Ja, maar daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, ze hebben ook al een Veluwade-toernooi gespeeld enzo toch?
Ik heb Alex gewaarschuwd dat er wellicht iemand de groeten van Mikki komt doen.
Je zou het verwachten, maar dat valt soms behoorlijk tegen. Misschien geen hele juiste vergelijking, omdat wij bovenin meespelen, maar toch: ook Bram Plomp kwam bijvoorbeeld van RBC, terwijl Boudy Hoogendoorn bij ADO is opgeleid. Ik vind dat ze, met dat gegeven in het achterhoofd, maar bar weinig kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
John Schot komt over van de beloftes van NEC. Nooit zien voetballen, dus niet echt een oordeel over. Maar, iemand die uit de opleiding van een BVO komt, daar mag je wat van verwachten.
Zijn loopje herken je direct. Soort van pinguïn hupje. Dat is ook de enige reden waarom hij niet bij de profs speelt, hij is net wat te traag. Want technisch en tactisch is hij erg sterk. Met name zijn techniek is voor amateurbegrippen ongekend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ik niet bij
Ik zal eerst eens kijken of ik hem wel meteen herken
Als ik even voor hem mag spreken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:39 schreef HPayne het volgende:
MM vindt je het niet jammer dat ASWH niet in B zit, toch de sterkste klasse denk ik...
Sinds ik zelf ben gestopt met voetballen ben ik ASWH 1 echt intensief gaan volgen. Toen promoveerden ze net weer. Dat was in 1999.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:30 schreef F1Bas het volgende:
MM, hoelang volg jij de hoofdklasse al?
A en B zijn gemiddeld altijd ongeveer gelijkwaardig, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:39 schreef HPayne het volgende:
Lorenz Beukers van Nunspeet gaat dit seizoen bij Eemdijk voetballen, en Edwin van Nijen wordt assistent-trainer bij Nunspeet..
Verder erg mooi in elkaar gezet![]()
MM vindt je het niet jammer dat ASWH niet in B zit, toch de sterkste klasse denk ik...
Verboom maar een beetje gek maken achter de goal op de 19e dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef F1Bas het volgende:
Zo dat was het weer vanavond: IJsselmeervogels - Athletic Club Bilbao 0 - 3
Bilbao was niet echt veel beter maar hadden uiteindelijk toch meer klasse, wat geen schande is natuurlijk.
De 0 - 1 was door een grote blunder van de nieuwe keeper, hij liet de bal van zijn voet springen waardoor de tegenstander hem simpel kon intikken.
Vanaf de 60ste minuut werd de tegenstander door het conditie verschil steeds gevaarlijker en kregen ze nog een paar kansen, hieruit vielen ook de 0-2 en 0-3. De derde was een zeer mooi uitgespeelde aanval.
IJsselmeervogels hadden nog een penalty moeten krijgen toen Jeffrey Winter werd neergelegd. De grensrechter stak de vlag wel omhoog maar de scheids deed niks.
Dan even over de nieuwe spelers.
De grootste tegenvaller was keeper Verboom, hij maakte een blunder bij de 0-1. En veroorzaakte ook nog eens een grote kans die er net niet in ging. Hij was dus erg onzeker. Natuurlijk krijgt hij nog gewoon het voordeel van de twijfel.
Pierre Tosh, prima vervanger voor Taylor, verdedigend goed en opbouwend een stuk zekerder dan Stanley.
De gebroeders de Winter. Jeffrey speelde de tweede helft in de spits en hij had het moeilijk tegen twee goede verdedigers maar het lijkt een goede spits. Kevin speelde erg goed op het middenveld, van de nieuwelingen maakt hij de meeste indruk. Hij is nu al de aanvoerder nu Corneille weer geblesseerd is, gaat een mooie strijd voor de basis worden tussen die twee.
Dan nog Alex en Sjoerd van ASWH afkomstig. Sjoerd stond in de basis, samen met Kemper in de spits. Alex kwam de tweede helft op het middenveld te spelen.
Beiden spelers maakten nog niet een hele goede indruk op mij, ze hadden allebei nog wat slordig balverlies maar je kan wel zien dat ze het kunnen. Na de verhalen van MM mogen ze wel een beetje kritisch bekeken worden
Uiteindelijk wel tevreden over het nieuwe team, ik denk dat ze er zeker niet zwakker op zijn geworden al moet het nog wel een hecht team gaan worden.
De eerste helft wel ongeveer de basis elf, al ken ik dat team nu ook niet heel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verboom maar een beetje gek maken achter de goal op de 19e dus.
Las van De Sonneman op ons forum al dat Alex gisteren wat minder speelde. Sjoerd was ie wel positief over. Sjoerd had nog wat kansjes, zag ik op jullie site.
Het resultaat is behoorlijk goed lijkt me, al weet ik niet of Bilbao de beste elf had ingezet.
Alex nog gesproken?
Gratis tussen haakjes iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Hier is het "gratis" natuurlijk. Maar inderdaad, het verloop is weer flink groot.
Met Jan de Graaf in de spits zie ik het niet snel goedkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef HPayne het volgende:
Huizen is dan wel een nieuwkomer maar zeker niet de minste.
Zie ik net dat hij voor de beker heeft gescoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met Jan de Graaf in de spits zie ik het niet snel goedkomen.
Jep, zonder ASWH'ers waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Gelijk een mooie pot F1Bas.
De basis staat wel ongeveer vast bij de Vogels?
Leuke collum van Leushuis van de Vogels site. Ik denk dat Alex en Sjoerd nog wat moeten wennen.quote:KNVB
29 augustus 2006
Al jaren is onze voetbalbond druk bezig om de veel besproken voetbalpiramide vorm te geven. Een van de exponenten zou de omstreden overgangsklasse moeten opleveren. Op zich wel een logische gedachte. Vanuit sportief oogpunt zeker te verklaren. Nederland is volgens mij uniek door de uit religieuze gedachten ontstane structuur van zaterdag en zondagvoetbal.
Hieraan valt niet te tornen. Wie herinnert zich niet Volkert Velten die als speler van Heracles de doelpuntenmachine van de Almelose aanval bestuurde. Menige BVO zat watertandend met hem aan tafel, met als doel hem te strikken voor de eredivisie.
Ook menige IJsselmeervogelvedette heeft een aanbod vanuit de eredivisie laten liggen omdat er weleens op zondag gevoetbald werd.
Ik neem aan dat de plannen van de KNVB over de invoering van de overgangsklasse serieus zijn.
Om de invoering straks soepeler te laten verlopen zou de KNVB nu al stappen kunnen ondernemen. Het hoofdklassenamateurvoetbal onderscheidt zich op dit moment al door met neutrale assistent-scheidsrechters te werken. Vanaf de 1 e klasse wordt er met club grensrechters gewerkt.
Afgelopen zaterdag tijdens de bekerwedstrijd IJsselmeervogels-JVC Cuijck was er een scheidsrechter van de C lijst aangesteld.
Dit talent genaamd de heer Looie floot een prima wedstrijd.
Wat nu erg verbazingwekkend en tevens verwarrend was dat de heer Looie na elke blessurebehandeling de desbetreffende speler naar de kant stuurde om vervolgens na een teken van hem weer het veld in te komen. Ik zeg verwarrend, omdat blijkbaar voor mij om niet duidelijke redenen de regels hieromtrent verschillen. Een ander opvallend verschil was dat de samenwerking tussen het arbitrale trio prima op elkaar was afgestemd. De assistenten hadden duidelijk de opdracht om bij door hen geconstateerde overtredingen actief mee te vlaggen. Dit is normaal bij het amateurvoetbal ongebruikelijk.
Op 19 september speelt IJsselmeervogels tegen NAC voor de KNVB beker. Het zou een raar gezicht zijn als een speler van IJsselmeervogels binnen de lijnen verzorgd wordt en het veld niet hoeft te verlaten en een speler van NAC erbuiten behandeld moet worden en pas na een teken van de scheidsrechter terug het veld in mag. De regels worden bepaald door de voetbalbond en mogen niet bepaald worden door de toevalligheid van de persoon van de scheidsrechter op dat moment.
Onduidelijkheid geeft frustratie bij zowel publiek als speler. Frustratie kan overgaan in irritatie en dat is niet goed voor het voetbal.
Ook de ongelijkheid van het kaartenbeleid van de KNVB doet de kwaliteit van het kijkspel tijdens de nacompetitie ook geen goed. De beste spelers zouden dan onder optimale omstandigheden moeten spelen. Veel spanning, grote belangen, vaak mooi weer, prima velden, en maar weinig andere wedstrijden, kortom uitstekende voorwaarden om het amateurvoetbal te promoten.
Voor de start van de play-offs in het betaalde voetbal wil men de toeschouwers en tv kijkers ook het beste voorschotelen. Dat kan omdat de beste spelers kunnen spelen, want iedereen begint weer op nul met de kaarten. In het hoofdklassenamateurvoetbal tellen de kaarten gewoon door met als gevolg dat de kans bestaat dat een speler bij een gele kaart meteen uitgespeeld is voor de rest van de nacompetitie.
Ik denk en velen met mij dat de invoering van de toekomstige overgangsklasse een uitgelezen kans is voor de KNVB om alvast kleine stapjes te maken met als doel naadloos aan te sluiten bij de nieuwe situatie. Trek daar waar mogelijk is een lijn en laat zien dat de voetbalbond een flexibel orgaan kan zijn dat open staat voor goede initiatieven en vernieuwingen.
Tegenstanders ben ik nog niet tegengekomen en tot op heden heeft nog niemand mij kunnen zeggen waarom deze regels zo verschillend zijn. Door de aanpassing van deze twee regels wordt, net als in het betaalde voetbal de amusementswaarde van het amateurvoetbal aantoonbaar vergroot.
1 e competitiewedstrijd.
Zaterdag staat de eerste tegenstander van dit seizoen, GVVV klaar om IJsselmeervogels in eigen huis te laten struikelen. GVVV heeft niks te verliezen en kan dus vrijuit spelen. Vorig seizoen waren we in Veenendaal erg naïef en verloren daar terecht. Thuis hadden we het bij vlagen erg moeilijk, maar wonnen wel verdiend.
GVVV heeft de selectie in tact gehouden met een enkele versterking en zou dit seizoen beter moeten presteren als het vorige. De lat ligt daar nu ook hoger wat ook logisch is. Verloren uit bij DOTO met 1-0 en direct al uit de KNVB beker. De spelers zullen er zaterdag alles aan doen om niet weer te verliezen.
Wij hebben vooral de eerste helft tegen JVC Cuijck erg goed gespeeld en stap voor stap maken het team, de linies onderling en de individuele spelers steeds weer vooruitgang. Na 6 weken voorbereiding zijn we er zaterdag klaar voor om een basis te leggen voor een goede start van het nieuwe seizoen 2006-2007.
Van de nieuwe spelers zijn er al enkelen die zich helemaal hebben aangepast. Ik heb de indruk dat alle nieuwe spelers zich thuis voelen in de selectie, maar dat sommigen nog wat meer tijd nodig hebben om ook sportief te acclimatiseren. Bij de een duurt dat nu eenmaal wat langer. Er wordt anders getraind, anders gespeeld. De leiding benadert je anders dan hoe je gewend was. Bij het vorige team enige vedette en hier een van de vedettes enz enz. Daarom is het belangrijk dat we iedereen de ruimte en tijd geven om uiteindelijk zichzelf te zijn en het beste te brengen.
Willem
Klopt, het was uiteindelijk wel een verdiend gelijkspel vind ik. De Vogels hadden meer het veldoverwicht en GVVV kreeg iets meer kansen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Licht verrassend dat de Vogels dus niet winnen in hun eerste duel.
Zo krijgen de mensen een beetje een verkeerd beeld van Sjoerd, dit komt omdat Leushuis teveel fan is van Knuppe, die mag altijd ten koste van iedereen spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Sjoerd op links was hier altijd een noodoplossing of hoogstens bruikbaar als je een achterstand moest wegwerken.
IJsselmeervogels is nog niet in goede doen dus het zo maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Van Quick Boys verliezen lijkt me vrij onnodig hoor.
Dan lig ik echt dubbel van het lachenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:11 schreef Dennus-F het volgende:
Ajax - Huizen 3
GVVV - Geinoord 1
Kloetinge - SSV '65 2
Quick Boys - IJsselmeervogels 3
Spakenburg - Nunspeet 2
Sparta Nijkerk - Hoek 1
VVOG - Bennekom 2
Tja tis niet zo beladen als Katwijk - QB natuurlijk..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:44 schreef Hoornes het volgende:
quick boys-IJsselmeervogels is net zo'n kraker als Sparta-PSV, als Stade Rennes-Real Madrid en als Hongarije-Duitsland...
Dan lach ik heel hard met je mee!! van blijdschapquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan lig ik echt dubbel van het lachen
Dat bedoel ik niet eens. Voor een kraker heb je twee topelftallen nodig. En qb heeft dat dit seizoen absoluut niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 06:17 schreef HPayne het volgende:
[..]
Tja tis niet zo beladen als Katwijk - QB natuurlijk..
Erwin Schouten. Zie net op de site dat ie dit bekerduel wel in de basis stond..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
De Vogels winnen met 0-5 van WV-HEDW, ook eerste klasse. Jeffrey Winter maakt er drie, Alex de Jong en André Kemper de overige goals.
Zakboekje: wie is die vriend van je?
Ik vind hem ook wel een aardige speler, alleen zijn de spelers voor hem niet iets beter.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Zakboekje het volgende:
Hm, denk dat ie wel van meerwaarde kan zijn als ie wat vaker wordt opgesteld.. Maar das mijn mening, jij bent wat vaker aanwezig
Juustemquote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een aardige speler, alleen zijn de spelers voor hem niet iets beter.
Vrees voor hem van niet, pas als er blessure's zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Schouten wel een leuke speler. Zeker niet verkeerd om op de bank te hebben.
Die Joordens, die gaat zeker nooit spelen?
Ik ben net terug, en wat niemand verwachtte is dus gebeurt; 3 punten wegkapen uit Spakenburg!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:06 schreef GeorgKacher het volgende:
Het Nunspeet van Van Dijkhuizen heeft gewonnen, knap hoor! Hoe was het wedstrijd verloop, kortom wie heeft dit duel gezien?
Afgelopen 2 jaar bij Sparta verloren.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Kan leuk worden op dat kunstgras. Goed voor technische spelers. Alex maar opstellen dan.
Goaltje van Sjoerd zag er goed uit!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Afgelopen 2 jaar bij Sparta verloren.
Alex speelde gister ook weer redelijk, hij mag van mij wel in de basis. Ik word namelijk gek van Knuppe want die raakt geen bal en die komt steeds maar weer in de basis.
Mooie goal van Sjoerd ook gisteren.
Jawel. Let maar op spits Raoul Henar, beresterke vent. Ook de vleugelspelers Salim Amerzgiou en Lopes Dinis Magalhaes kunnen een leuk potje ballen. Tot slot zou ik kijken naar Mark Dijs, een middenvelder met veel loopvermogen die in staat is regelmatig bij te sluiten bij de aanvallers en in de zestien op kan duiken. Scoorde vorig seizoen vaak op die manier. De ex-profs Henk van Steeg (vorig jaar Spakenburg) op het middenveld en Coen Zwolle (van Go Ahead Eagles gekomen) achterin zijn ook wel een blik waard.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef F1Bas het volgende:
MM ik weet niet of jij Sparta Nijkerk een beetje kent maar op welke spelers moet ik letten vanmiddag?
Ik woon zelf in Amersfoort maar er zijn wel wat leuke tentjes daar, ik ga er zelf alleen niet vaak uit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef HPayne het volgende:
Zometeen misschien nog ff naar spakenburg, weinig te doen idd, daarna stappen.. Is er wat te beleven in spakenburg qua uitgaan Bas??
Ik vind het een beetje naief van Alex. Hij had echt wel kunnen weten dat als hij naar IJsselmeervogels zou gaan dat hij niet direct een basisplaats zou hebben. Zeker niet, zoals hij zelf al zegt, als ze gewoon blijven winnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een stuk in AD / De Dordtenaar met Alex de Jong. Baalt van zijn situatie, maar wacht voorlopig nog op zijn kans. Hij heeft nog weinig te zeggen, zolang de ploeg wint. Wel dacht hij al even aan "de boel opgeven", maar dat doet ie toch nog maar niet.
Mwah, ik sprak zijn vader een tijdje terug en die zei dat hem enkele dingen beloofd waren. Ook al een reden om de stap te zetten, naast de uitstraling en vermoedelijk de poen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naief van Alex. Hij had echt wel kunnen weten dat als hij naar IJsselmeervogels zou gaan dat hij niet direct een basisplaats zou hebben. Zeker niet, zoals hij zelf al zegt, als ze gewoon blijven winnen.
Neemt niet weg dat ik hem ook liever zie dan Knuppe, maar ja.
Ik ga vanmiddag naar IJsselmeervogels - Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:06 schreef HPayne het volgende:
Morgen maar eens naar VVOG tegen Quick Boys, aangezien Goes me toch net iets te ver is vanuit Nunspeet... Hoop op een overwinning van de harderwijkers, want volgens mij zit er niet zo heel veel klasseverschil in deze competitie. In de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval niet...
Ja klopt, Maarten Bak maakt er maar dankbaar gebruik van.. VVOG had ook een strafschop moeten hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef F1Bas het volgende:
Weer twee onterechte strafschoppen voor Quick Boys, klopt dat HPayne?
QB heeft al opvallend veel strfschoppen gehad dit seizoen.
ASWH 3 is dan ook niet heel bijzonder natuurlijk. Dat zijn een beetje de jongens uit de eigen jeugd, ongeveer. Veel waar ik zelf ook mee heb gespeeld vroeger. Ik zat zelf in 4 in mijn laatste jaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 04:10 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, hier even dan maar. ASWH 3 gezien zaterdag, viel me niet mee. Leuke nummer 11, irritante coach, maar verder verdiende overwinning denk ik...
Dat is de bierfietsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Ouwe foto, maar wel leuk: Fans van IJsselmeervogels die per fietscafé naar Nijkerk gaan. F1Bas er ook bij?
[afbeelding]
Is het een beetje makkelijk te vinden vanuit Amersfoort?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:51 schreef HPayne het volgende:
Kom je zaterdag nog kijken Bas? Word druk op de tribune dan, word echt baggerweer...
Walk-over zeker niet, daar is de vorm nog te matig voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:34 schreef HPayne het volgende:
Als je komt morgen, heel simpel: A28 afslag Nunspeet-oost, spoor over, 1e rechts daarna gelijk weer rechts en straat uitrijden..
Wat verwacht je van de wedstrijd? een walk-over?
Gratis?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef Dennus-F het volgende:
Die kansen zit er opzich niet in. Ik ga er van uit dat VVOG niet degradeerd en zwart wit niet promoveert. We staan wel gedeeld eerste, maar dan moeten we spelers van buitenaf halen. Dit doen we niet, alleen als ze zelf willen en gratis komen spelen.
Wij spelen op het moment met van de 19 selectie spelers met 16 eigen jeugd dus niet verkeerd..!
In de hoofdklasse wordt dat erg lastig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:21 schreef Dennus-F het volgende:
gratis ja hehe:) voor niets natuurlijk!
Ben je trouwens gestopt met je verhaaltjes vooraf?quote:
Lex speelde nu in plaats van Corneille, ik ben benieuwd hoelang dat blijft. Ik heb er geen problemen want Corneille heeft al een poosje de vorm niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Biedt wel perspectieven voor Lex en in mindere mate Sjoerd.
Kevin de Winter heeft meer de Corneille-rol, als verdedigende middenvelder. Alexander speelde meer als nummer 10 achter de 2 spitsen, meer aanvallend dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Erg opmerkelijk dat Leushuis zijn protégé gepasseerd heeft. Dan moet ie echt erg uit vorm zijn geweest. Mocht Lex wel een beetje naar voren spelen of moest ie echt in de Corneille-rol acteren?
Laat ik het zo zeggen. Tot nu toe heeft hij al een aantal grote kansen gehad bij ons, waarvan er zeker een in had gemoeten. Al is het inderdaad niet zijn belangrijkste taak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
In het jaar dat we landskampioen werden maakte hij er 7. Toen hadden we geen echte topscorer trouwens, maar zes spelers die er zo'n 7 of 8 maakten en dan nog een paar die er 3 tot 5 maakten. Vorig jaar scoorde Alex er drie, was wel wat weinig voor zijn kwaliteiten. Zou er minimaal vijf moeten kunnen maken, plus de nodige assists uiteraard.
Dat klopt. Zaterdag had hij ook een grote kans en met een normaal schot had hij ook gewoon gescoord. Nu wilde hij met een lobje scoren en ging de bal net over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil Alex vaak te mooi scoren. Als hij ze maakte waren het vrijwel altijd beauty's. Zeker in die bekerpotjes tegen lagere klassers.
Lex lijkt een vaste plaats te krijgen. Corneille liep ook als een zoutzak rond, die zie ik er niet zo weer inkomen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Gele shirts... opmerkelijk! Lex met rugnummer 8, wel leuk.
Ja, dat gaat heel spannend worden, nog meer dan normaal.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef HPayne het volgende:
Binnekort weer de derby, nu nog spannender aangezien de blauwen hard terugkomen.
Ik heb wel een grijs plukje in mijn haarquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef HPayne het volgende:
@ TopMaat misschien zie je er ook wel uit als 65 + ??
Ik weet niet welke kale je bedoelt, degene op de 1e foto? Weet ook niet wie het precies is maar ik zie hem bij elke wedstrijd. Zowiezo erg gaaf om zulke supporters te hebben die zo'n feestje met de spelers vieren. Er waren denk ik totaal zo'n 300 supporters uit Spakenburg, die toch zo'n 5 uur hebben moeten reizen voor hun club.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die kale wat bij jullie Bas? Zag de samenvatting vanavond, en bij de 0-2 vliegt de doelpuntenmaker rechtstreeks naar die gozer, terwijl hij bij de 0-1 ook het middelpunt was...
Aan je positie te zien heb ik je misschien wel gezien denk ik.
Mwah, ze rijden met elkaar mee. Dat scheelt wel natuurlijk, alleen is het toch een flink eind. Maar ik denk niet dat ze echt hun aanblijven aan elkaar zullen koppelen hoor. Lex is meer bevriend met Ferry van Lare wat dat betreft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn Lex en Sjoerd goeie vrienden? Ik bedoel, zie je de een blijven als de ander wellicht weggaat na dit seizoen?
Misschien Sjoerd weer ruilen tegen Ferry?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, ze rijden met elkaar mee. Dat scheelt wel natuurlijk, alleen is het toch een flink eind. Maar ik denk niet dat ze echt hun aanblijven aan elkaar zullen koppelen hoor. Lex is meer bevriend met Ferry van Lare wat dat betreft.
Ik wist niet eens op welke positie hij speeldequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Nog een middenvelder erbij??? Wordt wel erg druk dan.
Sjoerd is nog jong, die heeft de tijd. Hier heeft iedereen hem natuurlijk wel voor gewaarschuwd bij zijn vertrek, dus is zijn eigen keuze geweest.
Ja maar het lijkt mij uitgesloten dat hij Jeffrey de Winter zal vervangen. Mits er een blessure is, wat ik niet hoop.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Vanaf de linkerflank dus? Dan vind ik hem toch ook minder gevaarlijk hoor. Bij ons speelde hij daar soms, als de stand er om vroeg. Maar puur in de spits is ie gewoon het best.
Gewoon weer supersub dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt mij uitgesloten dat hij Jeffrey de Winter zal vervangen. Mits er een blessure is, wat ik niet hoop.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Deze photo stond in iets groter formaat maandag in de krant hier. Neem je toevallig een photo Bas?
Wat bedoel je precies? Ik heb zelf geen foto's genomen en ik stond ongeveer op de plek waar de spelers lopen.quote:
Ja klopt, misschien ga ik wel even kijken als ik tijd heb.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef HPayne het volgende:
Bas, zaterdag IJsselmeervogels 2 - Spakenburg 2. Een leuk alternatief, en voorbereiding op de echte derby binnenkort...
Dank je! Het topic is ook best de moeite waard hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:41 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb weinig met het topic, maar ehmm.. Wat een OP! Hulde
Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef deejaylethal het volgende:
GVVV toch weer gewonnen in Nijkerk. Die Spartanen weten daar toch niet genoeg punten te houden.
Ik sta er ook niet van te kijken, maar aangezien Sparta Nijkerk wel een erg groot thuisvoordeel heeft (kunstgras) zouden ze dat beter uit moeten buiten... Kijk naar Heracles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.
quote:Willem Leushuis vertrekt naar Koeweit
Hoofdtrainer van IJsselmeervogels, Willem Leushuis, heeft een fantastische mogelijkheid aangeboden gekregen van Kuwait Club om daar per direct aan de slag te gaan als technisch manager en coach. Kuwait Club is de kampioen van Koeweit van vorig seizoen en speelt de championsleague van West Azië. Daarnaast gaat Willem Leushuis zich bezig houden met ondersteuning, advisering van de nationale voetbalbond van Kuwait KFF Football federation. Het seizoen in Koeweit start per volgende week, hetgeen betekent dat Willem Leushuis al aanstaande zondag op het vliegtuig zal stappen. Het bestuur van IJsselmeervogels was verrast met de plotselinge stap van de hoofdtrainer, echter wenst hem alle succes toe in het nastreven van zijn droom. In een gesprek tussen het bestuur en Willem Leushuis is een voor beide partijen goede overeenkomst bereikt. Aanstaande zaterdag zal voorafgaande aan de wedstrijd op gepaste wijze afscheid worden genomen van Willem Leushuis. Inmiddels is de technische commissie van IJsselmeervogels al bezig met het voeren van gesprekken met enkele potentiële opvolgers voor de positie van hoofdtrainer van IJsselmeervogels.
Willem heeft al eerder in het Midden Oosten gewerkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:49 schreef HPayne het volgende:
Opvallend bericht. Vraag me dan af hoe komt zon club uit Kuweit bij een trainer van een amateurclub uit Nederland terecht, en andersom... Had hij naast het trainersschap van Ijsselmeervogels een baan en heeft hij een gezin?
Misschien dat Knuppe nu echt eens mag gaan vrezen voor zijn plek. Hij is echt het lievelingetje van Willem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk verhaal inderdaad, zo midden in het seizoen. Ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor "zijn" spelers, zoals Corneille. Al speelde die de laatste tijd al niet meer.
Dat zat er al aan te komen, niemand had vooraf verwacht dat Nunspeet van Spakenburg en IJsselmeervogels zou winnen en mee zou doen in het linkerrijtje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:11 schreef HPayne het volgende:
Trainer van Nunspeet word het niet.. http://www.vv-nunspeet.nl/contentviewer.asp?Topic_ID=825
Hij kreeg de laatste tijd al iets meer speeltijd.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:00 schreef Zakboekje het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke kans (misschien) voor Erwin Schouten onder een nieuwe trainer! ben benieuwd!
Daar lijkt het voorlopig wel op. Er wordt nu ook gepraat over een tijdelijke trainer voor de rest van het seizoen. Zaterdag zal ik mijn betere bronnen raadplegenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Henk Wisman is afgeketst F1Bas??
Ja ok, 30 minuten in 2 competitiewedstrijden. Tis een begin, wel 3x scoren in een oefenduel.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij kreeg de laatste tijd al iets meer speeltijd.
quote:Vogels neemt de tijd voor ‘nieuwe Leushuis’
door JELMER GEERDS
3 NOVEMBER 2006 - SPAKENBURG - IJsselmeervogels gaat in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet over één nacht ijs. ‘In principe staat kwaliteit voorop. Als de zoektocht naar een nieuwe hoofdcoach twee weken vergt, dan is dat maar zo’, licht bestuurslid technische zaken Peter Frans Heinen toe.
Morgen zit Willem Leushuis, architect van het kampioenselftal van het afgelopen seizoen, voor het laatst op de bank van de Vogels. De dag daarop vliegt de Bossche oefenmeester naar Koeweit, alwaar hij de leiding krijgt over Kuwait Club. Het snelle vertrek van Leushuis maant de technische commissie van de Spakenburgers tot haastige spoed. Tegelijk heeft het vertrek van de coach als een waarschuwing gediend, omdat IJsselmeervogels niet nogmaals een coach halverwege het seizoen wil verliezen.
‘Bij het aantreden van Leushuis is de clausule bedongen dat hij kon vertrekken wanneer er een club voor hem kwam uit het Midden-Oosten. We dachten destijds dat het zo’n vaart niet zou lopen, maar helaas hebben we ons daarin vergist’, beseft Heinen. Die lering zorgde er voor dat een eerste prominente kandidaat is afgevallen. Henk Wisman, voormalig coach van onder meer FC Volendam, FC Den Bosch en het nationale team van Armenië, sprak reeds met de technische commissie, maar zijn eis om elk moment weg te kunnen bleek een te groot obstakel. En dus gaat de zoektocht verder. ‘We verzamelen informatie over trainers die clubloos zijn of zich hebben aangeboden. Van daaruit willen we naar een top-drie toe, waarmee we in gesprek gaan. Op dit moment hebben we ongeveer tien interessante namen’, gaat Heinen verder. In feite zoeken de Rooien een ‘nieuwe Leushuis’. ‘We hebben dezelfde profielschets genomen als die is gebruikt toen we Leushuis benoemden. De keuze is nu alleen wat beperkter.’
IJsselmeervogels streeft ernaar voor zaterdag 11 november, wanneer de derby met Spakenburg op de rol staat, een nieuw gezicht op de bank te hebben.
Ik ben benieuwd. Willem verdient het!quote:Mededeling Sfeercommissie
Vrijdag 3 november 2006
Zaterdag voor de thuiswedstrijd tegen SSV '65 zullen de leden van de Sfeercommissie langs komen met de collectebus. De opbrengst is bestemd voor de sfeeractie tegen Spakenburg volgende week zaterdag. Verder roept de Sfeercommissie de leden op om zaterdag na de wedstrijd te blijven staan op de tribune, zodat de supporters op gepaste wijze afscheid kunnen nemen van Willem Leushuis. Ook de A-Selectie zal na afloop betrokken worden bij dit afscheid. De Sfeercommissie zal zaterdag voor en na afloop van de wedstrijd diverse sfeeracties houden. Ook zou het leuk zijn als de supporters allemaal in het rood naar de Westmaat komen.
Ja ik lees het nu ook, ben heel beniewd. Weet alleen niet wat ik ervan moet denken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:58 schreef HPayne het volgende:
Cees Lok nu ook in het rijtje van kandidaten
Goed zo. Doet het tot dusverre prima hier, inmiddels al clubtopscorer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:31 schreef deejaylethal het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie er bij de Vogels aan het roer komt te staan...
volgens trainer Raymond Verheijen gaat het hier om een waardige vervangen van Derk Schut (je mag m houden Mich).
En nu is het officieel! Ik denk een goede keuze al moet de toekomst het uitwijzen.quote:Cees Lok nieuwe trainer IJsselmeervogels
Cees Lok is vanaf aanstaande maandag de nieuwe trainer van IJsselmeervogels. De 40-jarige Lok volgt Willem Leushuis op, die zondag vertrekt naar Koeweit. Lok, die eerder trainer was van de reserves en eerste elftal van NEC en het eerste elftal van NAC, heeft getekend voor anderhalf seizoen. Wel is de afspraak gemaakt dat aan het eind van het seizoen 2006/2007 Lok de mogelijkheid heeft om over te stappen naar een BVO. Voor de rest van het lopende seizoen is geen clausule voor een tussentijds vertrek opgenomen. Het bestuur is erg verheugd met het binnenhalen van lok als nieuwe trainer voor de Vogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |