Ik had hem gisteren al klaar liggen maar die mocht niet gepost worden.quote:
Ow, als je het aan me wil mailen zou dat mooi zijn. Ik mis het eerste deel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren al klaar liggen maar die mocht niet gepost worden.![]()
Neequote:
Ik heb alleen vanaf MissyMiriam. Zonder muziek. Das eruit geknipt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, als je het aan me wil mailen zou dat mooi zijn. Ik mis het eerste deel.
Maar inderdaad, van BUMA mogen we geen mp3 aanleveren.
Fuck the buma....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, leuk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:50 schreef SunChaser het volgende:
pcies, elke uitzending op rapidshare pleuren.
Hoezo niet? Als je de muziek er tussen uit knipt heb je toch geen problemen met rechten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, als je het aan me wil mailen zou dat mooi zijn. Ik mis het eerste deel.
Jemig Sun, als ik nou zeg dat je daar boetes van kunt krijgen. Niet alleen AR, maar ook FOK! Waarom dan toch doordrijven? Ik heb er genoeg ervaring mee, trust me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:00 schreef SunChaser het volgende:
De achtergrondmuziekjes hebben ook rechten.
Maar luisteraars kunnen de show natuurlijk tapen en op nrapidshare gooien, kun je niks tegen doen en AR is niet verantwoordelijk. Iedereen kan streams rippen.
Klopt, want met alleen achtergrondmuziekjes kom je wel weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je de muziek er tussen uit knipt heb je toch geen problemen met rechten?
Sunquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:35 schreef SunChaser het volgende:
Dus de TROS kan een boete krijgen als ik met mn tv kaart Lingo opneem en op Rapidshare of KaZaA zet?
Dat is echt bullshit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |