Kijk eens op www.manutd.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft iemand hier een goede data-update dan van fm2006?
Spuit 11quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:49 schreef Fathom het volgende:
De fans nmoeten dit toch even lezen.![]()
Jouw portret in Football Manager 2007?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
het staat drie posts hoger al vermeld en in het vorige topic ook![]()
pablo ledesma, anthony vandenborre, vincent kompany, freddy guarin. eddy gaven, lebohang mokoena, freddy adu, quavis kirkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:32 schreef WooZ het volgende:
Heeft iemand ook een lijstje van goeie talenten?
Ik ben net begonnen met dit spel, heb met PSV al bijna 2 seizoenen erop zitten. Nu ben ik bezig tegen m'n huisgenoot
Ze Rodolphoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
pablo ledesma, anthony vandenborre, vincent kompany, freddy guarin. eddy gaven, lebohang mokoena, freddy adu, quavis kirk
Die kan ik niet vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ze Rodolpho
Nik Besgano
Ljundberg
Kijk, Besagno vindt ie wel, besgano niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Neoktheone het volgende:
Dan heeft hij wel een hele kleine database. Ik heb nog geen enkel spel gespeeld waar Besagno niet in voorkwam
Laat maar, ik heb al op elke trainingsvorm 5 sterrenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Welke stats moet een trainer hebben om 5 sterren op Balaanname, Afwerking of Vrije Trappen te krijgen?
Alleen aan het begin van een nieuwe game als je het aanmaakt staat bij de optiesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:06 schreef WooZ het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk de database vergroten?
als je hem al hebt zeker spelen, maar als je hem nog moet kopen, kan je beter even wachten en de 2007 versie kopen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:37 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Football Manager 2005 maar daar snap ik geen hol van. Naja als ik alles goed volg zal het best handig zijn maar ik wil altijd meteen beginnen
.
Maar nu wil ik FM 2006 toch eigenlijk wel gaan doen.
Hoe kan dat ingodsnaam zo snel gaan bij jouw ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef mikedeg het volgende:
Ben me net ff wezen aanmelden.....speel het best veel!
Als het meezit, in een week een seizoen.
Gebruikt iemand de 6.0.3 patch al?
Ja ik ook net na 31 aug komt die wel, dan is het heel lang wachten op 2007quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga binnekort maar weer eens beginnen met Feyenoord (L)
Nog even wachten op de update van ManUtd.nl
ik heb meestal binnen een dag of 2 dagen een seizoen klaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef killermj het volgende:
[..]
Hoe kan dat ingodsnaam zo snel gaan bij jouw ?
Of zit je DAG EN NACHT te spelen ?
Lol, ik doe meestal 2 dagen om de voorbereidingquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb meestal binnen een dag of 2 dagen een seizoen klaar
Wat is dat voor een update?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef PPWB84 het volgende:
Ik raad jullie de weegie update aan
Voorlopig nog geen nr 1, sta 10 punten achter de nr 1 , en dat is gentquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga vanavond weer spelen met Anderlecht![]()
1e seizoen? ik sta dik eerste na 22 duelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen nr 1, sta 10 punten achter de nr 1 , en dat is gent![]()
Zet Frutos maar in de spitsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
1e seizoen ja,
http://footballmanagerupdate.myfreeforum.org/index.phpquote:
Niet goed genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef Nielz. het volgende:
erm, Huntelaar was toch al best goed :p?
Voor Sneijder en Heitinga had je samen al veel meer voor kunnen krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef Nielz. het volgende:
Sikora, Escude, Heitinga,Sneijder(en nog meer mannen gratis weg)
bij elkaar toch goed voor 13.5 miljoen
Laats ook mee gespeeld, leuk om alle goede spelers van tegenwoordig, daar voor weinig geld te halen. Ik had een heel leuk team met Feyenoord..quote:
Ik zal m even uitproberen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
http://footballmanagerupdate.myfreeforum.org/index.php
---
Beste update die er is voor FM. Elke dag om 6 uur savonds komt een nieuwe release uit met meest recente data. Ik heb mn hulp aangeboden en mocht meehelpen, moet zo de database inleveren. Om 6 uur is de release. Heb voornamelijk de Nederlandse spelers en talenten wat aangepast, dan wel opgekrikt, zoals van AZ. En Huntelaar is ook op niveau nu.
Bij clubs zitten nog spelers als Taianan (PSV) Gerson Magrao (Feyenoord) en nog een paar anderen, verder zijn de spelers stats niet goed geupdate, staat bij elftal van de week ineens: Nederlandse eredivisie: elftal van het wekequote:
Valt wel mee !, engeland,duitsland,spanje zijn wel goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ManUtd is uitstekend voor Nederland & Belgie (ik help er zelf aan mee)
Maar daarbuiten is het bedroevend slecht.
Mss dit tips and hint guide op Sigames?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef pekel het volgende:
Iemand misschien een rijtje met "must have"-downloads?
Hoe laat is laat in de middag?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef PPWB84 het volgende:
Weegie update wordt vanmiddag uitgebracht! Ik heb er persoonlijk aan meegewerkt en veel nederlandse spelers (vooral van de top teams) en buitenlandse aangepast. De andere leden van het team zijn engels en schots. Het ziet er vrij goed uit voor mn gevoel nou. De talenten , jonge internationals zijn opgekrikt dus je kan nu van basten uithangen zonder dat je t ek niet haalt.
Deze update wordt op het SI forum gezien als de beste, dan wel 1 van de beste updates voor football manager. Er zijn ongeveer 2000 leden op ons forum.
Download en probeer deze update, waarschijnlijk beschikbaar laat in de middag.
Forum: http://footballmanagerupdate.myfreeforum.org/index.php
rond een uurtje of 6, net als alle andere updatesquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
rond een uurtje of 6, net als alle andere updates
Oepsquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
maar verwijder eerst de originele db map in de data map! Dan een nieuw spel starten voor de nieuwe database.
Oh ja, ik ging me nog opgeven. Kan dat nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon FM 2007 beta tester is
Ik kreeg een seriously bad error ofzo toen ik de originele db niet delete .quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
extract met winrar de db map in the football manager 2006/data map, maar verwijder eerst de originele db map in de data map! Dan een nieuw spel starten voor de nieuwe database.
Om over de naamsverkrachtingen maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:52 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Weer een matige update van Weegie, nog steeds lopen er (in ieder geval bij Nederlandse clubs)spelers rond die er niet rond horen te lopen, en de posities zijn weer niet ge'update. (voorbeelden: Farfán speelt op ook op rechts of als AMC, Lucius kan bijna overal spelen, Lamey kan ook als linksback, Kuyt als flankspeler enzovoort. Ook heb ik stats vergeleken met de vorige database en ik zie nog weinig verschil.
Mjah, de enige goeie update is denk ik toch wel FM2007quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef mikedeg het volgende:
Weet er iemand een update die wel een beetje ok is?
Ik merk dat aan alles wel wat mankeerd :S
Hahahahaha......dat is waar!quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, de enige goeie update is denk ik toch wel FM2007
spam or somethingquote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef koekjesmonstertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gratis voetbalpoule, start vrijdag: www.voetbabbel.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, dit heeft toch niets met FM te makenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef koekjesmonstertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gratis voetbalpoule, start vrijdag: www.voetbabbel.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wacht nog op de update van http://site.manutd.nl/![]()
quote:
De Jong zou dat echt wel doen volgens mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is..
Nigel de Jong bij Feyenoord
of Feyenoord dat niet eens van Ajax 2 kan winnen![]()
Heerlijk realistisch spel is het toch ook![]()
![]()
De Jongquote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong zou dat echt wel doen volgens mij.![]()
Daarom zeg ik toch ook dat het spel realistisch isquote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong zou dat echt wel doen volgens mij.![]()
Ah op die manierquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat het spel realistisch is![]()
- Cassano wil weg, op zijn verzoek transfer listed, de homoquote:Goal: Curci (Carini)
Achter: Panucci (Freddi) Bovo (Mexes) Chivu (Cufre) Grosso (Grillo)
Midden: Mancini (Aquilani) De Rossi (Tommasi) Totti (Micoud) Bonnani (Perrotta)
Voor: Iaquinta (Montella) Cassano (Mido)
Verder nog Giuseppe Rossi van Man Utd overgenomen als talentje, en nog wat andere 17 jarigen en zo in mn reserve squadra![]()
Eind van 't jaar pas als ik me niet vergis.. Rond de kerst of zoquote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer staat Football Manager 2007 gepland?
Tis elk jaar zo laat.. beetje jammerlijk.. Het seizoen zit dan al op de helft...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Eind van 't jaar pas als ik me niet vergis.. Rond de kerst of zo
Liever langer met een bijna perfecte database (+ vrij rap een patch om het goed af te maken -database-) dan een half spel maar wat met de start van het seizoen uitkomt..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tis elk jaar zo laat.. beetje jammerlijk.. Het seizoen zit dan al op de helft...
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever langer met een bijna perfecte database (+ vrij rap een patch om het goed af te maken -database-) dan een half spel maar wat met de start van het seizoen uitkomt..
Daarnaast is het ieder jaar een goed spel(ben nu vooral benieuwd naar de Feederclubs optie
)
Het wordt eind volgende week waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Hopelijk komt man utd dit weekend met een patch
Oke danquote:Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het wordt eind volgende week waarschijnlijk..
hoe doe je dat.. zo slecht spelen met PSV?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:48 schreef MMUFC het volgende:
Even een status update:
Atletico Cajazeirense
Heb degradatie niet kunnen voorkomen en ben eruit getrapt. Nog geen nieuwe club kunnen vinden.
East Bengal
Vrij eenvoudig de Durand Cup gewonnen. Na 5 duels 3e in de competitie.
PSV
Bij PSV is het nog steeds verwonderlijk dat ik niet onder druk sta. Na 16 duels heb ik 17 punten en sta daarmee 14e. Heb al 7 nederlagen.
Lig uit de beker en werd 4e in de CL poule met 2 punten..
eind oktober toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef dvdk het volgende:
zou fbm2007 echt pas met de kerst uitkomen?
Dan moeten ze toch al gaan komen met een patch voor transfers/injuries en dooien?
Oke dan, ga gelijk spelen danquote:Op maandag 18 september 2006 14:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag komt 'ie..
Ik weet ook niet waar het precies mis is gegaan...quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe doe je dat.. zo slecht spelen met PSV?
Was een fout in de originele databasequote:Op dinsdag 19 september 2006 07:50 schreef Neoktheone het volgende:
Gedownload en een spelletje begonnen met PSV. Waarschijnlijk mijn laatste spel in FM 2006. Ben al één foutje tegen gekomen. Freddy Guarin heet nu Fredy Guarin (boeiend!)
Joepie.quote:You're a Football Manager 2007 Face in the Game
Congratulations - you have been selected from thousands of entries as a
winner in Sports Interactive's Football Manager 2007 competition.
Huh?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Enchanter het volgende:
Win ik netmet Omniworld met 4-2 van feijenoord.
Geeft ie aan dat ik ineens 2-4 verloren heb![]()
kutspel![]()
Schijnt te lijken op cm 01-02 qua gameplay. Je hebt geen 2d match engine, en mindere database en minder leagues. Maar volgens mij is men er wel positief over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:31 schreef Zwoerd het volgende:
Is FM voor de psp eigenlijk nog iets?
Dat vind ik juist jammer je zal nu alles makkelijk winnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Net een game gemaakt met Real Madrid, wat een selectie zit daarbij zeg, Heb gekozen voor alleen de Spaanse competitie. Vindt meer competities tegelijk te lang duren.
1e competitiewedstrijd tegen Deportivio gewonnen met 4-0
Ik kijk het even 1 seizoen aan. Ga al me games ( Anderlecht en Feyenoord ) opnieuw beginnen. Met 1 competitie maar. Anders gaat alles zo traag hierquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat vind ik juist jammer je zal nu alles makkelijk winnen![]()
ik speel met Lokomotiv en heb CSKA net afgedroogd met 4 - 0quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:39 schreef sjimz het volgende:
Ik speel fm2006 nu met extra grote database en in 14 landen met daarin alle competities.. Man wat een keuze uit speler heb ik nu... Ik speel overigens met CSKA Moskou en ben in mijn eerste 2 jaar 2 keer kampioen geworden en 1 keer de russische beker.. Europees wil het nog maar niet lukken maar ik heb geduld![]()
hij doet het bij mij echt perfect.. Hij heeft 12 wedstrijden gespeeld met een gemiddelde van 8.58... dus dat is wel aardig goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Los'kov
Hoe doet Kruglov het?
Ik probeer hem al een tijdje weg te halen bij Lokomotiv met Heracles, maar geen succes vooralsnog..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef RJW_NB het volgende:
20 oktober FM2007 uit, 21 oktober herfst-vakantie...![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef RJW_NB het volgende:
20 oktober FM2007 uit, 21 oktober herfst-vakantie...![]()
ik ook, FM 2006 is niet meer hetzelfde nu FM 2007 dichterbij komt :pquote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben behoorlijk toe aan FM2007
Iedere keer start ik een game en heb ik binnen de kortste keren hou ik er mee op... zeker als het niet loopt(wat de laatste tijd bij iedere game is)
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef -Mo- het volgende:
http://rapidshare.de/files/34891181/fm2007_demo_vanilla.zip
Mirror.
Hij is wel gewoon speelbaar, misschien dat er nog wel wat aan getweaked wordt enzo. Transfers zijn niet helemaal up-to-date, maar ik weet niet meer hoe dat zat bij demo van 2006, misschien is dat wel 'normaal' voor een FM-demo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef ethiraseth het volgende:
http://community.sigames.(...)1102691/m/4372004852
Is er echt wat mis met die gelekte demo trouwens? Of is het gewoon bangmakerij?![]()
Ik ben aan het chatten met een officiele tester van ze en hij zegt dat je beter alsnog de officiele van morgen kan downloaden en dat deze instabiel kan zijn, omdat dit een oudere versie is dan diegene die morgen als officiele release uitkomt. Save games van deze kunnen daardoor instabiel werken in de officiele demo, er zitten meer bugs in, en valt dus af te raden. Maar het is zeker leuk om alvast even te spelen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef ethiraseth het volgende:
http://community.sigames.(...)1102691/m/4372004852
Is er echt wat mis met die gelekte demo trouwens? Of is het gewoon bangmakerij?![]()
BIj mij ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef -Mo- het volgende:
Woej, mijn aller eerste doelpunt in FM2007 is een eigen doelpunt van de tegenstander.![]()
Kutspel, gewoon niet kopen die spel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef Knoekie het volgende:
GVD. Sta ik tegen Liverpool 3 - 1 voor in de 89ste minuut. Scoren ze opeens 3 keer in de 90ste minuut. Leuk
Oi.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kutspel, gewoon niet kopen die spel.
database loopt wat achter omdat er natuurlijk een deadline aan vastzat, het is iig secuur tot aan 1 sept. als het goed is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon speelbaar, misschien dat er nog wel wat aan getweaked wordt enzo. Transfers zijn niet helemaal up-to-date, maar ik weet niet meer hoe dat zat bij demo van 2006, misschien is dat wel 'normaal' voor een FM-demo.
nee, geef je geld uit aan een boek grammaticaquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kutspel, gewoon niet kopen die spel.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nee, geef je geld uit aan een boek grammatica![]()
Ik snap echt niet hoe ik die fout kon maken.quote:
Chelsea, puur omdat ik alles wou uitproberen. Later start ik wel weer opnieuw met Fulham ofzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:29 schreef -Mo- het volgende:
Waar speelt iedereen nu eigenlijk?
Ik vecht tegen degradatie met Yeovil.
Ik weet ook niet waarom.![]()
tchygrynsky (of zo iets) die is bij mij altijd echt mega goed... die kan zo wel in de basis meespelen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n game met PSV pas begonnen en al behoorlijk succesvol
De JC-schaal is voor mij na 't terugkomen van 'n achterstand tegen eeuwige rivaal Ajax. In de laatste 10 minuten buig ik door doelpunten van Cocu en Farfan de 1-0 om in 'n voorsprong
Na 10 wedstrijden leid ik de eredivisie met 23 punten, geen geweldige score maar de rest doet 't nog minder.
De CL is tot nu toe behoorlijk succesvol, na 'n 0-0 tegen Chievo en 'n 4-1 winst op Anderlecht is de dubbel tegen Real Madrid best belangrijk. De uitwedstrijd verlies ik nipt met 3-2, maar de thuiswedstrijd is voor mij. Na 1-0 voorsprong legt Helguera de doorgebroken Kluivert neer en krijgt rood. Ruud v. Nistelrooij maakt de 1-1 en Roberto Carlos maakt in de 40e minuut 'n flinke overtreding op alweer Kluivert, penalty en wederom 'n rode kaart
Ik loop uiteindelijk uit tot 3-1, probleem is alleen dat de laatste 2 wedstrijden nog spannend worden, aangezien Anderlecht, Madrid en PSV nu op 7 punten staan. Ik sta op doelsaldo nog eerste, maar ik moet aan de bak
Aankopen begin dit seizoen (na Kluivert, Tardelli, Mendez, Salcido, Kromkamp): v.d. Borre voor 't 1e team en Falcao en Scorza voor de toekomst, die mogen eerst rijpen in de reserves.
Kluivert kan (nog) niet imponeren en Tardelli is na 'n wervelende start (hattrick bij debuut) ook wat teruggevallen. Mendez is geen schim van wat ie zou moeten zijn en zit standaard op de bank.
Kijk op www.manutd.nlquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef SuperUli het volgende:
Heeft iemand een vrij goede update met de allerlaatste transfers?
Krijg 'm niet gevonden, leuke naam trouwensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tchygrynsky (of zo iets) die is bij mij altijd echt mega goed... die kan zo wel in de basis meespelen...
Het lijkt erop dat dit de beste update is:: http://www.forum-cm.com/update-fm-europe-29-df215.htmlquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef SuperUli het volgende:
Heeft iemand een vrij goede update met de allerlaatste transfers?
Jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef AminBen het volgende:
Zijn de playerstats in de demo definitief?
Ze zijn nu failliet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:47 schreef AminBen het volgende:
ja maar dat is te veel werk voor mij![]()
In de demo(ik speel met West Ham) kocht Feyenoord net Boateng voor 16.5 miljoen![]()
speelt ergens in de reserves van Shakhtar en is uitgeleend.. D RC..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Krijg 'm niet gevonden, leuke naam trouwens
Gevonden en voor 500k aangetrokken in de tussentijdse transferperiode, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
speelt ergens in de reserves van Shakhtar en is uitgeleend.. D RC..
hoe doet die Tchygrynsk'yie het?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn seizoen met PSV verloopt ook nog steeds behoorlijk succesvol, ik sta inmiddels in de halve finale CL tegen Chelsea. De andere halve finale is Lyon - Ajax, dus puntjes voor Nederland
Op dit moment net 2e in de Eredivisie achter Feyenoord 1 puntje en de finale van de Gatorade Cup tegen Utrecht in 't vooruitzicht. Ben benieuwd of en zo ja welke cups ik omhoog kan gaan houden
In de tussentijdse transferperiode zijn Tchygrynsk'yie, Besagno en Kerlon aan de selectie toegevoegd. Ball, Vayryinen en Reiziger zijn vertrokken en Aissati en Marcelis zijn uitgeleend voor wat geld.
klik op 'clubs met samenwerkingsverband, en dan klikken op satelliet of moederclub zoeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:20 schreef AminBen het volgende:
hoe maak je een voorstel tot samenwerking met een club/sattelietclub?
moest eerst de board vragen of ze in zee willen gaan met 'feeder clubs'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef jmac het volgende:
klik op 'clubs met samenwerkingsverband, en dan klikken op satelliet of moederclub zoeken.
Ja, duurt een paar dagen en dan komen ze met een aantal clubs als voorstel. je mag dan een aanbeveling doen, welke club jij 't liefst wil. Elke club heeft zo z'n voordelen (Afstand/bepaald land etc.)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef AminBen het volgende:
[..]
moest eerst de board vragen of ze in zee willen gaan met 'feeder clubs'
krijg binnenkort een reactie![]()
ik zg het ook net, wtf moeten ze daarmeequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, duurt een paar dagen en dan komen ze met een aantal clubs als voorstel. je mag dan een aanbeveling doen, welke club jij 't liefst wil. Elke club heeft zo z'n voordelen (Afstand/bepaald land etc.)
Bij chelsea staat vitesse als sattelietclub![]()
Als je vervolgens kritiek op de scheids hebt krijg je een waarschuwing van de bond. Op een gegeven moment krijg je een boete en kan je geschorst worden. Leuk gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, duurt een paar dagen en dan komen ze met een aantal clubs als voorstel. je mag dan een aanbeveling doen, welke club jij 't liefst wil. Elke club heeft zo z'n voordelen (Afstand/bepaald land etc.)
Bij chelsea staat vitesse als sattelietclub![]()
Nog zoiets: Bryan Robson roemt 't spel van JONGELING Edwin vd Sar..![]()
Ook leuk: ik scoorde een doelpunt maar de tegenstander vond 't buitenspel. Na de wedstrijd krijg je een nieuwsbericht erover dat vele mensen t doelpunt betwisten. Er zit dan een link bij waarbij je 't 'incident' nogmaals kan bekijken.
Abrahamovitsch is wel lekker eigenwijs. omdat ik niet alle toppers binnenhaalde gaat ie zelf spelers aantrekken (IRAOLA voor 27,5 miljoen).., Wordt je ook niet vrolijk van.
Hebben ze het bekritiseren van de scheids weer terug gestopt in het spel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als je vervolgens kritiek op de scheids hebt krijg je een waarschuwing van de bond. Op een gegeven moment krijg je een boete en kan je geschorst worden. Leuk gedaan.
Soms is de bond stil wat laat zien dat ze met jou eens zijn.
Ja. Ik ben toen meerdere malen geschorst omdat ik te kritisch was, volgens de bond!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef Rorata het volgende:
net zoals vroeger, cm 0102 toch? Toen je de scheids kon bekritiseren
Yep.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze het bekritiseren van de scheids weer terug gestopt in het spel?
Nu wel, bekritiseerde hen 2x onterecht volgens de bond, en kon een wedstrijd aan de kant zitten. je kan dan wel de opstelling bepalen maar tijdens de match kan je niets doen en doet de assistent alles voor je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik ben toen meerdere malen geschorst omdat ik te kritisch was, volgens de bond!
Al maakte zo'n schorsing ook niets uit, want je kon nog steeds de opstelling en wissels bepalen en zo.
Maar dit is toch bijna de definitieve versie ? Dat zo'n vertaler gewoon kan aanblijven als er zoveel overduidelijke fouten in 't spel zitten mbt. de vertalingquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:13 schreef magnifor het volgende:
Daarom speel ik het spel in het engels.
Die vertaler is een Belgquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Maar dit is toch bijna de definitieve versie ? Dat zo'n vertaler gewoon kan aanblijven als er zoveel overduidelijke fouten in 't spel zitten mbt. de vertaling![]()
Ik deed 't stukken slechter. Met chelsea 7de![]()
Hij onthoud geen enkele instelling meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij mij springt steeds een instelling anders. Ik stel steeds de munteenheid in in Euro's, maar hij schiet in het spel steeds terug naar Thaise BathHoe kan dit? Ik heb dit in een jaar tijd nog nooit gehad.
Zoek dat eens op, daar is 't een topic lang over gegaan hiero. Ik zou niet weten hoe 't zit maar 't is zeker uitgelegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij onthoud geen enkele instelling meerTelkens als ik een instelling verander en deze dan bevestig dan vergeet hij het toch weer en schiet hij terug naar de oude instellingen. Weet iemand hoe dat komt?
Search: Hij onthoud geen enkele instelling meer Telkens als ik een instelling verander en deze dan bevestig dan vergeet hij het toch weer en schiet hij terug naar de oude instellingen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals 'n mod dan zegt: gebruik de search
Raar dat als ik op Thaise Bath zoek ik bij dit topic uitkom, en nu heb je met je luie ballen nog nix uitgevoerd en heb ik 't voor je gedaan. Je mag zelf gaan zoeken waar 't dan ongeveer staatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Search: Hij onthoud geen enkele instelling meer Telkens als ik een instelling verander en deze dan bevestig dan vergeet hij het toch weer en schiet hij terug naar de oude instellingen.
0 hits![]()
Kerel je mag toch gewoon wat vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |