Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ja, maar Most_wanted staat al bovenaan het lijstje van opvolgers.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:45 schreef remlof het volgende:
Zijn er hier al vacatures?
Dan wil ik jullie dringend verzoeken alle 5 te blijven zittenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, maar Most_wanted staat al bovenaan het lijstje van opvolgers.
Vijfquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wil ik jullie dringend verzoeken alle 5 te blijven zitten
Een maand terug al. Hij kon het absoluut niet vinden met die nieuwe mod.quote:
Ik ben een ONZ mod, ik doe niet aan inlezenquote:
Achter de schermen toch wel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben een ONZ mod, ik doe niet aan inlezen.
In principe jammer dat ik deze keer niet via zoiets naar binnen ben gehaald, het is altijd leuk om de échte mening van de collegae te weten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Achter de schermen toch wel?
Het eerste dat ik inlas was http://forum.fok.nl/topic/464186 ..
Ga eens naar PUB, je voegt niets toe hier.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef Bierbroeder het volgende:
StofJ
Ik had een beter slotJ van je verwacht op mijn topicJ
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga eens naar PUB, je voegt niets toe hier.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Eens. Met iedereen die hier heeft gepost.
Ik weet het. Volgende keer hoeft hij even niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
eyz jogy, die stem op mij-bitch, check zn topic daarvoor..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:45 schreef remlof het volgende:
Zijn er hier al vacatures?
wat?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
wat?
het lijkt mij TipTop op ONZ mod te zijn![]()
dan zou ik dus alle berichten met die smiley deletenquote:
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef most_wanted het volgende:
Jullie zochten nog een mod he?
oe oe oe ikku!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef most_wanted het volgende:
Jullie zochten nog een mod he?
Ik snij je nog liever doormidden dan dat ik je collega zou worden, eigenlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
wat?
het lijkt mij TipTop op ONZ mod te zijn![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:07 schreef die_lange het volgende:
[..]
Hoi,
jij wordt het nooit. En dat weet jezelf ook wel.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, m'n laatste FB-topic dan maar.
Nu gaan we met z`n allen een trein koppen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, en nu? Nu is ONZ niet meer leuk. Met van die leuke mods was het nog wel te doen... en nu?
Nee, we laten die 16 mods gewoon terugkomen. Per direct.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nu gaan we met z`n allen een trein koppen.
Ik denk dat er nog een aantal andere mods gaan stoppen vanwege dit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, we laten die 16 mods gewoon terugkomen. Per direct.
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een aantal andere mods gaan stoppen vanwege dit.
Zou ik ook doen.![]()
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef die_lange het volgende:
[..]
Hoi,
wanneer stop jij dan eindelijk?
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hoi,
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
of
-vaduz-
Met mij gaat alles goed. Met jou ook?
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Wie zijn er nu uberhaupt mod? En wordt ONZ nu een grote puinhoop? Of juist niet?
NJ is er nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Wie zijn er nu uberhaupt mod? En wordt ONZ nu een grote puinhoop? Of juist niet?
Slotjes geil.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
cowi is al lekker bezig! check al die slotjes
Moet even oefenen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
cowi is al lekker bezig! check al die slotjes
Zal ik een topic maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg spam, dus ik besta.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:29 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Zal ik een topic maken?
Dan mag jij hem sluiten![]()
![]()
Mwoah. Er valt nog genoeg te sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Oke.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah. Er valt nog genoeg te sluiten.
Volgende topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef Gloeidoos het volgende:
Wanneer passen jullie de OP aan?
Dat was het einde van Fok! geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
Ben al lang blij dat Chowi erbij is gekomen ipv Most_Wanted
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat was het einde van Fok! geweest.![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:14 schreef KaMo het volgende:
Pimp *hier* *Miss*Honey* TTT waardig?
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
Ben al lang blij dat Chowi erbij is gekomen ipv Most_Wanted
Ach, het mag naam rel niet echt dragen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef SiemeN het volgende:
Oh, ik heb weer en relletje gemist?
De bijna-ondergang van Fok!, dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, het mag naam rel niet echt dragen hoor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:05 schreef Falco het volgende:
Chowi, wat trekt jou zo in het mod zijn?
En dat heb ik gemist?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
De bijna-ondergang van Fok!, dan?
Het leek me tof om je steentje bij te dragen om Fok! schoon te houden. Daarbij werd ik gevraagd.quote:
Normaal gesproken wordt er pas gewacht met blauw maken tot de tietenfoto's achter gepost zijn. Dat is er in de hectiek helaas bij ingeschoten.quote:
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het leek me tof om je steentje bij te dragen om Fok! schoon te houden. Daarbij werd ik gevraagd.
Ja, ik had al zoiets van, hey, dat gaat makkelijk! Maar later kreeg ik te horen dat dat nog wel zou komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt er pas gewacht met blauw maken tot de tietenfoto's achter gepost zijn. Dat is er in de hectiek helaas bij ingeschoten.
Zie je het voor je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.
Mwoah.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
Nou, je weet het niet! Als één van die twee een meetbaar IQ zou hebben gehad, dan was het een mogelijkheid geweest.
Ik hou het op 'onbepaalde tijd'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:37 schreef Croupouque het volgende:
Hoe lang nog, Joog?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
dan zou ik dus alle berichten met die smiley deleten
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik had al zoiets van, hey, dat gaat makkelijk! Maar later kreeg ik te horen dat dat nog wel zou komen.
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.
Zeg Chowi, wist je dat ik jou heel erg respecteerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
KaMo for mod.
Ik durf te wedden dat ik een hoger IQ heb dan jij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
Nou, je weet het niet! Als één van die twee een meetbaar IQ zou hebben gehad, dan was het een mogelijkheid geweest.
Gmpf!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik een hoger IQ heb dan jij.
waarom zegt iedereen dan van welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef most_wanted het volgende:
En besides... zo grappig issie niet.
Heb jij intresse?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Aurelianus het volgende:
Wanneer komen Bupatih en Stofje weer terug?
Alleen het kleurtje.quote:
Evenveel interesse als in een dozijn wasknijpers aan mijn balzak. Sorry.quote:
Er zitten users in het keldertje die daar behoorlijk opgewonden van worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Evenveel interesse als in een dozijn wasknijpers aan mijn balzak. Sorry.
En dat weet jij via ... ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zitten users in het keldertje die daar behoorlijk opgewonden van worden.
Ookal zou ik daar mogen komen, dan zou ik het alsnog niet willen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SiemeN het volgende:
NJ is al best oud. Hij mag wél in het Keldertje.
NJ, jij vuigaard.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zitten users in het keldertje die daar behoorlijk opgewonden van worden.
Ik niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ja, haha, we lazen allemaal "blowen".
Kom op, ik ben nog niet eens 24 uur mod.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:49 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Eerst sluiten dan reactie, Cho.
Maar ik weet het zelfs.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, ik ben nog niet eens 24 uur mod.
treffende sluitpost toch, clownerd?quote:
Hahahaha... de 'knijperfoto'!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef NJ het volgende:
En jullie kutnewbies gaan met toch niet vertellen dat jullie nog nooit de knijperfoto hebben gezien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zeiken, Chowi doet prima werk.
hij doet alleen moeilijk, en dat is off topicquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zeiken, Chowi doet prima werk.
"Hij"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij doet alleen moeilijk, en dat is off topic
Of hebben we het over een anderquote:
dan snap ik gelijk waarom ZE zo moeilijk doet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of hebben we het over een ander![]()
Als we het hebben over Chowi, JA!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan snap ik gelijk waarom ZE zo moeilijk doet.
Het is dus een vrouwspersoon
Hoezo? Die waren ook best lekker in een roze jurk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef Lyr het volgende:
Dat is natuurlijk wel een positief puntje ten opzichte van de opgestapte/gebande modjes.
En van degenen die er nog altijd zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef Lyr het volgende:
Dat is natuurlijk wel een positief puntje ten opzichte van de opgestapte/gebande modjes.
Voor jou misschien, maar voor de meeste mannelijke users heul niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? Die waren ook best lekker in een roze jurk.
Waar kan je dat zien trouwens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? Die waren ook best lekker in een roze jurk.
Tieten, geld en een paar flessen wodka doen wonderen.quote:
Ik heb geen tieten, geen geld en de flessen zijn reeds leeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tieten, geld en een paar flessen wodka doen wonderen.
Pff. Wat jammer voor je.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef Lyr het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, geen geld en de flessen zijn reeds leeg.
Hm.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef most_wanted het volgende:
Kan je blij worden gemaakt met een tubgirl?
Heb je nog steeds geen ban na dat gelek van je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:43 schreef remlof het volgende:
doe deze maar dicht: Remlof harstikke kaput #2
ik schijn nog te leven, weet het niet zeker, maar ben bang van wel
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef Lyr het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen ban na dat gelek van je?
lek er maar niet opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef Lyr het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen ban na dat gelek van je?
Welkom terug in het land der levenden dudequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:43 schreef remlof het volgende:
hoi jogyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der levenden dude![]()
Nu heeft Yvonne voor niks die cake gemaakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:43 schreef remlof het volgende:
Die komt wel op bij het bier vanmiddagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nu heeft Yvonne voor niks die cake gemaakt..
Spacecake?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nu heeft Yvonne voor niks die cake gemaakt..
Hm. Ik hoop het ook. Spacecake is goed.quote:
Dan had je een jaar geleden ofzo maar op moeten letten.quote:
ik wil nieuw ruk materiaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan had je een jaar geleden ofzo maar op moeten letten.
Mijn tieten zijn niet echt veranderd in dat jaar, hoor.quote:
dat maken wij wel uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn niet echt veranderd in dat jaar, hoor.
Ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja ik ben deze week inderdaad weg geweest en ben er zondag pas weer.
Ik zei alleen welkom tegen Chowi.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zei alleen welkom tegen Chowi.
Stormloop of niet, het is een kuttopic.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:08 schreef Jajong het volgende:
Wat is Rookworst zonder R
Mijn topic, wat doe je? Chowi!Het liep alweer storm man
Sorry dat het geen slowchat over gothics was hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stormloop of niet, het is een kuttopic.
Ja hè.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry dat het geen slowchat over gothics was hoor.
Genoeg users hadden lol, waaronder ik.quote:
het topic is wat flauw maar wel lachuh, open dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Genoeg users hadden lol, waaronder ik.
Graag nog even open?![]()
TT was niks, OP ook niet en voor de rest zat het topic vol met slowchat. Nee dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Genoeg users hadden lol, waaronder ik.
Graag nog even open?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Pff, gauw een raam open.
Als ik jou eruit zou willen gooien, zou ik het raam niet eerst open doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef most_wanted het volgende:
Ik ben veel te lief om eruit te gooien.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik jou eruit zou willen gooien, zou ik het raam niet eerst open doen.
Maar het regent wel, he. Dus dan zit je in de regen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik jou eruit zou willen gooien, zou ik het raam niet eerst open doen.
heeft ze er wel voor overquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:29 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar het regent wel, he. Dus dan zit je in de regen.![]()
't Is niet míjn raam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:29 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar het regent wel, he. Dus dan zit je in de regen.![]()
Je gaat toch niet bij elk topic in de feedback komen zeiken hè?quote:
Opgesloten in zijn kooi, stel je voor dat hij loskomt en je kop eraf bijt, dan heb ik het weer gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:29 schreef Snakey het volgende:
optieven
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:30 schreef Snakey het volgende:
optieven
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef Snakey het volgende:
optieven
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:32 schreef Snakey het volgende:
optieven
Ik voorspel een banregen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo heren en dame van de mod-dienst ik voorspel een slotjesregen vanavond, als de baggertopics nu al zo vroeg beginnen... succes
![]()
quote:
vlgoens een egelns odnreozek....quote:
Vlgones een hrade pneis van Barun heb ik een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet....quote:
Hoe dan ook, regenen gaat het.quote:
Ja dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bij elk topic in de feedback komen zeiken hè?
Ik hoop dat ik eraan denk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:26 schreef Qunix het volgende:
Ik zal alvast dit vragen, een half uur van te voren.......... Mag NB open?
[NB#81] Dan doe ik het maar!!!!
Sorry ik verveel mequote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
NJ
Bupatih
Snakey
Stofje
jogy
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
Ja kijk dan!quote:
Verkeerde sub topic Tong.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar een slotje op een briljant topicElders
Thanks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Ok ik kan met alles leven tegenwoordig. Nou ja na de laatste dagen
ik zei toch...wachten is op chowiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:48 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
wie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zei toch...wachten is op chowi![]()
maar ik welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:56 schreef Conflict het volgende:
geintje hoor chowi, ik vind het helemaal niet erg dat je mijn topic gesloten hebt.
Ik kwam net pas binnenvallen. Het is bijna onvoorstelbaar maar zelfs ik doe wel eens andere dingen als achter de computer zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Snel..
Maar niet snel genoeg snakey, na mijn TR duurde het nog 3 minuten.![]()
Hm, ik had je al een minuut of wat eerder gezien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kwam net pas binnenvallen. Het is bijna onvoorstelbaar maar zelfs ik doe wel eens andere dingen als achter de computer zitten.![]()
Gelukkig hebben we er een keivers nieuw modderinnetje bij. Die kan die luie, veels te lang zittende mods voor hun klote trappen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik had je al een minuut of wat eerder gezien.
Slechtje modjes hier
Ik heb alleen maar Jupiler in huis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lekker, doe mij en de rest ook wat
Oh, en chowi is ook niet altijd even snel
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Jupiler in huis.
[afbeelding]
Cheers.
Chowi is nog aan het warmlopen, dat gaat helemaal goed komen.![]()
in plaats van daar nat van te worden gooi dat : D topique ff dicht wil jequote:
Ik was je voor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in plaats van daar nat van te worden gooi dat : D topique ff dicht wil je
damn je begint steeds beter te wordenquote:
een ban!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
Mijn nieuwe idool TS strooit met doodverwensingen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
hier weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel bij most_wanted
ja die moet dood ja , ebola ect
Ik gooi bovenstaande om 24:00 weer open.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[NB#83]Piemelpap! ... de oude is nog nieteens vol
pff loop eens niet zo te zijken , janksmoelquote:
NSB corkie.quote:
Als je nu nog 1x scheld, doodsverwensingen plaatst of bagger opent kun je een tijdje gaan wieberen wat mij betreft. Je bent nu genoeg gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff loop eens niet zo te zijken , janksmoel
en waarom is linda (eririn dr topic) gesloten snakey , dat was een serieuze liefdes betuiging aan dat lieve meisjehij had ook eigenlijk in Gc gemoeten oid
Snakey, een slotje is meestal makkelijkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:14 schreef Snakey het volgende:
Stop gewoon met schoppen. Is dat nou zo moeilijk?![]()
Allang gedaan. Wel opletten he.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
alles draait :')
doe eens wat aan die topickicks van catch22![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het met rust gelaten had was het vanzelf weg gezakt.
Dan nog, zit het je in de weg ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haden al mensen na catch22 gepost
blijkbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog, zit het je in de weg ofzo?
tis zondag hequote:Op zondag 13 augustus 2006 07:29 schreef yvonne het volgende:
Bejjegek, zakt wel weer weg.
Ik heb alleen nog maar gele liggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef Blame het volgende:
Mooi oranje met groen slotje voor: [NB #85] mijn OP gaat zo erg lukken voor het eerst!
Gezien. Ik heb al wat viezigheid verwijderd. Even aankijken hoe het verder loopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Snakey, als het mee zit is dit de TTT die ik je beloofd heb.
De bagger zie ik graag verdwijnen.
Danku!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gezien. Ik heb al wat viezigheid verwijderd. Even aankijken hoe het verder loopt.
Ik denk dat het daar ook weinig toe heeft te voegen.quote:
dat dan weer welquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook weinig toe heeft te voegen.
* Het_hupt had niets anders verwachtquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:03 schreef Snakey het volgende:
Het is opgelost.
Als mensen eens wat mee moeite in een leuke OP zouden steken is er kans dat het open blijft. Op deze manier is het gewoon een kuttopic.quote:
Smakelijk eten! En post maar verder in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef descendent1 het volgende:
mijn eten topic. Wens mij dan hier maar smakelijk eten toe.
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef descendent1 het volgende:
mijn eten topic. Wens mij dan hier maar smakelijk eten toe.
![]()
Pff, welk topic moet er dan gesloten worden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:01 schreef cerror het volgende:
Chow, sluit eens wat meer!
De wasmachine..........quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, welk topic moet er dan gesloten worden?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef cerror het volgende:
[..]
De wasmachine..........
iemand nog wakker?
Heb jij wel eens aan de spoorrails gelikt?
ik ben gay, wat een grap
Zulks.quote:
Het wachten is nu op het geklaag van "waarom is mijn topic dicht?".quote:
Gewoon direct weg editten. Heb je nergens last van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het wachten is nu op het geklaag van "waarom is mijn topic dicht?"..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon direct weg editten. Heb je nergens last van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |