Tubgirl en ik ookquote:
mwoah, valt meequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
Ik heb er weinig van meegekregen, maar zo te horen (via FOK!Radio) is er aardig wat aan de hand geweest!
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
een kitten in de nek vastpakken is juist de enige juiste manier..dat doet zijn mama namelijk ook.
in de opvoeding van kittens is het zelfs onontbeerlijk bij sommige lessen, de kitten in de nek vast te pakken, dit is namelijk een handeling die hij gewend is van zijn biologische mama en ook heel goed begrijpt.
U begrijpt dat ik bijna in mijn broek pieste toen een dierenliefhebber daar over viel.
Ja, ik voelde me aangetrokken door het ferme machtsvertoon van Banny en visioenen van een straffe houdgreep en wellustige onderdanigheid overvielen mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Is die trappen-freak nu al ook mod geworden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me aangetrokken door het ferme machtsvertoon van Banny en visioenen van een straffe houdgreep en wellustige onderdanigheid overvielen mij.
Ik had geen andere keus, dan mij te onderwerpen aan Hem
Bloes, ik vind je lief en reageer alleen op dit specifieke stukje, de rest ga ik me niet in mengen...en ik begreep die klojo's topic wel, dat had ik al eerder gemeld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is de hele context.
Niet alleen horen wat je wilt horen SHE
Jij ook op deze manier, dit soort mensen willen ze hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef milagro het volgende:
en ooh mijn god, je bent blauw, dank u dank u dank u![]()
![]()
SHEtjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Bloes, ik vind je lief en reageer alleen op dit specifieke stukje, de rest ga ik me niet in mengen...en ik begreep die klojo's topic wel, dat had ik al eerder gemeld.
Ome Golfert moet wel weer snel terug trouwens
Ja, ga es naar het FA topic in FCquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef SHE het volgende:
Ome Golfert moet wel weer snel terug trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |