Martijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:
Wie is die vent op Actionradio?
de presentatorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:
Wie is die vent op Actionradio?
Noliusquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef iddqd het volgende:
Hoezo zijn de mods vrijwillig opgestapt? Bron? Alle mods zijn weggekickt
tis doorgestoken kaart he?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef iddqd het volgende:
Hoezo zijn de mods vrijwillig opgestapt? Bron? Alle mods zijn weggekickt
quote:
nolius@fok.nl?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef Croupouque het volgende:
Wat is het mailadres van deze presentator?
Het is een rel toch? Daar heeft SCH alles mee te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef _The_General_ het volgende:
Wat heeft SCH hier nou weer mee te maken?
radio@fok.nl ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef Croupouque het volgende:
Wat is het mailadres van deze presentator?
Excuusquote:
Ja ik vind het ook allemaal wel behoorlijk dramatisch hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef milagro het volgende:
"de foto's waren echt vreselijk om te zien"
een kitten in zijn nekvel vatten , nou inderdaad, hoor, gruwelijk![]()
14.gifquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik haalde ze tot voor kort ook nog door elkaar hoor
ik weet gewoon niet of ik moet lachen of huilenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook allemaal wel behoorlijk dramatisch hoor.
Als ze nou gewoon zeiden "boebiedoepaupertopic, slotje". Kijk, dan was het gewoon legitiem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef milagro het volgende:
dierenmishandeling![]()
een kat in zijn nekvel grijpen is dierenmishandeling, en dan nog een kinderbadje op de achtergrond, ja dat moet wel echt zijn![]()
Ik dacht ook al het zou zo mijn buurman kunnen zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef milagro het volgende:
volgens mij is er in Almeloooooo echt geen reet te doen
ja preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon zeiden "boebiedoepaupertopic, slotje". Kijk, dan was het gewoon legitiem.
een kitten in de nek vastpakken is juist de enige juiste manier..dat doet zijn mama namelijk ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet of ik moet lachen of huilen![]()
![]()
omg wat een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gelukkig heb ik afleiding nodig, dus het komt als geroepen
omg de opgestapte moderator.
dierenmishandeling![]()
een kat in zijn nekvel grijpen is dierenmishandeling, en dan nog een kinderbadje op de achtergrond, ja dat moet wel echt zijn![]()
Het is de hele context.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
een kitten in de nek vastpakken is juist de enige juiste manier..dat doet zijn mama namelijk ook.
in de opvoeding van kittens is het zelfs onontbeerlijk bij sommige lessen, de kitten in de nek vast te pakken, dit is namelijk een handeling die hij gewend is van zijn biologische mama en ook heel goed begrijpt.
U begrijpt dat ik bijna in mijn broek pieste toen een dierenliefhebber daar over viel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |