Volgens mij kan je deze "zwevend" dus met ondervloer. leggen. En doormiddel van lijm, aan elkaar vast leggen. (tenminste als dat een pen is.. waardoor je de vloer in elkaar kan schuiven..quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef MMach het volgende:
Lol![]()
En nee mijn zus kent dit topic niet want ze weet niet eens af van het bestaan van Fok! (de horror, de schande, maar ja)
Ok, het goede nieuws+een vraag die snel beantwoord zou moeten worden.
We hebben nog een serieuze hoeveelheid van deze planken, met messing en groef, ik gok op 18mm dikte of zo en de breedte is ongeveer een hand.
[afbeelding]
(gsm foto)
De vraag is of die geschikt zouden zijn als vloer...
Kzij toch ook dat je met ondervloer moest leggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef MMach het volgende:
Het risico om ze zonder ondervloer te leggen is vermoedelijk dat de groef/messingverbinding dan zwaarder belast wordt. De balken liggen wss zo:
[afbeelding]
(foto van mijn uitgebroken kamervloer)
Die vloerdelen lagen er ook gewoon op genageld, en die hebben sinds 1910 geen schade opgelopen, dus volgens mij is dat sterk genoeg
Hier ga ik het dus even keihard mee oneens zijn. Elke helling van een vloer, elke hoek die geen negentig graden is, is lelijk en fout. Het is verschrikking; het mag niet zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef Gompy58 het volgende:
Enneuh dat hij niet 100% strak en vlak is dat is niet lelijk of fout, dat noemen ze nu karakter
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef MMach het volgende:
Zo hee, dat gaat vooruit
[afbeelding]
Uiteraard veiligheid voor alles en om de impact van een meterslange plank met spijkers in het hoofdje van een oud vrouwtje te vermijden:
[afbeelding]
Hopelijk vergeten ze hun leesbril niet.
je kan beter een cabriobus ervan makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef MMach het volgende:
Zo hee, dat gaat vooruit
[afbeelding]
Uiteraard veiligheid voor alles en om de impact van een meterslange plank met spijkers in het hoofdje van een oud vrouwtje te vermijden:
[afbeelding]
en tnimble, ik gokte op 18mm, ik heb het niet gemeten. Ik weet nog niet eens of er genoeg zijn, ik denk van wel,, maar dat ga ik straks es opmeten. Anders komt er een OSB vloertje en vinyl.
Die hebben ze in Limburg ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:43 schreef ook_gek het volgende:
En wat hebben jullie daar in BE met die rolluiken voor je ramen![]()
Dat kan ook alleen in Belgiëquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef MMach het volgende:
Zo hee, dat gaat vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
en tnimble, ik gokte op 18mm, ik heb het niet gemeten. Ik weet nog niet eens of er genoeg zijn, ik denk van wel,, maar dat ga ik straks es opmeten. Anders komt er een OSB vloertje en vinyl.
ik kom daar nooit dus dat wist ik nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die hebben ze in Limburg ookVolgens mij heeft wel 80% van de woningen daar rolluiken. Is overigens wel lekker koel in de zomer
En zo'n beetje heel Duitsland... Bijna alle merken rolluik zijn dan ook Duits...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die hebben ze in Limburg ookVolgens mij heeft wel 80% van de woningen daar rolluiken. Is overigens wel lekker koel in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |