Oepsquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
maar verwijder eerst de originele db map in de data map! Dan een nieuw spel starten voor de nieuwe database.
Oh ja, ik ging me nog opgeven. Kan dat nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon FM 2007 beta tester is
Ik kreeg een seriously bad error ofzo toen ik de originele db niet delete .quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
extract met winrar de db map in the football manager 2006/data map, maar verwijder eerst de originele db map in de data map! Dan een nieuw spel starten voor de nieuwe database.
Om over de naamsverkrachtingen maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:52 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Weer een matige update van Weegie, nog steeds lopen er (in ieder geval bij Nederlandse clubs)spelers rond die er niet rond horen te lopen, en de posities zijn weer niet ge'update. (voorbeelden: Farfán speelt op ook op rechts of als AMC, Lucius kan bijna overal spelen, Lamey kan ook als linksback, Kuyt als flankspeler enzovoort. Ook heb ik stats vergeleken met de vorige database en ik zie nog weinig verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |