quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
- Daten
Fulcrum is nu aan het denken of en wanneer hij haar mag kussen
Neuh, klinkt best wel gay die OP.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga pitten, morgen zware dag (weer fitness)
Truste allen
[..]![]()
:^quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Rijden best lekker die 014's, slijten alleen erg snel
Ik wilde het nog erger maken maar heb me toch maar bedachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, klinkt best wel gay die OP.![]()
Lims komen nu zeker en vast niet meer.![]()
Net als die Michelin Hi-Sports onder de ZXR.Je zag het profiel met de kilometer minder wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Rijden best lekker die 014's, slijten alleen erg snel
Er was ook iemand die zweerde bij Metzlers Sportec op een ZX-9R. Ik heb er geen ervaring meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net als die Michelin Hi-Sports onder de ZXR.Je zag het profiel met de kilometer minder worden.
geld gelukkig voor de Metzlers sportec die ik nu heb niet zo heel erg.Passen trouwens ook beter bij een BMW.
Zijn verder prima banden,geven voor normaal gebruik zat grip en gaan relatief lang mee.Met die Hi-sports deed ik ongeveer 5000 km en met deze Metzler ongeveer 8000 km,geeft mij ook een redelijk zeker gevoel.Ben er dan ook zeer tevereden overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er was ook iemand die zweerde bij Metzlers Sportec op een ZX-9R. Ik heb er geen ervaring mee
Je wordt te mild Markie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Ik wilde het nog erger maken maar heb me toch maar bedacht![]()
Wordt idd tijd dat ik me naar mijn oude niveau verlaagquote:
Ola senorquote:
Precies jah, het is net hoe je rijgedrag is, gewicht van je motor etc... denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn verder prima banden,geven voor normaal gebruik zat grip en gaan relatief lang mee.Met die Hi-sports deed ik ongeveer 5000 km en met deze Metzler ongeveer 8000 km,geeft mij ook een redelijk zeker gevoel.Ben er dan ook zeer tevereden over![]()
Volgens mij staat er in de Users Manual van je motor ook welke banden zij adviseren,maar een beetje experimenteren kan echt geen kwaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola senor
[..]
Precies jah, het is net hoe je rijgedrag is, gewicht van je motor etc... denk ik.
Het is net als met vrouwen, je moet er gewoon een aantal proberen, dan pas kan je een juiste keuze maken![]()
![]()
Is de titel gewijzigd of ben je weer uit je nek aan 't lullen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, klinkt best wel gay die OP.![]()
Lims komen nu zeker en vast niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Even samenvatten:
- Banden
Volgende keer Diablo's, ik ga op de ervaring van Mercy af
Dit is m'n 3e setje banden dit jaar; BT020, 014 en nu weer 014
Begin dit jaar op 020's begonnen en binnen een paar maanden een setje 014's versleten![]()
- Daten
Fulcrum is nu aan het denken of en wanneer hij haar mag kussen
- Ander onderwerp
Ik heb 'm niet
Jammer, had je graag ontmoet en het weer maakt voor mij niet uit, heb nieuwe bandjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
O ja,voor ik het vergeet,ik kan Zondag niet,heb kantine dienst bij motorclub Nieuwegein,en vooralsnog ziet het weer er ook niet al te optimaal uit.
Gaafquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
yes, een 500 mb divx gevonden van de Isle of Man 2006![]()
Waar haal je het toch vandaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Nieuwe achterband heb ik ook,maar dat water wat bij m'n nek naar binnen loopt in m'n regenpak heb ik helemaal een pest hekel aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer, had je graag ontmoet en het weer maakt voor mij niet uit, heb nieuwe bandjes![]()
![]()
Zondagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar haal je het toch vandaan![]()
Ben je er zaterdag trouwens ook bij?
Proefritje zonder remmenquote:
motor afslaan, in de 1 de koppeling op laten komen werkt als redelijke vervangerquote:
Alweerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Morgenvroeg sollicitatiegesprek, * Rib-i is pittuh![]()
![]()
quote:Wat lijkt Robocop trouwens op Kratjuh
Beetje Ying Yang Zus Zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar haal je het toch vandaan![]()
Ben je er zaterdag trouwens ook bij?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Voorstukje dan maar (zonder geluid)![]()
Uh-huh, en dat tuig zonder toonbare motorfiets dient eveneens op te krassen!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Helaas wel, dat hoort hier heel niet rond te zwalken!![]()
![]()
[..]
De komende dagen nog nader te bepalen.quote:
Wat zijn de eisen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is denk ik al vaker ter spraken gekomen, maar wat mag een leren combi kosten?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30, plaats nader te bepalen verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet !!!!!!!!
![]()
Voor zover ik bijgelezen heb.------>>>
Tot nu toe 14 meeters, dat is lang geleden.![]()
BWT
Donkey![]()
Dribbel
Rib-I
Gawaine
FemaleRebbel
Roderick2085
RB
Kratjuh
PeerkeMikuni
Makster
WB.
Special guests & stuntshow:
Hicham, Worldpimber.
Runner up: -XX-
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Maurio
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Faithy
Dunc
McNasty
Hollander172
Ondeugend
TR_Roadkill
Vodkat
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Bazziek mag onder curatele van pa mee.Durft niet.
**Disclaimer voor als ik iemand vergeet**
Als je je voelde zoals je dacht dat je je voelde na vrijdag/zaterdag kwam je niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef RB het volgende:
Had ik gezegd dat ik niet kwam
![]()
![]()
![]()
Lijst zelf maar aangepast![]()
Feest is pas op zondagavond, dus voel ik me maandag waarschijnlijk pas zoals verwachtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je je voelde zoals je dacht dat je je voelde na vrijdag/zaterdag kwam je niet.
quote:Damn wat vaag, je woont zeker samen met een vrouw.![]()
Mijn richtprijs is idd rond de 500. Alleen was ik laatst bij safe apeldoorn (opheffings/verhuizingsuitverkoop) en daar koste het al gauw ruim meer dan 300 per kledingstuk incl kortingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De komende dagen nog nader te bepalen.Tekst aangepast.
Misschien kan jij meerijden met Pimber.![]()
[..]
Wat zijn de eisen.
Zag op Marktplaats een pak voor 199 euro. Nieuw.![]()
Mijn combi koste rond de 500 euro, de meesten zitten echter rond de 700-800 euro.![]()
En meer uitgeven is zeker niet moeilijk.![]()
Je moet het ook niet van de gewone motorzaken hebben met dit soort spul.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn richtprijs is idd rond de 500. Alleen was ik laatst bij safe apeldoorn (opheffings/verhuizingsuitverkoop) en daar koste het al gauw ruim meer dan 300 per kledingstuk incl korting![]()
Dat wist ik, maar ik dacht "uitverkoopquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet het ook niet van de gewone motorzaken hebben met dit soort spul.En zeker niet Safe.
Lochem almere 122 Km.. mwoa is te doen..., maar dichterbij is opzich makkelijker.quote:
In Almere zit een speciaalzaak, en waar ik pas geweest ben in .. moet ik opzoeken.![]()
Maar er zit vast ook wel iets bij jou in de buurt.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat wist ik, maar ik dacht "uitverkoop" en ik was in de buurt. Het lef dat ze het uitverkoop noemen
![]()
Ah, jij gaat naar de Rizla Racing Day? Of zoiets.quote:Lochem almere 122 Km.. mwoa is te doen..., maar dichterbij is opzich makkelijker.
ps. ik had zondag assen in de planning (wat nog niet eens zeker is).
Maar ik rook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah, jij gaat naar de Rizla Racing Day? Of zoiets.![]()
[afbeelding]![]()
Wel even een sidenote dat overalls niet zo comfortabel zijn voor de huis-tuin-en-keuken racer. Combi is relaxter al is dat ietsjes minder veiligquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
En Motozoom heeft momenteel een aanbieding voor ¤ 259,00.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Nee, zonder inhoud -XX-.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
De komende dagen nog nader te bepalen.Tekst aangepast.
Misschien kan jij meerijden met Pimber.![]()
[..]
Er is nu best veel uitverkoop, ik zag laatst een Spyke leren pak van 899 voor 499quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is denk ik al vaker ter spraken gekomen, maar wat mag een leren combi kosten?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:03 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh zegt: Goedemorgen, motortuig
[afbeelding]
In ander nieuws: Ik ga ff kijken of ik zaterdag nieuwe bandjes om kan laten leggen in Haarlem ..![]()
Ik hoop het welquote:Komen Mercy en Raus zondag niet ?
quote:* klink klonk *
MPP's natuurlijk ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet je al welke je gaat plaatsen?
:^ is wel zo gezellig toch ?quote:[..]
Ik hoop het wel
I know, ik kijk teveel TV ..quote:[..]
![]()
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Wordt idd tijd dat ik me naar mijn oude niveau verlaag![]()
Komen jullie zondag ook meeten ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
wat gaat het hier hard tegenwoordig zeg![]()
www.louis.dequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Kpietjuh ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Termaat in Nijmegen heeft een groot assortiment en is ook in alle prijsklassenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik dacht "uitverkoop" en ik was in de buurt. Het lef dat ze het uitverkoop noemen
[..]
Lochem almere 122 Km.. mwoa is te doen..., maar dichterbij is opzich makkelijker.
ps. ik had zondag assen in de planning (wat nog niet eens zeker is).
Ik kom ook alleen als het droog is ...quote:
damnquote:
Misschien is fully blijven slapen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Anders over 2 weken wat Fullcum voorstelde ?
Waar is Fullcum eigenlijk, heb 'm nog niet over z'n date gehoord ... Zou ie nog leven ?
Ik ging ook pas tegen 2 uur naar bed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef kratjuh het volgende:
Waar is Fullcum eigenlijk, heb 'm nog niet over z'n date gehoord ... Zou ie nog leven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat gaat vast weer afbouwen de komende dagen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:13 schreef bvvt het volgende:
Ik zie net dat nu ook op teletekst de regenkans van 60 naar 70 % is gestegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have faithy.![]()
Van mij mag het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef kratjuh het volgende:
Het meeste speelgoed voor mannen is van plastic, dus wat boeit dat ?
Zou het eens moeten testen idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef kratjuh het volgende:
Ik zou 't m'n bed niet uitschoppen ..
Whaha, is deze vriendin links dan ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou het eens moeten testen idd.![]()
![]()
*nog meer benieuwd naar vriendin recht is*![]()
Volgens mij ook rechtsdragend of ligt dat aan de lichtinval?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whaha, is deze vriendin links dan ?
Ik ben geen foto expert .. Maar ik zou je haast gelijkgeven ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij ook rechtsdragend of ligt dat aan de lichtinval?
Ik ook niet maar je ziet ze zelf toch ook hangen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen foto expert .. Maar ik zou je haast gelijkgeven ..
Ace Ventura, Pet Detective ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:10 schreef bvvt het volgende:
damn krat, wat heb je nu weer voor plaatje bij je naam staan.
Ahhhhh, jaaaaaaquote:
Mooie pakjes!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
En Motozoom heeft momenteel een aanbieding voor ¤ 259,00.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Nee, zonder inhoud -XX-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |