Want als je FA bent moet je alles maar pikken? Dacht het effe niet he. Ik pik ook niet alles en soms trap ik mensen van het forum af omdat ze in dat geval tever gaan. Er zijn grenzen, klaar, live with it.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja! En die ging ie finaal anaal uitwonen en anaal oprekken.
Valt toch reuze mee gezien de functie??
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, we zijn wel klaar over die hele rel, laat staan die ene ban. En helemaal als mensen zich ermee gaan bemoeien die geen idee hebben wat er nu ook maar enigszins aan de hand was. Stop nou maar met het onzin verspreiden want je werkt vanuit aannames waar geen ene moer van klopt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar dat was echt als reactie op Nikky?
Dan heb ik niks gezegd..
maar dan vind ik die ban nog steeds overdreven..
Vandaar dat nikky het ook nog even voor de zekerheid navroeg bij die gebande. Letten we even op of haak je gewoon twee dagen later bij een relletje aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt er ook niet vanuit gaan dat half Fok op de hoogte is van de gemoedstoestand van een FA die zwanger is van een flapdrol.
Ja, lekker makkelijk. Blijft het feit de de top crew kennelijk uit een stel zwakzinnige stumperds bestaat. Niet dat dat een nieuw feit is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, we zijn wel klaar over die hele rel, laat staan die ene ban.
Er is nog een plek als FA vrij, ik zal het morgen met je rondmaken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk. Blijft het feit de de top crew kennelijk uit een stel zwakzinnige stumperds bestaat. Niet dat dat een nieuw feit is.
Zullen we gaan speculeren welke flapdrol?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt er ook niet vanuit gaan dat half Fok op de hoogte is van de gemoedstoestand van een FA die zwanger is van een flapdrol.
QED.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is nog een plek als FA vrij, ik zal het morgen met je rondmaken.
Gelly is het nooit gelukt dus die kunnen we uitsluiten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zullen we gaan speculeren welke flapdrol?![]()
Idd, als je dat niet zou doen (mensen bannen/trappen) zou het hier een puinhoop worden, en dat lijkt me niet de bedoeling!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want als je FA bent moet je alles maar pikken? Dacht het effe niet he. Ik pik ook niet alles en soms trap ik mensen van het forum af omdat ze in dat geval tever gaan. Er zijn grenzen, klaar, live with it.
Nou ik heb het met plezier mogen volgen hoor Dago. Let je zelf even op?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar dat nikky het ook nog even voor de zekerheid navroeg bij die gebande. Letten we even op of haak je gewoon twee dagen later bij een relletje aan?
Nee hoor, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar dat nikky het ook nog even voor de zekerheid navroeg bij die gebande. Letten we even op of haak je gewoon twee dagen later bij een relletje aan?
Nee! Dat moet je niet!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want als je FA bent moet je alles maar pikken? Dacht het effe niet he.
Er zijn grenzen, alleen niet gestructureerd. Willekeurig, naar gelang de pet van de FA/A op dat moment staat. En dát is wat er zo gruwelijk mis is aan FOK!quote:Ik pik ook niet alles en soms trap ik mensen van het forum af omdat ze in dat geval tever gaan. Er zijn grenzen, klaar, live with it.
Nou ja, ik pik heus wel meer dan dat ik normaal zou doen, dat je wat gelazer over je heen krijgt soms, okay, prima, comes with the territory, maar er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, als je dat niet zou doen (mensen bannen/trappen) zou het hier een puinhoop worden, en dat lijkt me niet de bedoeling!
Die bancommissie zal niet gaan werken in de praktijk denk ik..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:26 schreef ElizabethR het volgende:
Er zijn grenzen, alleen niet gestructureerd. Willekeurig, naar gelang de pet van de FA/A op dat moment staat. En dát is wat er zo gruwelijk mis is aan FOK!
Ze moeten de doelbewuste zich aangesproken voelende mods/fa's/a's ook niet zelf laten bannen, ze moeten een bancommissie in het leven roepen, waar bans bij worden aangevraagd met toicURLS en quites en weet ik veel, en de ONAFHANKELIJKE bancommissie bepaalt wel of iemand geband wordt.Niet de over de zeik geraakte MOD/FA/A van dat moment.
Krijg je dan harde tepels of een stijve ofzo? Gewoon vraagje, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik pik ook niet alles en soms trap ik mensen van het forum af omdat ze in dat geval tever gaan.
Hey, guess what helder licht, die ban is niet gezet uit een impuls door nikky zelf maar er is overleg over geweest met A's. 'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je niet!!
Maar.... Als je FA bent kun je alles maar maken?? Dacht het effe niet hé!
[..]
Er zijn grenzen, alleen niet gestructureerd. Willekeurig, naar gelang de pet van de FA/A op dat moment staat. En dát is wat er zo gruwelijk mis is aan FOK!
Ze moeten de doelbewuste zich aangesproken voelende mods/fa's/a's ook niet zelf laten bannen, ze moeten een bancommissie in het leven roepen, waar bans bij worden aangevraagd met toicURLS en quites en weet ik veel, en de ONAFHANKELIJKE bancommissie bepaalt wel of iemand geband wordt.Niet de over de zeik geraakte MOD/FA/A van dat moment.
En die grenzen zijn op FOK! breed genoegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, ik pik heus wel meer dan dat ik normaal zou doen, dat je wat gelazer over je heen krijgt soms, okay, prima, comes with the territory, maar er zijn grenzen.
Ga ff ergens anders baggeren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krijg je dan harde tepels of een stijve ofzo? Gewoon vraagje, hoor.
Retorisch neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krijg je dan harde tepels of een stijve ofzo? Gewoon vraagje, hoor.
Oi, jíj zet het in ONZ hoor, dan vraag je erom.quote:
Van de tientallen fora die ik ken en waar ik gepost heb ben je nergens zo vrij als hier. Er is volgens mij geen ander forum ter wereld (niet kliekjes/incrowdfora maar publiekelijk) waar je zo overhoop kan liggen met de crew als hier zonder een ban te krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En die grenzen zijn op FOK! breed genoegAls je op GOT bijv gaat lopen klootviolen dan ben je gebanned voor je het weet, dus FOK! is eigenlijk voor zover ik de meeste sites ken een van de flexibelere forums die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |