Hoe kan dat ingodsnaam zo snel gaan bij jouw ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef mikedeg het volgende:
Ben me net ff wezen aanmelden.....speel het best veel!
Als het meezit, in een week een seizoen.
Gebruikt iemand de 6.0.3 patch al?
Ja ik ook net na 31 aug komt die wel, dan is het heel lang wachten op 2007quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga binnekort maar weer eens beginnen met Feyenoord (L)
Nog even wachten op de update van ManUtd.nl
ik heb meestal binnen een dag of 2 dagen een seizoen klaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef killermj het volgende:
[..]
Hoe kan dat ingodsnaam zo snel gaan bij jouw ?
Of zit je DAG EN NACHT te spelen ?
Lol, ik doe meestal 2 dagen om de voorbereidingquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb meestal binnen een dag of 2 dagen een seizoen klaar
Wat is dat voor een update?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef PPWB84 het volgende:
Ik raad jullie de weegie update aan
Voorlopig nog geen nr 1, sta 10 punten achter de nr 1 , en dat is gentquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga vanavond weer spelen met Anderlecht![]()
1e seizoen? ik sta dik eerste na 22 duelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen nr 1, sta 10 punten achter de nr 1 , en dat is gent![]()
Zet Frutos maar in de spitsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
1e seizoen ja,
http://footballmanagerupdate.myfreeforum.org/index.phpquote:
Niet goed genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef Nielz. het volgende:
erm, Huntelaar was toch al best goed :p?
Voor Sneijder en Heitinga had je samen al veel meer voor kunnen krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef Nielz. het volgende:
Sikora, Escude, Heitinga,Sneijder(en nog meer mannen gratis weg)
bij elkaar toch goed voor 13.5 miljoen
Laats ook mee gespeeld, leuk om alle goede spelers van tegenwoordig, daar voor weinig geld te halen. Ik had een heel leuk team met Feyenoord..quote:
Ik zal m even uitproberen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
http://footballmanagerupdate.myfreeforum.org/index.php
---
Beste update die er is voor FM. Elke dag om 6 uur savonds komt een nieuwe release uit met meest recente data. Ik heb mn hulp aangeboden en mocht meehelpen, moet zo de database inleveren. Om 6 uur is de release. Heb voornamelijk de Nederlandse spelers en talenten wat aangepast, dan wel opgekrikt, zoals van AZ. En Huntelaar is ook op niveau nu.
Bij clubs zitten nog spelers als Taianan (PSV) Gerson Magrao (Feyenoord) en nog een paar anderen, verder zijn de spelers stats niet goed geupdate, staat bij elftal van de week ineens: Nederlandse eredivisie: elftal van het wekequote:
Valt wel mee !, engeland,duitsland,spanje zijn wel goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ManUtd is uitstekend voor Nederland & Belgie (ik help er zelf aan mee)
Maar daarbuiten is het bedroevend slecht.
Mss dit tips and hint guide op Sigames?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef pekel het volgende:
Iemand misschien een rijtje met "must have"-downloads?
Hoe laat is laat in de middag?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef PPWB84 het volgende:
Weegie update wordt vanmiddag uitgebracht! Ik heb er persoonlijk aan meegewerkt en veel nederlandse spelers (vooral van de top teams) en buitenlandse aangepast. De andere leden van het team zijn engels en schots. Het ziet er vrij goed uit voor mn gevoel nou. De talenten , jonge internationals zijn opgekrikt dus je kan nu van basten uithangen zonder dat je t ek niet haalt.
Deze update wordt op het SI forum gezien als de beste, dan wel 1 van de beste updates voor football manager. Er zijn ongeveer 2000 leden op ons forum.
Download en probeer deze update, waarschijnlijk beschikbaar laat in de middag.
Forum: http://footballmanagerupdate.myfreeforum.org/index.php
rond een uurtje of 6, net als alle andere updatesquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
rond een uurtje of 6, net als alle andere updates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |