Nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:14 schreef KaMo het volgende:
Pimp *hier* *Miss*Honey* TTT waardig?
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
Ben al lang blij dat Chowi erbij is gekomen ipv Most_Wanted
Ach, het mag naam rel niet echt dragen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef SiemeN het volgende:
Oh, ik heb weer en relletje gemist?
De bijna-ondergang van Fok!, dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, het mag naam rel niet echt dragen hoor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:05 schreef Falco het volgende:
Chowi, wat trekt jou zo in het mod zijn?
En dat heb ik gemist?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
De bijna-ondergang van Fok!, dan?
Het leek me tof om je steentje bij te dragen om Fok! schoon te houden. Daarbij werd ik gevraagd.quote:
Normaal gesproken wordt er pas gewacht met blauw maken tot de tietenfoto's achter gepost zijn. Dat is er in de hectiek helaas bij ingeschoten.quote:
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het leek me tof om je steentje bij te dragen om Fok! schoon te houden. Daarbij werd ik gevraagd.
Ja, ik had al zoiets van, hey, dat gaat makkelijk! Maar later kreeg ik te horen dat dat nog wel zou komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt er pas gewacht met blauw maken tot de tietenfoto's achter gepost zijn. Dat is er in de hectiek helaas bij ingeschoten.
Zie je het voor je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.
Mwoah.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
Nou, je weet het niet! Als één van die twee een meetbaar IQ zou hebben gehad, dan was het een mogelijkheid geweest.
Ik hou het op 'onbepaalde tijd'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:37 schreef Croupouque het volgende:
Hoe lang nog, Joog?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
dan zou ik dus alle berichten met die smiley deleten
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik had al zoiets van, hey, dat gaat makkelijk! Maar later kreeg ik te horen dat dat nog wel zou komen.
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.
Zeg Chowi, wist je dat ik jou heel erg respecteerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
KaMo for mod.
Ik durf te wedden dat ik een hoger IQ heb dan jij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
Nou, je weet het niet! Als één van die twee een meetbaar IQ zou hebben gehad, dan was het een mogelijkheid geweest.
Gmpf!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik een hoger IQ heb dan jij.
waarom zegt iedereen dan van welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef most_wanted het volgende:
En besides... zo grappig issie niet.
Heb jij intresse?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Aurelianus het volgende:
Wanneer komen Bupatih en Stofje weer terug?
Alleen het kleurtje.quote:
Evenveel interesse als in een dozijn wasknijpers aan mijn balzak. Sorry.quote:
Er zitten users in het keldertje die daar behoorlijk opgewonden van worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Evenveel interesse als in een dozijn wasknijpers aan mijn balzak. Sorry.
En dat weet jij via ... ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zitten users in het keldertje die daar behoorlijk opgewonden van worden.
Ookal zou ik daar mogen komen, dan zou ik het alsnog niet willen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SiemeN het volgende:
NJ is al best oud. Hij mag wél in het Keldertje.
NJ, jij vuigaard.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zitten users in het keldertje die daar behoorlijk opgewonden van worden.
Ik niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ja, haha, we lazen allemaal "blowen".
Kom op, ik ben nog niet eens 24 uur mod.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:49 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Eerst sluiten dan reactie, Cho.
Maar ik weet het zelfs.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, ik ben nog niet eens 24 uur mod.
treffende sluitpost toch, clownerd?quote:
Hahahaha... de 'knijperfoto'!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef NJ het volgende:
En jullie kutnewbies gaan met toch niet vertellen dat jullie nog nooit de knijperfoto hebben gezien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zeiken, Chowi doet prima werk.
hij doet alleen moeilijk, en dat is off topicquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zeiken, Chowi doet prima werk.
"Hij"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij doet alleen moeilijk, en dat is off topic
Of hebben we het over een anderquote:
dan snap ik gelijk waarom ZE zo moeilijk doet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of hebben we het over een ander![]()
Als we het hebben over Chowi, JA!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan snap ik gelijk waarom ZE zo moeilijk doet.
Het is dus een vrouwspersoon
Hoezo? Die waren ook best lekker in een roze jurk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef Lyr het volgende:
Dat is natuurlijk wel een positief puntje ten opzichte van de opgestapte/gebande modjes.
En van degenen die er nog altijd zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef Lyr het volgende:
Dat is natuurlijk wel een positief puntje ten opzichte van de opgestapte/gebande modjes.
Voor jou misschien, maar voor de meeste mannelijke users heul niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? Die waren ook best lekker in een roze jurk.
Waar kan je dat zien trouwens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? Die waren ook best lekker in een roze jurk.
Tieten, geld en een paar flessen wodka doen wonderen.quote:
Ik heb geen tieten, geen geld en de flessen zijn reeds leeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tieten, geld en een paar flessen wodka doen wonderen.
Pff. Wat jammer voor je.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef Lyr het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, geen geld en de flessen zijn reeds leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |