quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
Mijn nieuwe idool TS strooit met doodverwensingen![]()
hier weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
Mijn nieuwe idool TS strooit met doodverwensingen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel bij most_wanted
ja die moet dood ja , ebola ect
Ik gooi bovenstaande om 24:00 weer open.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[NB#83]Piemelpap! ... de oude is nog nieteens vol
pff loop eens niet zo te zijken , janksmoelquote:
NSB corkie.quote:
Als je nu nog 1x scheld, doodsverwensingen plaatst of bagger opent kun je een tijdje gaan wieberen wat mij betreft. Je bent nu genoeg gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff loop eens niet zo te zijken , janksmoel
en waarom is linda (eririn dr topic) gesloten snakey , dat was een serieuze liefdes betuiging aan dat lieve meisjehij had ook eigenlijk in Gc gemoeten oid
Snakey, een slotje is meestal makkelijkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:14 schreef Snakey het volgende:
Stop gewoon met schoppen. Is dat nou zo moeilijk?![]()
Allang gedaan. Wel opletten he.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
alles draait :')
doe eens wat aan die topickicks van catch22![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het met rust gelaten had was het vanzelf weg gezakt.
Dan nog, zit het je in de weg ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haden al mensen na catch22 gepost
blijkbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog, zit het je in de weg ofzo?
tis zondag hequote:Op zondag 13 augustus 2006 07:29 schreef yvonne het volgende:
Bejjegek, zakt wel weer weg.
Ik heb alleen nog maar gele liggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef Blame het volgende:
Mooi oranje met groen slotje voor: [NB #85] mijn OP gaat zo erg lukken voor het eerst!
Gezien. Ik heb al wat viezigheid verwijderd. Even aankijken hoe het verder loopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Snakey, als het mee zit is dit de TTT die ik je beloofd heb.
De bagger zie ik graag verdwijnen.
Danku!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gezien. Ik heb al wat viezigheid verwijderd. Even aankijken hoe het verder loopt.
Ik denk dat het daar ook weinig toe heeft te voegen.quote:
dat dan weer welquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook weinig toe heeft te voegen.
* Het_hupt had niets anders verwachtquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:03 schreef Snakey het volgende:
Het is opgelost.
Als mensen eens wat mee moeite in een leuke OP zouden steken is er kans dat het open blijft. Op deze manier is het gewoon een kuttopic.quote:
Smakelijk eten! En post maar verder in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef descendent1 het volgende:
mijn eten topic. Wens mij dan hier maar smakelijk eten toe.
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef descendent1 het volgende:
mijn eten topic. Wens mij dan hier maar smakelijk eten toe.
![]()
Pff, welk topic moet er dan gesloten worden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:01 schreef cerror het volgende:
Chow, sluit eens wat meer!
De wasmachine..........quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, welk topic moet er dan gesloten worden?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef cerror het volgende:
[..]
De wasmachine..........
iemand nog wakker?
Heb jij wel eens aan de spoorrails gelikt?
ik ben gay, wat een grap
Zulks.quote:
Het wachten is nu op het geklaag van "waarom is mijn topic dicht?".quote:
Gewoon direct weg editten. Heb je nergens last van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het wachten is nu op het geklaag van "waarom is mijn topic dicht?"..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon direct weg editten. Heb je nergens last van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |