quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wederom een slechte shop, maar het is lunchtijd, en mede wegens een gebrek aan talent..gaat het om't idee.![]()
![]()
[afbeelding]
Zonder vriendin en auto moet je bergen geld overhouden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Lekkere bike voor een leuke VRAAGprijs.
't is dat ik geen centen overheb.
Eentje is wel genoeg, maar een chopper erbij zou wel kunnen.quote:nog een 2 cilinder er bij dan......
Al weer anderhalve week aan het werkquote:
En bevalt het!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Al weer anderhalve week aan het werk
Natuurlijk wel, na die 3 uur alleen op je kamertje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel 3 uur naar mijn zin hebben maar 3 uur lang teasen zonder dat de druk er af en toe even afgaat trek ik echt niet.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, na die 3 uur alleen op je kamertje.
Ik haat spoilers.![]()
Of dezequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Even Makster lekker maken.![]()
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Niks mis met zoenen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Gaan vanavond een filmpje kijken, thuis![]()
Wedden dat je geen idee hebt waar de film over ging na afloop?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Prrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niks mis met zoenen...
Sterker nog dat moet zo lang mogelijk duren... daarna is er nog zoveel om je op te verheugen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wedden dat je geen idee hebt waar de film over ging na afloop?![]()
Je spint !quote:
hij is wel erg coolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na de laatste smiley trek ik dat in twijfel.![]()
[..]
Iets voor jou die Raptor?![]()
He he, alleen de eerste 10 minuten kijk je nog.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef kratjuh het volgende:
Wedden dat je geen idee hebt waar de film over ging na afloop?![]()
Anders kan je haar niet bijhouden natuurlijk nu ze iedere keer beter gaat rijden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik heb me toch een mooie Repsol CBR125 gezien voor haar![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is wel erg cool![]()
maar ik hou mijn Blade nog maar evenik heb hem deze maand een jaar
en er nog lang niet op uitgekeken
![]()
nu is Rausje aan de beurt voor een andere motor![]()
en ik heb me toch een mooie Repsol CBR125 gezien voor haar![]()
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik haat spoilers.![]()
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Het ging dus goed?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
ALs je over een maand of 6 van je CBR afwil hoor ik het welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Roep me maar als je haar grote broer hebt gevonden.![]()
Not even close.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
:^ deze progressie moet ik snel de kop indrukkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
He he, alleen de eerste 10 minuten kijk je nog.![]()
![]()
[..]
Anders kan je haar niet bijhouden natuurlijk nu ze iedere keer beter gaat rijden.![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Het ging dus goed?![]()
ikkequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Even Makster lekker maken.![]()
[afbeelding]
Of iemand anders.![]()
Je raakte en gevoelige snaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laat ik je lachen en huilen tegelijk..![]()
![]()
Zou een goede keuze zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou een goede keuze zijn.![]()
![]()
En het schijnt ook een vrij compacte motor te zijn, en mede gezien het koppel dus ideaal.![]()
Had ik al snelwegwheelies genoemd?![]()
Moet ik hem voor je kopen, schat?quote:
Die Rappie is niet groter dan een CBR.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
past niet in de schuur
![]()
die CBR125 wel![]()
Over voorzichtig wegrijden gesproken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef -XX- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4648876294155079253&q=turbineDat geluid
Zoooo gevaarlijk!
dubbele uitlaatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik hem voor je kopen, schat?![]()
[..]
Die Rappie is niet groter dan een CBR.
Maar die andere ruimte is natuurlijk voor je circuitfiets gereserveerd.![]()
[..]
Over voorzichtig wegrijden gesproken.![]()
Tjik tjik.![]()
Iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik hem voor je kopen, schat?![]()
[..]
Die Rappie is niet groter dan een CBR.
Maar die andere ruimte is natuurlijk voor je circuitfiets gereserveerd.![]()
[..]
Over voorzichtig wegrijden gesproken.![]()
Tjik tjik.![]()
1) circuitfiets 2) uber maar duur 3) serieus goed en betaalbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Repsol 600RR
Repsol Blade met 7000KM
en de ideale Repsol CBR Voor Raus![]()
Wat scheurrrrrrrrrrrrr?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Iddik zat echt te wachten van En scheurrrrrrrrr
![]()
Maar het gebeurde niet!![]()
Njente problemen met een bokkie van 45 euro.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Macchia_Nera het volgende:
Iemand hier ervaring met die crossbokjes ?
Dingen kosten geen drol, maar of het een beetje kwaliteit is ?
Worldbeater misschien wat ervaring mee ?![]()
Baden in bierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Njente problemen met een bokkie van 45 euro.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Webwinkel, weet alleen ff niet welke, zou ik in de rekening thuis moeten kijken.![]()
Okee..zal der ook eentje bestellen dan, best handig kan je beetje normaal motor afspuiten en ketting smeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Njente problemen met een bokkie van 45 euro.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Webwinkel, weet alleen ff niet welke, zou ik in de rekening thuis moeten kijken.![]()
Baden in bier = okquote:
Misschien al eerder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
ALs je over een maand of 6 van je CBR afwil hoor ik het wel![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dubbele uitlaatpast niet door de deur heen
![]()
deze past welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
ik was net super onder de indruk geraakt van die motor.![]()
quote:J: Meneer, mag ik een handtekening van u?
WS: Waarom wil je een handtekening van mij?
J: Omdat u motorrijder bent!
Dat is wel wat duur voor alleen de stickers. De rest vind ik namelijk niet zo interessant.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik word wel vaker niet gesnapt...![]()
Maar je kunt van tevoren ook even de druk van de ketel halen.. scheelt misschien weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst mijn achterband en ketting oprijden (als ie dat al haalt)quote:
Maar dan wel warm bier!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Okee..zal der ook eentje bestellen dan, best handig kan je beetje normaal motor afspuiten en ketting smeren.![]()
[..]
Baden in bier = ok![]()
Huh,,,,, hoe durf jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |