opmaken & make-up? Goede wijn behoeft geen krans.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Het is mij een plezier te plezieren.
Doe je nog even wat aan de opmaak? Het gezochte woord is pfeifen.
Hmm, dan ga jij wel met mij flirten dus maar ik niet met jou? iig de juiste rolverdeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
En je flirt nooit met meisjes die je eigenlijk niet mag? Ik flirt nooit met aardige jongens..
*bloos* Ik maak dan ook nooit op. Het staat wel netter als je de ]i] aan het begin van mijn citaatje even vervangt door een [i]. dan komen de lettertjes netjes in schuinschrift te staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
opmaken & make-up? Goede wijn behoeft geen krans.
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.quote:Pfeifen? Blazen toch?
O, ik ben wel van de juiste rolverdelingquote:[..]
Hmm, dan ga jij wel met mij flirten dus maar ik niet met jou? iig de juiste rolverdeling.
Oh, die opmaak. Ik maak normaal geen fouten dus controleer ik nooit mezelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
*bloos* Ik maak dan ook nooit op. Het staat wel netter als je de ]i] aan het begin van mijn citaatje even vervangt door een [i]. dan komen de lettertjes netjes in schuinschrift te staan.
Zou maria selectief zijn op welke fluitjes ze blaast? Als jouw beveiliging actief blijft dan kom ik uit op het welkende citaat: "want, he je moet toch wat".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.
Ik stel hem op dan mag jij de naleving controleren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
O, ik ben wel van de juiste rolverdeling.
Met wie is de vraag..quote:
En blasen is pijpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef sigme het volgende:
Ook misschien, op een fluit wordt geblazen. Maar in ieder geval: fluiten = pfeifen.
[..]
Gelukkig toch nog één iemand met een dirty mind.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Wegens een fundamenteel verschil van inzicht in moderatiestijl nemen wij afsched van mrWes en uhmmie.
Daarom zoeken wij twee nieuwe, frisse, losse mods om het forum bij te houden, vind jij dat je het kan, ben je niet snel op je staart getrapt of tegen de haren ingestreken, heb je een breed gevoel voor humor en lijkt het je leuk om F&F te modden, mail dan voor zondag a.s. 20:00 naar forum@fok.nl met je motivatie (en vergeet je username niet).
Tsk. Ik ga me nog genoodzaakt zien al je typefouten te verzamelen. Misschien is een kleine controle toch niet zo overbodig..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oh, die opmaak. Ik maak normaal geen fouten dus controleer ik nooit mezelf.
Zou je nou welbekende of wenkende in je hoofd gehad hebben? Ik kan maar niet kiezen.quote:[..]
Zou maria selectief zijn op welke fluitjes ze blaast? Als jouw beveiliging actief blijft dan kom ik uit op het welkende citaat: "want, he je moet toch wat".![]()
Ghe.quote:[..]
Ik stel hem op dan mag jij de naleving controleren.
Tsja. Ik heb HOC al maanden geleden verlaten, en dat had alles te maken met moderatie en omgangsvormen van de moderators.quote:
Rot-Venetari; mn topic op slot doen. Doet er iemand een poging om hoc tot leven te brengen is het weer niet goed.
![]()
You got to put 'em in place once in a whilequote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme, verliest 'ie toch bijna weer zijn token.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme, verliest 'ie toch bijna weer zijn token.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef sigme het volgende:
-edit-
Goedemorgen voor de langslapers dan maar.
Alweer een mooie rolverdeling. Jij de controle, ik de verbetering.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk. Ik ga me nog genoodzaakt zien al je typefouten te verzamelen. Misschien is een kleine controle toch niet zo overbodig..
Ze willen dat het forum gaat leven maar een politiek gevoelig onderwerp (oeh, politiek uit de jaren 80) mag (vooralsnog) niet). Tsja, niet veel mensen raken opgewonden genoeg om op de post knop te drukken voor zaken van 500 jaar terug. Anders dan naakte vrouwen plaatjes uit de jaren 20 zie ik geen hoop meer voor hocquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef sigme het volgende:
Tsja. Ik heb HOC al maanden geleden verlaten, en dat had alles te maken met moderatie en omgangsvormen van de moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |