zal dit lukken? ik betwijfel het, vertrouw Israel voor geen meterquote:UN Votes 'Yes' For Peace
A UN peace deal to end the Middle East conflict has been unanimously accepted by the Security Council in New York.
The resolution, drawn up by France and the US, demands the full cessation of hostilities and the release of abducted Israeli soldiers.
quote:Eerst is het lokaal mistig. Verder schijnt vandaag af en toe de zon en ontstaan weer pittige buien. Er is kans op hagel, onweer en ook kan het hard regenen. De temperatuur ligt vanmiddag met wat zon rond 20 graden, maar in een bui is het een stuk koeler. Morgen verandert niet veel. Er zijn iets minder buien en de temperatuur komt een graadje hoger uit.
tof! net de input die ik nodig hadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:00 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoi, ik ben hier om je topic te verneuken
Israël gaat rustig door, ook als er een bestand is, totdat er een vredesmacht arriveert.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 06:53 schreef remlof het volgende:
[..]
zal dit lukken? ik betwijfel het, vertrouw Israel voor geen meter
inderdaad, belachelijk, en het is eigenllijk niet eens hun zandbakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Israël gaat rustig door, ook als er een bestand is, totdat er een vredesmacht arriveert.
weltrustenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:31 schreef AcidBurner het volgende:
en al zo vroeg wakker... er moet iets wringen![]()
goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |