Oepsquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
maar verwijder eerst de originele db map in de data map! Dan een nieuw spel starten voor de nieuwe database.
Oh ja, ik ging me nog opgeven. Kan dat nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon FM 2007 beta tester is
Ik kreeg een seriously bad error ofzo toen ik de originele db niet delete .quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
extract met winrar de db map in the football manager 2006/data map, maar verwijder eerst de originele db map in de data map! Dan een nieuw spel starten voor de nieuwe database.
Om over de naamsverkrachtingen maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:52 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Weer een matige update van Weegie, nog steeds lopen er (in ieder geval bij Nederlandse clubs)spelers rond die er niet rond horen te lopen, en de posities zijn weer niet ge'update. (voorbeelden: Farfán speelt op ook op rechts of als AMC, Lucius kan bijna overal spelen, Lamey kan ook als linksback, Kuyt als flankspeler enzovoort. Ook heb ik stats vergeleken met de vorige database en ik zie nog weinig verschil.
Mjah, de enige goeie update is denk ik toch wel FM2007quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef mikedeg het volgende:
Weet er iemand een update die wel een beetje ok is?
Ik merk dat aan alles wel wat mankeerd :S
Hahahahaha......dat is waar!quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, de enige goeie update is denk ik toch wel FM2007
spam or somethingquote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef koekjesmonstertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gratis voetbalpoule, start vrijdag: www.voetbabbel.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, dit heeft toch niets met FM te makenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef koekjesmonstertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gratis voetbalpoule, start vrijdag: www.voetbabbel.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wacht nog op de update van http://site.manutd.nl/![]()
quote:
De Jong zou dat echt wel doen volgens mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is..
Nigel de Jong bij Feyenoord
of Feyenoord dat niet eens van Ajax 2 kan winnen![]()
Heerlijk realistisch spel is het toch ook![]()
![]()
De Jongquote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong zou dat echt wel doen volgens mij.![]()
Daarom zeg ik toch ook dat het spel realistisch isquote:Op woensdag 6 september 2006 17:30 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong zou dat echt wel doen volgens mij.![]()
Ah op die manierquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat het spel realistisch is![]()
- Cassano wil weg, op zijn verzoek transfer listed, de homoquote:Goal: Curci (Carini)
Achter: Panucci (Freddi) Bovo (Mexes) Chivu (Cufre) Grosso (Grillo)
Midden: Mancini (Aquilani) De Rossi (Tommasi) Totti (Micoud) Bonnani (Perrotta)
Voor: Iaquinta (Montella) Cassano (Mido)
Verder nog Giuseppe Rossi van Man Utd overgenomen als talentje, en nog wat andere 17 jarigen en zo in mn reserve squadra![]()
Eind van 't jaar pas als ik me niet vergis.. Rond de kerst of zoquote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer staat Football Manager 2007 gepland?
Tis elk jaar zo laat.. beetje jammerlijk.. Het seizoen zit dan al op de helft...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Eind van 't jaar pas als ik me niet vergis.. Rond de kerst of zo
Liever langer met een bijna perfecte database (+ vrij rap een patch om het goed af te maken -database-) dan een half spel maar wat met de start van het seizoen uitkomt..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tis elk jaar zo laat.. beetje jammerlijk.. Het seizoen zit dan al op de helft...
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever langer met een bijna perfecte database (+ vrij rap een patch om het goed af te maken -database-) dan een half spel maar wat met de start van het seizoen uitkomt..
Daarnaast is het ieder jaar een goed spel(ben nu vooral benieuwd naar de Feederclubs optie
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |