Kijk eens op www.manutd.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft iemand hier een goede data-update dan van fm2006?
Spuit 11quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:49 schreef Fathom het volgende:
De fans nmoeten dit toch even lezen.![]()
Jouw portret in Football Manager 2007?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
het staat drie posts hoger al vermeld en in het vorige topic ook![]()
pablo ledesma, anthony vandenborre, vincent kompany, freddy guarin. eddy gaven, lebohang mokoena, freddy adu, quavis kirkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:32 schreef WooZ het volgende:
Heeft iemand ook een lijstje van goeie talenten?
Ik ben net begonnen met dit spel, heb met PSV al bijna 2 seizoenen erop zitten. Nu ben ik bezig tegen m'n huisgenoot
Ze Rodolphoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
pablo ledesma, anthony vandenborre, vincent kompany, freddy guarin. eddy gaven, lebohang mokoena, freddy adu, quavis kirk
Die kan ik niet vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ze Rodolpho
Nik Besgano
Ljundberg
Kijk, Besagno vindt ie wel, besgano niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Neoktheone het volgende:
Dan heeft hij wel een hele kleine database. Ik heb nog geen enkel spel gespeeld waar Besagno niet in voorkwam
Laat maar, ik heb al op elke trainingsvorm 5 sterrenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Welke stats moet een trainer hebben om 5 sterren op Balaanname, Afwerking of Vrije Trappen te krijgen?
Alleen aan het begin van een nieuwe game als je het aanmaakt staat bij de optiesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:06 schreef WooZ het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk de database vergroten?
als je hem al hebt zeker spelen, maar als je hem nog moet kopen, kan je beter even wachten en de 2007 versie kopen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:37 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Football Manager 2005 maar daar snap ik geen hol van. Naja als ik alles goed volg zal het best handig zijn maar ik wil altijd meteen beginnen
.
Maar nu wil ik FM 2006 toch eigenlijk wel gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |