Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:29 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij heb ik ergens nog een 8088 tulip pc staan, groen scherm, 512KB geheugen en 2x 5,25" floppy drives. was dat ding niet iets van 2 MHz ofzo ... ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef kratjuh het volgende:
Edit: Bill Gates deed ooit de uitspraak: 512TB ought to be enough for anybody
Wat zijn we ook een nerdsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef hicham het volgende:
Nou gaan ze precies doen waar ik juist de spot mee dreefStelletje belhamels
Met River Raid, beste spel destijds!!!quote:
River Raid? Was dat niet Pittfall?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Met River Raid, beste spel destijds!!!
End e 32 in 1 cartridge, kon je al wel 8 verschillende spellen op doen, hehe...
Nope, check:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
River Raid? Was dat niet Pittfall?![]()
Gratis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:13 schreef hicham het volgende:
Kan iemand hier nog iets met een digitale camera? Doet het perfect maar LCD scherm is kapoetBeetje lastig om uit te vogelen in welke modus je zit en om instellingen te wijzigen dus
Gaat om een Pentax Optio S ultra compact camera
Volgens mij heb ik die ook gehad, tenminste wel dat toetsenbord systeem. Die was er in een uitvoering met cassettebandjes dacht ik? Dat zijn zo'n beetje de oudste herrinneringen die ik nog kan ophalen, wat betreft computertjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef kratjuh het volgende:
Wat dacht u van dit schattige beestje ...
[afbeelding]
Commodore 64, 64KB geheugen met 5,25" floppydrive en een cassette-unit .. En die 5,25" was luxe ...
Maar wel eventjes IN KLEUR
Hoekig is tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nope, check:
[afbeelding]
En de latere luxe versie:
[afbeelding]
Maar dat is met vloeiende lijnen, is voor mietjes....![]()
Verkopenquote:
Het LCD scherm is kapot, niet de elektronica erachter. Da ken je toch nie fixequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Nah, zou proberen hem te fixen? Maar je kunt hem zelf ook wel op marktplaats zetten, misschien krijg je er nog wat leuks voor
Een vriend van me zit helemaal in die electronica .. Die kan 'm vast wel fixe ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Het LCD scherm is kapot, niet de elektronica erachter. Da ken je toch nie fixe
Als je dat ding kunt fixen mag je hem gratis meenemen, en dan niet netzoals Lars als ie een motorblok van mercy krijgt er niks mee doen
Ik twijfel er aan. Camera's zitten tegenwoordig propvol microelectronica, valt weinig aan te repareren. Ze vervangen complete -en oprolbare printplaatjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef kratjuh het volgende:
Een vriend van me zit helemaal in die electronica .. Die kan 'm vast wel fixe ..
Klinkt al net zo fantasievol als toen ik als kind met een afgekitte auto wel even de ruimte in zou gaan, en naar de maan zou vliegen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Of ik soldeer de lens op mijn flutcamera..
Ik zeg net dat het niet de electronica is maar het schermquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een vriend van me zit helemaal in die electronica .. Die kan 'm vast wel fixe ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt al net zo fantasievol als toen ik als kind met een afgekitte auto wel even de ruimte in zou gaan, en naar de maan zou vliegen.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:18 schreef -XX- het volgende:
Vet ver al, geen zin om alles na te lezen
![]()
Goeiemiddag![]()
Vakantie!!!!!!!!!!!!![]()
Verveel me nu al!![]()
Dat heb je juist wel allemaal gemist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef -XX- het volgende:
Niet veel gemist aan de plaatjes te zien!
![]()
Fok! is puur een Nerdforumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
heeft idd geen nut om na te lezen
gaat over oude tv series en computers en spelletjes en en en en en![]()
er zitten hier toch meer nerds dan eerder gedacht
Dat denken de meeste mensenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar is tweakers nou juist voor.![]()
Altijd leuk.. we hadden eens een 'tweaker' in de zaak, die kreeg het spul niet eens aan de praat. Had gewoon kabeltjes en koelers niet aangeslotenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:39 schreef bvvt het volgende:
Bij tweakers is het veel gevaarlijker - daar denken ze dat ze er iets van weten wat niet het geval hoeft te zijn.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Altijd leuk.. we hadden eens een 'tweaker' in de zaak, die kreeg het spul niet eens aan de praat. Had gewoon kabeltjes en koelers niet aangesloten![]()
Ben al thuis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef bvvt het volgende:
bijna tijd om naar huis te gaan
je hebt er ook zonder......quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ach, je hebt ook MC fokkers met een motorrijbewijs dus..![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lukt het? We willen graag meegenieten![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Rib-i het volgende:
Back
Achterbandje rijker, 199 Euries armer![]()
BT014
Ca. 9000 Km op het oude bandje
En nu bijlezen
Ze vonden het ook heel goed van mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
da's een boel geld mien jong
![]()
ik deed maar 5500KM met mijn BT014![]()
Wat heb je er nu onder liggen? Weer een 14?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Rib-i het volgende:
Back
Achterbandje rijker, 199 Euries armer![]()
BT014
Ca. 9000 Km op het oude bandje
En nu bijlezen
Vanavond uit eten![]()
@Fulcrum
Succes vanavond![]()
Yep, weer een BT014. Ik was van plan om er een 020 of MPP's onder te leggen maar het is toch weer een BT014 geworden. Next year een keertje MPP's proberenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat heb je er nu onder liggen? Weer een 14?
Thanks![]()
Jij ook veel plezier!
ik kan je uit eigen ervaring ook een Pirelli Diablo aanradenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Yep, weer een BT014. Ik was van plan om er een 020 of MPP's onder te leggen maar het is toch weer een BT014 geworden. Next year een keertje MPP's proberen![]()
![]()
Diablo zal ook zeker weer mijn nieuwe band gaan wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan je uit eigen ervaring ook een Pirelli Diablo aanradenhele fijne band
geeft goede feedback en heeft naar mijn idee meer grip dan een BT014
![]()
en is ook nog eens goedkoper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |