Bloes !!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij ook op deze manier, dit soort mensen willen ze hebben![]()
Ik ben de belichaming van contradictie...can't help it.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
SHEtje, je blijft toch voor mij een vat vol tegenstrijdigheden, maar het maakt je wel damn sexy!
en toen ik hoorde dat je mod was, moest ik meteen aan SEX denken.
Sorry, wat kort door de bocht.quote:
En nu weer eenquote:
SHE is een intelligent en nuchter persoon mét humor, en die kan relativeren, iets wat een hele hoop mensen niet kunnen zo blijkt vandaag, en daarom ben ik blij met haar als modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij ook op deze manier, dit soort mensen willen ze hebben![]()
Lieve, lieve Bloes...ik geef toe, zowel Milagro als ikzelf zijn vaak nogal..ehm, recht voor de raap, autistisch en enigzins onvermurwbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry, wat kort door de bocht.
Mensen die alles denken door te hebben en overal een grap van maken, en niet willen aannemen dat er mensen zijn met een andere kijk op dingen dan zijzelf
daar heb je sowieso gelijk in!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
SHE is een intelligent en nuchter persoon mét humor, en die kan relativeren, iets wat een hele hoop mensen niet kunnen zo blijkt vandaag, en daarom ben ik blij met haar als mod
Het was geloofwaardig geweest als je dat stukje over humor had weggelatenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
SHE is een intelligent en nuchter persoon mét humor, en die kan relativeren, iets wat een hele hoop mensen niet kunnen zo blijkt vandaag, en daarom ben ik blij met haar als mod
k heb anders hard met je gelachen hoor, in de las palmas!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was geloofwaardig geweest als je dat stukje over humor had weggelaten
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
She ik was kort door de bocht, beetje bozig nog
Die trappen zuigen..bastaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Dat relativeren, zoals met al die trappen die op instorten stonden?.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was geloofwaardig geweest als je dat stukje over humor had weggelaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |