ja, gaan ze zeggen dat je binnen een week ofzo moet terugsturenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgende week is je garantie verlopen![]()
[..]
MAn, doe niet zo moeilijk over een setje banden.Is zo geregeld
Wat heb je't toch zwaar johquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:43 schreef kratjuh het volgende:
Best hoor, ik ga er wel een keertje heen ..
Yupquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zit ook in downtown Mijdrecht?
Weinig keuze als ze alleen op vrijdag en zaterdag daar staat ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef Vodkat het volgende:
zit je daar nog steeds mee ????
Je durft niet he ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weinig keuze als ze alleen op vrijdag en zaterdag daar staat ..
Of bedoel je dat niet ..
Moet ik ze bellen voor een afspraak met jou ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weinig keuze als ze alleen op vrijdag en zaterdag daar staat ..
Of bedoel je dat niet ..
Als ik daar ooit nog als klant wil komen wat ik best wil lijkt het me denk ik verstandig als je dat niet doet ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet ik ze bellen voor een afspraak met jou ?
[afbeelding]
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Kan er ook niks aan doen ..![]()
[..]
[afbeelding]
Kratteke is zenuwachtig......quote:
Hoe weet jij dat ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Wat i snou het ergste dat kan gebeuren ??? Je gaat vast niet dood ofzo![]()
Date ? Ik weet nog niet eens of ik er wel op af ga .. Kheb geen tijd voor vrouwen ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kratteke is zenuwachtig......![]()
niet ssssstttttuntelen tijdens je date hè![]()
euhm JA (toen ik nog vrijgezel was)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ..
Jij hebt makkelijk praten, alsof jij zo vaak op kerels afstapt ..
Mijn beste vriendin doet niet anders ..
Weet je niet.Misschien krijgt ie meteen een bijl in z'n nekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Wat i snou het ergste dat kan gebeuren ??? Je gaat vast niet dood ofzo![]()
* Gawaine belt nu Emiel Ratelbandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ..
Jij hebt makkelijk praten, alsof jij zo vaak op kerels afstapt ..
Mijn beste vriendin doet niet anders ..
[..]
Date ? Ik weet nog niet eens of ik er wel op af ga .. Kheb geen tijd voor vrouwen ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef kratjuh het volgende:
Zoek 't maar uit allemaal .. Ik had eigenlijk allang besloten dat ik klaar was met het achter wijven aanlopen ..
Gedraag je dan ook als een machoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef kratjuh het volgende:
Zoek 't maar uit allemaal .. Ik had eigenlijk allang besloten dat ik klaar was met het achter wijven aanlopen ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een macho.....lopen ze wel achter jou aan
![]()
Dan doe je iets niet goed,want dan kan je d'r niet zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef Vodkat het volgende:
je moet zorgen dat ze achter jou loopt
![]()
Precies ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef Vodkat het volgende:
je moet zorgen dat ze achter jou aanloopt
![]()
Macho ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een macho.....lopen ze wel achter jou aan
![]()
Kratteke kan idd wel wat Tjakka gebruikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
* Gawaine belt nu Emiel Ratelband [afbeelding]
Je hebt er nog niet veel van begrepen he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
Macho ...
Belachelijk, als ik een slet matras hoer meisje zonder wil moet dan importeer ik er wel een ofzo ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Precies ...
Ben geen hondje ofzo, ze laten maar 's weten dat ze interesse hebben ...
[..]
Macho ...
Belachelijk, als ik een slet matras hoer meisje zonder wil moet dan importeer ik er wel een ofzo ..
Sorry krat, ben het hier toch wel een beetje mee eens.quote:
Er zijn macho's en machomacho's ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef kratjuh het volgende:
Hard-to-get vind ik totaaaaal iets anders dan macho ...
Ik háát macho's .. En ik weiger om voor welk lekker wijf dan ook te doen alsof ik bij die hersenloze kudde hoor ..
Genoeg over mij trouwens, ik vermaak me prima zonder vriendin ..
Da's je vrouwelijke kant die opspeelt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef kratjuh het volgende:
I don't care, bedankt voor de steun *kuch* maar doe maar weer on topic voor ik chaggo word ..
Rij je mee met MC Fok! a.s. zondag ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef Vodkat het volgende:
ok ander onderwerp ...
Hmmm ik denk t nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rij je mee met MC Fok! a.s. zondag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |