Gelukkig maar.. Okee dat jij liever zelf wilt rijden dat snap ik, schatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nix......![]()
Ik ben ff wat anders doen, het hele huis staat hier op z'n kop![]()
Als je toch bezig bent, neem ff een nieuwe avatar, mijn kantoor PC heeft het er zwaar moeilijk mee ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nix......![]()
Ik ben ff wat anders doen, het hele huis staat hier op z'n kop![]()
Mên, je hebt dus een uurtje of 3 bovenop dat mokkel gelegen zonder iets meer dan tongen?quote:
Hoezo, we hebben het 3 uur wel naar het zin gehad hoor. Meer waren we nu nog niet van plan, tenminste zo kwam het op mij overquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mên, je hebt dus een uurtje of 3 bovenop dat mokkel gelegen zonder iets meer dan tongen?![]()
Dat zou mijn broek niet overleven denk ik, af en toe moet de druk toch van de ketel?![]()
Take it easy he, niet meer dan 1 sms per dag uit jezelf, en niet gelijk reageren.. niet altijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat is daar nou weer vreemd aan dan?!
Vrouwen![]()
Ervaring.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoezo, we hebben het 3 uur wel naar het zin gehad hoor. Meer waren we nu nog niet van plan, tenminste zo kwam het op mij over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering wat zijn die bandjes duurquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:35 schreef kratjuh het volgende:
Hmm krijg net een mailtje van Jos Smit motoren .. Hij had per ongeluk Pilot Sport prijzen doorgegeven ... De set Pilot Power kosten 323 op losse velgen ..
Mja evengoed ga ik maar ff langs zaterdag, zit wel in de buurt en is nog altijd goedkoper dan mijn dealer ..
Ik kan het ook wel 3 uur naar mijn zin hebben maar 3 uur lang teasen zonder dat de druk er af en toe even afgaat trek ik echt niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben het 3 uur wel naar het zin gehad hoor. Meer waren we nu nog niet van plan, tenminste zo kwam het op mij over![]()
Gewoon een fiets zoeken met een veel voorkomende bandenmaat kan ook ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tering wat zijn die bandjes duur![]()
Misschien kan ik de GS beter wat langer houden![]()
Hmm snap je wel hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel 3 uur naar mijn zin hebben maar 3 uur lang teasen zonder dat de druk er af en toe even afgaat trek ik echt niet.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gewoon een fiets zoeken met een veel voorkomende bandenmaat kan ook ..
Joh die hele fiets koop je voor minder dan een set banden ervoor kosten ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier gaan wel goedkope bandjes op![]()
Ik jou niet maar dat is wel duidelijk.quote:
Ik word wel vaker niet gesnapt...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik jou niet maar dat is wel duidelijk.
Rodamoto is niet meer wat het is, maar 2 maanden geleden was ik 207 euro + 20 euro montage kwijt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:35 schreef kratjuh het volgende:
Hmm krijg net een mailtje van Jos Smit motoren .. Hij had per ongeluk Pilot Sport prijzen doorgegeven ... De set Pilot Power kosten 323 op losse velgen ..
Mja evengoed ga ik maar ff langs zaterdag, zit wel in de buurt en is nog altijd goedkoper dan mijn dealer ..
Jah maar mijn probleem is dat ik m'n hele fiets moet/wil inleveren en 'm terug krijg met een set nieuwe banden .. En dealers vinden het vaak niet tof als je zelf de losse banden bij levert ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rodamoto is niet meer wat het is, maar 2 maanden geleden was ik 207 euro + 20 euro montage kwijt.![]()
125 voor de 190/55 hele vette achterband, en voor de 120/70 ZR17 aan de voorkant slechts 82 euro.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik word wel vaker niet gesnapt...![]()
Maar je kunt van tevoren ook even de druk van de ketel halen.. scheelt misschien weer![]()
Hmm.. master Yoda has spokenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maakt je wel relaxter, alleen als ze dan 5 keer wilt trek je het niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks is Kratjuh aan slagIk zou een andere jurk aandoen, maar dat is maar een mening
![]()
![]()
Iedereen die ik benaderde doet het gewoon. Sommige autobedrijven doen hetook. Maar uberhaupt wordt het minder interessant, Rodamoto levert tegenwoordig een stukkie duurder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:47 schreef kratjuh het volgende:
Jah maar mijn probleem is dat ik m'n hele fiets moet/wil inleveren en 'm terug krijg met een set nieuwe banden .. En dealers vinden het vaak niet tof als je zelf de losse banden bij levert ..
"Weet je wat ik leuk vind ? Jezelf 5 keer achter elkaar aftrekken, dan naar een hoer gaan en zeggen dat ze haar vak niet verstaat ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef Rib-i het volgende:
Ben ik weer, eventjes dan.
So Fully gets first base[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neih, niks master, gewoon mede MC lid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm.. master Yoda has spoken![]()
Wijze paps![]()
Ik hou het wel makkelijk voor mezelf en ga naar die knakkers in Haarlem ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedereen die ik benaderde doet het gewoon. Sommige autobedrijven doen hetook. Maar uberhaupt wordt het minder interessant, Rodamoto levert tegenwoordig een stukkie duurder.![]()
Nasi Goreng BIatchquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Weet je wat ik leuk vind ? Jezelf 5 keer achter elkaar aftrekken, dan naar een hoer gaan en zeggen dat ze haar vak niet verstaat .."
[/Hans Teeuwen]
Mogge Rib
Dan doe je iets verkeerd denk ik?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
TjaH, het vereist, zo ware het versieren van een vrouw, ook in dit geval wel ondernemerschap.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik hou het wel makkelijk voor mezelf en ga naar die knakkers in Haarlem ..
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Village People 360 kick, bitch ..
Alles goed he, straks 2e soll. gesprekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Village People 360 kick, bitch ..
Alles flex, kerel ?![]()
5 keer in 3 uurquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd denk ik?Man, je hebt 3 uur de tijd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alles goed he, straks 2e soll. gesprek![]()
Vanmorgen ging goed, was met een blonde vrouw. Ik ga er in m'n pakkie op de motor naartoe, blijkt zij ook motorrijdster te zijn. Hebben we het meer over motorrijden gehad dan over de vacature![]()
Meestal een slecht voorteken![]()
Wtf..... !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Even Makster lekker maken.![]()
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Wat een wijsheid ineens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:12 schreef kratjuh het volgende:
Succes is een keuze Rib-i .. Good luck
Tja ok ff serieus dan .. Ik heb sowieso weinig met nakende fietsen ... Doe mij maar een mooie kwaak of supersport ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na de laatste smiley trek ik dat in twijfel.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Been there, done that.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef kratjuh het volgende:
Tja ok ff serieus dan .. Ik heb sowieso weinig met nakende fietsen ... Doe mij maar een mooie kwaak of supersport ..
Sprak de voormalige tjoppert rijderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja ok ff serieus dan .. Ik heb sowieso weinig met nakende fietsen ... Doe mij maar een mooie kwaak of supersport ..
Lekkere bike voor een leuke VRAAGprijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
nog een 2 cilinder er bij dan......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there, done that.![]()
![]()
*denkt hardop* Schuurtje met wat verschillende fietsen is natuurlijk wel het einde.![]()
Dat was geen esthetische keuze, die keuze was om ergonomische redenen genomen ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sprak de voormalige tjoppert rijder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |