opmaken & make-up? Goede wijn behoeft geen krans.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Het is mij een plezier te plezieren.
Doe je nog even wat aan de opmaak? Het gezochte woord is pfeifen.
Hmm, dan ga jij wel met mij flirten dus maar ik niet met jou? iig de juiste rolverdeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
En je flirt nooit met meisjes die je eigenlijk niet mag? Ik flirt nooit met aardige jongens..
*bloos* Ik maak dan ook nooit op. Het staat wel netter als je de ]i] aan het begin van mijn citaatje even vervangt door een [i]. dan komen de lettertjes netjes in schuinschrift te staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
opmaken & make-up? Goede wijn behoeft geen krans.
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.quote:Pfeifen? Blazen toch?
O, ik ben wel van de juiste rolverdelingquote:[..]
Hmm, dan ga jij wel met mij flirten dus maar ik niet met jou? iig de juiste rolverdeling.
Oh, die opmaak. Ik maak normaal geen fouten dus controleer ik nooit mezelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
*bloos* Ik maak dan ook nooit op. Het staat wel netter als je de ]i] aan het begin van mijn citaatje even vervangt door een [i]. dan komen de lettertjes netjes in schuinschrift te staan.
Zou maria selectief zijn op welke fluitjes ze blaast? Als jouw beveiliging actief blijft dan kom ik uit op het welkende citaat: "want, he je moet toch wat".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.
Ik stel hem op dan mag jij de naleving controleren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
O, ik ben wel van de juiste rolverdeling.
Met wie is de vraag..quote:
En blasen is pijpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef sigme het volgende:
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.
[..]
Gelukkig toch nog één iemand met een dirty mind.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Wegens een fundamenteel verschil van inzicht in moderatiestijl nemen wij afsched van mrWes en uhmmie.
Daarom zoeken wij twee nieuwe, frisse, losse mods om het forum bij te houden, vind jij dat je het kan, ben je niet snel op je staart getrapt of tegen de haren ingestreken, heb je een breed gevoel voor humor en lijkt het je leuk om F&F te modden, mail dan voor zondag a.s. 20:00 naar forum@fok.nl met je motivatie (en vergeet je username niet).
Tsk. Ik ga me nog genoodzaakt zien al je typefouten te verzamelen. Misschien is een kleine controle toch niet zo overbodig..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oh, die opmaak. Ik maak normaal geen fouten dus controleer ik nooit mezelf.
Zou je nou welbekende of wenkende in je hoofd gehad hebben? Ik kan maar niet kiezen.quote:[..]
Zou maria selectief zijn op welke fluitjes ze blaast? Als jouw beveiliging actief blijft dan kom ik uit op het welkende citaat: "want, he je moet toch wat".![]()
Ghe.quote:[..]
Ik stel hem op dan mag jij de naleving controleren.
Tsja. Ik heb HOC al maanden geleden verlaten, en dat had alles te maken met moderatie en omgangsvormen van de moderators.quote:
Rot-Venetari; mn topic op slot doen. Doet er iemand een poging om hoc tot leven te brengen is het weer niet goed.
![]()
You got to put 'em in place once in a whilequote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme, verliest 'ie toch bijna weer zijn token.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme, verliest 'ie toch bijna weer zijn token.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef sigme het volgende:
-edit-
Goedemorgen voor de langslapers dan maar.
Alweer een mooie rolverdeling. Jij de controle, ik de verbetering.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk. Ik ga me nog genoodzaakt zien al je typefouten te verzamelen. Misschien is een kleine controle toch niet zo overbodig..
Ze willen dat het forum gaat leven maar een politiek gevoelig onderwerp (oeh, politiek uit de jaren 80) mag (vooralsnog) niet). Tsja, niet veel mensen raken opgewonden genoeg om op de post knop te drukken voor zaken van 500 jaar terug. Anders dan naakte vrouwen plaatjes uit de jaren 20 zie ik geen hoop meer voor hocquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef sigme het volgende:
Tsja. Ik heb HOC al maanden geleden verlaten, en dat had alles te maken met moderatie en omgangsvormen van de moderators.
True,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef Godslasteraar het volgende:
waarmee uiteraard Israelische en Amerikaanse tieners en twintigers bedoeld worden, en niet de stropdasjes zelf.
Al vroeg door de duinen gedenderd?quote:
De bereidheid militairen te laten sneuvelen of de bereidheid zelf te sneuvelen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
True,
de sneuvelbereidheid neemt toe naar mate men ouder wordt en hoger in de rangen klimt.
Mijn natuurlijke, op het lijf geschreven rol: charmante assistente.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Alweer een mooie rolverdeling. Jij de controle, ik de verbetering.
Ik kom er nooit. Fok!=POLquote:[..]
Ze willen dat het forum gaat leven maar een politiek gevoelig onderwerp (oeh, politiek uit de jaren 80) mag (vooralsnog) niet). Tsja, niet veel mensen raken opgewonden genoeg om op de post knop te drukken voor zaken van 500 jaar terug. Anders dan naakte vrouwen plaatjes uit de jaren 20 zie ik geen hoop meer voor hoc.
oeps, slecht gewetenquote:
Beide denk ik maar het citaat doelt op zelf sneuvelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef sigme het volgende:
De bereidheid militairen te laten sneuvelen of de bereidheid zelf te sneuvelen?
Ben jij militair geweest trouwens?
ik wil al jaren een secetaresse om mee te doen wat ze in de films ook altijd doen met hun secetaressequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
Mijn natuurlijke, op het lijf geschreven rol: charmante assistente.
kom kom, niet zo bescheiden, de zweep erover!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke, op het lijf geschreven rol: charmante assistente.
.....................
Knot los, bril af en dan zien hoe ze transformeert tot ravissante schoonheidquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:
ik wil al jaren een secetaresse om mee te doen wat ze in de films ook altijd doen met hun secetaresse
niet alleen de bril af hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Knot los, bril af en dan zien hoe ze transformeert tot ravissante schoonheid?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef sigme het volgende:
Is het erg allenig als bankier in Luxemburg?
Er is altijd ruimte voor meer knappe vrouwen. Een kwartet is beter dan een trio.quote:
Volgens mij is er niets gevoeligs aan de politiek in de jaren '80 maar past het gewoon niet in hoc maar veel beter in polquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:10 schreef Napalm het volgende:
Ze willen dat het forum gaat leven maar een politiek gevoelig onderwerp (oeh, politiek uit de jaren 80) mag (vooralsnog) niet). Tsja, niet veel mensen raken opgewonden genoeg om op de post knop te drukken voor zaken van 500 jaar terug. Anders dan naakte vrouwen plaatjes uit de jaren 20 zie ik geen hoop meer voor hoc.
Ghe. Deze krijg je nog eens om je oren in de kindertjestopicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor meer knappe vrouwen. Een kwartet is beter dan een trio.
Pure economie; meer is beter.
Hebbenm we het over jou dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef sigme het volgende:
Aangezien je maar heel beperkt weet hoe ik eruit zie zal dat knappe wel op mijn hersentjes slaan, nietwaar?
quote:
Its all in the namequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
The Jammaat Ansar El Mehdi network envisaged attacking banks and money-transporting convoys to fund its vile activities.![]()
Wie de schoen past trekke hem aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] Flauw en voorspelbaar.
Ben ik flauw en voorspelbaar?quote:
Wie de schoen past trekke hem aanquote:
Ik heb onlangs schoenen met echte hakken gekocht. Kan er zelfs op lopen! Geen naaldhakken ofzo natuurlijk, dan smak ik onelegant tegen de grondquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan
![]()
'Wo ist die Altstadt?' in Rotterdamquote:In Rotterdam blijkt door Duitsers steeds vaker de vraag gesteld te worden waar in 's hemelsnaam de oude binnenstad van Rotterdam te vinden is. Een pijnlijke vraag, zeker voor Duitsers, aangezien het de Duitsers waren die in de Tweede Wereldoorlog de Rotterdamse binnenstad nagenoeg geheel platgooiden.
Volgens een medewerker van de lokale VVV gaat zo'n twintig procent van de gemiddeld tweehonderd vragen per dag over de oude binnenstad en zijn de vragen vooral afkomstig van Duitsers. De vraag naar de oude stad is geen vreemde vraag als je je bedenkt dat Rotterdam van oudsher een welvarende stad was. In 1340 kreeg de stad stadsrechten en de gunstige ligging aan de monding van de Nieuwe Maas, waarin de Maas en de Rijn uitkomen maakte dat Rotterdam uitgroeide tot een belangrijke stad.
Volgens Maartje Heerkens van het toeristisch informatiepunt Use-it in het centrum van Rotterdam, zijn het zeker niet alleen jonge Duitsers die niets van het bombardement weten. Ook oudere Duitsers stellen de vraag regelmatig. Volgens haar komt het met name door het feit dat veel toeristen in Rotterdam zich weinig voorbereiden op hun verblijf daar. Mensen nemen een interrailkaart, gaan door Europa reizen en stappen uit waar ze op dat moment zin hebben. Daardoor weten ze vaak helemaal niets van de steden die ze aandoen.
OMFGquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
'Wo ist die Altstadt?' in Rotterdam
[..]
'Wo ist die Altstadt?' in Rotterdam
Rotterdam: de meest verghettode stad van NL die echt helemaal niets Nederlands meer heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:01 schreef sigme het volgende:
Ik vind Rotterdam wel een prettige stad. Om te bezoeken dan, ik woon er natuurlijk al te lang niet meer om iets zinnigs van te vinden.
Wat wil je Pastors noemen dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Rotterdam: de meest verghettode stad van NL die echt helemaal niets Nederlands meer heeft.
Poeh, ik moest er maar weer eens goed gaan kijken dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Rotterdam: de meest verghettode stad van NL die echt helemaal niets Nederlands meer heeft.
Ja daar heb ik ook al een tijdje last vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:11 schreef sigme het volgende:
Huizen worden zelfs verkocht, wij hebben toen járen niet van het huis afgekund.
Dat was me duidelijk ja. Ik wen sje er veel succes mee..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook al een tijdje last van
Het probleem bij mij was dat het vlak na de aanschaf opeens een BOR-gebied werd en alle panden opeens geheel gerenoveerd moesten gaan worden. Niemand zin in natuurlijk dus HELE straat te koop.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was me duidelijk ja. Ik wen sje er veel succes mee..
Uiteindelijk zijn wij na jaren er voor een redelijke prijs afgekomen. In dit geval was het een geluk dat het deels verhuurd was.
Maar het was een grof schandaal - de reden dat dat huis aan de straatstenen niet te slijten was, was de de gemeente Rotterdam het een jaar of tien op de sloopnominatie heeft laten staan. Zonder het te slopen & zonder het te onteigenen. Uiteindelijk is het niet gesloopt..
De hele straat stond op sloopnominatie, de helft is inderdaad tegen de vlakte gegaan, de andere helft dus pas na jaren van de misschien-wel-sloop-lijst gehaald.
BOR gebied?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef -IksRee- het volgende:
Het probleem bij mij was dat het vlak na de aanschaf opeens een BOR-gebied
Nee nu niet nee. Dus het is waarschijnlijk iets vd lange adem ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef sigme het volgende:
Ach, geld verdienen aan vastgoed is toch vaak een kwestie van lange adem. Misschien spring je er uiteindelijk wel heel gunstig uit. Ik hoop dat je er nu niet op toelegt?
Eerst allebei apart een koopappartementje hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Napalm het volgende:
[..]
BOR gebied?
en wtf moet je met 3 huizen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef -IksRee- het volgende:
Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, ik wil er vanaf.
Daarom. Als er wat is altijd gebeld worden. Ik heb helemaal geen zin meer me te bemoeien met Moerwijk en Laakquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan me er alles bij voorstellen. Huurbaas zijn is niet erg leuk. Risico en verantwoordelijkheid voor een schijntje.
http://www.nu.nl/news/799176/22/Cuba_mobiliseert_reservisten.htmlquote:Uitgegeven: 9 augustus 2006 17:10
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2006 17:10
HAVANA - De Cubaanse strijdkrachten zijn woensdag begonnen met de mobilisatie van reservisten. Het leger heeft ook de veiligheidsmaatregelen in de straten van de hoofdstad Havana verscherpt.
De precieze reden voor de maatregelen is onduidelijk. Er waren woensdag geen aanwijzingen dat er demonstraties op stapel stonden.
Het communistische eiland in het Caraïbisch gebied verkeert al ruim een week in onzekerheid over de gezondheidstoestand van alleenheerser Fidel Castro. Die droeg vorige week de macht tijdelijk over aan zijn broer Raúl omdat hij een operatie moest ondergaan. Geen van beide broers is sindsdien in het openbaar verschenen.
Castro sterft niet, hij leeft voort in onze gedachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Cuba mobiliseert reservisten
[..]
http://www.nu.nl/news/799176/22/Cuba_mobiliseert_reservisten.html
Zou hij dood zijn![]()
Geenstijl heeft ze zelfs een clip gegevenquote:
* pberends is playing Matisyahu - Chop 'em Downquote:
He, leef jij ook nog?quote:
Sidekick..... what the HELL is going on????quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:32 schreef sizzler het volgende:
Hmm, valt me op dat er geen NWS/POL mods zijn opgestapt? Misschien moeten we commercieel gaan?
Volgens mij is SCH wel weer op vakantie. Dat is op zich dan wel weer fijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef du_ke het volgende:
Leuk joh fokken op die manier.
Maar wat ik niet snap is dat ze na het overrulen van dat slotje de zooi niet gewoon naar onz hebben geschopt maar ik zal wel weer te simpel denken.
Sidekick mag niet lekken anders is hij zelf ook foetsiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sidekick..... what the HELL is going on????
Ja heerlijk kansloos allemaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij is SCH wel weer op vakantie. Dat is op zich dan wel weer fijn.
Moet je voor de grap eens dat stukje van mein führer lezen
Bestaat dat nog johquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heerlijk kansloos allemaal.
De jongens op voorbijfok zullen zich ook wel weer verkneukelen nu.
KlowJowquote:
Ik wilde het net vragen.quote:
Terug in Nederland?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen.
Je zou toch verwachten dat sommige mensen verder gaan, al was het maar om de zinloosheid van hun leven niet zo duidelijk te etaleren.
Ik kies mijn momenten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
KlowJow! Dat jij nog bestaat is bijna verbazingwekkender.
ik kan ze moeilijk ongelijk geven, de lek kun je daar ongetwijfeld ook vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heerlijk kansloos allemaal.
De jongens op voorbijfok zullen zich ook wel weer verkneukelen nu.
Heb even gekeken maar het is er nog kalm. De link staat er idd al welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik kan ze moeilijk ongelijk geven, de lek kun je daar ongetwijfeld ook vinden
quote:
Nee... wel ING en Siemens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alweer een paar maanden. Helaas. God, wat is Thailand een mooi land met een prachtige natuur en een mooie cultuur. Binnenkort hou ik en reunie.
Nu op zoek naar een "echte" baan. Heb jij niet wat connecties bij Philips, Unilever of KPN?
Reunie met wie? Met al die meisjes die nu foutloos Engels spreken...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alweer een paar maanden. Helaas. God, wat is Thailand een mooi land met een prachtige natuur en een mooie cultuur. Binnenkort hou ik en reunie.
Hehe, nee met de vrijwilligers van toen. Een stuk of 18 Engelsen, Duitsers, Zweden en Nederlanders. Gek genoeg waren dat wel de enige nationaliteiten, op een Verdwaalde belg en Amerikaan na dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Reunie met wie? Met al die meisjes die nu foutloos Engels spreken...
Oeh!quote:
Ook gezellig! Vrijwilligers... zitten altijd een hoop vrouwen tussen hmm?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hehe, nee met de vrijwilligers van toen. Een stuk of 18 Engelsen, Duitsers, Zweden en Nederlanders. Gek genoeg waren dat wel de enige nationaliteiten, op een Verdwaalde belg en Amerikaan na dan.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ook gezellig! Vrijwilligers... zitten altijd een hoop vrouwen tussen hmm?
Ah, ik heb het lijstje gevonden op de site van Bupatih, het gaat om deze mods (volgens hem)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar het is er nog kalm. De link staat er idd al wel.
Siemens wel, maar dat is in de VS. ING niet echt (meer)... zoon van een hooggeplaatst iemand.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oeh!
Siemens heb ik pas een open solli naar gestuurd en morgen doe ik dat naar ING.
Zijn het waardevolle contacten?
Lijkt mij niet zo sterk... het vertrek van...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef Aoristus het volgende:
Het lijkt me sterk, want copycat is zo'n beetje met de heup vergroeit in dat crewlandje
Crap, nou moet ik het van mijn kwaliteiten hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Siemens wel, maar dat is in de VS. ING niet echt (meer)... zoon van een hooggeplaatst iemand.
Wanneer ben je weer blauw?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Crap, nou moet ik het van mijn kwaliteiten hebben.
Nouja, werkloos zijn heeft ook zijn (FOK-)voordelen.
Ik weet niet waarom, maar ik geloof Danny, hij meent hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo sterk... het vertrek van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |