Alweer als maagd naar huisgekeerd vannaaf?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef remlof het volgende:
...en dan out of the blue hun vriend op de bek pakken.
Daar krijg ik zo'n jeuk van he?
Hey ik wil je best neuken, maar stuur eerst effe je vriendje naar huis dan
Was ze scheel?quote:
nee, maar ze had wel donkerbruine ogen en van die hele dunne wenkbrauwen die mij doen stijgerenquote:
kijk jij me nu ook zo aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
Tis me wat heh, Witlof *geil kijkt en mannetje vol op de bek pakt![]()
Het zal me jeuken....!!!!!!quote:Daar krijg ik zo'n jeuk van he?
vraag het je vaderquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:20 schreef Jajong het volgende:
Ga je met ouderdom ook hallucineren?
Jij bent hier degene die denkt dat wijven je geil aankijken hoor.quote:
nee, ze kijken mij geil aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die denkt dat wijven hem geil aankijken hoor.
Het moment is alweer voorbijquote:
Je weet best wat ik bedoel, het is half 4, doe niet zo kinderachtig opa.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het moment is alweer voorbijNee, dus, wel opletten heh, lieverd
![]()
Wtf, of je hebt geen principes of je bent een lelijke stoephoer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
Tis me wat heh, Witlof *geil kijkt en mannetje vol op de bek pakt![]()
Ik ga voor optie 2.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf, of je hebt geen principes of je bent een lelijke stoephoer.
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel, het is half 4, doe niet zo kinderachtig opa.
Dan bevestig je hierbij mijn vermoedens, en ben je naast oud en lelijk ook nog eens dom.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:28 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb geen idee
ik scroll nog effe terug voor de zekerheid...
nee... echt niet
Ik kies voor deur 3quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf, of je hebt geen principes of je bent een lelijke stoephoer.
ga jij eens aan je plasser trekken, misschien gebeurd er deze keer ietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan bevestig je hierbij mijn vermoedens, en ben je naast oud en lelijk ook nog eens dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |