Keeerrrlllquote:Op zondag 13 augustus 2006 05:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
nee? dan ga ik nu slapen, met mn dronken kop hahamzzls!
Dank voor de mededeling.quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:01 schreef U.F.O het volgende:
ik ga zo slapen
Boefjequote:Op zondag 13 augustus 2006 06:03 schreef manhattan het volgende:
ik niet.
Fok!ken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:06 schreef manhattan het volgende:
Ja, wat doe ik hier eigenlijk rond dit tijdstip. Iemand ?![]()
Lekker muziek luisteren, van bier genieten, de opgaande zon, surrealistische rust buiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:06 schreef manhattan het volgende:
Ja, wat doe ik hier eigenlijk rond dit tijdstip. Iemand ?![]()
True, true.quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lekker muziek luisteren, van bier genieten, de opgaande zon, surrealistische rust buiten.
Ik zie dat je in Rotterdam woont.quote:
Ik ga hier net weer weg wegens een andere studie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie dat je in Rotterdam woont.Ik ga aanstaande jaren Economie en Werktuigbouwkunde studeren in R'dam. Ech mijn favoriete stad, hoogbouw, drukte, dynamisch.
Oh, wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:18 schreef manhattan het volgende:
Ik ga hier net weer weg wegens een andere studie.
No-nosense cultuur, daar hou ik wel van. Verder heb ik een achtergrond in de civiele techniek, Rotterdam is een stad waarin je dat bij uitstek terug ziet, hoogbouw, de havens, druk wegverkeer. Ik moet alleen nog een kamer zien te krijgen.quote:Leuke stad met nuchtere no-nonsense mensen: je gaat het hier zeker naar je zin krijgen denk ik.
Tijdje nadenken wat ik wil en ondertussen een beetje werken.quote:
Het heeft bepaalde overeenkomsten met Berlijn: overal kranen, veel kale vlaktes, maar ook weer hightech. Kamer is niet zo'n groot probleem. Waar zit je nu ?quote:No-nosense cultuur, daar hou ik wel van. Verder heb ik een achtergrond in de civiele techniek, Rotterdam is een stad waarin je dat bij uitstek terug ziet, hoogbouw, de havens, druk wegverkeer. Ik moet alleen nog een kamer zien te krijgen.![]()
Ah, het Pieter Baan-centrum begint ook wakker te worden zie ik....quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:32 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
in manhattan (IN JE REET WAHHHAaawwH0QWqh3rerne TERBerb ebrereinE rire neR I
WOEEEEEEEEEEEHAHHHHHHHHH IK BEN GEEN ZEEHONDquote:Op zondag 13 augustus 2006 06:35 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ah, het Pieter Baan-centrum begint ook wakker te worden zie ik....
Aha, dat is wel nuttig, ik heb die tijd 'studerend' door gebracht, achteraf gezien had ik beter kunnen gaan werken idd. Ik wist niet wat ik wilde maar bleef onder druk van pa en ma toch maar door studeren, een jaartje werken geeft denk ik aardig wat ervaring voor wat betreft de werking van organisaties en dergelijken, naast het geld best nuttig nog.quote:Op zondag 13 augustus 2006 06:28 schreef manhattan het volgende:
Tijdje nadenken wat ik wil en ondertussen een beetje werken.
Leuk dat je Berlijn noemt, ik ben met mijn middelbare school op werkweek geweest naar Berlijn en inderdaad, de punten die mij daar opvielen waren de contrasten tussen oud en nieuw. Naast de saaie flats en "Wohnhausen" in DDR-architectuur verrijzen moderne gebouwen waarbij glas en koper, in het kader van transparantie, de boventoon voeren. Ik kick op dat soort contrasten.quote:Het heeft bepaalde overeenkomsten met Berlijn: overal kranen, veel kale vlaktes, maar ook weer hightech. Kamer is niet zo'n groot probleem. Waar zit je nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |