quote:
quote:
Hallo met mij, Inso!
Voor de mensen die me niet kennen, ik loop al 3 jaar rond op FOK!, en ben net voor de derde keer verzuurde ex-crew geworden. In principe is er niet zo heel veel aan de hand, maar mensen reageren gewoon ontzettend overtrokken.
Achter de schermen wordt er de laatste tijd hard gewerkt aan FOK!. Een nieuwe policy, modjes moeten opnieuw leren modden und so weiter. Dit alles ging met de nodige discussies, helemaal wanneer Danny op zijn eigen manier weer eens tekeer ging, zijn goed recht, het is immers zijn forum.
Maar je hebt wel met mensen te maken die naast hun werk/studie en sociaal leven (op de kansloze werklozen na dan) hun vrije tijd besteden aan FOK!, als modje. Die mensen hebben heel lang zelfstandig het beleid gemaakt en gevoerd, onder leiding van de FA's en Yvonne. Dit ging allemaal redelijk, maar Danny zag het liever anders. Minder slotjes, minder rigide gemod en da's allemaal okay.
Waar ging het dan fout? Blijkbaar warenMrWes en Uhmmmie te rigide bezig toen ze -in de ogen van veel mods en users- het topic van Boebiedoe op slot gooiden. Op IRC raakten Uhmmie en MrWes meteen met Danny, Yvonne en Nikky in gesprek en na een korte woordenwisseling gaven die twee aan op zwart te willen en dat verzoek werd gehonoreerd.
S1nn3rz werd terecht gebanned omdat hij Nikky een kankermoeder noemde (en sowieso al een teringkneus is). Dat Boe hem doodwenste en een bijl in z'n nek wilde zetten, had geen gevolgen. Bovenstaande riep bij de mods veel vragen op en sinds gisteravond werd hier achter de schermen non stop over gediscussieerd.
Lang verhaal kort; iedereen raakte een beetje oververhit, Danny deed op zijn Danny's een aantal boude uitspraken over de vrijwilligers (my way or the highway, modjes moeten zich hier niet mee bemoeien, wij maken het beleid niet, yaddayadda) modjes trokken zich dat nogal aan en besloten heel ludiek te gaan staken. Allemaal heel grappig, net zo grappig als het topic in Boe. Terwijl we nog druk achter de schermen discussieren, openen we het stakingstopic in FB en opeens regent het bans.
Nu worden we heel hypocriet bedankt voor de inzet en staat er in de MED dat we zelf zijn opgestapt. .
Kortom, weinig aan de hand, Yvonne chargeert, Danny heeft een plaat voor zijn kop en wij worden monddood gemaakt.
Oh en iedereen moet ebola.
Afz.
Inso
kopietje van
Moist.