zal dit lukken? ik betwijfel het, vertrouw Israel voor geen meterquote:UN Votes 'Yes' For Peace
A UN peace deal to end the Middle East conflict has been unanimously accepted by the Security Council in New York.
The resolution, drawn up by France and the US, demands the full cessation of hostilities and the release of abducted Israeli soldiers.
quote:Eerst is het lokaal mistig. Verder schijnt vandaag af en toe de zon en ontstaan weer pittige buien. Er is kans op hagel, onweer en ook kan het hard regenen. De temperatuur ligt vanmiddag met wat zon rond 20 graden, maar in een bui is het een stuk koeler. Morgen verandert niet veel. Er zijn iets minder buien en de temperatuur komt een graadje hoger uit.
tof! net de input die ik nodig hadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:00 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoi, ik ben hier om je topic te verneuken
Israël gaat rustig door, ook als er een bestand is, totdat er een vredesmacht arriveert.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 06:53 schreef remlof het volgende:
[..]
zal dit lukken? ik betwijfel het, vertrouw Israel voor geen meter
inderdaad, belachelijk, en het is eigenllijk niet eens hun zandbakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Israël gaat rustig door, ook als er een bestand is, totdat er een vredesmacht arriveert.
weltrustenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:31 schreef AcidBurner het volgende:
en al zo vroeg wakker... er moet iets wringen![]()
goedemorgen!
Ik denk zijn opblaaspop.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:23 schreef RSH11 het volgende:
wat is dat ding in z'n avatar?
ja he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, één van je betere.
veel slechter kon ook niet ......quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, één van je betere.
Precies, op het eerst is het allemaal een beetje eng.. Arme remlof..quote:
doe eens niet zo dromenvangerigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:47 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Precies, op het eerst is het allemaal een beetje eng.. Arme remlof..
pics?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:51 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Net klaar met douchen en aankleden![]()
Auquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:52 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Nee hé, niet weer die avatar![]()
*MilkyWay escape indrukt*
alweer? neuhquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:54 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Laat eerst je piem0l maar eens zien![]()
dank je!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat een kut ti\opic Remlof!![]()
Was gezellig!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:29 schreef remlof het volgende:
reflecties van de laatste avond:
>>>knip<<<met SeaOfLove geluld, is ook toffe meid
ja chowie, kom es hierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:10 schreef Evertjan het volgende:
is Chowi er niet?
ow vandaar dat yvonne ook niet reageertquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef Evertjan het volgende:
Chowi zit bij Yvonne om haar tieten te showen
fluffy is tofquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:19 schreef MilkyWay het volgende:
[afbeelding]
Die vind ik toch wel zo lief he!
jullie doen het erom he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:24 schreef Litso het volgende:
Niks slotje, gewoon volposten die bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |