quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
- Daten
Fulcrum is nu aan het denken of en wanneer hij haar mag kussen
Neuh, klinkt best wel gay die OP.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga pitten, morgen zware dag (weer fitness)
Truste allen
[..]![]()
:^quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Rijden best lekker die 014's, slijten alleen erg snel
Ik wilde het nog erger maken maar heb me toch maar bedachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, klinkt best wel gay die OP.![]()
Lims komen nu zeker en vast niet meer.![]()
Net als die Michelin Hi-Sports onder de ZXR.Je zag het profiel met de kilometer minder wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Rijden best lekker die 014's, slijten alleen erg snel
Er was ook iemand die zweerde bij Metzlers Sportec op een ZX-9R. Ik heb er geen ervaring meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net als die Michelin Hi-Sports onder de ZXR.Je zag het profiel met de kilometer minder worden.
geld gelukkig voor de Metzlers sportec die ik nu heb niet zo heel erg.Passen trouwens ook beter bij een BMW.
Zijn verder prima banden,geven voor normaal gebruik zat grip en gaan relatief lang mee.Met die Hi-sports deed ik ongeveer 5000 km en met deze Metzler ongeveer 8000 km,geeft mij ook een redelijk zeker gevoel.Ben er dan ook zeer tevereden overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er was ook iemand die zweerde bij Metzlers Sportec op een ZX-9R. Ik heb er geen ervaring mee
Je wordt te mild Markie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Ik wilde het nog erger maken maar heb me toch maar bedacht![]()
Wordt idd tijd dat ik me naar mijn oude niveau verlaagquote:
Ola senorquote:
Precies jah, het is net hoe je rijgedrag is, gewicht van je motor etc... denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn verder prima banden,geven voor normaal gebruik zat grip en gaan relatief lang mee.Met die Hi-sports deed ik ongeveer 5000 km en met deze Metzler ongeveer 8000 km,geeft mij ook een redelijk zeker gevoel.Ben er dan ook zeer tevereden over![]()
Volgens mij staat er in de Users Manual van je motor ook welke banden zij adviseren,maar een beetje experimenteren kan echt geen kwaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola senor
[..]
Precies jah, het is net hoe je rijgedrag is, gewicht van je motor etc... denk ik.
Het is net als met vrouwen, je moet er gewoon een aantal proberen, dan pas kan je een juiste keuze maken![]()
![]()
Is de titel gewijzigd of ben je weer uit je nek aan 't lullen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, klinkt best wel gay die OP.![]()
Lims komen nu zeker en vast niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Even samenvatten:
- Banden
Volgende keer Diablo's, ik ga op de ervaring van Mercy af
Dit is m'n 3e setje banden dit jaar; BT020, 014 en nu weer 014
Begin dit jaar op 020's begonnen en binnen een paar maanden een setje 014's versleten![]()
- Daten
Fulcrum is nu aan het denken of en wanneer hij haar mag kussen
- Ander onderwerp
Ik heb 'm niet
Jammer, had je graag ontmoet en het weer maakt voor mij niet uit, heb nieuwe bandjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
O ja,voor ik het vergeet,ik kan Zondag niet,heb kantine dienst bij motorclub Nieuwegein,en vooralsnog ziet het weer er ook niet al te optimaal uit.
Gaafquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
yes, een 500 mb divx gevonden van de Isle of Man 2006![]()
Waar haal je het toch vandaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Nieuwe achterband heb ik ook,maar dat water wat bij m'n nek naar binnen loopt in m'n regenpak heb ik helemaal een pest hekel aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer, had je graag ontmoet en het weer maakt voor mij niet uit, heb nieuwe bandjes![]()
![]()
Zondagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar haal je het toch vandaan![]()
Ben je er zaterdag trouwens ook bij?
Proefritje zonder remmenquote:
motor afslaan, in de 1 de koppeling op laten komen werkt als redelijke vervangerquote:
Alweerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Morgenvroeg sollicitatiegesprek, * Rib-i is pittuh![]()
![]()
quote:Wat lijkt Robocop trouwens op Kratjuh
Beetje Ying Yang Zus Zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar haal je het toch vandaan![]()
Ben je er zaterdag trouwens ook bij?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Voorstukje dan maar (zonder geluid)![]()
Uh-huh, en dat tuig zonder toonbare motorfiets dient eveneens op te krassen!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Helaas wel, dat hoort hier heel niet rond te zwalken!![]()
![]()
[..]
De komende dagen nog nader te bepalen.quote:
Wat zijn de eisen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is denk ik al vaker ter spraken gekomen, maar wat mag een leren combi kosten?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30, plaats nader te bepalen verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet !!!!!!!!
![]()
Voor zover ik bijgelezen heb.------>>>
Tot nu toe 14 meeters, dat is lang geleden.![]()
BWT
Donkey![]()
Dribbel
Rib-I
Gawaine
FemaleRebbel
Roderick2085
RB
Kratjuh
PeerkeMikuni
Makster
WB.
Special guests & stuntshow:
Hicham, Worldpimber.
Runner up: -XX-
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Maurio
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Faithy
Dunc
McNasty
Hollander172
Ondeugend
TR_Roadkill
Vodkat
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Bazziek mag onder curatele van pa mee.Durft niet.
**Disclaimer voor als ik iemand vergeet**
Als je je voelde zoals je dacht dat je je voelde na vrijdag/zaterdag kwam je niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef RB het volgende:
Had ik gezegd dat ik niet kwam
![]()
![]()
![]()
Lijst zelf maar aangepast![]()
Feest is pas op zondagavond, dus voel ik me maandag waarschijnlijk pas zoals verwachtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je je voelde zoals je dacht dat je je voelde na vrijdag/zaterdag kwam je niet.
quote:Damn wat vaag, je woont zeker samen met een vrouw.![]()
Mijn richtprijs is idd rond de 500. Alleen was ik laatst bij safe apeldoorn (opheffings/verhuizingsuitverkoop) en daar koste het al gauw ruim meer dan 300 per kledingstuk incl kortingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De komende dagen nog nader te bepalen.Tekst aangepast.
Misschien kan jij meerijden met Pimber.![]()
[..]
Wat zijn de eisen.
Zag op Marktplaats een pak voor 199 euro. Nieuw.![]()
Mijn combi koste rond de 500 euro, de meesten zitten echter rond de 700-800 euro.![]()
En meer uitgeven is zeker niet moeilijk.![]()
Je moet het ook niet van de gewone motorzaken hebben met dit soort spul.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn richtprijs is idd rond de 500. Alleen was ik laatst bij safe apeldoorn (opheffings/verhuizingsuitverkoop) en daar koste het al gauw ruim meer dan 300 per kledingstuk incl korting![]()
Dat wist ik, maar ik dacht "uitverkoopquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet het ook niet van de gewone motorzaken hebben met dit soort spul.En zeker niet Safe.
Lochem almere 122 Km.. mwoa is te doen..., maar dichterbij is opzich makkelijker.quote:
In Almere zit een speciaalzaak, en waar ik pas geweest ben in .. moet ik opzoeken.![]()
Maar er zit vast ook wel iets bij jou in de buurt.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat wist ik, maar ik dacht "uitverkoop" en ik was in de buurt. Het lef dat ze het uitverkoop noemen
![]()
Ah, jij gaat naar de Rizla Racing Day? Of zoiets.quote:Lochem almere 122 Km.. mwoa is te doen..., maar dichterbij is opzich makkelijker.
ps. ik had zondag assen in de planning (wat nog niet eens zeker is).
Maar ik rook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah, jij gaat naar de Rizla Racing Day? Of zoiets.![]()
[afbeelding]![]()
Wel even een sidenote dat overalls niet zo comfortabel zijn voor de huis-tuin-en-keuken racer. Combi is relaxter al is dat ietsjes minder veiligquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
En Motozoom heeft momenteel een aanbieding voor ¤ 259,00.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Nee, zonder inhoud -XX-.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
De komende dagen nog nader te bepalen.Tekst aangepast.
Misschien kan jij meerijden met Pimber.![]()
[..]
Er is nu best veel uitverkoop, ik zag laatst een Spyke leren pak van 899 voor 499quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is denk ik al vaker ter spraken gekomen, maar wat mag een leren combi kosten?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:03 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh zegt: Goedemorgen, motortuig
[afbeelding]
In ander nieuws: Ik ga ff kijken of ik zaterdag nieuwe bandjes om kan laten leggen in Haarlem ..![]()
Ik hoop het welquote:Komen Mercy en Raus zondag niet ?
quote:* klink klonk *
MPP's natuurlijk ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet je al welke je gaat plaatsen?
:^ is wel zo gezellig toch ?quote:[..]
Ik hoop het wel
I know, ik kijk teveel TV ..quote:[..]
![]()
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Wordt idd tijd dat ik me naar mijn oude niveau verlaag![]()
Komen jullie zondag ook meeten ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
wat gaat het hier hard tegenwoordig zeg![]()
www.louis.dequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Kpietjuh ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Termaat in Nijmegen heeft een groot assortiment en is ook in alle prijsklassenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik dacht "uitverkoop" en ik was in de buurt. Het lef dat ze het uitverkoop noemen
[..]
Lochem almere 122 Km.. mwoa is te doen..., maar dichterbij is opzich makkelijker.
ps. ik had zondag assen in de planning (wat nog niet eens zeker is).
Ik kom ook alleen als het droog is ...quote:
damnquote:
Misschien is fully blijven slapen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Anders over 2 weken wat Fullcum voorstelde ?
Waar is Fullcum eigenlijk, heb 'm nog niet over z'n date gehoord ... Zou ie nog leven ?
Ik ging ook pas tegen 2 uur naar bed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef kratjuh het volgende:
Waar is Fullcum eigenlijk, heb 'm nog niet over z'n date gehoord ... Zou ie nog leven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat gaat vast weer afbouwen de komende dagen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:13 schreef bvvt het volgende:
Ik zie net dat nu ook op teletekst de regenkans van 60 naar 70 % is gestegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have faithy.![]()
Van mij mag het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef kratjuh het volgende:
Het meeste speelgoed voor mannen is van plastic, dus wat boeit dat ?
Zou het eens moeten testen idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef kratjuh het volgende:
Ik zou 't m'n bed niet uitschoppen ..
Whaha, is deze vriendin links dan ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou het eens moeten testen idd.![]()
![]()
*nog meer benieuwd naar vriendin recht is*![]()
Volgens mij ook rechtsdragend of ligt dat aan de lichtinval?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whaha, is deze vriendin links dan ?
Ik ben geen foto expert .. Maar ik zou je haast gelijkgeven ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij ook rechtsdragend of ligt dat aan de lichtinval?
Ik ook niet maar je ziet ze zelf toch ook hangen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen foto expert .. Maar ik zou je haast gelijkgeven ..
Ace Ventura, Pet Detective ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:10 schreef bvvt het volgende:
damn krat, wat heb je nu weer voor plaatje bij je naam staan.
Ahhhhh, jaaaaaaquote:
Mooie pakjes!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
En Motozoom heeft momenteel een aanbieding voor ¤ 259,00.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Nee, zonder inhoud -XX-.
't is niet altijd feest hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooie pakjes!Alleen de rondingen komen er niet mooi in uit!
![]()
Heb jij geen last van/ervaring mee toch ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooie pakjes!Alleen de rondingen komen er niet mooi in uit!
![]()
Mij die van jou ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
Jullie fantasie gaat mij te boven.![]()
Reflectie? Gewoon rechtdoor kijken.quote:Wie gaat er nu naar een reflectie in het water kijken.
Speciale Hollander fetish.![]()
Ehhhquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen last van/ervaring mee toch ?![]()
Ook mogge
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je weet toch ..
Hoeist nu met je ? Zit je nou al weer achter internet ?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nerds worden ook steeds lekkerder ...
Heb je al met em zitten MSNnen?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had het niet over -XX- hoor ..
Welke meid ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat liefffff!En hoe is het met jou en die meid afgelopen
?
![]()
Wat niet weet, wat niet deert ..quote:
Die je uit wou vragenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Welke meid ?
[..]
Wat niet weet, wat niet deert ..
Zucht, lees het vorige topic anders ff ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die je uit wou vragen![]()
Of ben ik nou gek![]()
Nohhhhhh!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zucht, lees het vorige topic anders ff ..
Die werkt alleen op vrijdag en zaterdag, daarbij ben ik nog niks van plan om ook daadwerkelijk erop af te stappen ...
Whaha, kom maar hoor, vrijgezeller dan dit word ik niet ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef -XX- het volgende:
Ik ben een stille aanbidder!![]()
Tot hij weer vrij is, zal ik toe slaan!![]()
![]()
Tsss, beetje ego moet ik wel zijn hoor anders lopen ze allemaal over me heen ..quote:
En ze weet het toch ook al via je beste vriendin. Even rust is zo slecht nog niet, anders kom je zo wanhopig over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
Die werkt alleen op vrijdag en zaterdag, daarbij ben ik nog niks van plan om ook daadwerkelijk erop af te stappen ...
Whahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whaha, kom maar hoor, vrijgezeller dan dit word ik niet ..
[..]
Tsss, beetje ego moet ik wel zijn hoor anders lopen ze allemaal over me heen ..
Idd .. Ik heb geen haast, als iemand me voor is pech dan. Als ze mij ook leuk vindt wijst ze die ander wel af ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ze weet het toch ook al via je beste vriendin. Even rust is zo slecht nog niet, anders kom je zo wanhopig over.
Tenzij ze echt eenzaam is.Straks is iemand je voor.
![]()
Of vind ze je een watjuh..
Maar hoe langer je wacht, hoe beter je er uit gaat zien door de fitness.
Zo dacht ik vroeger altijd met uitstellen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh.. hoi![]()
Date was wel gezellig ja. Vond het eerst een beetje tegenvallen, maar was ook wel wat zenuwachtig... later werd het al wat losser. We hebben tot een uur of 11 op het terras gezeten, waarna ik haar thuis heb gebrachtWat leukkkkkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En en, word het wat
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd .. Ik heb geen haast, als iemand me voor is pech dan. Als ze mij ook leuk vindt wijst ze die ander wel af ..
En leve de fitness inderdaad .. Ben benieuwd hoe ik er over een paar maanden uit zie ..
Nu nog niet .. Over paar maanden zeg ik toch ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:38 schreef -XX- het volgende:
Gewoon je shirt uit doen!
Je doet nu tenslotte aan fitness![]()
Als je niks onderneemt kan ze je ook niet leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd .. Ik heb geen haast, als iemand me voor is pech dan. Als ze mij ook leuk vindt wijst ze die ander wel af ..
Ze heeft me al een keer gezien en kort daarna heeft ze m'n beste vriendin ontmoet .. Als ze dat overleeft heeft ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je niks onderneemt kan ze je ook niet leuk gaan vinden.
Vrijgezel zijn is niet vrijwilligquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker vrijgezel .. Als ze naar mij toe zou komen zou ik geen nee zeggen, maar ik ga nu niet op haar af stappen ..
Gamma.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Als je niks onderneemt kan ze je ook niet leuk gaan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh.. hoi![]()
overbodig voorspelBank scene tot 2.45....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef FemaleRebbel het volgende:Moet ook niet bij een duurzaam contact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bank scene tot 2.45....
De rest komt nog wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ook niet bij een duurzaam contact.
Je hebt hélemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Fullie......'t wordt dus vervolgd
*I'll do what I want, cuz I can*
Ik ben onweerstaanbaar, je weet tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je hebt hélemaal gelijk![]()
Maar Fullie......'t wordt dus vervolgd![]()
Volgende keer een romantisch motorritje in het avondrood.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben onweerstaanbaar, je weet toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben onweerstaanbaar, je weet toch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Dat wou ze ook eens proberen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgende keer een romantisch motorritje in het avondrood.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Op mij heb je iig een onweerstaanbare indruk gemaakt jah
Begin je weer? Jij hebt ook klapjes nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat mocht je willenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wou ze ook eens proberen ja![]()
Wat is daar nou weer vreemd aan dan?!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dat mocht je willen.....dream on Fullie
![]()
Nix......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer vreemd aan dan?!
Vrouwen![]()
Gelukkig maar.. Okee dat jij liever zelf wilt rijden dat snap ik, schatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nix......![]()
Ik ben ff wat anders doen, het hele huis staat hier op z'n kop![]()
Als je toch bezig bent, neem ff een nieuwe avatar, mijn kantoor PC heeft het er zwaar moeilijk mee ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nix......![]()
Ik ben ff wat anders doen, het hele huis staat hier op z'n kop![]()
Mên, je hebt dus een uurtje of 3 bovenop dat mokkel gelegen zonder iets meer dan tongen?quote:
Hoezo, we hebben het 3 uur wel naar het zin gehad hoor. Meer waren we nu nog niet van plan, tenminste zo kwam het op mij overquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mên, je hebt dus een uurtje of 3 bovenop dat mokkel gelegen zonder iets meer dan tongen?![]()
Dat zou mijn broek niet overleven denk ik, af en toe moet de druk toch van de ketel?![]()
Take it easy he, niet meer dan 1 sms per dag uit jezelf, en niet gelijk reageren.. niet altijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat is daar nou weer vreemd aan dan?!
Vrouwen![]()
Ervaring.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoezo, we hebben het 3 uur wel naar het zin gehad hoor. Meer waren we nu nog niet van plan, tenminste zo kwam het op mij over![]()
Tering wat zijn die bandjes duurquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:35 schreef kratjuh het volgende:
Hmm krijg net een mailtje van Jos Smit motoren .. Hij had per ongeluk Pilot Sport prijzen doorgegeven ... De set Pilot Power kosten 323 op losse velgen ..
Mja evengoed ga ik maar ff langs zaterdag, zit wel in de buurt en is nog altijd goedkoper dan mijn dealer ..
Ik kan het ook wel 3 uur naar mijn zin hebben maar 3 uur lang teasen zonder dat de druk er af en toe even afgaat trek ik echt niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben het 3 uur wel naar het zin gehad hoor. Meer waren we nu nog niet van plan, tenminste zo kwam het op mij over![]()
Gewoon een fiets zoeken met een veel voorkomende bandenmaat kan ook ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tering wat zijn die bandjes duur![]()
Misschien kan ik de GS beter wat langer houden![]()
Hmm snap je wel hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel 3 uur naar mijn zin hebben maar 3 uur lang teasen zonder dat de druk er af en toe even afgaat trek ik echt niet.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gewoon een fiets zoeken met een veel voorkomende bandenmaat kan ook ..
Joh die hele fiets koop je voor minder dan een set banden ervoor kosten ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier gaan wel goedkope bandjes op![]()
Ik jou niet maar dat is wel duidelijk.quote:
Ik word wel vaker niet gesnapt...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik jou niet maar dat is wel duidelijk.
Rodamoto is niet meer wat het is, maar 2 maanden geleden was ik 207 euro + 20 euro montage kwijt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:35 schreef kratjuh het volgende:
Hmm krijg net een mailtje van Jos Smit motoren .. Hij had per ongeluk Pilot Sport prijzen doorgegeven ... De set Pilot Power kosten 323 op losse velgen ..
Mja evengoed ga ik maar ff langs zaterdag, zit wel in de buurt en is nog altijd goedkoper dan mijn dealer ..
Jah maar mijn probleem is dat ik m'n hele fiets moet/wil inleveren en 'm terug krijg met een set nieuwe banden .. En dealers vinden het vaak niet tof als je zelf de losse banden bij levert ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rodamoto is niet meer wat het is, maar 2 maanden geleden was ik 207 euro + 20 euro montage kwijt.![]()
125 voor de 190/55 hele vette achterband, en voor de 120/70 ZR17 aan de voorkant slechts 82 euro.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik word wel vaker niet gesnapt...![]()
Maar je kunt van tevoren ook even de druk van de ketel halen.. scheelt misschien weer![]()
Hmm.. master Yoda has spokenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maakt je wel relaxter, alleen als ze dan 5 keer wilt trek je het niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks is Kratjuh aan slagIk zou een andere jurk aandoen, maar dat is maar een mening
![]()
![]()
Iedereen die ik benaderde doet het gewoon. Sommige autobedrijven doen hetook. Maar uberhaupt wordt het minder interessant, Rodamoto levert tegenwoordig een stukkie duurder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:47 schreef kratjuh het volgende:
Jah maar mijn probleem is dat ik m'n hele fiets moet/wil inleveren en 'm terug krijg met een set nieuwe banden .. En dealers vinden het vaak niet tof als je zelf de losse banden bij levert ..
"Weet je wat ik leuk vind ? Jezelf 5 keer achter elkaar aftrekken, dan naar een hoer gaan en zeggen dat ze haar vak niet verstaat ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef Rib-i het volgende:
Ben ik weer, eventjes dan.
So Fully gets first base[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neih, niks master, gewoon mede MC lid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm.. master Yoda has spoken![]()
Wijze paps![]()
Ik hou het wel makkelijk voor mezelf en ga naar die knakkers in Haarlem ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedereen die ik benaderde doet het gewoon. Sommige autobedrijven doen hetook. Maar uberhaupt wordt het minder interessant, Rodamoto levert tegenwoordig een stukkie duurder.![]()
Nasi Goreng BIatchquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Weet je wat ik leuk vind ? Jezelf 5 keer achter elkaar aftrekken, dan naar een hoer gaan en zeggen dat ze haar vak niet verstaat .."
[/Hans Teeuwen]
Mogge Rib
Dan doe je iets verkeerd denk ik?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
TjaH, het vereist, zo ware het versieren van een vrouw, ook in dit geval wel ondernemerschap.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik hou het wel makkelijk voor mezelf en ga naar die knakkers in Haarlem ..
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Village People 360 kick, bitch ..
Alles goed he, straks 2e soll. gesprekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Village People 360 kick, bitch ..
Alles flex, kerel ?![]()
5 keer in 3 uurquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd denk ik?Man, je hebt 3 uur de tijd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alles goed he, straks 2e soll. gesprek![]()
Vanmorgen ging goed, was met een blonde vrouw. Ik ga er in m'n pakkie op de motor naartoe, blijkt zij ook motorrijdster te zijn. Hebben we het meer over motorrijden gehad dan over de vacature![]()
Meestal een slecht voorteken![]()
Wtf..... !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Even Makster lekker maken.![]()
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Wat een wijsheid ineens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:12 schreef kratjuh het volgende:
Succes is een keuze Rib-i .. Good luck
Tja ok ff serieus dan .. Ik heb sowieso weinig met nakende fietsen ... Doe mij maar een mooie kwaak of supersport ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na de laatste smiley trek ik dat in twijfel.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Been there, done that.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef kratjuh het volgende:
Tja ok ff serieus dan .. Ik heb sowieso weinig met nakende fietsen ... Doe mij maar een mooie kwaak of supersport ..
Sprak de voormalige tjoppert rijderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja ok ff serieus dan .. Ik heb sowieso weinig met nakende fietsen ... Doe mij maar een mooie kwaak of supersport ..
Lekkere bike voor een leuke VRAAGprijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
nog een 2 cilinder er bij dan......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there, done that.![]()
![]()
*denkt hardop* Schuurtje met wat verschillende fietsen is natuurlijk wel het einde.![]()
Dat was geen esthetische keuze, die keuze was om ergonomische redenen genomen ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sprak de voormalige tjoppert rijder![]()
Wederom een slechte shop, maar het is lunchtijd, en mede wegens een gebrek aan talent..gaat het om't idee.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wederom een slechte shop, maar het is lunchtijd, en mede wegens een gebrek aan talent..gaat het om't idee.![]()
![]()
[afbeelding]
Zonder vriendin en auto moet je bergen geld overhouden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Lekkere bike voor een leuke VRAAGprijs.
't is dat ik geen centen overheb.
Eentje is wel genoeg, maar een chopper erbij zou wel kunnen.quote:nog een 2 cilinder er bij dan......
Al weer anderhalve week aan het werkquote:
En bevalt het!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Al weer anderhalve week aan het werk
Natuurlijk wel, na die 3 uur alleen op je kamertje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel 3 uur naar mijn zin hebben maar 3 uur lang teasen zonder dat de druk er af en toe even afgaat trek ik echt niet.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, na die 3 uur alleen op je kamertje.
Ik haat spoilers.![]()
Of dezequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Niks mis met zoenen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Gaan vanavond een filmpje kijken, thuis![]()
Wedden dat je geen idee hebt waar de film over ging na afloop?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Prrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niks mis met zoenen...
Sterker nog dat moet zo lang mogelijk duren... daarna is er nog zoveel om je op te verheugen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wedden dat je geen idee hebt waar de film over ging na afloop?![]()
Je spint !quote:
hij is wel erg coolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na de laatste smiley trek ik dat in twijfel.![]()
[..]
Iets voor jou die Raptor?![]()
He he, alleen de eerste 10 minuten kijk je nog.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef kratjuh het volgende:
Wedden dat je geen idee hebt waar de film over ging na afloop?![]()
Anders kan je haar niet bijhouden natuurlijk nu ze iedere keer beter gaat rijden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik heb me toch een mooie Repsol CBR125 gezien voor haar![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is wel erg cool![]()
maar ik hou mijn Blade nog maar evenik heb hem deze maand een jaar
en er nog lang niet op uitgekeken
![]()
nu is Rausje aan de beurt voor een andere motor![]()
en ik heb me toch een mooie Repsol CBR125 gezien voor haar![]()
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik haat spoilers.![]()
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Het ging dus goed?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
ALs je over een maand of 6 van je CBR afwil hoor ik het welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Roep me maar als je haar grote broer hebt gevonden.![]()
Not even close.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
:^ deze progressie moet ik snel de kop indrukkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
He he, alleen de eerste 10 minuten kijk je nog.![]()
![]()
[..]
Anders kan je haar niet bijhouden natuurlijk nu ze iedere keer beter gaat rijden.![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Het ging dus goed?![]()
ikkequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Je raakte en gevoelige snaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laat ik je lachen en huilen tegelijk..![]()
![]()
Zou een goede keuze zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou een goede keuze zijn.![]()
![]()
En het schijnt ook een vrij compacte motor te zijn, en mede gezien het koppel dus ideaal.![]()
Had ik al snelwegwheelies genoemd?![]()
Moet ik hem voor je kopen, schat?quote:
Die Rappie is niet groter dan een CBR.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
past niet in de schuur
![]()
die CBR125 wel![]()
Over voorzichtig wegrijden gesproken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef -XX- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4648876294155079253&q=turbineDat geluid
Zoooo gevaarlijk!
dubbele uitlaatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik hem voor je kopen, schat?![]()
[..]
Die Rappie is niet groter dan een CBR.
Maar die andere ruimte is natuurlijk voor je circuitfiets gereserveerd.![]()
[..]
Over voorzichtig wegrijden gesproken.![]()
Tjik tjik.![]()
Iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik hem voor je kopen, schat?![]()
[..]
Die Rappie is niet groter dan een CBR.
Maar die andere ruimte is natuurlijk voor je circuitfiets gereserveerd.![]()
[..]
Over voorzichtig wegrijden gesproken.![]()
Tjik tjik.![]()
1) circuitfiets 2) uber maar duur 3) serieus goed en betaalbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Repsol 600RR
Repsol Blade met 7000KM
en de ideale Repsol CBR Voor Raus![]()
Wat scheurrrrrrrrrrrrr?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Iddik zat echt te wachten van En scheurrrrrrrrr
![]()
Maar het gebeurde niet!![]()
Njente problemen met een bokkie van 45 euro.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Macchia_Nera het volgende:
Iemand hier ervaring met die crossbokjes ?
Dingen kosten geen drol, maar of het een beetje kwaliteit is ?
Worldbeater misschien wat ervaring mee ?![]()
Baden in bierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Njente problemen met een bokkie van 45 euro.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Webwinkel, weet alleen ff niet welke, zou ik in de rekening thuis moeten kijken.![]()
Okee..zal der ook eentje bestellen dan, best handig kan je beetje normaal motor afspuiten en ketting smeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Njente problemen met een bokkie van 45 euro.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Webwinkel, weet alleen ff niet welke, zou ik in de rekening thuis moeten kijken.![]()
Baden in bier = okquote:
Misschien al eerder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
ALs je over een maand of 6 van je CBR afwil hoor ik het wel![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dubbele uitlaatpast niet door de deur heen
![]()
deze past welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
ik was net super onder de indruk geraakt van die motor.![]()
quote:J: Meneer, mag ik een handtekening van u?
WS: Waarom wil je een handtekening van mij?
J: Omdat u motorrijder bent!
Dat is wel wat duur voor alleen de stickers. De rest vind ik namelijk niet zo interessant.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik word wel vaker niet gesnapt...![]()
Maar je kunt van tevoren ook even de druk van de ketel halen.. scheelt misschien weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst mijn achterband en ketting oprijden (als ie dat al haalt)quote:
Maar dan wel warm bier!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Okee..zal der ook eentje bestellen dan, best handig kan je beetje normaal motor afspuiten en ketting smeren.![]()
[..]
Baden in bier = ok![]()
Huh,,,,, hoe durf jequote:
http://www.molblog.nl/marketing/3229 ??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Huh,,,,, hoe durf je
bier moet rond de 6 graden zijn - alles wat daar boven zit is lauw bier en niet goed
Hij wil gewoon niet meedenken over de oplossing.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:09 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik was net super onder de indruk geraakt van die motor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is wel wat duur voor alleen de stickers. De rest vind ik namelijk niet zo interessant.![]()
Juli, wat was het toen nog "lekker" warm.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
http://www.molblog.nl/marketing/3229 ??![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 09-08-2006 15:15:08 ]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe
"Fullie gets full of it"
"Fullie fills her up"
Met z'n "Fullus symbool"
Ik zal maar niet zo flauw zijn maar zowel zijn nick als zijn naam kan je prachtig in ranzige filmtitels verwerken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Fully was nog niet geheel FullCum naderhand
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet meedenken over de oplossing.
ik wil best meedenken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zoek wel naar een betaalbare oplossing voor haar
![]()
Streetfighter bouwen dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil best meedenken hoormaar zoek wel naar een betaalbare oplossing voor haar
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Maar verder valt het mee.![]()
Ze hebben ook nog een VTR1000 met hele lichte kuipschade en uitlaatdeukje. Iets voor jou?![]()
[afbeelding]
Kan je met gesloten beurs doen.![]()
is een MF motertquote:
Id idd geen gevalletje schuurdeur dichtgewaaid nee...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:56 schreef bvvt het volgende:
zo, die heeft zeker tegen een vrachtwagen gezeten.
Koplamp helemaal naar binnen gedrukt
Van wie wat waar?quote:
Deze danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
goh een R1 uit 2002 voor maar 2500 euro![]()
zie stickert op kentekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van wie wat waar?
Voor circuitmotortje zijn lichtere alternatieven.Kenteken niet verplicht etc.
Neem je gewoon een BX diesel erbij.![]()
Ik heb er zo een nog nooit in het echt zien gaan!quote:
quote:
Je denkt dat ik niets te doen heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand die toevallig een .gif kan maken van mijn CBR met een blauw zwaailicht op de tank oid???
Ze vinden 't hier net een pliesie motert...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze benieuwd hoeveel Groenen er op gaat verdienen.
Zetten we een topic neer?![]()
[..]
Je denkt dat ik niets te doen heb.![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ga zo direct uit het werk uit eten, en daarna hopelijk 3 uur door de binnenstad van Rotterdam skaten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:10 schreef koffiekoekje het volgende:whehehe
nu nog "stop politie" ledjes aan de zijkant![]()
Die Raptor.quote:
Het is hard gegaan vandaag, ondanks de afwezigheid van BazzieK.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Als ik thuis kom wil ik wel een nieuw topic aantreffen - ja? mooi....
Istie niet meer wakker geworden uit zijn coma?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is hard gegaan vandaag, ondanks de afwezigheid van BazzieK.
jaja.. ik maak em al...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga zo direct uit het werk uit eten, en daarna hopelijk 3 uur door de binnenstad van Rotterdam skaten.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
jaja.. ik maak em al...![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
Je denkt dat ik niets te doen heb.![]()
[afbeelding]
![]()
Whehehe, nu twijfelen ze nooit meer....dank u!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat stop politie bordje kon beter hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat het bijlezen maar zitten, tis 't niet waardquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, dis het eerste wat ik zag met het openen van FokMC, nu ff bijlezen, omkleden, eten, Bazzie belachelijk maken en dan eens kijken
ik zou daar ook niet mee accoord gaan hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:23 schreef dribbel79 het volgende:
Het volgende:
Je had de voicemail ingesproken en had je zojuist teruggebeld, echter nam je niet op.
Stuur anders even een mailtje.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, klopt...ik had begin juli heldere knipperlichten besteld voor de voorkant van mijn CBR 600F uit 1994 (zie onderstaande mail).
Toen ik ze eergister wilde maken, bleken er in de blister verpakking 2 linker knipperlichten te zitten i.p.v. een linker en een rechter.
Ook waren de lampjes niet goed die erin zaten, de originele lampjes hebben een Bajonet waarvaan de pikkies die uitsteken gelijk zitten, op de lampjes bij jullie set geleverd zijn ze "versprongen"
Lampjes is het grootste probleem niet, de glaasjes wel.
Hoop dat het duidelijk is, vanavond ben ik eventueel wel bereikbaar, was gister trainen.
Ik hoop dat we voor zaterdag iets kunnen regelen, dan hebben we een lange toerrit namelijk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Staat er op beiden dus ook een “L” –teken in?
+
Zoja stuur ze dan maar retour dan zorg ik dat je de goede krijgt.
Klopt, heb nog even dubbel gekeken en er staat in beide glaasjes een "L" teken, zijn exact dezelfde glaasjes.
Hoe wil je dat ik ze terugstuur en heb je andere lampjes (met goede bajonet?)
Stuur alles maar terug in originele verpakking, uiteraard degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd met kopie factuur en noteer e.e.a. even op de kopie factuur.
Zorg ik dat je z.s.m. de juiste richtingaanwijzers en lampjes krijgt.
Originele verpakking heb ik nog, dat komt goed. Alleen de kopie factuur heb ik niet meer, kan ik evt. de bevestiging (e-mail) van de bestelling bijvoegen, schrijf ik dar wel e.e.a. op.
Wordt het bedrag dat ik frankeer teruggestort op mijn rekening?
Dat kan ook.
Verzendkosten worden niet vergoed.
Ik vind 't niet kunnen dat je als klant op moet draaien voor hun fout.
En jullie??
Zware dag gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |