't is niet altijd feest hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooie pakjes!Alleen de rondingen komen er niet mooi in uit!
![]()
Heb jij geen last van/ervaring mee toch ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooie pakjes!Alleen de rondingen komen er niet mooi in uit!
![]()
Mij die van jou ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
Jullie fantasie gaat mij te boven.![]()
Reflectie? Gewoon rechtdoor kijken.quote:Wie gaat er nu naar een reflectie in het water kijken.
Speciale Hollander fetish.![]()
Ehhhquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen last van/ervaring mee toch ?![]()
Ook mogge
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je weet toch ..
Hoeist nu met je ? Zit je nou al weer achter internet ?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nerds worden ook steeds lekkerder ...
Heb je al met em zitten MSNnen?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had het niet over -XX- hoor ..
Welke meid ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat liefffff!En hoe is het met jou en die meid afgelopen
?
![]()
Wat niet weet, wat niet deert ..quote:
Die je uit wou vragenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Welke meid ?
[..]
Wat niet weet, wat niet deert ..
Zucht, lees het vorige topic anders ff ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die je uit wou vragen![]()
Of ben ik nou gek![]()
Nohhhhhh!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zucht, lees het vorige topic anders ff ..
Die werkt alleen op vrijdag en zaterdag, daarbij ben ik nog niks van plan om ook daadwerkelijk erop af te stappen ...
Whaha, kom maar hoor, vrijgezeller dan dit word ik niet ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef -XX- het volgende:
Ik ben een stille aanbidder!![]()
Tot hij weer vrij is, zal ik toe slaan!![]()
![]()
Tsss, beetje ego moet ik wel zijn hoor anders lopen ze allemaal over me heen ..quote:
En ze weet het toch ook al via je beste vriendin. Even rust is zo slecht nog niet, anders kom je zo wanhopig over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
Die werkt alleen op vrijdag en zaterdag, daarbij ben ik nog niks van plan om ook daadwerkelijk erop af te stappen ...
Whahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whaha, kom maar hoor, vrijgezeller dan dit word ik niet ..
[..]
Tsss, beetje ego moet ik wel zijn hoor anders lopen ze allemaal over me heen ..
Idd .. Ik heb geen haast, als iemand me voor is pech dan. Als ze mij ook leuk vindt wijst ze die ander wel af ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ze weet het toch ook al via je beste vriendin. Even rust is zo slecht nog niet, anders kom je zo wanhopig over.
Tenzij ze echt eenzaam is.Straks is iemand je voor.
![]()
Of vind ze je een watjuh..
Maar hoe langer je wacht, hoe beter je er uit gaat zien door de fitness.
Zo dacht ik vroeger altijd met uitstellen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh.. hoi![]()
Date was wel gezellig ja. Vond het eerst een beetje tegenvallen, maar was ook wel wat zenuwachtig... later werd het al wat losser. We hebben tot een uur of 11 op het terras gezeten, waarna ik haar thuis heb gebrachtWat leukkkkkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En en, word het wat
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd .. Ik heb geen haast, als iemand me voor is pech dan. Als ze mij ook leuk vindt wijst ze die ander wel af ..
En leve de fitness inderdaad .. Ben benieuwd hoe ik er over een paar maanden uit zie ..
Nu nog niet .. Over paar maanden zeg ik toch ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:38 schreef -XX- het volgende:
Gewoon je shirt uit doen!
Je doet nu tenslotte aan fitness![]()
Als je niks onderneemt kan ze je ook niet leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd .. Ik heb geen haast, als iemand me voor is pech dan. Als ze mij ook leuk vindt wijst ze die ander wel af ..
Ze heeft me al een keer gezien en kort daarna heeft ze m'n beste vriendin ontmoet .. Als ze dat overleeft heeft ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je niks onderneemt kan ze je ook niet leuk gaan vinden.
Vrijgezel zijn is niet vrijwilligquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker vrijgezel .. Als ze naar mij toe zou komen zou ik geen nee zeggen, maar ik ga nu niet op haar af stappen ..
Gamma.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Als je niks onderneemt kan ze je ook niet leuk gaan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh.. hoi![]()
overbodig voorspelBank scene tot 2.45....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef FemaleRebbel het volgende:Moet ook niet bij een duurzaam contact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bank scene tot 2.45....
De rest komt nog wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ook niet bij een duurzaam contact.
Je hebt hélemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Fullie......'t wordt dus vervolgd
*I'll do what I want, cuz I can*
Ik ben onweerstaanbaar, je weet tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je hebt hélemaal gelijk![]()
Maar Fullie......'t wordt dus vervolgd![]()
Volgende keer een romantisch motorritje in het avondrood.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben onweerstaanbaar, je weet toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben onweerstaanbaar, je weet toch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Dat wou ze ook eens proberen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgende keer een romantisch motorritje in het avondrood.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Op mij heb je iig een onweerstaanbare indruk gemaakt jah
Begin je weer? Jij hebt ook klapjes nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat mocht je willenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wou ze ook eens proberen ja![]()
Wat is daar nou weer vreemd aan dan?!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dat mocht je willen.....dream on Fullie
![]()
Nix......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer vreemd aan dan?!
Vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |