Ik heb wel een grijs plukje in mijn haarquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef HPayne het volgende:
@ TopMaat misschien zie je er ook wel uit als 65 + ??
Ik weet niet welke kale je bedoelt, degene op de 1e foto? Weet ook niet wie het precies is maar ik zie hem bij elke wedstrijd. Zowiezo erg gaaf om zulke supporters te hebben die zo'n feestje met de spelers vieren. Er waren denk ik totaal zo'n 300 supporters uit Spakenburg, die toch zo'n 5 uur hebben moeten reizen voor hun club.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die kale wat bij jullie Bas? Zag de samenvatting vanavond, en bij de 0-2 vliegt de doelpuntenmaker rechtstreeks naar die gozer, terwijl hij bij de 0-1 ook het middelpunt was...
Aan je positie te zien heb ik je misschien wel gezien denk ik.
Mwah, ze rijden met elkaar mee. Dat scheelt wel natuurlijk, alleen is het toch een flink eind. Maar ik denk niet dat ze echt hun aanblijven aan elkaar zullen koppelen hoor. Lex is meer bevriend met Ferry van Lare wat dat betreft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn Lex en Sjoerd goeie vrienden? Ik bedoel, zie je de een blijven als de ander wellicht weggaat na dit seizoen?
Misschien Sjoerd weer ruilen tegen Ferry?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, ze rijden met elkaar mee. Dat scheelt wel natuurlijk, alleen is het toch een flink eind. Maar ik denk niet dat ze echt hun aanblijven aan elkaar zullen koppelen hoor. Lex is meer bevriend met Ferry van Lare wat dat betreft.
Ik wist niet eens op welke positie hij speeldequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Nog een middenvelder erbij??? Wordt wel erg druk dan.
Sjoerd is nog jong, die heeft de tijd. Hier heeft iedereen hem natuurlijk wel voor gewaarschuwd bij zijn vertrek, dus is zijn eigen keuze geweest.
Ja maar het lijkt mij uitgesloten dat hij Jeffrey de Winter zal vervangen. Mits er een blessure is, wat ik niet hoop.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Vanaf de linkerflank dus? Dan vind ik hem toch ook minder gevaarlijk hoor. Bij ons speelde hij daar soms, als de stand er om vroeg. Maar puur in de spits is ie gewoon het best.
Gewoon weer supersub dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt mij uitgesloten dat hij Jeffrey de Winter zal vervangen. Mits er een blessure is, wat ik niet hoop.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Deze photo stond in iets groter formaat maandag in de krant hier. Neem je toevallig een photo Bas?
Wat bedoel je precies? Ik heb zelf geen foto's genomen en ik stond ongeveer op de plek waar de spelers lopen.quote:
Ja klopt, misschien ga ik wel even kijken als ik tijd heb.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef HPayne het volgende:
Bas, zaterdag IJsselmeervogels 2 - Spakenburg 2. Een leuk alternatief, en voorbereiding op de echte derby binnenkort...
Dank je! Het topic is ook best de moeite waard hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:41 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb weinig met het topic, maar ehmm.. Wat een OP! Hulde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |