http://www.molblog.nl/marketing/3229 ??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Huh,,,,, hoe durf je
bier moet rond de 6 graden zijn - alles wat daar boven zit is lauw bier en niet goed
Hij wil gewoon niet meedenken over de oplossing.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:09 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik was net super onder de indruk geraakt van die motor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is wel wat duur voor alleen de stickers. De rest vind ik namelijk niet zo interessant.![]()
Juli, wat was het toen nog "lekker" warm.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
http://www.molblog.nl/marketing/3229 ??![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 09-08-2006 15:15:08 ]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe
"Fullie gets full of it"
"Fullie fills her up"
Met z'n "Fullus symbool"
Ik zal maar niet zo flauw zijn maar zowel zijn nick als zijn naam kan je prachtig in ranzige filmtitels verwerken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Fully was nog niet geheel FullCum naderhand
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet meedenken over de oplossing.
ik wil best meedenken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zoek wel naar een betaalbare oplossing voor haar
![]()
Streetfighter bouwen dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil best meedenken hoormaar zoek wel naar een betaalbare oplossing voor haar
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Maar verder valt het mee.![]()
Ze hebben ook nog een VTR1000 met hele lichte kuipschade en uitlaatdeukje. Iets voor jou?![]()
[afbeelding]
Kan je met gesloten beurs doen.![]()
is een MF motertquote:
Id idd geen gevalletje schuurdeur dichtgewaaid nee...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:56 schreef bvvt het volgende:
zo, die heeft zeker tegen een vrachtwagen gezeten.
Koplamp helemaal naar binnen gedrukt
Van wie wat waar?quote:
Deze danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
goh een R1 uit 2002 voor maar 2500 euro![]()
zie stickert op kentekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van wie wat waar?
Voor circuitmotortje zijn lichtere alternatieven.Kenteken niet verplicht etc.
Neem je gewoon een BX diesel erbij.![]()
Ik heb er zo een nog nooit in het echt zien gaan!quote:
quote:
Je denkt dat ik niets te doen heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand die toevallig een .gif kan maken van mijn CBR met een blauw zwaailicht op de tank oid???
Ze vinden 't hier net een pliesie motert...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze benieuwd hoeveel Groenen er op gaat verdienen.
Zetten we een topic neer?![]()
[..]
Je denkt dat ik niets te doen heb.![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ga zo direct uit het werk uit eten, en daarna hopelijk 3 uur door de binnenstad van Rotterdam skaten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:10 schreef koffiekoekje het volgende:whehehe
nu nog "stop politie" ledjes aan de zijkant![]()
Die Raptor.quote:
Het is hard gegaan vandaag, ondanks de afwezigheid van BazzieK.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Als ik thuis kom wil ik wel een nieuw topic aantreffen - ja? mooi....
Istie niet meer wakker geworden uit zijn coma?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is hard gegaan vandaag, ondanks de afwezigheid van BazzieK.
jaja.. ik maak em al...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga zo direct uit het werk uit eten, en daarna hopelijk 3 uur door de binnenstad van Rotterdam skaten.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
jaja.. ik maak em al...![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
Je denkt dat ik niets te doen heb.![]()
[afbeelding]
![]()
Whehehe, nu twijfelen ze nooit meer....dank u!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat stop politie bordje kon beter hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat het bijlezen maar zitten, tis 't niet waardquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, dis het eerste wat ik zag met het openen van FokMC, nu ff bijlezen, omkleden, eten, Bazzie belachelijk maken en dan eens kijken
ik zou daar ook niet mee accoord gaan hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:23 schreef dribbel79 het volgende:
Het volgende:
Je had de voicemail ingesproken en had je zojuist teruggebeld, echter nam je niet op.
Stuur anders even een mailtje.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, klopt...ik had begin juli heldere knipperlichten besteld voor de voorkant van mijn CBR 600F uit 1994 (zie onderstaande mail).
Toen ik ze eergister wilde maken, bleken er in de blister verpakking 2 linker knipperlichten te zitten i.p.v. een linker en een rechter.
Ook waren de lampjes niet goed die erin zaten, de originele lampjes hebben een Bajonet waarvaan de pikkies die uitsteken gelijk zitten, op de lampjes bij jullie set geleverd zijn ze "versprongen"
Lampjes is het grootste probleem niet, de glaasjes wel.
Hoop dat het duidelijk is, vanavond ben ik eventueel wel bereikbaar, was gister trainen.
Ik hoop dat we voor zaterdag iets kunnen regelen, dan hebben we een lange toerrit namelijk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Staat er op beiden dus ook een “L” –teken in?
+
Zoja stuur ze dan maar retour dan zorg ik dat je de goede krijgt.
Klopt, heb nog even dubbel gekeken en er staat in beide glaasjes een "L" teken, zijn exact dezelfde glaasjes.
Hoe wil je dat ik ze terugstuur en heb je andere lampjes (met goede bajonet?)
Stuur alles maar terug in originele verpakking, uiteraard degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd met kopie factuur en noteer e.e.a. even op de kopie factuur.
Zorg ik dat je z.s.m. de juiste richtingaanwijzers en lampjes krijgt.
Originele verpakking heb ik nog, dat komt goed. Alleen de kopie factuur heb ik niet meer, kan ik evt. de bevestiging (e-mail) van de bestelling bijvoegen, schrijf ik dar wel e.e.a. op.
Wordt het bedrag dat ik frankeer teruggestort op mijn rekening?
Dat kan ook.
Verzendkosten worden niet vergoed.
Ik vind 't niet kunnen dat je als klant op moet draaien voor hun fout.
En jullie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |