quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef Jajong het volgende:
Oi, jíj zet het in ONZ hoor, dan vraag je erom.
ONZ != BAG.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, guess what helder licht, die ban is niet gezet uit een impuls door nikky zelf maar er is 'overleg' over geweest met A's. Danny.
Hij is aan het werkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef popolon het volgende:
Tering dagonet man, je komt overbent een machtsgeil kereltje met dat soort replies.
Ga alsjeblieft pitten voordat je jezelf nog erger voor schut zet met dat soor flauwekul.
Dom, dom, dom.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, ik pik heus wel meer dan dat ik normaal zou doen, dat je wat gelazer over je heen krijgt soms, okay, prima, comes with the territory, maar er zijn grenzen.
Pitten, ja dat zullen ze op m'n werk leuk vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef popolon het volgende:
Tering dagonet man, je komt over als een machtsgeil kereltje met dat soort replies.
Ga alsjeblieft pitten voordat je jezelf nog erger voor schut zet met dat soor flauwekul.
Idd, daarom snap ik ook die heisa niet en het gemuggenzift over bans etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de tientallen fora die ik ken en waar ik gepost heb ben je nergens zo vrij als hier. Er is volgens mij geen ander forum ter wereld (niet kliekjes/incrowdfora maar publiekelijk) waar je zo overhoop kan liggen met de crew als hier zonder een ban te krijgen.
Klinkt allemaal weer heel volwassen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:29 schreef Dagonet het volgende:
Zij doet dat nog wel, ik heb daar geen zin in, ga bij mij tever en ik flikker je eraf en damn the consequences.
Af en toe...quote:
Het verhaal word met de seconden uitgebreider..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, guess what helder licht, die ban is niet gezet uit een impuls door nikky zelf maar er is overleg over geweest met A's. '
Zij doet dat nog wel, ik heb daar geen zin in, ga bij mij tever en ik flikker je eraf en damn the consequences.
Dat bedoel ik dus, ik kan het net zo goed blijven herhalen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:33 schreef Dagonet het volgende:
En machtsgeil? Bwahaha, als ik dat zou zijn dan zou ik hier ook mensen uit bannen, zou ik dagelijks mensen bannen en zou iemand als golfer nóóit meer kunnen posten omdat ik elke unban meteen ongedaan zou maken met z'n gezuig mijn richting op.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:33 schreef Dagonet het volgende:
En machtsgeil? Bwahaha, als ik dat zou zijn dan zou ik hier ook mensen uit bannen, zou ik dagelijks mensen bannen en zou iemand als golfer nóóit meer kunnen posten omdat ik elke unban meteen ongedaan zou maken met z'n gezuig mijn richting op.
Dan moet je je eens afvragen of dat door de labiele crew komt, of door de users...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de tientallen fora die ik ken en waar ik gepost heb ben je nergens zo vrij als hier. Er is volgens mij geen ander forum ter wereld (niet kliekjes/incrowdfora maar publiekelijk) waar je zo overhoop kan liggen met de crew als hier zonder een ban te krijgen.
Ligt behoorlijk ook aan de history tussen jou en degene die het zegt, de context van het topic (ontwikkeling, wie begint er met zuigen enz enz, weet de user dat je vader daardoor is overleden enz. in dit geval heeft nikky hem zelfs eerst nog de kans gegeven het terug te nemen), in dit geval is het een user die wel vaker crew afzeikt om het afzeiken, zou ook een oeuvreban geweest kunnen zijn dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Inderdaad.
En natuurlijk valt het eerderop als jij mij nu een ban geeft omdat ik iets tegen je zeg wat je persoonlijk raakt.
Maar dan moet je datniet alleen bij jezelf doen, maar ook bij iemand anders...
Nogmaals mijn voorbeeld: mijn vader is overleden aan kanker, een user zegt dat mijn kanker vader een lul is en ik ben over de zeik en laat dat merken..
Ik vraag me af of die persoon een ban krijgt of dat het grappig is.
Misschien is FB toch een betere plek voor dit topicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ligt behoorlijk ook aan de history tussen jou en degene die het zegt, de context van het topic (ontwikkeling, wie begint er met zuigen enz enz, weet de user dat je vader daardoor is overleden enz. in dit geval heeft nikky hem zelfs eerst nog de kans gegeven het terug te nemen), in dit geval is het een user die wel vaker crew afzeikt om het afzeiken, zou ook een oeuvreban geweest kunnen zijn dus.
Laten we wel zijn, iedere user die we bannen omdat hij te ver gaat richting de FA's op een persoonlijk vlak zal gezeik opleveren, nu, voorheen, altijd. Is niet erg, maar verwacht niet dat we daarom niet zullen bannen.
Die manier van mensen te woord staan wordt in ieder geval nu wel erg duidelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Denk je dan nooit eens, goh, misschien ligt het wel eens aan mij? En aan mijn manier van mensen te woord staan, antwoord geven, reageren ?
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Of komt het misschien door dat oeverloos en eeuwige gezuig van jullie twee, zoals net ook weer effe in die quote lopen veranderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Denk je dan nooit eens, goh, misschien ligt het wel eens aan mij? En aan mijn manier van mensen te woord staan, antwoord geven, reageren ?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, guess what helder licht, die ban is niet gezet uit een impuls door nikky zelf maar er is overleg over geweest met A's. '
Jij flikkert iets minder snel dan Nikky, jij staat dan ook een heel stuk steviger in je schoenen!! Jij bent eigenlijk wél competent nu ik er zo over nadenk.quote:Zij doet dat nog wel, ik heb daar geen zin in, ga bij mij tever en ik flikker je eraf en damn the consequences.
Ach welnee, ik zit nu een uur of twaalf zonder sigaretten terwijl een collega keiharde metal draait, hecht er niet zoveel waarde aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Die manier van mensen te woord staan wordt in ieder geval nu wel erg duidelijk.
Dat is behoorlijk lang als je regelmatigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach welnee, ik zit nu een uur of twaalf zonder sigaretten terwijl een collega keiharde metal draait, hecht er niet zoveel waarde aan.
Ik zal alleen nooit kusknufkroelen.
Vraag anders nóg een user ten huwelijk op FOK!.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach welnee, ik zit nu een uur of twaalf zonder sigaretten terwijl een collega keiharde metal draait, hecht er niet zoveel waarde aan.
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ligt behoorlijk ook aan de history tussen jou en degene die het zegt, de context van het topic (ontwikkeling, wie begint er met zuigen enz enz, weet de user dat je vader daardoor is overleden enz. in dit geval heeft nikky hem zelfs eerst nog de kans gegeven het terug te nemen), in dit geval is het een user die wel vaker crew afzeikt om het afzeiken, zou ook een oeuvreban geweest kunnen zijn dus.
Laten we wel zijn, iedere user die we bannen omdat hij te ver gaat richting de FA's op een persoonlijk vlak zal gezeik opleveren, nu, voorheen, altijd. Is niet erg, maar verwacht niet dat we daarom niet zullen bannen.
Omdat jij niet objectief bent, maar wel maatregelen kunt nemen en zij niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:38 schreef Dagonet het volgende:
Of komt het misschien door dat oeverloos en eeuwige gezuig van jullie twee, zoals net ook weer effe in die quote lopen veranderen.
En nee, ik ben niet kusknufkroel, nooit geweest en zal ik nooit worden. Als je van mij verlangt dat ik jou op die manier benader verlang ik van jou dat je accepteert dat ik niet zo ben.
Want leg eens uit, waarom moet ik mij aan de kusknufkroelbrigade aanpassen en zij niet aan mij?
peuk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een eigenaar die genoeg over zichzelf heeft heengehad of over z'n familie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Overleg, met de twee A's die verliefd zijn op Nikky, bij wie Nikky geen kwaad kan doen.... Whehehehe...
Goed idee. Een user opent een topic waarin ie aankondigt katjes te verzuipen en een FA die kankermoeder genoemd wordt snapt niet dat niet iedereen de lol van het topic kan inzien. Nou verbaasd dat soort gebrekkig sociaal inzicht mij niet, ik ken betreffende FA uiteraard, maar die ban had nooit gezet moeten worden natuurlijk. Dat er vervolgens 2 mods opstappen omdat het uitermate niet geslaagde topic open moet blijven, want anders gezichtsverlies, en vervolgens nog eens 16 mods doet geen enkele A of FA denken "Hmm, was dit het waard ?". Nee joh, optyfen met die gare knakkers, vrijwilligers genoeg. En dat is, op z'n zachts gezegd, om te kotsen.quote:
Nu lopen er twee dingen doorelkaar, de ban in dat topic en het verloop van dat topic, dat zijn twee dingen die verder losstaan van elkaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:42 schreef kibber het volgende:
En als er echt overleg is geweest met eem behoorlijk deel van de crew (dat zou ik knap vinden gezien de korte tijd, maar het kan) dan moet je daarna geen topic sluiten, openen, sluiten, openen enz enz...
Dan weet je dat het hek van de dam is...
Als je dat niet ziet, ga dan lekker op zwart..
Wat heeft dat er precies mee te maken? Behalve dan dat ie het daardoor allemaal niet meer zo helder kan inschatten omdat ie bij voorbaat al van het slechtste uitgaat?? Zo ook de bonkjes en sliertjes mevrouw??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een eigenaar die genoeg over zichzelf heeft heengehad of over z'n familie.
En dat zou dus verboden moeten worden, dat is mijn punt. Jullie kunnen op zo'n moment niet objectief beoordelen. In het midden latend of een ban al dan niet terecht zou zijn overigens.quote:Het enige is dat in dit geval nikky zelf de banknop hanteerde zoals ik ook sch heb gebanned nadat hij mij een racist noemde omdat ik iemand weigerde te bannen die het niet met hem eens was en hij bleef doorzuigen in diverse topics.
Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:38 schreef Dagonet het volgende:
Of komt het misschien door dat oeverloos en eeuwige gezuig van jullie twee, zoals net ook weer effe in die quote lopen veranderen.
En nee, ik ben niet kusknufkroel, nooit geweest en zal ik nooit worden. Als je van mij verlangt dat ik jou op die manier benader verlang ik van jou dat je accepteert dat ik niet zo ben.
Want leg eens uit, waarom moet ik mij aan de kusknufkroelbrigade aanpassen en zij niet aan mij?
Dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu lopen er twee dingen doorelkaar, de ban in dat topic en het verloop van dat topic, dat zijn twee dingen die verder losstaan van elkaar.
Oh jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:48 schreef Ringo het volgende:
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
Je zit er echt mee hé? Waarom boeit het internetleven je zoveel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Goed idee. Een user opent een topic waarin ie aankondigt katjes te verzuipen en een FA die kankermoeder genoemd wordt snapt niet dat niet iedereen de lol van het topic kan inzien. Nou verbaasd dat soort gebrekkig sociaal inzicht mij niet, ik ken betreffende FA uiteraard, maar die ban had nooit gezet moeten worden natuurlijk. Dat er vervolgens 2 mods opstappen omdat het uitermate niet geslaagde topic open moet blijven, want anders gezichtsverlies, en vervolgens nog eens 16 mods doet geen enkele A of FA denken "Hmm, was dit het waard ?". Nee joh, optyfen met die gare knakkers, vrijwilligers genoeg. En dat is, op z'n zachts gezegd, om te kotsen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Goed idee. Een user opent een topic waarin ie aankondigt katjes te verzuipen en een FA die kankermoeder genoemd wordt snapt niet dat niet iedereen de lol van het topic kan inzien. Nou verbaasd dat soort gebrekkig sociaal inzicht mij niet, ik ken betreffende FA uiteraard, maar die ban had nooit gezet moeten worden natuurlijk. Dat er vervolgens 2 mods opstappen omdat het uitermate niet geslaagde topic open moet blijven, want anders gezichtsverlies, en vervolgens nog eens 16 mods doet geen enkele A of FA denken "Hmm, was dit het waard ?". Nee joh, optyfen met die gare knakkers, vrijwilligers genoeg. En dat is, op z'n zachts gezegd, om te kotsen.
Ja zo kom je er makkelijk van af, op 't slotje na dan.quote:
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, misschien dat het me daarom boeit. En omdat ik Danny een zwakzinnige prutser vind die Fok! langzamerhand meer kwaad dan goed doet natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je zit er echt mee hé? Waarom boeit het internetleven je zoveel?
Haha geniaal. Die Napoleonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Nemephis het volgende:
[afbeelding]
Zo is het toch ongeveer gegaan?![]()
(en nu begint de discussie weer dunnetjes van voren af aan?)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Nemephis het volgende:
[afbeelding]
Zo is het toch ongeveer gegaan?![]()
(en nu begint de discussie weer dunnetjes van voren af aan?)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:52 schreef kibber het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken.
Ik lees de rest morgen wel.
Wat heeft de duratie van jouw verblijf op FOK! ermee te maken? Het blijft internet hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, misschien dat het me daarom boeit. En omdat ik Danny een zwakzinnige prutser vind die Fok! langzamerhand meer kwaad dan goed doet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |