Onzin zuigt nu jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef juiced het volgende:
Weer zo'n kutn00b die even moet showen wat voor onzin hij uit kan kramen. Verzin eens iets leuks man! Kneus!
Wat hij zegtquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef juiced het volgende:
Weer zo'n kutn00b die even moet showen wat voor onzin hij uit kan kramen. Verzin eens iets leuks man! Kneus!
Ach, schei toch uit! Larie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Het likken van spoorrails schijnt een ware delicatesse te zijn in Ogbomoso.
Lul toch niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wel eens aan de metrorails... die staan zo heerlijk onder stroom.
Wou je spoorrailtje spelen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Het likken van spoorrails schijnt een ware delicatesse te zijn in Ogbomoso.
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef juiced het volgende:
Weer zo'n kutn00bin die even moet showen wat voor onzin hij zij uit kan kramen. Verzin eens iets leuks man vrouw! Kneuszin!
Vooral als het gevroren heeft, dat je tong blijft plakken.Lekker spannend!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Het likken van spoorrails schijnt een ware delicatesse te zijn.....
Wat hij zegt..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef juiced het volgende:
Het is een vrouw.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:18 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik vind als mensen ergens aan willen likken, dat ze dat gewoon moeten kunnen doen.
Dus wie zijn wij dan om daar kotssmiley's voor te plaatsen. Laat ze toch lekker likken man....flapdrol.
Wat die worm zegtquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is godverdomme een chronische ziekte van je he .... het openen van die kuttopics
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef GSi het volgende:
Ik heb wel eens een gordijnrails gelikt, ben ik nu stoer? Zeg maar ja
Alleen als ik jou dan ook aanraak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |