abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40621996

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Wie kan verhalen is welkom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40622017
Maar, doei.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:42:44 #3
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40622967
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Het is mij een plezier te plezieren .
Doe je nog even wat aan de opmaak? Het gezochte woord is pfeifen .
opmaken & make-up? Goede wijn behoeft geen krans.

Pfeifen? Blazen toch?
quote:
En je flirt nooit met meisjes die je eigenlijk niet mag? Ik flirt nooit met aardige jongens..
Hmm, dan ga jij wel met mij flirten dus maar ik niet met jou? iig de juiste rolverdeling.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40623392
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Napalm het volgende:

[..]

opmaken & make-up? Goede wijn behoeft geen krans.
*bloos* Ik maak dan ook nooit op. Het staat wel netter als je de ]i] aan het begin van mijn citaatje even vervangt door een [i]. dan komen de lettertjes netjes in schuinschrift te staan.
quote:
Pfeifen? Blazen toch?
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.
quote:
[..]

Hmm, dan ga jij wel met mij flirten dus maar ik niet met jou? iig de juiste rolverdeling.
O, ik ben wel van de juiste rolverdeling .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:01:15 #5
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40623634
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef sigme het volgende:

[..]

*bloos* Ik maak dan ook nooit op. Het staat wel netter als je de ]i] aan het begin van mijn citaatje even vervangt door een [i]. dan komen de lettertjes netjes in schuinschrift te staan.
Oh, die opmaak. Ik maak normaal geen fouten dus controleer ik nooit mezelf.
quote:

Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.
Zou maria selectief zijn op welke fluitjes ze blaast? Als jouw beveiliging actief blijft dan kom ik uit op het welkende citaat: "want, he je moet toch wat".
quote:
O, ik ben wel van de juiste rolverdeling .
Ik stel hem op dan mag jij de naleving controleren.

Rot-Venetari; mn topic op slot doen. Doet er iemand een poging om hoc tot leven te brengen is het weer niet goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Napalm op 08-08-2006 22:23:26 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40623996
Later napalm. Ik ga naar bed .
pi_40624312
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:11 schreef sigme het volgende:

tevens teeveepee
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:24:59 #8
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40624516
Allemaal mietjes. Slapen doe je maar op het werk. De nacht is om te leven.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:11 schreef sigme het volgende:
Met wie is de vraag..
pi_40625104
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef sigme het volgende:

[..]
En blasen is pijpen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:42:36 #10
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40625162
mja..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:44:53 #11
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40625252
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

En blasen is pijpen.
Gelukkig toch nog één iemand met een dirty mind.

a dirty mind is a joy forever
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:00:41 #12
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40625890
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Wegens een fundamenteel verschil van inzicht in moderatiestijl nemen wij afsched van mrWes en uhmmie.

Daarom zoeken wij twee nieuwe, frisse, losse mods om het forum bij te houden, vind jij dat je het kan, ben je niet snel op je staart getrapt of tegen de haren ingestreken, heb je een breed gevoel voor humor en lijkt het je leuk om F&F te modden, mail dan voor zondag a.s. 20:00 naar forum@fok.nl met je motivatie (en vergeet je username niet ).

Gelukkig bestaat er zoiets als "achter de schermen"

Uhmmie en MrWes zaten op Flora en Fauna
pi_40633385
Goedemorgen!

Ik kom ook weer mijn partijtje meeblazen .
pi_40633421
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef Napalm het volgende:

[..]

Oh, die opmaak. Ik maak normaal geen fouten dus controleer ik nooit mezelf.
Tsk. Ik ga me nog genoodzaakt zien al je typefouten te verzamelen. Misschien is een kleine controle toch niet zo overbodig..
quote:
[..]

Zou maria selectief zijn op welke fluitjes ze blaast? Als jouw beveiliging actief blijft dan kom ik uit op het welkende citaat: "want, he je moet toch wat".
Zou je nou welbekende of wenkende in je hoofd gehad hebben? Ik kan maar niet kiezen.
Is het erg allenig als bankier in Luxemburg?
quote:
[..]

Ik stel hem op dan mag jij de naleving controleren.
Ghe.
quote:

Rot-Venetari; mn topic op slot doen. Doet er iemand een poging om hoc tot leven te brengen is het weer niet goed.
Tsja. Ik heb HOC al maanden geleden verlaten, en dat had alles te maken met moderatie en omgangsvormen van de moderators.
pi_40634211
Mein Kampf moet je inderdaad, net zoals alles, in zijn context zien.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:40:54 #18
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40634622
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme, verliest 'ie toch bijna weer zijn token .
You got to put 'em in place once in a while
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:51:41 #19
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40634816

Vastgoedbaronnen in wording
pi_40635948
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme, verliest 'ie toch bijna weer zijn token .

"One Jewish friend of Bush actually called up a senior Israeli official and began yelling, 'What the hell's going on here,'" a source said. "'Are you going to fight or what?'"

waarmee uiteraard Israelische en Amerikaanse tieners en twintigers bedoeld worden, en niet de stropdasjes zelf.
pi_40635978
wat is het de laatste weken een afgrijselijk weer
pi_40636188
-edit-

Goedemorgen voor de langslapers dan maar .
pi_40636802
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef sigme het volgende:
-edit-

Goedemorgen voor de langslapers dan maar .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:10:30 #25
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40636816
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsk. Ik ga me nog genoodzaakt zien al je typefouten te verzamelen. Misschien is een kleine controle toch niet zo overbodig..
Alweer een mooie rolverdeling. Jij de controle, ik de verbetering.
quote:

Tsja. Ik heb HOC al maanden geleden verlaten, en dat had alles te maken met moderatie en omgangsvormen van de moderators.
Ze willen dat het forum gaat leven maar een politiek gevoelig onderwerp (oeh, politiek uit de jaren 80) mag (vooralsnog) niet). Tsja, niet veel mensen raken opgewonden genoeg om op de post knop te drukken voor zaken van 500 jaar terug. Anders dan naakte vrouwen plaatjes uit de jaren 20 zie ik geen hoop meer voor hoc .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:13:22 #26
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40636908
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef Godslasteraar het volgende:
waarmee uiteraard Israelische en Amerikaanse tieners en twintigers bedoeld worden, en niet de stropdasjes zelf.
True,
de sneuvelbereidheid neemt toe naar mate men ouder wordt en hoger in de rangen klimt.
Overigens de afstand tot het front loopt gelijk op met de hoogte der rang daarmee neemt de sneuvelkans omgekeerd evenredig af.
pi_40637024
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:10 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Al vroeg door de duinen gedenderd?
pi_40637079
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

True,
de sneuvelbereidheid neemt toe naar mate men ouder wordt en hoger in de rangen klimt.
De bereidheid militairen te laten sneuvelen of de bereidheid zelf te sneuvelen?

Ben jij militair geweest trouwens?
pi_40637201
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Alweer een mooie rolverdeling. Jij de controle, ik de verbetering.
Mijn natuurlijke, op het lijf geschreven rol: charmante assistente.
quote:
[..]

Ze willen dat het forum gaat leven maar een politiek gevoelig onderwerp (oeh, politiek uit de jaren 80) mag (vooralsnog) niet). Tsja, niet veel mensen raken opgewonden genoeg om op de post knop te drukken voor zaken van 500 jaar terug. Anders dan naakte vrouwen plaatjes uit de jaren 20 zie ik geen hoop meer voor hoc .
Ik kom er nooit. Fok!=POL .
pi_40637290
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Al vroeg door de duinen gedenderd?
oeps, slecht geweten Maar als ik ga joggen dan doe ik dat meestal rond een uur of zeven s'avonds. Dwingt me ook de hele dag een beetje op te letten wat ik eet

En het weer speelt weer eens niet mee. Ik vind het heerlijk om met dat warme weer te gaan joggen, dat loopt echt het lekkerst. Maar het is echt rotweer, en dat begin augustus. Wat zullen die strandtenteigenaren de pest erin hebben.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:30:28 #31
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40637486
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef sigme het volgende:
De bereidheid militairen te laten sneuvelen of de bereidheid zelf te sneuvelen?

Ben jij militair geweest trouwens?
Beide denk ik maar het citaat doelt op zelf sneuvelen.

Ja en nee. Letterlijk genomen (helaas) niet maar wel gewerkt voor de landmacht en colleges op de KMA gevolgd. Ik ben waarschijnlijk de groenste spijkerbroek die er bestaat. Komt misschien nog, heb wel een sollicitatie lopen op het ministerie, eens kijken of er dan nog wat te regelen valt. Vrouwen vallen op mannen in unifrom dus het zou een pre zijn.
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
ik wil al jaren een secetaresse om mee te doen wat ze in de films ook altijd doen met hun secetaresse

[ Bericht 4% gewijzigd door Napalm op 09-08-2006 11:50:54 ]
pi_40637771
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:22 schreef sigme het volgende:

[..]

.....................
kom kom, niet zo bescheiden, de zweep erover!
pi_40638090
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:

ik wil al jaren een secetaresse om mee te doen wat ze in de films ook altijd doen met hun secetaresse
Knot los, bril af en dan zien hoe ze transformeert tot ravissante schoonheid ?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:00:23 #34
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40638506
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Knot los, bril af en dan zien hoe ze transformeert tot ravissante schoonheid ?
niet alleen de bril af hoor
pi_40638838
quote:

Is het erg allenig als bankier in Luxemburg?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:13:12 #36
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40638914
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Er is altijd ruimte voor meer knappe vrouwen. Een kwartet is beter dan een trio.
Pure economie; meer is beter.
pi_40639069
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:10 schreef Napalm het volgende:

Volgens mij is er niets gevoeligs aan de politiek in de jaren '80 maar past het gewoon niet in hoc maar veel beter in pol .

UIk vind hoc overigens een heel leuk forum om zo nu en dan in te struinen en het niveau ligt er ook hoger dan momenteel in POL .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40639277
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

Er is altijd ruimte voor meer knappe vrouwen. Een kwartet is beter dan een trio.
Pure economie; meer is beter.
Ghe. Deze krijg je nog eens om je oren in de kindertjestopic .

Aangezien je maar heel beperkt weet hoe ik eruit zie zal dat knappe wel op mijn hersentjes slaan, nietwaar ?
pi_40639352
Hmm wat is Marokko eigenlijk (qua staatsbestuur). Een constitutionele monarchie? Een democratie is het ook niet echt, het heeft van alles wat..
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:33:56 #40
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40639624
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef sigme het volgende:
Aangezien je maar heel beperkt weet hoe ik eruit zie zal dat knappe wel op mijn hersentjes slaan, nietwaar ?
Hebbenm we het over jou dan?
pi_40639772
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Napalm het volgende:

[..]

Hebbenm we het over jou dan?
Flauw en voorspelbaar.
pi_40639836
The Jammaat Ansar El Mehdi network envisaged attacking banks and money-transporting convoys to fund its vile activities.

Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:55:32 #43
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40640426
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
The Jammaat Ansar El Mehdi network envisaged attacking banks and money-transporting convoys to fund its vile activities.

Its all in the name
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding] Flauw en voorspelbaar.
Wie de schoen past trekke hem aan
pi_40640544
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:

Ben ik flauw en voorspelbaar?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:08:32 #45
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40640924
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef sigme het volgende:

Ben ik flauw en voorspelbaar?

pi_40641143
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik heb onlangs schoenen met echte hakken gekocht. Kan er zelfs op lopen! Geen naaldhakken ofzo natuurlijk, dan smak ik onelegant tegen de grond .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:17:30 #47
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40643392
'Wo ist die Altstadt?' in Rotterdam
quote:
In Rotterdam blijkt door Duitsers steeds vaker de vraag gesteld te worden waar in 's hemelsnaam de oude binnenstad van Rotterdam te vinden is. Een pijnlijke vraag, zeker voor Duitsers, aangezien het de Duitsers waren die in de Tweede Wereldoorlog de Rotterdamse binnenstad nagenoeg geheel platgooiden.

Volgens een medewerker van de lokale VVV gaat zo'n twintig procent van de gemiddeld tweehonderd vragen per dag over de oude binnenstad en zijn de vragen vooral afkomstig van Duitsers. De vraag naar de oude stad is geen vreemde vraag als je je bedenkt dat Rotterdam van oudsher een welvarende stad was. In 1340 kreeg de stad stadsrechten en de gunstige ligging aan de monding van de Nieuwe Maas, waarin de Maas en de Rijn uitkomen maakte dat Rotterdam uitgroeide tot een belangrijke stad.

Volgens Maartje Heerkens van het toeristisch informatiepunt Use-it in het centrum van Rotterdam, zijn het zeker niet alleen jonge Duitsers die niets van het bombardement weten. Ook oudere Duitsers stellen de vraag regelmatig. Volgens haar komt het met name door het feit dat veel toeristen in Rotterdam zich weinig voorbereiden op hun verblijf daar. Mensen nemen een interrailkaart, gaan door Europa reizen en stappen uit waar ze op dat moment zin hebben. Daardoor weten ze vaak helemaal niets van de steden die ze aandoen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:49:16 #48
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40644445
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]

OMFG
Domme Duitsers

Nu moet ik wel zeggen dat het centrum van Rotterdam ongelofelijk lelijk is. Voor de oorlog was het ook niet veel soeps maar nog altijd beter dan nu. Dat maakt het eigenlijk alleen maar erger.
pi_40644896
Ik vind Rotterdam wel een prettige stad. Om te bezoeken dan, ik woon er natuurlijk al te lang niet meer om iets zinnigs van te vinden.
pi_40644968
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:01 schreef sigme het volgende:
Ik vind Rotterdam wel een prettige stad. Om te bezoeken dan, ik woon er natuurlijk al te lang niet meer om iets zinnigs van te vinden.
Rotterdam: de meest verghettode stad van NL die echt helemaal niets Nederlands meer heeft.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:06:37 #51
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40645087
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Rotterdam: de meest verghettode stad van NL die echt helemaal niets Nederlands meer heeft.
Wat wil je Pastors noemen dan?
pi_40645218
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:06 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wat wil je Pastors noemen dan?
De laatste der Mohikanen.
pi_40645278
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Poeh, ik moest er maar weer eens goed gaan kijken dan.

Het 'ghetto' waar wij een huis hadden was wel vreselijk verpauperd destijds, ik vond het desondanks een prettige omgeving. Turken, junks en wat achtergebleven 'oude Rotterdammers'. Ik zocht een paar dagen geleden of de straat nog bestond (stond destijds op sloopnominatie). Het lijkt er enorm opgeknapt. Huizen worden zelfs verkocht, wij hebben toen járen niet van het huis afgekund.
pi_40645350
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:11 schreef sigme het volgende:

Huizen worden zelfs verkocht, wij hebben toen járen niet van het huis afgekund.
Ja daar heb ik ook al een tijdje last van
pi_40645579
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:13 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook al een tijdje last van
Dat was me duidelijk ja. Ik wen sje er veel succes mee..

Uiteindelijk zijn wij na jaren er voor een redelijke prijs afgekomen. In dit geval was het een geluk dat het deels verhuurd was.

Maar het was een grof schandaal - de reden dat dat huis aan de straatstenen niet te slijten was, was de de gemeente Rotterdam het een jaar of tien op de sloopnominatie heeft laten staan. Zonder het te slopen & zonder het te onteigenen. Uiteindelijk is het niet gesloopt..
De hele straat stond op sloopnominatie, de helft is inderdaad tegen de vlakte gegaan, de andere helft dus pas na jaren van de misschien-wel-sloop-lijst gehaald.
pi_40646056
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat was me duidelijk ja. Ik wen sje er veel succes mee..

Uiteindelijk zijn wij na jaren er voor een redelijke prijs afgekomen. In dit geval was het een geluk dat het deels verhuurd was.

Maar het was een grof schandaal - de reden dat dat huis aan de straatstenen niet te slijten was, was de de gemeente Rotterdam het een jaar of tien op de sloopnominatie heeft laten staan. Zonder het te slopen & zonder het te onteigenen. Uiteindelijk is het niet gesloopt..
De hele straat stond op sloopnominatie, de helft is inderdaad tegen de vlakte gegaan, de andere helft dus pas na jaren van de misschien-wel-sloop-lijst gehaald.
Het probleem bij mij was dat het vlak na de aanschaf opeens een BOR-gebied werd en alle panden opeens geheel gerenoveerd moesten gaan worden. Niemand zin in natuurlijk dus HELE straat te koop.
Ik alles laten verbouwen: nu is de prijs die ik nodig heb niet meer te krijgen...
Anyway het is jaren verhuurd aan een Fokster en nu gaat het misschien weer in de verhuur als het niet verkocht raakt binnen een paar maanden.

En dan hebben we NOG een appartement

Ik koop nooit meer appartementen in oude stadswijken
pi_40646455
Ach, geld verdienen aan vastgoed is toch vaak een kwestie van lange adem. Misschien spring je er uiteindelijk wel heel gunstig uit. Ik hoop dat je er nu niet op toelegt?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:49:56 #58
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40646630
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef -IksRee- het volgende:

Het probleem bij mij was dat het vlak na de aanschaf opeens een BOR-gebied
BOR gebied?
en wtf moet je met 3 huizen?
pi_40646672
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef sigme het volgende:
Ach, geld verdienen aan vastgoed is toch vaak een kwestie van lange adem. Misschien spring je er uiteindelijk wel heel gunstig uit. Ik hoop dat je er nu niet op toelegt?
Nee nu niet nee. Dus het is waarschijnlijk iets vd lange adem ja.

Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, ik wil er vanaf.
pi_40646715
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Napalm het volgende:

[..]

BOR gebied?
en wtf moet je met 3 huizen?
Eerst allebei apart een koopappartementje hebben.
Relatie krijgen.
Appartementen niet verkocht krijgen.
Moeten verhuizen vanwege teringbuurt en geboorte dochterlief.
pi_40646892
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef -IksRee- het volgende:

Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, ik wil er vanaf.

Ik kan me er alles bij voorstellen. Huurbaas zijn is niet erg leuk. Risico en verantwoordelijkheid voor een schijntje.
pi_40647265
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:56 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik kan me er alles bij voorstellen. Huurbaas zijn is niet erg leuk. Risico en verantwoordelijkheid voor een schijntje.
Daarom. Als er wat is altijd gebeld worden. Ik heb helemaal geen zin meer me te bemoeien met Moerwijk en Laak
pi_40647598
Moerwijk

Laak
pi_40649767
Tsk. Liefde. Doodknuffelen. Smoren met de mantel der liefde .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:37:07 #65
93744 Finder_elf_towns
pi_40653908
Cuba mobiliseert reservisten
quote:
Uitgegeven: 9 augustus 2006 17:10
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2006 17:10

HAVANA - De Cubaanse strijdkrachten zijn woensdag begonnen met de mobilisatie van reservisten. Het leger heeft ook de veiligheidsmaatregelen in de straten van de hoofdstad Havana verscherpt.

De precieze reden voor de maatregelen is onduidelijk. Er waren woensdag geen aanwijzingen dat er demonstraties op stapel stonden.

Het communistische eiland in het Caraïbisch gebied verkeert al ruim een week in onzekerheid over de gezondheidstoestand van alleenheerser Fidel Castro. Die droeg vorige week de macht tijdelijk over aan zijn broer Raúl omdat hij een operatie moest ondergaan. Geen van beide broers is sindsdien in het openbaar verschenen.
http://www.nu.nl/news/799176/22/Cuba_mobiliseert_reservisten.html

Zou hij dood zijn
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:52:39 #66
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40654479
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Cuba mobiliseert reservisten
[..]

http://www.nu.nl/news/799176/22/Cuba_mobiliseert_reservisten.html

Zou hij dood zijn
Castro sterft niet, hij leeft voort in onze gedachten
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:03:18 #68
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40657801
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Geenstijl heeft ze zelfs een clip gegeven
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2777/a9cb874b/index.html
pi_40658156
quote:
[afbeelding]
pi_40658194
quote:
[afbeelding]
* pberends is playing Matisyahu - Chop 'em Down
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:57:56 #71
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40660639
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:09 schreef Nuoro het volgende:

[..]

[afbeelding]
He, leef jij ook nog?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40665487
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

He, leef jij ook nog?
Sidekick..... what the HELL is going on????
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_40665637
Hmm, valt me op dat er geen NWS/POL mods zijn opgestapt? Misschien moeten we commercieel gaan?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:06:41 #74
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40667313
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:32 schreef sizzler het volgende:
Hmm, valt me op dat er geen NWS/POL mods zijn opgestapt? Misschien moeten we commercieel gaan?

Wie is er eigenlijk allemaal geband? Ik las Bupatih in elk geval
pi_40667519
Leuk joh fokken op die manier .

Maar wat ik niet snap is dat ze na het overrulen van dat slotje de zooi niet gewoon naar onz hebben geschopt maar ik zal wel weer te simpel denken .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:12:59 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40667607
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef du_ke het volgende:
Leuk joh fokken op die manier .

Maar wat ik niet snap is dat ze na het overrulen van dat slotje de zooi niet gewoon naar onz hebben geschopt maar ik zal wel weer te simpel denken .
Volgens mij is SCH wel weer op vakantie. Dat is op zich dan wel weer fijn.

Moet je voor de grap eens dat stukje van mein führer lezen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:16:29 #77
93744 Finder_elf_towns
pi_40667762
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Sidekick..... what the HELL is going on????
Sidekick mag niet lekken anders is hij zelf ook foetsie
pi_40667850
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Volgens mij is SCH wel weer op vakantie. Dat is op zich dan wel weer fijn.

Moet je voor de grap eens dat stukje van mein führer lezen
Ja heerlijk kansloos allemaal .

De jongens op voorbijfok zullen zich ook wel weer verkneukelen nu .
pi_40667867
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bestaat dat nog joh .
pi_40667947
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Bestaat dat nog joh .
KlowJow ! Dat jij nog bestaat is bijna verbazingwekkender.

Maar volgens mij zijn die jongens inderdaad nog niet over hun frustratie heen en duikelt sjun nog altijd topics van 2 jaar oud op bij elke gelegenheid .
pi_40667996
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Bestaat dat nog joh .
Ik wilde het net vragen.

Je zou toch verwachten dat sommige mensen verder gaan, al was het maar om de zinloosheid van hun leven niet zo duidelijk te etaleren.
pi_40668035
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik wilde het net vragen.

Je zou toch verwachten dat sommige mensen verder gaan, al was het maar om de zinloosheid van hun leven niet zo duidelijk te etaleren.
Terug in Nederland? !
pi_40668048
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

KlowJow ! Dat jij nog bestaat is bijna verbazingwekkender.
Ik kies mijn momenten. .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:25:53 #84
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40668155
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

ik kan ze moeilijk ongelijk geven, de lek kun je daar ongetwijfeld ook vinden
pi_40668227
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Aoristus het volgende:

[..]

ik kan ze moeilijk ongelijk geven, de lek kun je daar ongetwijfeld ook vinden
Heb even gekeken maar het is er nog kalm. De link staat er idd al wel .
pi_40668297
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Terug in Nederland? !

Alweer een paar maanden. Helaas. God, wat is Thailand een mooi land met een prachtige natuur en een mooie cultuur. Binnenkort hou ik en reunie.

Nu op zoek naar een "echte" baan. Heb jij niet wat connecties bij Philips, Unilever of KPN?
pi_40668363
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Alweer een paar maanden. Helaas. God, wat is Thailand een mooi land met een prachtige natuur en een mooie cultuur. Binnenkort hou ik en reunie.

Nu op zoek naar een "echte" baan. Heb jij niet wat connecties bij Philips, Unilever of KPN?
Nee... wel ING en Siemens. .
pi_40668405
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Reunie met wie? Met al die meisjes die nu foutloos Engels spreken...
pi_40668532
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Reunie met wie? Met al die meisjes die nu foutloos Engels spreken...
Hehe, nee met de vrijwilligers van toen. Een stuk of 18 Engelsen, Duitsers, Zweden en Nederlanders. Gek genoeg waren dat wel de enige nationaliteiten, op een Verdwaalde belg en Amerikaan na dan.
pi_40668564
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee... wel ING en Siemens. .
Oeh!

Siemens heb ik pas een open solli naar gestuurd en morgen doe ik dat naar ING.

Zijn het waardevolle contacten?
pi_40668580
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hehe, nee met de vrijwilligers van toen. Een stuk of 18 Engelsen, Duitsers, Zweden en Nederlanders. Gek genoeg waren dat wel de enige nationaliteiten, op een Verdwaalde belg en Amerikaan na dan.
Ook gezellig! Vrijwilligers... zitten altijd een hoop vrouwen tussen hmm?
pi_40668637
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ook gezellig! Vrijwilligers... zitten altijd een hoop vrouwen tussen hmm?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:37:05 #93
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40668680
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heb even gekeken maar het is er nog kalm. De link staat er idd al wel .
Ah, ik heb het lijstje gevonden op de site van Bupatih, het gaat om deze mods (volgens hem)
Bupatih,
Skaai,
Shark.bait,
RonaldV,
Dr.daggla,
Insomaniac,
copycat,
Missymirjam,
Hal9000s,
Stofje,
Het_biertje,
Shaolin,
Suijk,
-vaduz-.

Het lijkt me sterk, want copycat is zo'n beetje met de heup vergroeit in dat crewlandje
pi_40668694
Maar ik ga pitten zie morgen wel weer wie er allemaal van het forum verdwenen zijn .

pi_40668707
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Oeh!

Siemens heb ik pas een open solli naar gestuurd en morgen doe ik dat naar ING.

Zijn het waardevolle contacten?
Siemens wel, maar dat is in de VS. ING niet echt (meer)... zoon van een hooggeplaatst iemand.
pi_40668722
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef Aoristus het volgende:

Het lijkt me sterk, want copycat is zo'n beetje met de heup vergroeit in dat crewlandje
Lijkt mij niet zo sterk... het vertrek van...
pi_40668817
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Siemens wel, maar dat is in de VS. ING niet echt (meer)... zoon van een hooggeplaatst iemand.
Crap, nou moet ik het van mijn kwaliteiten hebben.

Nouja, werkloos zijn heeft ook zijn (FOK-)voordelen.
pi_40668843
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Crap, nou moet ik het van mijn kwaliteiten hebben.

Nouja, werkloos zijn heeft ook zijn (FOK-)voordelen.
Wanneer ben je weer blauw?
pi_40668907
De ogen van MrsGod .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:51:16 #100
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40669274
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Lijkt mij niet zo sterk... het vertrek van...
Ik weet niet waarom, maar ik geloof Danny, hij meent het
pi_40669410
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wanneer ben je weer blauw?
Donderdagavond. En zaterdag misschien. Mits de cocktails lekker genoeg zijn.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:21:46 #102
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40670458
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Er zit ook iets achter. Ze willen allemaal lekker volledig bepalen wat in hun eigen subforumpje gebeurt en weigeren beslissing die 'van hogerhand' (als iemand een minder pompeuze term kent hoor ik 'm graag) komen te accepteren. Om druk uit te oefenen besluiten 14 (of eigenlijk 16) crewleden dan maar moeilijk te gaan doen en de boel te chanteren. Sorry, maar ze krijgen nog steeds geen volledige zeggenschap over zaken waar IK compleet en totaal persoonlijk verantwoordelijk voor ben.
Knoop het goed in je oren, Sidekick, EWK & Chewie
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:22:33 #103
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40670491
Peeps, vrolijker nieuws ; foto in mn fb.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:24:20 #104
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40670560
een oog en een huppelplaatje met explosies..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:31:04 #105
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40670840
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:24 schreef Aoristus het volgende:
een oog en een huppelplaatje met explosies..
Je moet het spannend houden... Wat je niet laat zien is vaak beter dan wat je anderen opdringt. Een stripteuze gaat ook niet meteen voor je liggen met haar benen in haar nek..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:39:16 #106
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40671183
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je moet het spannend houden... Wat je niet laat zien is vaak beter dan wat je anderen opdringt. Een stripteuze gaat ook niet meteen voor je liggen met haar benen in haar nek..
je hebt gelijk, ik heb zo'n beetje elke hoek grondig onderzocht voordat ik me een oordeel vormde
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:47:39 #107
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40671482
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef Aoristus het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik heb zo'n beetje elke hoek grondig onderzocht voordat ik me een oordeel vormde
elke hoek van de stripteuse?
pi_40674190
Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.

De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.

De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT.

ik vond hem wel grappig
pi_40675096
Zo. Vandaag blijf ik maar eens offline. Gewerkt moet er worden!
pi_40680070
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dankzij de nazi's van de 21e eeuw:

http://www.zaman.com.tr/e(...)waad-bebek/index.php
Waarom "nazi's "?
pi_40681203
Meanwhile in Iraq
Topics: Uncategorized

A suicide bomber killed over 30 Iraqis (a.k.a Arabs and Muslims) near a Shiite shrine in Najaf.

The bombing occurred at about 10.30 a.m. in the Grand Market — packed with pilgrims and shoppers — in front of the Imam Ali mosque, which contains the tomb of Prophet Muhammad's son-in-law, Ali. It is one of the world's most sacred shrines for Shiites, the minority sect of Islam.

And the Arab media/intellectuals/religious leaders/street reacts

See, why would we give a rat's fart about today's massacre in Iraq?? Lebanese civilians killed by Jews are juicy lucy, we cry over those, hold demonstrations, watch Al Jazeera's sensational programs about them, and do other stuff to show that we're very very angry. But dead Iraqi civilians? Nahhhh, they're not juicy lucy, they're bitter, who cares about them? Call us only when they're killed by Jews or Americans.

http://www.bigpharaoh.com/2006/08/10/meanwhile-in-iraq-2/
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:56:55 #113
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40681505
pi_40681688
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef Napalm het volgende:

alleen een beetje jammer dat ze niet Kofi Annan hebben gebruikt.
pi_40681881
Gregorius Nekschot . Als je het daarvan moet hebben. Is die knakker er trouwens eindelijk achter dat hij niet kan tekenen dat hij tegenworodig paint gebruikt?
pi_40682392
beetje bewerkt voor internationaal gebruik

[img][/img]
pi_40682510
De website van Hezbollah is offline

geen Pornbollah meer
pi_40682512
Ik heb je anders ook nooit over Congo horen praten

Missen er wat users trouwens?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40682674

Richard Dawkins:

Recently, after giving a fistfucking public lecture, I was cross-examined by a lawyer in the audience. He brought the full weight of his legal acumen to bear on a assfucking nice point of evolution.

link

(en daar gaat m'n layout)

[ Bericht 11% gewijzigd door Godslasteraar op 10-08-2006 15:36:33 ]
pi_40683169
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef Mutant01 het volgende:

Alleen wat mods geloof ik.
pi_40683868
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Mij wel.
quote:
Nee, ik ben offline .
pi_40685749
Zo, de religie van de vrede heeft weer van zich laten horen vandaag he?
pi_40686021
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef -IksRee- het volgende:
Zo, de religie van de vrede heeft weer van zich laten horen vandaag he?
Heb ik weer vanalles gemist?
* sigme gaat maar eens wat nieuws-sites bekijken .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:44:34 #124
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40689361
pi_40689575
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:38:27 #126
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40690031
Fok vraagt een hoop F5en vandaag. is het mijn verbinding?

Eigen quote-tvp.
The Palestinian people does not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct "Palestinian people" to oppose Zionism.'--PLO executive committee member Zahir Muhsein, 1977
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:09:23 #127
93744 Finder_elf_towns
pi_40691075
Nee Napalm, we hebben er allemaal last van.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:05:15 #128
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40694630
FET waarom zou je in hemelsnaam naar wiki met ads gaan? Wat is het nut daarvan?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:14:19 #129
93744 Finder_elf_towns
pi_40695004
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Napalm het volgende:
FET waarom zou je in hemelsnaam naar wiki met ads gaan? Wat is het nut daarvan?
Het vullen van mijn bankrekening uiteraard. Met +- ¤2000 per maand door alle bezoekers die er komen vanaf verschillende zoekmachines hoef ik geen moer uit te vreten om binnen te lopen.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:32:15 #130
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40695687
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:08 schreef du_ke het volgende:
Gregorius Nekschot . Als je het daarvan moet hebben. Is die knakker er trouwens eindelijk achter dat hij niet kan tekenen dat hij tegenworodig paint gebruikt?
Op de vuilnisbelt kan de mooiste roos groeien

Paint? Hij heeft een neiuwe reeks over een schaapje en een mannetje met een petje. Die is geheel paint.
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef Godslasteraar het volgende:
alleen een beetje jammer dat ze niet Kofi Annan hebben gebruikt.
Voila,

At your service. Als Fok dichtgaat kan ik altijd nog photoshop-tweaker worden...
pi_40698989
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:32 schreef Napalm het volgende:

[..]

Paint? Hij heeft een neiuwe reeks over een schaapje en een mannetje met een petje. Die is geheel paint.
[..]

Voila,

At your service. Als Fok dichtgaat kan ik altijd nog photoshop-tweaker worden...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 05:21:18 #132
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40706950
Hmm ik heb dus een van de betere Fok rellen gemist.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:01:40 #134
89730 Drugshond
pi_40707653
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef Drugshond het volgende:
Noem het maar de moeder van alle rellen.
Dat bedacht ik me net ook nadat ik in FB had gekeken .

Mijn signature is maar weer eens bewezen .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:04:58 #136
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40707666
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:08 schreef Godslasteraar het volgende:

geen waardering voor mijn paint skills.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ik heb dus een van de betere Fok rellen gemist.
je kan nog meedoen hoor; ga ook honger- of post-staken of begin een petitie ofzo..
pi_40707915
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Napalm het volgende:

je kan nog meedoen hoor; ga ook honger- of post-staken of begin een petitie ofzo..
Post-staken. Speciaal leuk voor MrX.
pi_40711039
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:19:09 #139
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40711634
pi_40712982
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Napalm het volgende:

[..]

geen waardering voor mijn paint skills.
[..]

huh? Ik vond'm juist erg leuk, juist ook omdat het zo gekunsteld is. Doet me ook een beetje denken aan South Park, met zo'n übergroot hoofd.
pi_40714423
quote:
pi_40715071
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:12 schreef sigme het volgende:
Werkweigering. Dat neemt mijn werkgever niet licht op ondanks het sociaal maatschappelijk verantwoord ondernemen, verschrikkelijke term, of toch niet .
pi_40716406
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:32 schreef Napalm het volgende:

[..]

[..]

Voila,
[afbeelding]

.

vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:56:57 #145
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40721840
cool, de dvd box van the new statesman is binnen
pi_40723329
quote:
Italië pakt tientallen islamisten opDe Italiaanse politie heeft vrijdag tientallen mensen opgepakt die banden zouden hebben met radicale islamitische groeperingen. De arrestaties zouden "preventief" zijn gedaan. Dat meldde het Italiaanse persbureau ANSA en een bron bij het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken.

Het gaat om personen die verdacht worden van verscheidene misdrijven. Zij zijn echter niet aangeklaagd voor feiten die met terrorisme te maken hebben. De operatie, waarbij ook 114 illegale immigranten het land zijn uitgezet, is uitgevoerd naar aanleiding van het terrorisme-alarm in Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
Italie ook goed bezig
pi_40724045
Daeg.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40724262
Bonjourno, come era Milano?
pi_40724341
Ik moet opeens aan Crabtree denken.
Maar Milaan is geweldig. Alleen het dakterras van de Dom hebben we nog niet gezien. Het regent nu, dus hopelijk komt het morgen.
Tot vandaag dacht ik dat de stad geen echt centrum had, maar warempel.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40724532
Waar alle wegen bijelkaar komen dat is het centrum .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:32:17 #151
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40724550
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Apropos het volgende:
Daeg.
Hae!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:44:23 #152
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40724894
Zo, mijn tweedaagse staking heeft eindelijk effect.
pi_40725897
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Zo, mijn tweedaagse staking heeft eindelijk effect.
Dat geldt alleen als je gemist bent. .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:35:29 #154
93744 Finder_elf_towns
pi_40726530
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Apropos het volgende:
Daeg.
Welkom
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:56:05 #155
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40727229
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat geldt alleen als je gemist bent. .
Niet gemist is altijd geschoten, zeg ik maar.
pi_40727653
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Niet gemist is altijd geschoten, zeg ik maar.
Als je er niets van meegekregen hebt dan lijkt het me wel bizar om het nu allemaal terug te lezen.
Wees maar lekker terug zonder al dat gezeik. .
pi_40728064
Daar is hij, smeltend, de kwetser, de verzoener, de walger, de genieter, hem niets gegeven zonder spijt, hij in mist. Het was eventjes zo als het was en vooralsnog blijft het zo, maar meer valt er niet over te zeggen, dat specifieke dan. Voor de rest is alles bespreekbaar.
pi_40728070
Woody Allen op België 2. Ik neem 't op.
pi_40728230
Het schijnt dat er nog steeds oorlog is in het Midden-Oosten en een of ander terreurplan, dat geopanbaard werd enkele dagen nadat zowel de voorzitter van de GOP, als de vice-president, als de president het hadden over laffe Democraten, ofzo, dat zei CNN, maar ik heb er niet echt veel opgelet. Een beetje dan. Maar er is Information Overload, pff, het maakt me niet zoveel uit.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:37:49 #160
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40728634
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Als je er niets van meegekregen hebt dan lijkt het me wel bizar om het nu allemaal terug te lezen.
Wees maar lekker terug zonder al dat gezeik. .
Er is zoveel te lezen dat de motivatie om *iets* te lezen er nauwelijks is.

Keuzevrijheid in een notendop.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:39:06 #161
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40728668
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:25 schreef Monidique het volgende:

Maar er is Information Overload, pff, het maakt me niet zoveel uit.
Danny heeft zijn grondoffensief uitgebreid, hoorde ik. Voor de rest weet ik ook van niets.
pi_40728704
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Danny heeft zijn grondoffensief uitgebreid, hoorde ik. Voor de rest weet ik ook van niets.
Raad het citaat:
quote:
Het is gewoon niet eerlijk
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:43:40 #163
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40728830
Ik heb een lang weekend, maar doordat ik daar gelukkig van wordt, gaat de tijd sneller en gaat het weekend dus korter lijken dan het is. Het komt erop neer dat ik een vakantiedag inlever terwijl ik een kutweekend heb. Oh, de Walging.
pi_40728867
Ik moet zondag werken.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:45:04 #165
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40728876
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Raad het citaat:
[..]
Dat moet een anarchokapitalist zijn over het leven.
pi_40728907
En mijn persoonlijke, emotionale situatie zorgt er nu voor dat ik op zolder achter de PC zit te praten met een 'beheerder' van een internetforum met een glaasje whisky naast me. Hoe noem je dat, hoe noem je dat, mister so called Walging?
pi_40728912
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat moet een anarchokapitalist zijn over het leven.
De hoofdprijs!

Wilders mag niet meedoen aan debatten
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:46:27 #168
93744 Finder_elf_towns
pi_40728920
Probe into arson attack on mosque
quote:
Police are investigating an arson attack on a mosque in Chester.

Detectives are treating the fire as a faith-hate attack but claim it is too early to say if it is in response to Thursday's anti-terror arrests.

Accelerant was put through the door of the mosque on Clifton Drive shortly before midnight on Thursday.

The blaze, which caused superficial damage, was quickly extinguished and although people were inside at the time, no-one was injured.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/4783309.stm

Het valt mij op dat er geen link naar "xenofobie", "racisme" of (nog belachelijker) "islamofobie" wordt gemaakt door de British Band of Communists. Naast dat kon je natuurlijk hier op wachten. Mensen zijn de "verrijkingen" van de multicultuur zat. Deze emotie van moedeloosheid met de multicultuur moet nog goed gedefinieerd en verwoord worden, maar dat is een kwestie van tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Finder_elf_towns op 11-08-2006 23:55:23 ]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:46:54 #169
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40728933
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

huh? Ik vond'm juist erg leuk, juist ook omdat het zo gekunsteld is. Doet me ook een beetje denken aan South Park, met zo'n übergroot hoofd.
Ah, het hoofdformaat was expres. dank voor het fan geluid. De plakrandjes weet ik niet hoe te verhelpen. Ik kan niet veel meer dan plakken-knippen in paint..
pi_40728971
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Probe into arson attack on mosque
[..]

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/4783309.stm

Het valt mij op dat er geen link naar "xenofobie", "racisme" of (nog belachelijker) "islamofobie" wordt gemaakt door de British Band of Communists. Naast dat kon je natuurlijk hier op wachten. Mensen zijn de "verrijkingen" van de multicultuur zat. Deze emotie van moedeloosheid met de multicultuur moet nog goed gedefinieerd en verwoord worden, maar dat is een kwestie van tijd.
Kon je hier op wachten? Een aanval op een moskee in Europa? Op je zolder heb je toch nog wel enig contact met de buitenwereld?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:50:23 #171
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40729063
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Monidique het volgende:
En mijn persoonlijke, emotionale situatie zorgt er nu voor dat ik op zolder achter de PC zit te praten met een 'beheerder' van een internetforum met een glaasje whisky naast me. Hoe noem je dat, hoe noem je dat, mister so called Walging?
Ik noem dat `Uitwerpselen`.
pi_40729116
Je sloeg daarmee het zwijn met een hamer.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:52:42 #173
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40729152
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

De hoofdprijs!

Wilders mag niet meedoen aan debatten
Een gedenkwaardig moment: Wilders die opkomt voor minderheden. Goed, het is omdat hij er zelf deel van uitmaakt, maar het is een begin.
pi_40729246
Eerst kwamen ze voor D66, maar ik deed niets.
Later kwamen ze voor de CU, en weer deed ik niets.
Als derde volgde de Partij van de Dieren, en ten derde male hield ik mijn mond.
Toen kwamen ze voor mij, en wie bekommerde zich over mij?
pi_40729806
14 "Fok-martelaren" die hun functie neer hebben gelegd. Even hoopte ik de naam van Sidekick daarbij te zien maar helaas. Hoop vervloog en de blauwe waas om de naam Sidekick bleef.

Ik noem het, heimelijk verlangen.
pi_40729883
Je bent het niet met zijn mening eens en nu wil je 'm weg hebben? Wat ben je voor wannabe-Castro?
pi_40729951
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef Monidique het volgende:
Je bent het niet met zijn mening eens en nu wil je 'm weg hebben? Wat ben je voor wannabe-Castro?
Ik dwaalde even af in gedachte. Natuurlijk met de nodige ironie zoals je hopelijk kunt begrijpen.
pi_40729959
Nee, dat begrijp ik niet.
pi_40730002
Nah ja Sidekick had het over zijn tweedaagse staking. Daar haakte ik kortstondig op in.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:16:17 #180
93744 Finder_elf_towns
pi_40730008
Maar goed, aanvallen zoals deze zijn natuurlijk niet zuiver goed. Zo voelen moslim-lobby groepen zich gestekt in de stelling dat discussie over islam haat en geweld aanwakkerd en een opzetje maakt naar "betere" wetten die moslims "beter" moeten verdedigen tegen onwelgevallige discussies op TV of in de samenleving.
pi_40730040
Wat ik wel sinds één minuut begrijp is dat je whisky nooit moet proberen terug te schenken als je denkt teveel te hebben inschonken, want anders zit je rekenmachine onder de veertig procent alcohol.
pi_40730102
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef Monidique het volgende:
Wat ik wel sinds één minuut begrijp is dat je whisky nooit moet proberen terug te schenken als je denkt teveel te hebben inschonken, want anders zit je rekenmachine onder de veertig procent alcohol.
Whisky verspillen. In China zijn mensen voor minder in kampen verdwenen .
pi_40730131
Een fles van nog geen twintig euro, hoor. Maar ik dacht dat-ie al bijna op was.
pi_40730175
Het gaat natuurlijk om het principe.
pi_40730258
Ik ben niet zo principiëel.
pi_40730395
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Het gaat natuurlijk om het principe.
Waar is jouw principe?
pi_40730416
Zolang je maar geniet van de whisky die nog wel in je glas zit .
pi_40730464
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang je maar geniet van de whisky die nog wel in je glas zit .
Eigenlijk wilde ik geen alcohol, maar toen ging ik naar mijn kamer, een roman lezen, een plaat luisteren en er stond nog een bijna -niet zo bijna blijkt nu- lege fles whisky in de kast en ik heb toch geen avonddienst meer en ik had al afgezien mijn alcoholvrije periode te hervatten en ik wist dat het mij goed zou doen en toen heb ik het maar genomen en daarom heb ik het nu dus met tussendoor een biertje.

Maar ik geniet er wel van.
pi_40730601
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde ik geen alcohol, maar toen ging ik naar mijn kamer, een roman lezen, een plaat luisteren en er stond nog een bijna -niet zo bijna blijkt nu- lege fles whisky in de kast en ik heb toch geen avonddienst meer en ik had al afgezien mijn alcoholvrije periode te hervatten en ik wist dat het mij goed zou doen en toen heb ik het maar genomen en daarom heb ik het nu dus met tussendoor een biertje.

Maar ik geniet er wel van.
Ik heb slechts de kattenbak verschoond en toen een Appie-wijntje van zes euro... maar ik geniet er ook wel van. .
pi_40730629
Maar, , 't begint wel goed in te slaan, hoor.
pi_40730637
Ladytron "...a teasing glimpse of how Britney Spears might have sounded, had she been born in the GDR and a heroin addict."

pi_40730692
Mwaaaaah, Lasteraar des Goden/der God/Godens/Gods/whatever, ik hoor niets.
pi_40730747
Een Appie-wijntje voor zes euro is nog duur, trouwens, .
pi_40730921
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:37 schreef Monidique het volgende:
Mwaaaaah, Lasteraar des Goden/der God/Godens/Gods/whatever, ik hoor niets.
http://www.amazon.com/gp/(...)/103-3484692-1695853

en hier meer:
http://www.amazon.com/gp/(...)4692-1695853?ie=UTF8
pi_40730948
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:39 schreef Monidique het volgende:
Een Appie-wijntje voor zes euro is nog duur, trouwens, .
Je hebt m nog lang niet om hoor want dat vond ik ook wel maar die andere so called 'groene wijn' was er niet meer.
pi_40731693
Iedereen is al wijszelijk naar bed?
pi_40732016
Ecce America
quote:
A comparison of peoples' views in 34 countries finds that the United States ranks near the bottom when it comes to public acceptance of evolution. Only Turkey ranked lower.

Among the factors contributing to America's low score are poor understanding of biology, especially genetics, the politicization of science and the literal interpretation of the Bible by a small but vocal group of American Christians, the researchers say.

“American Protestantism is more fundamentalist than anybody except perhaps the Islamic fundamentalist, which is why Turkey and we are so close,” said study co-author Jon Miller of Michigan State University.
[ bron ]

pi_40732352
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:09 schreef Monidique het volgende:
Iedereen is al wijszelijk naar bed?
Njet, ik zit mp3-tjes van tags te voorzien
pi_40732397
Lieverman, .
pi_40732416

Ásmegin is a Norwegian folk/viking metal band formed in 1998. The name comes from Old Norse and means the might of the gods. Ásmegin's lyrics are written in Norwegian as well as some in Old Norse and older Norwegian. Some of the tracks on Hin Vordende Sod & Sø are modeled after the Norwegian play Peer Gynt by Henrik Ibsen.

pi_40732492
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:32 schreef Monidique het volgende:
Lieverman, .
http://youtube.com/watch?v=RCMFKp9JWvs

"It's not persistence, Jon, it's stalking".
pi_40732512
Ik heb alleen Dimmu Borgir.
pi_40732697
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

erg leuk.

There was a game ............... and you LOST LoserLieberman, juk wat heb ik een hekel aan die lul. De Amerikaanse Donner
pi_40732738
Don't fuck with Donner, . Maar het is (kennelijk) wel een schijnheilige lul. De lul. Schijnheilig. O, ik heb zo'n zin in november! Als al die terreurcomplotten het niet verpesten althans, .
pi_40732910
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:45 schreef Monidique het volgende:
Don't fuck with Donner, . Maar het is (kennelijk) wel een schijnheilige lul. De lul. Schijnheilig. O, ik heb zo'n zin in november! Als al die terreurcomplotten het niet verpesten althans, .
November, man, als ik zo het weer bekijk is het al december

ik denk trouwens niet dat het veel zal uitmaken, Bush is óf uitgrangeerd, of nog méér uitgerangeerd. Mischien dat de Republiekeinen in paniek raken, en jawel, Pat Buchanan op het schild hijsen
pi_40732959
Het hangt ervanaf hoeveel Lieberman-Democraten er zijn. Anders: onderzoek, onderzoek, onderzoek. 2008? Niet belangrijk.
pi_40732991
quote:
Ik heb alleen Dimmu Borgir.
maar vind je het ook wat?

Ill Natured Spiritual Invasion van Old Man's Child kan ik je dan ook aanraden.

Veel van die Noorse metal spreekt me wel aan, veel meer dan dat spul uit de VS. Lekker grommen
pi_40733034
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:54 schreef Monidique het volgende:
Het hangt ervanaf hoeveel Lieberman-Democraten er zijn. Anders: onderzoek, onderzoek, onderzoek. 2008? Niet belangrijk.
Onderzoek? hoe bedoel je?
pi_40733047
Ik heb Spititural Black Dimensions. Gekocht. Wel leuk. Om af en toe te horen.

Nu heb ik een ROM van Ecco, dat is pas leuk, . Een biertje, en dan naar bed, misschien twee dan.
pi_40733062
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Onderzoek? hoe bedoel je?
Onderzoek dat nu geblokkeerd wordt door het Republikeinse congres of senaat. Weet er het fijne niet van. Phase II, NSA, etc.
pi_40733187
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:59 schreef Monidique het volgende:
Ik heb Spititural Black Dimensions. Gekocht. Wel leuk. Om af en toe te horen.
Daarom downloaden. Dit is een ideale tijd om van alles te kunnen beluisteren, alle genres, bands etc.
quote:
Nu heb ik een ROM van Ecco, dat is pas leuk, . Een biertje, en dan naar bed, misschien twee dan.
euh?
pi_40733282
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Onderzoek dat nu geblokkeerd wordt door het Republikeinse congres of senaat. Weet er het fijne niet van. Phase II, NSA, etc.
Mm, ik weet niet of democraten ook zo geinteresseerd zijn in een onderzoek. Idd, hoeveel Liebermans er zijn, hoeveel belangenverstrengeling etc. Maar het kan wel interessant worden, zeker zo voor de aanloop naar de presidentsverkiezingen. Lekker modder gooien. De John Stewarts staan er ook klaar voor mij dunkt.
pi_40733702
Rotspel!
pi_40733836
Bla, .
pi_40735587
Bla, ik mag geen wijn mee terugnemen. . Ze hebben weer 20 Arabieren met een fax gevonden hoor.
pi_40735595
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:
Ladytron "...a teasing glimpse of how Britney Spears might have sounded, had she been born in the GDR and a heroin addict."

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke groep, heb ze live gezien
pi_40735611
quote:

[..]

"He'll start his own congress"

pi_40737223
moge, zo werken
pi_40737861
ik wil ook zo'n groene snor!
pi_40737948
ik heb, 12 augustus, precies 50 minuten in het zonnetje kunnen zitten

tsss ....
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:44:51 #223
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40739259
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef Monidique het volgende:
Zolang het maar niet boven de veertig procent uitkomt.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:08:30 #224
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40740542

pi_40741832
"The Loch Ness monster is actually a submarine. Driven by Bigfoot."
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:55:00 #226
93744 Finder_elf_towns
pi_40741935
De waarheid kan niet vaak genoeg herhaald worden: http://ws.giyus.org/points/point?id=122
pi_40744804
Dat soort mensen zouden er meer moeten zijn in het Midden-Oosten. Helemaal gelijk heeft ze niet, maar een beetje provocatie kan geen kwaad om de dialoog te sturen.

De winnaars van de terreurdreiging zijn weer de gebruikelijke:
GOP en de terroristen die hun doel (angst) bereikt hebben.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:01:20 #228
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40745723
In 2002 was de sexuele voorkeur van Fortuyn al bekend.

Fortuyn trekt jonge kiezers
pi_40750617
...dus...
pi_40751362
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De waarheid kan niet vaak genoeg herhaald worden: http://ws.giyus.org/points/point?id=122
Tuurlijk is het de waarheid, van jezelf weliswaar.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:46:37 #231
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40752440
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk is het de waarheid, van jezelf weliswaar.
Is dat FET op de video dan?

Nooit gedacht dat hij zij er zo uitzag..
pi_40753254
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:46 schreef Napalm het volgende:

[..]

Is dat FET op de video dan?

Nooit gedacht dat hij zij er zo uitzag..
Ieder heeft zijn eigen waarheid in case you didnt know. FET noemt dit "de waarheid", het is zijn waarheid. Aangezien hij het als "de waarheid" bestempelt. Ik zie een achterlijke koe die haar mening ventileert, 1 van de miljarden meningen in de wereld.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:19:26 #233
89730 Drugshond
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:20:28 #234
89730 Drugshond
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:54:56 #235
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40754245
kanker
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:55:20 #236
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40754254
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:19 schreef Drugshond het volgende:
O ja, ik ben porno mod.
Het verval is begonnen.
Nou, dan kun je in elk geval al zonder broek modden
pi_40754728
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:54 schreef Aoristus het volgende:
kanker
Zo slecht? .
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:16:56 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40754778
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Zo slecht? .
ik kook van woede, Stali. Ik was met een vriend die me redelijk heeft kunnen afkoelen, maar het zit me hardstikke dwars dat je zo nonchalant makkelijk opgelicht kan worden tegenwoordig. Dat trek ik niet. Net als Ryan3, ben ik zeer gesteld op voorspelbaarheid en scenario's. Dit is allesbehalve dat.
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:25:30 #239
89730 Drugshond
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:28:12 #240
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40755032
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:25 schreef Drugshond het volgende:
Opgelicht worden is zoooooo 1943.
dronken worden is dan weer sinds 1862 he?

Helping ugly people have sex enzo

pi_40755162
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef Aoristus het volgende:

[..]

ik kook van woede, Stali. Ik was met een vriend die me redelijk heeft kunnen afkoelen, maar het zit me hardstikke dwars dat je zo nonchalant makkelijk opgelicht kan worden tegenwoordig. Dat trek ik niet. Net als Ryan3, ben ik zeer gesteld op voorspelbaarheid en scenario's. Dit is allesbehalve dat.
He? Wat is er gebeurd?! Ik weet niet beter of je bent naar een concert geweest?
pi_40755191
Ah, ik zie het andere topic al... even lezen.
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:49:21 #243
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40755475
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef Stali het volgende:
Ah, ik zie het andere topic al... even lezen.
Yup, dat topic dus..

Je bent trouwens wel erg aanwezig op fok! de laatste dagen. Is er iets gaande?
pi_40755625
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Yup, dat topic dus..

Je bent trouwens wel erg aanwezig op fok! de laatste dagen. Is er iets gaande?
Ben zowat de hele week ziek geweest. Vanaf maandag zal het wel weer minder zijn.
Ben ik trouwens nog de enige die niet weet wie je bent of laat je het algemeen liever zo?
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:56:51 #245
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40755649
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef Stali het volgende:

[..]

Ben zowat de hele week ziek geweest. Vanaf maandag zal het wel weer minder zijn.
Ben ik trouwens nog de enige die niet weet wie je bent of laat je het algemeen liever zo?
Ja.
pi_40755716
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja.
. Ik kan het in ieder geval niet raden. Nieuw ben je overduidelijk niet maar ik vind je wel een leuke user. .
  zondag 13 augustus 2006 @ 02:02:50 #247
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40755777
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef Stali het volgende:

[..]

. Ik kan het in ieder geval niet raden. Nieuw ben je overduidelijk niet maar ik vind je wel een leuke user. .
Caviawoman had het zelfs door
pi_40756517
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Caviawoman had het zelfs door
Wat betreft Biancavia heb ik gisteravond zelfs Static en Conflict door elkaar gehaald.
Doe eens een hint dan?
  zondag 13 augustus 2006 @ 02:42:12 #249
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40756562
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat betreft Biancavia heb ik gisteravond zelfs Static en Conflict door elkaar gehaald.
Doe eens een hint dan?
help me eerst liever aan een bezwaarschriftje
pi_40757217
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

help me eerst liever aan een bezwaarschriftje
Dat gaat niet lukken. .
Een klachtbriefje wil ik wel doen maar dat haalt niets uit. Je trekt wel een stelletje debielen aan in dat topic. .
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:27:29 #251
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40757396
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken. .
Een klachtbriefje wil ik wel doen maar dat haalt niets uit. Je trekt wel een stelletje debielen aan in dat topic. .
hmja, dat zijn nou eenmaal de gierende hormonen .. en daarom snappen ze ook niet dat er weer een recht aan hun neus voorbij gaat die de vorige generatie blijkbaar wel had..
pi_40757485
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]

hmja, dat zijn nou eenmaal de gierende hormonen .. en daarom snappen ze ook niet dat er weer een recht aan hun neus voorbij gaat die de vorige generatie blijkbaar wel had..
jeezus ben jij ook nog wakker... .
Ik vind dat je gelijk hebt trouwens wbt melding bij verkoop.
He maar geef eens een hint, kleintje dan? Tssk zelfs Cavia weet het blijkbaar. .
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:38:54 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40757521
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:36 schreef Stali het volgende:

[..]

jeezus ben jij ook nog wakker... .
Ik vind dat je gelijk hebt trouwens wbt melding bij verkoop.
He maar geef eens een hint, kleintje dan? Tssk zelfs Cavia weet het blijkbaar. .
Mijn gegevens zijn momenteel van ondergeschikt belang, ik kom niet verder dan LC quotes en sedatie. Wat speelt er in godsnaam in jouw keuken
pi_40757567
Loreena McKennitt - Live in Paris and Toronto - The Mummer's Dance

pi_40757638
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Mijn gegevens zijn momenteel van ondergeschikt belang, ik kom niet verder dan LC quotes en sedatie. Wat speelt er in godsnaam in jouw keuken
Ik weet niet eens wie LC is... ik schei ermee uit ook.
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:58:54 #256
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40757649
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wie LC is... ik schei ermee uit ook.
SHE-HOER
pi_40757666
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

SHE-HOER
WTF?!
Ik ben geen insider he?
  zondag 13 augustus 2006 @ 08:48:32 #258
89730 Drugshond
pi_40758542
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Loreena McKennitt - Live in Paris and Toronto - The Mummer's Dance

Dat is mijjn nr #01, qua stem.... qua dynamic
Zoek eens naar VAS of "Azam Ali" Dat is nr #02
pi_40759101
quote:
Nickel supplies have almost run out

Look at the statement from Inco

In a recent conference call, Inco Ltd., the world's No.2 nickel producer, said its own inventory is 3,840 tons below the company's 10-year average for the end of the second quarter. The company is turning away nickel orders from customers.

Peter Goudie, Inco marketing executive vice president, called 2006 "the tightest nickel market we have ever seen."
pi_40759200
Uit de nieuwsbrief van Willem Middelkoop:
quote:
911

Ik wordt nog steeds plat gebeld over 911 door journalisten.
Zelfs Pauw en Witteman gaan ermee uitpakken.
Vrienden adviseren me mijn mond te houden. Wat te doen?

Onderzoek leugens Pentagon over '11/9'

De Telegraaf
Washington
De Amerikaanse commissie die de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001 heeft onderzocht, vermoedde al direct na haar onderzoek dat functionarissen van het Pentagon tijdens hoorzittingen hebben gelogen. Er lopen twee onderzoeken naar de vraag of zij de commissie en het publiek moedwillig hebben misleid.

De commissieleden hebben volgens het dagblad zelfs overwogen hun twijfels kenbaar te maken aan het ministerie van Justitie, dat dan moest bepalen of er reden was voor strafrechtelijke vervolging. In plaats daarvan hebben zij de zaak overgelaten aan de inspecteurs-generaal van de ministeries van Defensie en Transport. Die komen waarschijnlijk binnenkort met rapporten.

Functionarissen van de Amerikaanse luchtverdediging (Norad) en de federale luchtvaartveiligheidsdienst (FAA) zeiden steevast dat de strijdkrachten snel hadden gereageerd op de kapingen van vier vliegtuigen op 11 september 2001. Pas nadat de commissie met behulp van dwangbevelen relevante documenten en bandopnamen had verkregen, kwamen zij hierop terug.

Zo bleek achteraf dat Norad, in tegenstelling tot wat het zelf steeds had beweerd, nooit een van de gekaapte vliegtuigen in het vizier heeft gehad. De luchtverdediging liep juist de hele ochtend van 11 september achter de feiten aan. Zo probeerde Norad vlucht 11 van American Airlines te volgen, lang nadat het toestel zich in het Wereldhandelscentrum in New York had geboord.

De kaping van vlucht 93 van United Airlines kwam pas aan het licht toen het vliegtuig al was neergestort in Pennsylvania. Een hoge legerfunctionaris verklaarde desondanks tegen de commissie dat Norad het vliegtuig al vroeg in de gaten had en dat straaljagers paraat stonden om het neer te schieten. Later bleek dat het pas twaalf minuten na het door hem genoemde tijdstip werd gekaapt.

Volgens de Republikeinse commissievoorzitter Thomas Kean begrijpen hij en zijn collega's „tot op de dag van vandaag” niet waarom Norad en de FAA met zulke tegenstrijdige verklaringen kwamen. „Het was gewoon zo ver bezijden de waarheid”, aldus Kean tegen The Washington Post. Betrokken legerofficieren ontkennen dat zij de commissie moedwillig op het verkeerde been hebben gezet.

…………….

Tip
Vanity Fair publiceerde delen uit de 911 tapes van Norad, het Amerikaanse luchtverdedigingsapparaat.

--------------------------------------------------------------------------------

Vragen over 911

Iemand stuurde Het Parool de volgende lijst met 911-vragen waar journalisten eens in moeten duiken. Inhoudelijk heb ik in deze lijst geen echte fouten kunnen ontdekken.

Vragen over 11 september 2001.

Oliver Stone heeft een nieuwe film uit, World Trade Center en wordt alom toegejuichd door de rechtse pers van Amerika. Logisch, want Stone heeft de veilige weg gekozen, namelijk een persoonlijk verhaal van een overlevende. Misschien uit angst voor represailles, misschien om weer eens als een gerespecteerd en vlagzwaaiende Amerikaan te worden gezien, laat hij de belangrijkste vragen van die gebeurtenis achterwege.

Ook in de media is het angstvallig stil ten opzichte van vragen die door de alternatieve pers en onafhankelijke onderzoekers worden gesteld over de gebeurtenissen van 11 september 2001. Om de pers op gang te helpen nu eens werkelijk op zoek te gaan naar de waarheid, zijn hier 32 vragen (met dank aan EQgen):

1- Alle vliegtuigen (honderden) die op 9/11 aan de oostkust rondvlogen waren voor 80% vol geboekt, behalve de vier gekaapte vliegtuigen (20%).

2- Geen van de 19 kapers stond op de officiële passagierslijsten, of op welke vluchtlijst dan ook, hoe is dat mogelijk?

3- Op het officiële autopsie rapport van vlucht 77 komen geen Arabieren voor, terwijl volgens Armed Forces Institute of Pathology alle slachtoffers zijn geïdentificeerd.

4- Er was vlak voor 9/11 een enorme hoeveelheid put opties genomen op de twee vliegtuigmaatschappijen betrokken bij 9/11, United en American Airlines. Een 600% stijging die dag en voor een totaal van $2,5 miljoen. Toen dit ontdekt werd is het geld nooit geïncasseerd. Put opties zijn kortlopende aandelen waarbij je vooraf "gokt" of een aandeel in waarde verminderd of vermeerderd.

5- Er zijn mensen gewaarschuwd niet te vliegen die dag of niet op het werk in het WTC te verschijnen. Alle medewerkers van het Israëlisch bedrijf Odigo kregen 4 uur voor de aanslagen een SMS niet op het werk te verschijnen. Auteur Salman Rushdie was gewaarschuwd. Burgermeester van San Fransisco Willy Brown was gebeld die dag beter niet te vliegen.

6- Burgemeester Giuliani vertelt in een interview dat hij gewaarschuwd was dat de Zuidelijke Toren op instorten stond. Hoe is dit mogelijk, nog nooit in de geschiedenis van moderne staal en beton bouw is een gebouw ingestort door brand?

7- Amerika heeft het zwaarstbewaakte luchtruim van de wereld. Tientallen keren zijn vliegtuigen onderschept door F-16 gevechtstoestellen nadat ze 15 minuten van hun koers afweken. Op de dag van 9/11 vliegen vier gekaapte vliegtuigen 2 uur rond zonder ook maar 1 onderschepping van een F-16.

8- Hoe is het mogelijk dat niemand van de inlichtingendiensten iets wist van de aanslagen, verklaringen volgens president Bush en Condoleezza Rice, maar kon men wel in record tijd 19 foto's presenteren van de daders? (die overigens op geen enkele passagierslijst staan).

9- De BBC ontdekt dat een aantal van de 19 aangewezen terroristen nog in leven is.

10- Een enorme hoeveelheid goud (honderden miljoenen dollars) dat opgeslagen lag onder het WTC is verdwenen.

11- Alle video opname in en rondom het Pentagon van tientallen camera's zijn nooit vrijgegeven en als staatsgeheim opgeborgen.

12- Er is op foto's direct na de aanslag op het Pentagon geen enkel stukje vliegtuig te bekennen, geen stoelen, geen bagage, geen wielen, geen stukje vleugel, helemaal niets anders dan een rond gat van 2 meter doorsnede.

13- De eerste mensen op de plek in Shanksville waar vlucht 93 neergestort zou zijn, ontdekken tot hun verbijstering geen enkel stukje vliegtuig, helemaal niets, alleen een gat van 6 meter in de grond.

14- Ondanks dat er geen druppel bloed wordt gevonden en de aangetroffen menselijke resten in een luciferdoosje passen, worden alle 40 passagiers hun DNA geïdentificeerd. Hoe is het mogelijk dat van alle 40 passagiers medische gegevens bestaan met DNA informatie?

15- De vastgelegde vluchtgegevens bij de FAA worden allemaal vernietigd als het gaat om vlucht 11, 175, 77 en 93.

16- De kapingen begonnen op de morgen van 9/11 om 08:30. Precies op dezelfde tijd en exact op dezelfde dag had het Pentagon een militaire oefening genaamd OPERATION VIGILANT GUARDIAN. Deze oefening werd met echte "drone" vliegtuigen (zogenaamde commerciële vliegtuigen, maar militair) gevlogen. Het scenario was dat mannen met messen de vliegtuigen hadden gekaapt en in het WTC en Pentagon wilde vliegen. De kans dat een oefening tot in detail op exact dezelfde dag en exact hetzelfde uur plaatsvindt in het echt is ongeveer 1 op 48.000.000.000.000.000.000, oftewel onmogelijk.

17- Pikant detail, de aanslagen in Londen op 7/7 vonden plaats exact op het moment dat er met honderden mensen een oefening plaatsvond in de metro. Deze oefening beschreef zelfmoord operaties door mensen met bommen. De plekken waar de bommen afgingen waren exact de vier plekken waar de oefening plaatsvond op exact de zelfde tijd als de oefening. Een kopie van wat er op 9/11 in Amerika plaatsvond.

18- Vice President Dick Cheney had 3 maanden voor 9/11 het commando weggenomen bij de generaals om zelfstandig in te grijpen bij calamiteiten, een unieke verandering in de geschiedenis van Amerika. Op de dag van 9/11 waren in totaal 4 tot 6 militaire oefeningen gaande. Hierdoor waren er maar 14 gevechtsvliegtuigen beschikbaar om de gehele oostkust te beschermen. Door al deze gelijktijdig lopende oefeningen, wisten de mensen bij NORAD niet wat echt was en wat oefening.

19- Veertig jaar lang mogen piloten van commerciële vluchten een wapen bij zich dragen, maar een paar maanden voor de kapingen wordt hen dit recht afgenomen.

20- Er zou door diverse passagiers vanuit vlucht 93 met hun mobiele telefoon met familie gebeld zijn. Tests wijzen uit dat een mobiele telefoon in 1 op de 10 pogingen tijdelijk werkte op een hoogte van 3 kilometer. Op een hoogte van 10 kilometer is het nooit gelukt verbinding te krijgen en vlucht 93 vloog tijdens de gesprekken op 10 kilometer hoogte.

21- Er werd een paspoort gevonden van een van de kapers die in het WTC was gevlogen. Dit paspoort was dus tijdens de crash uit de zak van de kaper gevlogen, door de enorme vuurbal van 35.000 liter brandende kerosine, dwars door het WTC gebouw om vervolgens zonder ook maar een schroeiplekje op de grond gevonden te worden.

22- Beide 110 verdiepingen tellende gebouwen zijn ingestort met de snelheid van een vrije val (binnen 10 seconden). Dus zonder dat ook maar een stukje staal of beton weerstand bood.

23- Gebouw 7 is niet geraakt door een vliegtuig en niet geraakt door brokstukken van WTC1 en 2, maar stort later die dag toch in, hoe is dit mogelijk? Een 47 verdiepingen modern gebouw opgetrokken uit staal en beton, geen schade, hooguit enkele kleine branden.

24- De eigenaar van alle zeven WTC gebouwen, Larry Silverstein, heeft in een documentaire over 9/11 van PBS voor de camera verklaard dat hij samen met de brandweercommandant besloten had gebouw 7 (47 verdiepingen) gecontroleerd op te blazen. Hoe is dit mogelijk een paar uur na de aanslagen, het kost weken om de explosieve te plaatsen?

25- Nog nooit in de geschiedenis van moderne gebouwen opgetrokken uit staal en beton is een gebouw ingestort door brand (de officiële verklaring). Gebouwen hebben dagen als een vuurzee gebrand en bleven overeind (Winsor Tower in Madrid).

26- Tientallen brandweerlieden, agenten, verslaggevers en publiek verklaarden meerdere explosies gehoord te hebben voor en tijdens het instorten van de beide torens.

27- Een paar weken voor de aanslagen koopt Larry Silverstein alle zeven WTC gebouwen en sluit een recordbedrag in verzekeringsgeld af, totaal $3 miljard. Opvallend is een clausule die dekking garandeert bij een daad van terrorisme, uniek in de verzekeringswereld.

28- Het staal van de torens zou gesmolten zijn (de officiële verklaring), er stonden echter tientallen mensen in de opengereten gaten te zwaaien en te roepen om hulp. Staal smelt bij temperaturen van 1.650 graden Celsius, kunt u dan op die bewuste plek minuten lang staan te zwaaien?

29- Al het constructiestaal van de ingestorte WTC gebouwen is direct van de plek van het misdrijf afgevoerd. Vrachtwagen reden 24 uur per dag af en aan, al het staal is naar China verscheept en direct omgesmolten. Hierdoor kon er onmogelijk nog vastgesteld worden waarom de gebouwen zijn ingestort. Dit alles is gedaan in opdracht van de New Yorkse Burgemeester Giuliani.

30- Niemand werd toegelaten op de plek waar de gebouwen waren ingestort, niet eens FEMA. Onder zware bewaking zijn vervolgens alleen mensen van Controlled Demolition toegelaten. Zij hebben vervolgens er op toegezien welk staal onder zware bewaking in GPS gecontroleerde vrachtwagens afgevoerd werd. Controlled Demolition is een bedrijf gespecialiseerd in het gecontroleerd slopen van gebouwen met gebruik van explosieven.

31- Zes maanden voor de aanslagen valt er op de website van PNAC (Project voor het Nieuwe Amerika) te lezen, vrij vertaald; "Om het Amerikaanse volk achter de nodige oorlogen te krijgen, zou een gebeurtenis zoals tijdens Pearl Harbor behulpzaam zijn." Dit is de denktank website van onder andere mensen als Jeb Bush (broer President Bush), Dick Cheney, Paul Wolfowitz en Donald Rumsfeld.
pi_40759237
quote:
Pakistani General: U.S. Will Attack Iran and Syria

The United States will launch an attack on Iran and Syria in October, a former top official in Pakistani intelligence claims.

Retired Maj. Gen. Hameed Gul, former chief of Pakistan’s Inter-Service Intelligence, told reporters that the United States would definitely attack the two Muslim countries and condemned his own country’s weak reaction to Israel’s military campaign in Lebanon.

He also predicted that after Iran and Syria, Saudi Arabia and Pakistan itself would be targeted by the United States.

A frightening report written by another retired Pakistani military officer, Maj. Tahir Ahmad, appeared in the Pakistani newspaper Khabrain and suggested that the Muslim nation might use its nuclear capability to attack Israel:

“[Gul] could confidently say that Pakistan was the only country in the Islamic world that could give a befitting response to Israel and defeat its designs."

“What could Lebanon or Hezbollah do against such awesome firepower? God had blessed Pakistan with nuclear capability; therefore, it should play a part in defending the Muslim world. Hezbollah’s and Iran’s leaderships were bold, but they were unable to respond to the attacks of a nuclear Israel. However, by the grace of God, if Pakistan made bold decisions, it could defeat Israel.”
Bron: Newsmax.com
En:

Google Video: Masters of the Universe - The Secret Birth of the Federal Reserve
quote:
Was there a takeover of the US by international bankers? You visit the scene of a crime so perfect that, for thirty years, no one knew it ... all » had even taken place. Join us in a 45 minute documentary with Daniel Hopsicker on the banking elite, the Federal Reserve, the Bilderbergers, the Trilateral Comission and the New World Order in general, as we investigate the birth of a criminal conspiracy to rob each and every bank vault in America.
pi_40759279
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:37 schreef pberends het volgende:

[..]“What could Lebanon or Hezbollah do against such awesome firepower? God had blessed Pakistan with nuclear capability; therefore, it should play a part in defending the Muslim world.
Goh, ik wist niet dat NL en de TU Delft in het bijzonder god waren.
pi_40759705
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet dat NL en de TU Delft in het bijzonder god waren.
TU Delft, Allah's livingplace.

Echt veel hebben ze er niet:
quote:
Lijst van landen met het aantal aanwezige wapens
Verenigde Staten - 10.640
Rusland - 8600
China - 400
Frankrijk - 350
Verenigd Koninkrijk - 200
India - 75-115
Pakistan - 30-55
Raar dat Taiwai geen kernwapens heeft...
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:27:40 #264
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40759860
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 04:01 schreef Stali het volgende:

[..]

WTF?!
Ik ben geen insider he?
Mwoa, zo door de jaren verspreken mensen zich wel eens in topics, ze heeft een escortburo gehad herinner ik me
pi_40760001
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Mwoa, zo door de jaren verspreken mensen zich wel eens in topics, ze heeft een escortburo gehad herinner ik me
Oh nu begrijp ik waar je haar van kent.
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:45:40 #266
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40760144
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Oh nu begrijp ik waar je haar van kent.
Mwoa, ik vind 25 euro al duur voor een concert, ik denk niet dat ik me meer zou kunnen veroorloven eigenlijk
pi_40760352
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Mwoa, ik vind 25 euro al duur voor een concert, ik denk niet dat ik me meer zou kunnen veroorloven eigenlijk
FuifDuif en McCarthy mogen ook maar durven niet... misschien kan ik in dat topic wat voor je regelen?

Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd maar je hebt zeker zo'n nepadres?
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:00:07 #268
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40760399
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:57 schreef Stali het volgende:

[..]

FuifDuif en McCarthy mogen ook maar durven niet... misschien kan ik in dat topic wat voor je regelen?

Neuh, als ik dat al zou willen, dan zoek ik dat zelf wel uit. Het geld is natuurlijk wel welkom

Jazeker, dat mailtje heb ik ontvangen. Volgens mij heb je er zelfs al een antwoord op ontvangen ook
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:36:35 #269
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40761214
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:57 schreef Stali het volgende:

Wanneer je je emailadres verandert in een nepadres, dan kan je niet meer posten.
pi_40761388
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wanneer je je emailadres verandert in een nepadres, dan kan je niet meer posten.
Ach ja natuurlijk anders heb je geen wachtwoord.
T was laat gisteren...
pi_40769275
Here I come .................

pi_40769990
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Goed idee. Een user opent een topic waarin ie aankondigt katjes te verzuipen en een FA die kankermoeder genoemd wordt snapt niet dat niet iedereen de lol van het topic kan inzien. Nou verbaasd dat soort gebrekkig sociaal inzicht mij niet, ik ken betreffende FA uiteraard, maar die ban had nooit gezet moeten worden natuurlijk.

zondag 13 augustus 2006 @ 20:24:17 #273
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40774471
let vooral op de vraagstelling : tot welke leeftijd vond jij k3 nog leuk?

zondag 13 augustus 2006 @ 20:31:51 #274
89730 Drugshond
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:34:58 #275
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40774823
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
zit er bult onder dat keppeltje ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:59:56 #277
89730 Drugshond
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:25:11 #278
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40776728
ik hoop dat nieuws er niet onder gaat lijden
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:29:13 #279
89730 Drugshond
pi_40777632
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:59 schreef Drugshond het volgende:
Nooit verwacht.....
Ik ben porno modje (*fap* *fap* op linker schouder).
pi_40777745
SC is dood aan het gaan.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:01:37 #282
89730 Drugshond
pi_40778240
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
SC is dood aan het gaan.
Na 300.000+ postings kunnen we eindelijk de stekker eruit trekken .
Leuk gedachten experiment , en daar blijft het bij.
pi_40778538
quote:
SC is dood aan het gaan.
Augustus hé, naar het schijnt tenminste
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:39:14 #285
93744 Finder_elf_towns
pi_40783912
quote:
SC is dood aan het gaan.
Welnee, morgen is Sigme er vast wel weer. .
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:32:58 #287
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40783957
Goede filmkeuze van De Winter.
pi_40787342
Welke De Winter, welke film, waar een wanneer?
  maandag 14 augustus 2006 @ 04:49:05 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40787378
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:42 schreef Autodidact het volgende:
Welke De Winter, welke film, waar een wanneer?
Zomergasten.
pi_40787403
Ik kan hier geen Zomergasten kijken...zo klein is de wereld nog niet .
  maandag 14 augustus 2006 @ 04:58:57 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40787438
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:54 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan hier geen Zomergasten kijken...zo klein is de wereld nog niet .
Hm, waar zit je dan?

Het was Leon de Winter en de film was The Browning Version.
pi_40787461
In de Californische woestijn....ziet er goed uit, downloaden die hap.
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:10:31 #293
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40788538
Ik dacht aan Philip Dewinter. Ben ik nu een racist?
pi_40788826
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Welnee, morgen is Sigme er vast wel weer. .
En zo is dat.
pi_40789902
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik dacht aan Philip Dewinter. Ben ik nu een racist?
Wat is het verschil tussen Leon de Winter en Philip Dewinter?

Nee, dat is oneerlijk en zeker onaardig!
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:29:36 #296
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40790006
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen Leon de Winter en Philip Dewinter?

Nee, dat is oneerlijk en zeker onaardig!
Bovendien niet lief.
pi_40790050
Lief ben ik niet.
pi_40790787
"But like using condoms, circumcision is a procedure that depends on the man. That isn't enough."

vertaling volgens NOS/RTL4:

"Maar het gebruik van condooms is afhankelijk van de man. Dat is niet goed genoeg."

Laten we nou net doen of ik geen engels ken, maar volgens mij mist er een klein stukje.
pi_40790812
Ja, een klein stukje mist er sowieso.
pi_40791720
quote:
Ahmadinejad blogt over sjah, Khomeiny en VS

AMSTERDAM - Op zijn weblog kun je, zoals het hoort, een stem uitbrengen op een stelling. De vraag luidt of de VS en Israël de intentie hebben om via ‘Libanon’ een nieuwe wereldoorlog te beginnen. Het antwoord is opmerkelijk, gezien de maker van het blog. 43 Procent is het met de stelling eens, liefst 57 procent is het oneens.

Het is een uitkomst waar Mah-moud Ahmadinejad, president van Iran, niet echt blij mee zal zijn. Ahmadinejad heeft sinds vrijdag een eigen weblog (www.ahmadinejad.ir). Ahmadinejad leverde tot nu toe één bijdrage, waarin hij, na de traditionele islamitische begroetingen, vooral uitweidt over zijn eigen jeugd.

Geboren in een dorp op negentig kilometer ten oosten van Teheran, verhuisde hij als peuter met zijn ouders naar de hoofdstad. De familie was arm, maar de jonge Mahmoud was echter wel goed op de hoogte van het wereldnieuws. Zijn vader kocht elke dag kranten. Het waren de jaren van de sjah, die een ‘huurling en marionet was van Groot-Brittannië en de VS.’

Mahmoud Ahmadinejad muntte uit op school. In zijn examenjaar, ‘drie jaar voor de revolutie van 1979’, was hij van 400 duizend leerlingen nummer 132. Ahmadinejad wijdt daarna uit over de ayatollah Khomeini, naar wiens toespraken hij ‘hartstochtelijk’ luisterde. Daarna vocht Ahmadinejad acht jaar als soldaat in de oorlog tegen Saddam, die ‘in die tijd tegen ons en tegen zijn eigen volk vocht.’

De blog van Ahmadinejad is beschikbaar in vier talen. Zijn eerste bijdrage (in de Engelse versie) is 2300 woorden lang: ‘Mijn volgende bijdrage zal korter en eenvoudiger zijn.’ En, zoals het hoort bij een blog, reacties van lezers zijn welkom – maar helaas niet door derden te lezen.
volkskrant
pi_40792182
Wat een onzin... als hij een andere uitslag wil past hij die wel aan, lijkt me. En vol! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')