Heb jij diequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:01 schreef Jerruh het volgende:
scheinheilig.... in de IRC log staat iets anders...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef remlof het volgende:
goed dat er in tijden van nood altijd nog radio is
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:08 schreef Piovan het volgende:
Wat een kutnummer.
quote:
ik ook, pilletjes werken tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik luister zowaar naar FOK!Radio, vrijwillig.
*koel nat doekje op voorhoofd legt*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik luister zowaar naar FOK!Radio, vrijwillig.
heeft iemand een link?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
"een topic over het vermoorden van katjes"![]()
Waarom heeft niemand dat geplaatst dan? Of desnoods naar geenstijl doorgemaildquote:
eigen interpretatiequote:
zie pag. 1 luie rekelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:19 schreef amaranta het volgende:
link aub?
actionradio.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:19 schreef amaranta het volgende:
link aub?
Neejoh, gewoon Sgggguhhhhh *spuug*quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ow man lees door, of maak een samenvatting
kopietje van Moist.quote:Hallo met mij, Inso!
Voor de mensen die me niet kennen, ik loop al 3 jaar rond op FOK!, en ben net voor de derde keer verzuurde ex-crew geworden. In principe is er niet zo heel veel aan de hand, maar mensen reageren gewoon ontzettend overtrokken.
Achter de schermen wordt er de laatste tijd hard gewerkt aan FOK!. Een nieuwe policy, modjes moeten opnieuw leren modden und so weiter. Dit alles ging met de nodige discussies, helemaal wanneer Danny op zijn eigen manier weer eens tekeer ging, zijn goed recht, het is immers zijn forum.
Maar je hebt wel met mensen te maken die naast hun werk/studie en sociaal leven (op de kansloze werklozen na dan) hun vrije tijd besteden aan FOK!, als modje. Die mensen hebben heel lang zelfstandig het beleid gemaakt en gevoerd, onder leiding van de FA's en Yvonne. Dit ging allemaal redelijk, maar Danny zag het liever anders. Minder slotjes, minder rigide gemod en da's allemaal okay.
Waar ging het dan fout? Blijkbaar warenMrWes en Uhmmmie te rigide bezig toen ze -in de ogen van veel mods en users- het topic van Boebiedoe op slot gooiden. Op IRC raakten Uhmmie en MrWes meteen met Danny, Yvonne en Nikky in gesprek en na een korte woordenwisseling gaven die twee aan op zwart te willen en dat verzoek werd gehonoreerd.
S1nn3rz werd terecht gebanned omdat hij Nikky een kankermoeder noemde (en sowieso al een teringkneus is). Dat Boe hem doodwenste en een bijl in z'n nek wilde zetten, had geen gevolgen. Bovenstaande riep bij de mods veel vragen op en sinds gisteravond werd hier achter de schermen non stop over gediscussieerd.
Lang verhaal kort; iedereen raakte een beetje oververhit, Danny deed op zijn Danny's een aantal boude uitspraken over de vrijwilligers (my way or the highway, modjes moeten zich hier niet mee bemoeien, wij maken het beleid niet, yaddayadda) modjes trokken zich dat nogal aan en besloten heel ludiek te gaan staken. Allemaal heel grappig, net zo grappig als het topic in Boe. Terwijl we nog druk achter de schermen discussieren, openen we het stakingstopic in FB en opeens regent het bans.
Nu worden we heel hypocriet bedankt voor de inzet en staat er in de MED dat we zelf zijn opgestapt. .
Kortom, weinig aan de hand, Yvonne chargeert, Danny heeft een plaat voor zijn kop en wij worden monddood gemaakt.
Oh en iedereen moet ebola.
Afz.
Inso
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Die presentator leest deze mail van Inso voor alsof hij de een steen van Rosetta in zijn rozet probeert te ontcijferen heeft.
't Is wel erg aandoenlijk dit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef Croupouque het volgende:
Mijn god, Nikky klinkt gewoon boos. Relativeren is ook een kunst.
* M.I.B. giltquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
kan iemand een gil geven als de muziek voorbij is
Ze is toch nog zwanger?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef Croupouque het volgende:
Mijn god, Nikky klinkt gewoon boos. Relativeren is ook een kunst.
Martijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:
Wie is die vent op Actionradio?
Martijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:
de presentatorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:
Noliusquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef iddqd het volgende:
Hoezo zijn de mods vrijwillig opgestapt? Bron? Alle mods zijn weggekickt
tis doorgestoken kaart he?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef iddqd het volgende:
Hoezo zijn de mods vrijwillig opgestapt? Bron? Alle mods zijn weggekickt
quote:
nolius@fok.nl?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef Croupouque het volgende:
Wat is het mailadres van deze presentator?
Het is een rel toch? Daar heeft SCH alles mee te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef _The_General_ het volgende:
Wat heeft SCH hier nou weer mee te maken?
radio@fok.nl ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef Croupouque het volgende:
Wat is het mailadres van deze presentator?
Excuusquote:
Ja ik vind het ook allemaal wel behoorlijk dramatisch hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef milagro het volgende:
"de foto's waren echt vreselijk om te zien"
een kitten in zijn nekvel vatten , nou inderdaad, hoor, gruwelijk![]()
14.gifquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik haalde ze tot voor kort ook nog door elkaar hoor
ik weet gewoon niet of ik moet lachen of huilenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook allemaal wel behoorlijk dramatisch hoor.
Als ze nou gewoon zeiden "boebiedoepaupertopic, slotje". Kijk, dan was het gewoon legitiem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef milagro het volgende:
dierenmishandeling![]()
een kat in zijn nekvel grijpen is dierenmishandeling, en dan nog een kinderbadje op de achtergrond, ja dat moet wel echt zijn![]()
Ik dacht ook al het zou zo mijn buurman kunnen zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef milagro het volgende:
volgens mij is er in Almeloooooo echt geen reet te doen
ja preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon zeiden "boebiedoepaupertopic, slotje". Kijk, dan was het gewoon legitiem.
een kitten in de nek vastpakken is juist de enige juiste manier..dat doet zijn mama namelijk ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet of ik moet lachen of huilen![]()
![]()
omg wat een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gelukkig heb ik afleiding nodig, dus het komt als geroepen
omg de opgestapte moderator.
dierenmishandeling![]()
een kat in zijn nekvel grijpen is dierenmishandeling, en dan nog een kinderbadje op de achtergrond, ja dat moet wel echt zijn![]()
Het is de hele context.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
een kitten in de nek vastpakken is juist de enige juiste manier..dat doet zijn mama namelijk ook.
in de opvoeding van kittens is het zelfs onontbeerlijk bij sommige lessen, de kitten in de nek vast te pakken, dit is namelijk een handeling die hij gewend is van zijn biologische mama en ook heel goed begrijpt.
U begrijpt dat ik bijna in mijn broek pieste toen een dierenliefhebber daar over viel.
Tubgirl en ik ookquote:
mwoah, valt meequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
Ik heb er weinig van meegekregen, maar zo te horen (via FOK!Radio) is er aardig wat aan de hand geweest!
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
een kitten in de nek vastpakken is juist de enige juiste manier..dat doet zijn mama namelijk ook.
in de opvoeding van kittens is het zelfs onontbeerlijk bij sommige lessen, de kitten in de nek vast te pakken, dit is namelijk een handeling die hij gewend is van zijn biologische mama en ook heel goed begrijpt.
U begrijpt dat ik bijna in mijn broek pieste toen een dierenliefhebber daar over viel.
Ja, ik voelde me aangetrokken door het ferme machtsvertoon van Banny en visioenen van een straffe houdgreep en wellustige onderdanigheid overvielen mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Is die trappen-freak nu al ook mod geworden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me aangetrokken door het ferme machtsvertoon van Banny en visioenen van een straffe houdgreep en wellustige onderdanigheid overvielen mij.
Ik had geen andere keus, dan mij te onderwerpen aan Hem
Bloes, ik vind je lief en reageer alleen op dit specifieke stukje, de rest ga ik me niet in mengen...en ik begreep die klojo's topic wel, dat had ik al eerder gemeld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is de hele context.
Niet alleen horen wat je wilt horen SHE
Jij ook op deze manier, dit soort mensen willen ze hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef milagro het volgende:
en ooh mijn god, je bent blauw, dank u dank u dank u![]()
![]()
SHEtjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Bloes, ik vind je lief en reageer alleen op dit specifieke stukje, de rest ga ik me niet in mengen...en ik begreep die klojo's topic wel, dat had ik al eerder gemeld.
Ome Golfert moet wel weer snel terug trouwens
Ja, ga es naar het FA topic in FCquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef SHE het volgende:
Ome Golfert moet wel weer snel terug trouwens
Bloes !!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij ook op deze manier, dit soort mensen willen ze hebben![]()
Ik ben de belichaming van contradictie...can't help it.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
SHEtje, je blijft toch voor mij een vat vol tegenstrijdigheden, maar het maakt je wel damn sexy!
en toen ik hoorde dat je mod was, moest ik meteen aan SEX denken.
Sorry, wat kort door de bocht.quote:
En nu weer eenquote:
SHE is een intelligent en nuchter persoon mét humor, en die kan relativeren, iets wat een hele hoop mensen niet kunnen zo blijkt vandaag, en daarom ben ik blij met haar als modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij ook op deze manier, dit soort mensen willen ze hebben![]()
Lieve, lieve Bloes...ik geef toe, zowel Milagro als ikzelf zijn vaak nogal..ehm, recht voor de raap, autistisch en enigzins onvermurwbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry, wat kort door de bocht.
Mensen die alles denken door te hebben en overal een grap van maken, en niet willen aannemen dat er mensen zijn met een andere kijk op dingen dan zijzelf
daar heb je sowieso gelijk in!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
SHE is een intelligent en nuchter persoon mét humor, en die kan relativeren, iets wat een hele hoop mensen niet kunnen zo blijkt vandaag, en daarom ben ik blij met haar als mod
Het was geloofwaardig geweest als je dat stukje over humor had weggelatenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
SHE is een intelligent en nuchter persoon mét humor, en die kan relativeren, iets wat een hele hoop mensen niet kunnen zo blijkt vandaag, en daarom ben ik blij met haar als mod
k heb anders hard met je gelachen hoor, in de las palmas!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was geloofwaardig geweest als je dat stukje over humor had weggelaten
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
She ik was kort door de bocht, beetje bozig nog
Die trappen zuigen..bastaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Dat relativeren, zoals met al die trappen die op instorten stonden?.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was geloofwaardig geweest als je dat stukje over humor had weggelaten
JostiRadioquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef Game_Error het volgende:
wat een mongoolmeedoen aan bvelspelletjes, wie is de presentator eigenlijk, ik zap net in...
gelukkig hebben ze wel gewoon een etherfrequentiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef bolivian het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit station niet op de kabel te beluisteren valt!
....
Ik wacht wel op de podcast,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:47 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze wel gewoon een etherfrequentie
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Sun dit was wel de eerste en laatste keer dat je het met me eens bent![]()
Zijn ze weer aan het rellen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef Hunk het volgende:
Hoop boze Marokkanen nu hier.
Welke streams bedoel je? Op actionradio is nu alleen muziek (niet eens mijn smaak)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef Italo het volgende:
-edit-
Never mind, streams teruggevonden
Ik bedoel de stream(s) om te luisteren, kon ze niet terugvinden op de site (zeer wsl omdat m'n IE aan het kloten is).....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef Quincy5 het volgende:
Welke streams bedoel je? Op actionradio is nu alleen muziek (niet eens mijn smaak)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:17 schreef Jaguarized het volgende:
Martijn's aflevering wordt normaliter niet opgenomen.
Wist je dat niet?quote:
Ik luister nooit naar Martijn.quote:
quote:
punt orgquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:24 schreef classpc het volgende:
Ik luister nooit naar Martijn.
He mooi, dat scheelt mij weer uploaden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef martijn_AR het volgende:
Mensen De uitzending heb ik vanaf het gesprek met Yvonne hier klaar staan. Ik load m up, morgen ochtend wordt ie door Nolius opgepoetst en online gezet..
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:32 schreef Quincy5 het volgende:
Dan wel de link hier neerzetten zodra ie online is, he
tvp daarvoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:32 schreef Quincy5 het volgende:
Ach, the usual. The usual.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:48 schreef Nolius het volgende:
Zo, ik was er even een avondje niet. Is er nog wat gebeurd?
Zag je het Noliussignaal niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:48 schreef Nolius het volgende:
Zo, ik was er even een avondje niet. Is er nog wat gebeurd?
even afwachten dus...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:32 schreef Quincy5 het volgende:
hehehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:04 schreef Def P het volgende:
[..]
Zag je het Noliussignaal niet?Waar was je
[afbeelding]
Dan nog, je had op zn minst de telefoon kunnen opnemenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef Nolius het volgende:
Ja, ik was gewoon even een avondje weg met m'n vriendin
Vergeet Bluezz niet!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:17 schreef Nolius het volgende:
Voor de mensen die het nog eens willen horen:
http://radio.fok.nl staat de uitzending nu online.
Met dus: Yvonne, Nikky, SCH, MissyMirjam, mrWes en SunChaser.
Thanks, vanavond eens even luisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:17 schreef Nolius het volgende:
Die had ik niet bij me. In de auto laten liggenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan nog, je had op zn minst de telefoon kunnen opnemen
Ben je snel meequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:17 schreef Nolius het volgende:
Ik had hem gisteren al klaar liggen maar die mocht niet gepost worden.quote:
Ow, als je het aan me wil mailen zou dat mooi zijn. Ik mis het eerste deel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren al klaar liggen maar die mocht niet gepost worden.![]()
Neequote:
Ik heb alleen vanaf MissyMiriam. Zonder muziek. Das eruit geknipt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, als je het aan me wil mailen zou dat mooi zijn. Ik mis het eerste deel.
Maar inderdaad, van BUMA mogen we geen mp3 aanleveren.
Fuck the buma....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, leuk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:50 schreef SunChaser het volgende:
pcies, elke uitzending op rapidshare pleuren.
Hoezo niet? Als je de muziek er tussen uit knipt heb je toch geen problemen met rechten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, als je het aan me wil mailen zou dat mooi zijn. Ik mis het eerste deel.
Jemig Sun, als ik nou zeg dat je daar boetes van kunt krijgen. Niet alleen AR, maar ook FOK! Waarom dan toch doordrijven? Ik heb er genoeg ervaring mee, trust me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:00 schreef SunChaser het volgende:
De achtergrondmuziekjes hebben ook rechten.
Maar luisteraars kunnen de show natuurlijk tapen en op nrapidshare gooien, kun je niks tegen doen en AR is niet verantwoordelijk. Iedereen kan streams rippen.
Klopt, want met alleen achtergrondmuziekjes kom je wel weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je de muziek er tussen uit knipt heb je toch geen problemen met rechten?
Sunquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:35 schreef SunChaser het volgende:
Dus de TROS kan een boete krijgen als ik met mn tv kaart Lingo opneem en op Rapidshare of KaZaA zet?
Dat is echt bullshit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |