abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41908698
Jan de Graaf(Huizen) heeft trouwens zijn enkelbanden afgescheurd dus die is voorlopig uit de roulatie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41971483
Zaterdag naar Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels.
pi_41986510
Kan leuk worden op dat kunstgras. Goed voor technische spelers. Alex maar opstellen dan.

Wel oppassen dat je Nijkerk niet de tijd geeft in hun spel te komen, dan zijn ze thuis zeer sterk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41987042
Toto stand na afgelopen zaterdag:

HPayne: 9
F1Bas: 8
DennusF: 6
MM: 5
DaSandman: 3 (niet meegedaan)

a.s. Zaterdag:

Ajax - SSV '65 3
GVVV - VVOG 3
Kloetinge - Geinoord 1
Nunspeet - Hoek 2
Quick Boys - Bennekom 1
Spakenburg - Huizen 1
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 2
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_41992452
Ajax - SSV '65 1
GVVV - VVOG 1
Kloetinge - Geinoord 3
Nunspeet - Hoek 2
Quick Boys - Bennekom 1
Spakenburg - Huizen 1
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 2
pi_41992873
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Kan leuk worden op dat kunstgras. Goed voor technische spelers. Alex maar opstellen dan.
Afgelopen 2 jaar bij Sparta verloren.

Alex speelde gister ook weer redelijk, hij mag van mij wel in de basis. Ik word namelijk gek van Knuppe want die raakt geen bal en die komt steeds maar weer in de basis.

Mooie goal van Sjoerd ook gisteren.
pi_42000015
Ajax - SSV '65 (Ajax Winst)
GVVV - VVOG (GVVV Winst)
Kloetinge - Geinoord (Gelijkspel)
Nunspeet - Hoek (Nunspeet winst)
Quick Boys - Bennekom (Quick Boys Winst)
Spakenburg - Huizen (Spakenburg winst)
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels (IJsselmeervogels Winst)
pi_42023855
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Afgelopen 2 jaar bij Sparta verloren.

Alex speelde gister ook weer redelijk, hij mag van mij wel in de basis. Ik word namelijk gek van Knuppe want die raakt geen bal en die komt steeds maar weer in de basis.

Mooie goal van Sjoerd ook gisteren.
Goaltje van Sjoerd zag er goed uit!

Ajax - SSV '65 3
GVVV - VVOG 1
Kloetinge - Geinoord 1
Nunspeet - Hoek 3
Quick Boys - Bennekom 1
Spakenburg - Huizen 1
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 3
www.thuisuiteten.nl
pi_42067848
MM ik weet niet of jij Sparta Nijkerk een beetje kent maar op welke spelers moet ik letten vanmiddag?
pi_42072002
Heute:

AFC Ajax - SSV '65
De Amsterdammers zijn thuis doorgaans minder dan uit en de gepromoveerde Zeeuwen hopen dan ook op een klein stuntje.

GVVV - VVOG
Twee teams die vijf punten hebben, GVVV lijkt gezien het thuisvoordeel favoriet.

Kloetinge - Geinoord
Staan allebei op twee punten en kunnen een zege dus goed gebruiken. Profiteert Kloetinge van het thuisvoordeel?

Nunspeet - Hoek
De gedeelde koploper gaat op bezoek bij de promovendus. Een zege kan Nunspeet naast Hoek brengen in de stand.

Quick Boys - Bennekom
De andere gedeelde koploper speelt thuis tegen het vermoeide Bennekom, dat donderdag met 10-0 werd afgeslacht in de beker door AZ en ook in de competitie nog 0 punten heeft.

Spakenburg - Huizen
Spakenburg zoekt nog naar de eerste overwinning in de competitie en promovendus Huizen lijkt een makkelijkere opponent dan misschien verwacht, aangezien Spakenburg zich eerder liet verrassen door Nunspeet

Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels
Gezellige ontmoeting op het kunstgras in Nijkerk. Gaan zij zelf profiteren van die omstandigheden of gaan de technici in dienst van de Vogels het verschil maken?
www.thuisuiteten.nl
pi_42072048
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef F1Bas het volgende:
MM ik weet niet of jij Sparta Nijkerk een beetje kent maar op welke spelers moet ik letten vanmiddag?
Jawel. Let maar op spits Raoul Henar, beresterke vent. Ook de vleugelspelers Salim Amerzgiou en Lopes Dinis Magalhaes kunnen een leuk potje ballen. Tot slot zou ik kijken naar Mark Dijs, een middenvelder met veel loopvermogen die in staat is regelmatig bij te sluiten bij de aanvallers en in de zestien op kan duiken. Scoorde vorig seizoen vaak op die manier. De ex-profs Henk van Steeg (vorig jaar Spakenburg) op het middenveld en Coen Zwolle (van Go Ahead Eagles gekomen) achterin zijn ook wel een blik waard.
www.thuisuiteten.nl
pi_42080343
Nunspeet verloren van Hoek met 2-3. Thuisclub kwam op voorsprong en maakte in de 90 minuut nog de aansluitingstreffer, maar Hoek gaat nu samen met Quick Boys aan kop.
Mooie overwinning voor IJsselmeervogels, in de derby tegen Sparta Nijkerk, ze zijn weer op de goede weg zo lijkt het...

Ajax - SSV '65 3-3
GVVV - VVOG 2-1
Kloetinge - Geinoord 1-1
Nunspeet - Hoek 2-3
Quick Boys - Bennekom 5-4
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 0-1
Spakenburg - Huizen wordt straks om 7 uur gespeeld
pi_42081540
Zo net terug uit Nijkerk, het was een beetje een saaie wedstrijd maar wel een verdiende zege. Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 0-1. Vlak voor rust viel de enige goal uit een penalty, ingeschoten door Kevin de Winter.

Het probleem is alleen dat als je zelf niet scoort dat je op het einde nog zo tegen een lucky goal kan aanlopen. Echt grote kansen heeft Sparta verder ook niet gehad. Gelukkig zijn de verprutste (grote) kansen uiteindelijk niet fataal geworden. Kemper wist zelfs een voorzet van 2 meter van de goal nog hoog over te schieten en een bal van Jeffrey Winter ging binnenkant paal weer de goal uit.

Sparta moest het doen met 2 kopballen van verweg en een redelijke schotkans.Verder kwamen ze er niet echt aan te pas op misschien 20 minuutjes na waarin ze redelijk aanvallend waren.
pi_42081722
Zometeen misschien nog ff naar spakenburg, weinig te doen idd, daarna stappen.. Is er wat te beleven in spakenburg qua uitgaan Bas??
pi_42082112
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef HPayne het volgende:
Zometeen misschien nog ff naar spakenburg, weinig te doen idd, daarna stappen.. Is er wat te beleven in spakenburg qua uitgaan Bas??
Ik woon zelf in Amersfoort maar er zijn wel wat leuke tentjes daar, ik ga er zelf alleen niet vaak uit.

Ben benieuwd of de blauwen eindelijk eens kunnen winnen, al hoop ik natuurlijk van niet.
Huizen moet de ideale tegenstander zijn lijkt me.
pi_42087174
Spakenburg - Huizen 2-0
pi_42093888
Update speeldag 4:

AFC Ajax - SSV '65 3-3 (2-1)
35. 0-1 Christiaan Boon 42. 1-1 Menno van Roosmalen 45 (+1). 2-1 Nick van Eijsden 51. 2-2 Christiaan Boon 87. 3-2 Vincent de Groot 89. 3-3 Arjan Koopmans

GVVV - VVOG 2-1 (1-1)
14. 1-0 Antonio Aguilar Aguilera (pen) 40. 1-1 Edwin van Egteren 72. 2-1 Kevin Tom

Kloetinge - Geinoord 1-1 (0-1)
42. 0-1 Daniel Oosterdorp 90. 1-1 Benjamin Verwest
Rood: Giovanni Siereveld (Kloetinge) en Barry Roestenburg (Geinoord) bij opstootje

Nunspeet - Hoek 2-3 (1-0)
35. 1-0 Frank van Twillert 58. 1-1 Jan Huijgens 79. 1-2 Ronald Hoek (e.d.) 90. 1-3 Wilco de Valk 90. 2-3 Gerjan Mulder

Quick Boys - Bennekom 5-4 (1-1)
25. 0-1 Dennis van Meegdenburg 28. 1-1 Maarten Bak 50. 2-1 Bennie van Fruchten 53. 3-1 Derek van der Plas 64. 3-2 Keiji Aikawa 73. 4-2 Mike van Gool 75. 5-2 Mike van Gool 82. 5-3 Dennis van Meegdenburg 87. 5-4 Anne van der Kolk

Spakenburg - Huizen 2-0 (1-0)
31. 1-0 Karim El Kaddouri 55. 2-0 Donovan Mijnals

Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 0-1 (0-1)
39. 0-1 Kevin Winter (pen)

STAND

1. Quick Boys 4-10 (+7)
2. Hoek 4-10 (+6)
3. GVVV 4-8 (+5)
4. IJsselmeervogels 4-8 (+4)
5. Sparta Nijkerk 4-6
6. VVOG 4-5 (0)
7. AFC Ajax 4-5 (-2)
8. Spakenburg 3-4
9. Nunspeet 4-4
10. Huizen 4-3 (-1)
11. Kloetinge 4-3 (-3)
12. Geinoord 4-3 (-4)
13. SSV '65 4-2
14. Bennekom 3-0

TOPSCORERS

1. Maarten Bak (Quick Boys) 5
2. Mark Daalderop (Huizen) 4
Jan Huijgens (Hoek) 4
Kevin Winter (IJsselmeervogels) 4
5. Rudy van Doorn (GVVV) 3
Jeffrey Winter (IJsselmeervogels)

Jan Huijgens ontpopt zich bij Hoek tot topscorer
www.thuisuiteten.nl
pi_42139253
Toto stand:

F1Bas: 14
HPayne: 14
Dennus F : 11
Methodmich: 9
Dasandman : 3

Zaterdag:

Bennekom - Kloetinge 3
Geinoord - Sparta Nijkerk 2
GVVV - Spakenburg 3
Hoek - Huizen 1
SSV '65 - Nunspeet 2
VVOG - Quick Boys 2
IJsselmeervogels - Ajax 1

Hopelijk wint Nunspeet nu wel, moet toch kunnen tegen SSV, een van de mindere in deze klasse..
pi_42148490
Bennekom - Kloetinge 1
Geinoord - Sparta Nijkerk 3
GVVV - Spakenburg 1
Hoek - Huizen 1
SSV '65 - Nunspeet 1
VVOG - Quick Boys 3
www.thuisuiteten.nl
pi_42162032
Bennekom - Kloetinge (Bennekom Winst)
Geinoord - Sparta Nijkerk (Sparta Winst)
GVVV - Spakenburg (Gelijkspel)
Hoek - Huizen (Hoek Winst)
SSV '65 - Nunspeet (Gelijk)
VVOG - Quick Boys (Quick Boys Winst
IJsselmeervogels - Ajax (IJsselmeervogels Winst)
pi_42176674
Vandaag een stuk in AD / De Dordtenaar met Alex de Jong. Baalt van zijn situatie, maar wacht voorlopig nog op zijn kans. Hij heeft nog weinig te zeggen, zolang de ploeg wint. Wel dacht hij al even aan "de boel opgeven", maar dat doet ie toch nog maar niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_42223381
Bennekom - Kloetinge 3
Geinoord - Sparta Nijkerk 2
GVVV - Spakenburg 3
Hoek - Huizen 1
SSV '65 - Nunspeet 1
VVOG - Quick Boys 2
pi_42223405
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een stuk in AD / De Dordtenaar met Alex de Jong. Baalt van zijn situatie, maar wacht voorlopig nog op zijn kans. Hij heeft nog weinig te zeggen, zolang de ploeg wint. Wel dacht hij al even aan "de boel opgeven", maar dat doet ie toch nog maar niet.
Ik vind het een beetje naief van Alex. Hij had echt wel kunnen weten dat als hij naar IJsselmeervogels zou gaan dat hij niet direct een basisplaats zou hebben. Zeker niet, zoals hij zelf al zegt, als ze gewoon blijven winnen.

Neemt niet weg dat ik hem ook liever zie dan Knuppe, maar ja.
pi_42239750
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 05:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje naief van Alex. Hij had echt wel kunnen weten dat als hij naar IJsselmeervogels zou gaan dat hij niet direct een basisplaats zou hebben. Zeker niet, zoals hij zelf al zegt, als ze gewoon blijven winnen.

Neemt niet weg dat ik hem ook liever zie dan Knuppe, maar ja.
Mwah, ik sprak zijn vader een tijdje terug en die zei dat hem enkele dingen beloofd waren. Ook al een reden om de stap te zetten, naast de uitstraling en vermoedelijk de poen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42252208
Morgen maar eens naar VVOG tegen Quick Boys, aangezien Goes me toch net iets te ver is vanuit Nunspeet... Hoop op een overwinning van de harderwijkers, want volgens mij zit er niet zo heel veel klasseverschil in deze competitie. In de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')