Afgelopen 2 jaar bij Sparta verloren.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Kan leuk worden op dat kunstgras. Goed voor technische spelers. Alex maar opstellen dan.
Goaltje van Sjoerd zag er goed uit!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Afgelopen 2 jaar bij Sparta verloren.
Alex speelde gister ook weer redelijk, hij mag van mij wel in de basis. Ik word namelijk gek van Knuppe want die raakt geen bal en die komt steeds maar weer in de basis.
Mooie goal van Sjoerd ook gisteren.
Jawel. Let maar op spits Raoul Henar, beresterke vent. Ook de vleugelspelers Salim Amerzgiou en Lopes Dinis Magalhaes kunnen een leuk potje ballen. Tot slot zou ik kijken naar Mark Dijs, een middenvelder met veel loopvermogen die in staat is regelmatig bij te sluiten bij de aanvallers en in de zestien op kan duiken. Scoorde vorig seizoen vaak op die manier. De ex-profs Henk van Steeg (vorig jaar Spakenburg) op het middenveld en Coen Zwolle (van Go Ahead Eagles gekomen) achterin zijn ook wel een blik waard.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef F1Bas het volgende:
MM ik weet niet of jij Sparta Nijkerk een beetje kent maar op welke spelers moet ik letten vanmiddag?
Ik woon zelf in Amersfoort maar er zijn wel wat leuke tentjes daar, ik ga er zelf alleen niet vaak uit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef HPayne het volgende:
Zometeen misschien nog ff naar spakenburg, weinig te doen idd, daarna stappen.. Is er wat te beleven in spakenburg qua uitgaan Bas??
Ik vind het een beetje naief van Alex. Hij had echt wel kunnen weten dat als hij naar IJsselmeervogels zou gaan dat hij niet direct een basisplaats zou hebben. Zeker niet, zoals hij zelf al zegt, als ze gewoon blijven winnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een stuk in AD / De Dordtenaar met Alex de Jong. Baalt van zijn situatie, maar wacht voorlopig nog op zijn kans. Hij heeft nog weinig te zeggen, zolang de ploeg wint. Wel dacht hij al even aan "de boel opgeven", maar dat doet ie toch nog maar niet.
Mwah, ik sprak zijn vader een tijdje terug en die zei dat hem enkele dingen beloofd waren. Ook al een reden om de stap te zetten, naast de uitstraling en vermoedelijk de poen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naief van Alex. Hij had echt wel kunnen weten dat als hij naar IJsselmeervogels zou gaan dat hij niet direct een basisplaats zou hebben. Zeker niet, zoals hij zelf al zegt, als ze gewoon blijven winnen.
Neemt niet weg dat ik hem ook liever zie dan Knuppe, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |