als er nog vernis over gaat...
Kvrees dat onzichtbaar geen optie is want ik heb geen nageldrijver, dus de nagels deftig in die groef krijgen zal niet lukken.
Ook onder spanning kan je ze niet vastnagelen? Dus eerst het ene uiteinde vast zetten, beetje buigen en daarna het andere uiteinde?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef MMach het volgende:
Hmm de planken zijn niet zo recht allemaal. Het lukt wel, maar niet naadloos.
Hij zal hoedanook mooier zijn dan de originele, dus voor 0¤ kosten zijn we beter af.
Een naad(je) 0.5mm is niet echt een probleem hoor. Vaak als een houtenvloer zwevend gelegd is zijn er naden die sneller wel meer dan dat zijn door de werking van het hout.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef MMach het volgende:
Ja ze staan redelijk op spanning nu. Er zijn soms wel naden van 0.5mm. Mij stoort het niet, maar helemaal perfect is dat niet.
Optijd naar bed en morgen weer vroeg op!quote:[afbeelding]
Ik denk niet dat ik hem vandaag kan afwerken. Het is te zeggen, ik zou wel willen, maar het is zondagavond en dat gehamer is ook geen pretje voor de buren.
MMach: ik vind je huis prachtig!! Echt! Geverfd of niet geverfd. T is waarschijnlijk van begin 20e eeuw, dat zijn de mooiste huizen! Ik huur zelf een apartement uit 1911, in San Francisco. (Wel mooi geverfd, maar lelijke kleur, zeg maar avocado kleurig. De huisbaas had een illegale mexicaan ingehuurd voor t schilderwerk, en die verstond geen engels!)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef MMach het volgende:
En nog een noot terzijde die niks met fok of de reacties hier heeft te maken, wees gerust.
Waar ik het van krijg zijn van die mensen die als ze binnenkomen direct beginnen afgeven op de staat van het huis, maar dan op een manier die ons met de vinger wijst, alsof wij de schuldige zijn.
Ik kan foto's tonen uit '99 die echt 10tallen keren erger zijn dan de ergste foto's die hier staan.
Je moet denken dat wij 5 jaar nodig gehad hebben om brol uit dit huis af te voeren naar het stort, elk weekend met de golf variant en de laatste 2 jaar de volkswagen transporter. No kidding.
Ikzelf vind het niet zo erg dat het huis er nu zo uit ziet want 'we' doen er iets aan. Mensen die die fout durven maken smijt ik stante pede buiten
En oh ja: dit soort huizen is ook in België een uitzonderingVoor jullie het idee krijgen dat het wel zeer erg met België is gesteld
Net ff hun website bekeken, die jongens zitten nog geen 1000m van m'n huis! Gompy58 gaat bouwmaat pas regelenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef tnimble het volgende:
Bouwmaat, raab-karcher enz. Moet je wel een kvk hebben / overleggen bij sommige.
Of je dezelfde breedte hebben is ook weer de vraag tegenwoordig is tussen de 8 en 12 cm gebruikelijk.
300 posts ist vol :-)quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:29 schreef Etcetera het volgende:
bij pagina 7 kan over het algemeen nog 1 post eropik zou de nieuwe alvast in elkaar flansen als ik jou was
met foto's
je kan ook het nieuwe topic openen, en dan in deze een linkje plaatsenquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:06 schreef MMach het volgende:
het 2de deel is klaar, zou ik da al mogen posten (ik wil gaan slapen) of komt erdan een slotje op?
*proost!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:47 schreef Reese het volgende:
Dit topic moet dus even volgepost worden?
Geen probleem!
Een pintje voor Mmach, je hebt het verdiend!
[afbeelding]
neem er gewoon nu ook een johquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
Krijg zelf ook zin in een pint...hmm, nog 4 uurtjes wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |