tchygrynsky (of zo iets) die is bij mij altijd echt mega goed... die kan zo wel in de basis meespelen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n game met PSV pas begonnen en al behoorlijk succesvol
De JC-schaal is voor mij na 't terugkomen van 'n achterstand tegen eeuwige rivaal Ajax. In de laatste 10 minuten buig ik door doelpunten van Cocu en Farfan de 1-0 om in 'n voorsprong
Na 10 wedstrijden leid ik de eredivisie met 23 punten, geen geweldige score maar de rest doet 't nog minder.
De CL is tot nu toe behoorlijk succesvol, na 'n 0-0 tegen Chievo en 'n 4-1 winst op Anderlecht is de dubbel tegen Real Madrid best belangrijk. De uitwedstrijd verlies ik nipt met 3-2, maar de thuiswedstrijd is voor mij. Na 1-0 voorsprong legt Helguera de doorgebroken Kluivert neer en krijgt rood. Ruud v. Nistelrooij maakt de 1-1 en Roberto Carlos maakt in de 40e minuut 'n flinke overtreding op alweer Kluivert, penalty en wederom 'n rode kaart
Ik loop uiteindelijk uit tot 3-1, probleem is alleen dat de laatste 2 wedstrijden nog spannend worden, aangezien Anderlecht, Madrid en PSV nu op 7 punten staan. Ik sta op doelsaldo nog eerste, maar ik moet aan de bak
Aankopen begin dit seizoen (na Kluivert, Tardelli, Mendez, Salcido, Kromkamp): v.d. Borre voor 't 1e team en Falcao en Scorza voor de toekomst, die mogen eerst rijpen in de reserves.
Kluivert kan (nog) niet imponeren en Tardelli is na 'n wervelende start (hattrick bij debuut) ook wat teruggevallen. Mendez is geen schim van wat ie zou moeten zijn en zit standaard op de bank.
Kijk op www.manutd.nlquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef SuperUli het volgende:
Heeft iemand een vrij goede update met de allerlaatste transfers?
Krijg 'm niet gevonden, leuke naam trouwensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tchygrynsky (of zo iets) die is bij mij altijd echt mega goed... die kan zo wel in de basis meespelen...
Het lijkt erop dat dit de beste update is:: http://www.forum-cm.com/update-fm-europe-29-df215.htmlquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef SuperUli het volgende:
Heeft iemand een vrij goede update met de allerlaatste transfers?
Jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef AminBen het volgende:
Zijn de playerstats in de demo definitief?
Ze zijn nu failliet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:47 schreef AminBen het volgende:
ja maar dat is te veel werk voor mij![]()
In de demo(ik speel met West Ham) kocht Feyenoord net Boateng voor 16.5 miljoen![]()
speelt ergens in de reserves van Shakhtar en is uitgeleend.. D RC..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Krijg 'm niet gevonden, leuke naam trouwens
Gevonden en voor 500k aangetrokken in de tussentijdse transferperiode, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
speelt ergens in de reserves van Shakhtar en is uitgeleend.. D RC..
hoe doet die Tchygrynsk'yie het?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn seizoen met PSV verloopt ook nog steeds behoorlijk succesvol, ik sta inmiddels in de halve finale CL tegen Chelsea. De andere halve finale is Lyon - Ajax, dus puntjes voor Nederland
Op dit moment net 2e in de Eredivisie achter Feyenoord 1 puntje en de finale van de Gatorade Cup tegen Utrecht in 't vooruitzicht. Ben benieuwd of en zo ja welke cups ik omhoog kan gaan houden
In de tussentijdse transferperiode zijn Tchygrynsk'yie, Besagno en Kerlon aan de selectie toegevoegd. Ball, Vayryinen en Reiziger zijn vertrokken en Aissati en Marcelis zijn uitgeleend voor wat geld.
klik op 'clubs met samenwerkingsverband, en dan klikken op satelliet of moederclub zoeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:20 schreef AminBen het volgende:
hoe maak je een voorstel tot samenwerking met een club/sattelietclub?
moest eerst de board vragen of ze in zee willen gaan met 'feeder clubs'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef jmac het volgende:
klik op 'clubs met samenwerkingsverband, en dan klikken op satelliet of moederclub zoeken.
Ja, duurt een paar dagen en dan komen ze met een aantal clubs als voorstel. je mag dan een aanbeveling doen, welke club jij 't liefst wil. Elke club heeft zo z'n voordelen (Afstand/bepaald land etc.)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef AminBen het volgende:
[..]
moest eerst de board vragen of ze in zee willen gaan met 'feeder clubs'
krijg binnenkort een reactie![]()
ik zg het ook net, wtf moeten ze daarmeequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, duurt een paar dagen en dan komen ze met een aantal clubs als voorstel. je mag dan een aanbeveling doen, welke club jij 't liefst wil. Elke club heeft zo z'n voordelen (Afstand/bepaald land etc.)
Bij chelsea staat vitesse als sattelietclub![]()
Als je vervolgens kritiek op de scheids hebt krijg je een waarschuwing van de bond. Op een gegeven moment krijg je een boete en kan je geschorst worden. Leuk gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, duurt een paar dagen en dan komen ze met een aantal clubs als voorstel. je mag dan een aanbeveling doen, welke club jij 't liefst wil. Elke club heeft zo z'n voordelen (Afstand/bepaald land etc.)
Bij chelsea staat vitesse als sattelietclub![]()
Nog zoiets: Bryan Robson roemt 't spel van JONGELING Edwin vd Sar..![]()
Ook leuk: ik scoorde een doelpunt maar de tegenstander vond 't buitenspel. Na de wedstrijd krijg je een nieuwsbericht erover dat vele mensen t doelpunt betwisten. Er zit dan een link bij waarbij je 't 'incident' nogmaals kan bekijken.
Abrahamovitsch is wel lekker eigenwijs. omdat ik niet alle toppers binnenhaalde gaat ie zelf spelers aantrekken (IRAOLA voor 27,5 miljoen).., Wordt je ook niet vrolijk van.
Hebben ze het bekritiseren van de scheids weer terug gestopt in het spel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als je vervolgens kritiek op de scheids hebt krijg je een waarschuwing van de bond. Op een gegeven moment krijg je een boete en kan je geschorst worden. Leuk gedaan.
Soms is de bond stil wat laat zien dat ze met jou eens zijn.
Ja. Ik ben toen meerdere malen geschorst omdat ik te kritisch was, volgens de bond!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef Rorata het volgende:
net zoals vroeger, cm 0102 toch? Toen je de scheids kon bekritiseren
Yep.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze het bekritiseren van de scheids weer terug gestopt in het spel?
Nu wel, bekritiseerde hen 2x onterecht volgens de bond, en kon een wedstrijd aan de kant zitten. je kan dan wel de opstelling bepalen maar tijdens de match kan je niets doen en doet de assistent alles voor je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik ben toen meerdere malen geschorst omdat ik te kritisch was, volgens de bond!
Al maakte zo'n schorsing ook niets uit, want je kon nog steeds de opstelling en wissels bepalen en zo.
Maar dit is toch bijna de definitieve versie ? Dat zo'n vertaler gewoon kan aanblijven als er zoveel overduidelijke fouten in 't spel zitten mbt. de vertalingquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:13 schreef magnifor het volgende:
Daarom speel ik het spel in het engels.
Die vertaler is een Belgquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Maar dit is toch bijna de definitieve versie ? Dat zo'n vertaler gewoon kan aanblijven als er zoveel overduidelijke fouten in 't spel zitten mbt. de vertaling![]()
Ik deed 't stukken slechter. Met chelsea 7de![]()
Hij onthoud geen enkele instelling meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij mij springt steeds een instelling anders. Ik stel steeds de munteenheid in in Euro's, maar hij schiet in het spel steeds terug naar Thaise BathHoe kan dit? Ik heb dit in een jaar tijd nog nooit gehad.
Zoek dat eens op, daar is 't een topic lang over gegaan hiero. Ik zou niet weten hoe 't zit maar 't is zeker uitgelegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij onthoud geen enkele instelling meerTelkens als ik een instelling verander en deze dan bevestig dan vergeet hij het toch weer en schiet hij terug naar de oude instellingen. Weet iemand hoe dat komt?
Search: Hij onthoud geen enkele instelling meer Telkens als ik een instelling verander en deze dan bevestig dan vergeet hij het toch weer en schiet hij terug naar de oude instellingen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals 'n mod dan zegt: gebruik de search
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |