Hahahaa ik weet het..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat F&F topic is 4x leeggehaald ofzo, zijn misschien meer dan 1000 posts in geweest geloof ik.
Het verbaast me niets dat deze post er later vandaag ook niet meer staatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:10 schreef kibber het volgende:
[..]
Hahahaa ik weet het..
Ik opende hem toevallig in het begin, toen volgde ik het..
En toen heb ik de betreffende uitspraak dus ook gezien, daarna werd die verwijderd en dat was de eerste keer..
Daarna kwam het blauwe en rode machtsvertoon en toen moest ik weg..
Volgens mij zei ie kankermoeder van je ongeboren kind ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef kibber het volgende:
Heeft er trouwens niemand een screenshot van die uitspraak?
Ik denk dus echt vrij zeker te weten dat het niet tegen nikky gericht was...
Ik kan er naast zeggen hoor, shoot me in dat geval..
Maar ik ben nu wel eens benieuwd hoe het zit..
Toen ik een screenshot wou maiken was de post al gedelete..
Mja, maar iemand "kankermoeder" noemen, terwijl ze al moeder was (zwanger) is wel erg hard...maaroed, misschien kwam het idd ff te heftig op haar over en blokkeerde ze de persoon in kwestie, maar die is inmiddels weer vrij op het forumquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:09 schreef kibber het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Dan moet je consequent zijn en schelden met ziektes of wat dan ook helemaal verbieden..
Nikky voelde zich gewoon persoonlijk gekwetst en had macht teveel...
ALs ze nou eerlijk is geeft ze dat gewoon toe..
Mij ook niet, en het kan me ook geen flikker schelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat deze post er later vandaag ook niet meer staat.
En ook nog iets met anaal uitwonen maar dat was niet banwaardig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zei ie kankermoeder van je ongeboren kind ofzo
Ik wist niet eens dat ze zwanger was...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, maar iemand "kankermoeder" noemen, terwijl ze al moeder was (zwanger) is wel erg hard...maaroed, misschien kwam het idd ff te heftig op haar over en blokkeerde ze de persoon in kwestie, maar die is inmiddels weer vrij op het forum
Subtielquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:15 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik weet gewoon voor 75% zeker dat er een opmerking gemakat werd in de zin van "als je dat (die katjes verzuipen dus) in je kop haalt zal je kankermoeder anaal verkracht worden" ofzo..
Dat bewijst maar weer eens dat je geen flauw benul hebt waar je over lult.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:16 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze zwanger was...
Maar dan nog, ik blijf het overdreven vinden..
Maar dat was echt als reactie op Nikky?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Van wie is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:16 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze zwanger was...
Deze inconsistentie maakt zijn verhaal niet minder plausibel hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je geen flauw benul hebt waar je over lult.
Zeg, we zijn wel klaar over die hele rel, laat staan die ene ban. En helemaal als mensen zich ermee gaan bemoeien die geen idee hebben wat er nu ook maar enigszins aan de hand was. Stop nou maar met het onzin verspreiden want je werkt vanuit aannames waar geen ene moer van klopt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:15 schreef kibber het volgende:
Ik weet gewoon voor 75% zeker dat er een opmerking gemakat werd in de zin van "als je dat (die katjes verzuipen dus) in je kop haalt zal je kankermoeder anaal verkracht worden" ofzo..
Gut gut gut, omdat het mij geen flikker boeit dan een crewlid zwanger is?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je geen flauw benul hebt waar je over lult.
Ja! En die ging ie finaal anaal uitwonen en anaal oprekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt er ook niet vanuit gaan dat half Fok op de hoogte is van de gemoedstoestand van een FA die zwanger is van een flapdrol.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, we zijn wel klaar over die hele rel, laat staan die ene ban. En helemaal als mensen zich ermee gaan bemoeien die geen idee hebben wat er nu ook maar enigszins aan de hand was. Stop nou maar met het onzin verspreiden want je werkt vanuit aannames waar geen ene moer van klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |