abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42907742
@ TopMaat misschien zie je er ook wel uit als 65 + ??
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:59:14 #227
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42907772
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef HPayne het volgende:
@ TopMaat misschien zie je er ook wel uit als 65 + ??
Ik heb wel een grijs plukje in mijn haar Maar wel makkelijk inderdaad. Volgende keer probeer ik het met 2 euro
Zo niet, dan toch...
pi_42908101
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die kale wat bij jullie Bas? Zag de samenvatting vanavond, en bij de 0-2 vliegt de doelpuntenmaker rechtstreeks naar die gozer, terwijl hij bij de 0-1 ook het middelpunt was...

Aan je positie te zien heb ik je misschien wel gezien denk ik .
Ik weet niet welke kale je bedoelt, degene op de 1e foto? Weet ook niet wie het precies is maar ik zie hem bij elke wedstrijd. Zowiezo erg gaaf om zulke supporters te hebben die zo'n feestje met de spelers vieren. Er waren denk ik totaal zo'n 300 supporters uit Spakenburg, die toch zo'n 5 uur hebben moeten reizen voor hun club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42908151
Zag er inderdaad vrij veel ja. Tis inderdaad die kale van de 1e foto. Mooi gebaar om dat zo te vieren .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42912419
HOEK, 23-10-2006 - Taoufik Ameziane, speler van hoofdklasser Hoek, is zaterdag na de wedstrijd tegen IJsselmeervogels in de kantine gewond geraakt aan zijn hoofd. Bij een ruzie tussen twee mannen werd een bierglas gegooid, dat de voetballer tegen zijn voorhoofd kreeg. Het incident deed zich drie kwartier na de wedstrijd voor.

Met een diepe snee aan het hoofd werd Ameziane afgevoerd. „De wond is met acht hechtingen dichtgemaakt“, vertelde hij later. „En door de klap tegen mijn hoofd heb ik ook een lichte hersenschudding opgelopen. Voorlopig hoef ik niet aan voetballen te denken.“

Het bestuur van Hoek stelt een onderzoek in. Voorzitter John Smael: „We weten inmiddels dat er ruzie is ontstaan tussen twee mannen om een vrouw. De ene man heeft een glas gepakt en heeft ermee naar de andere gegooid. Maar Ameziane kreeg het tegen zijn hoofd.“

De voetballer was in de kantine in gesprek met twee spelers van de tegenpartij. „Eén van die jongens kon opzij springen, maar ik kreeg het glas recht op mijn hoofd.“ Ameziane heeft diezelfde avond nog aangifte gedaan. „De politie wilde er geen proces verbaal van opmaken. Ze zeiden dat het geen opzet was om mij te raken. Dat is een mooie smoes zeg. Ik mag toch ook niet iemand in elkaar slaan en zeggen dat het voor een ander bedoeld was?“ Voorzitter John Smael gaat werk maken van de zaak. „Het is niet een politieman die beslist of wij aangifte mogen doen, maar de officier van justitie. Wij gaan verdere stappen ondernemen.“

Bron: hsvhoek.nl
pi_42915902

Deze photo stond in iets groter formaat maandag in de krant hier. Neem je toevallig een photo Bas?
In Southern Sun
pi_42925901
Toto Stand:

F1Bas: 25 (+5)
HPayne: 25 (+4)
DennusF: 21 (+4)
Methodmich: 16 (+2)

Zaterdag:

Ajax - VVOG 3
Huizen - Geinoord 1
Kloetinge - Quick Boys 2
Nunspeet - Bennekom 1
Sparta Nijkerk - GVVV 1

pi_42925910
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zijn Lex en Sjoerd goeie vrienden? Ik bedoel, zie je de een blijven als de ander wellicht weggaat na dit seizoen?
Mwah, ze rijden met elkaar mee. Dat scheelt wel natuurlijk, alleen is het toch een flink eind. Maar ik denk niet dat ze echt hun aanblijven aan elkaar zullen koppelen hoor. Lex is meer bevriend met Ferry van Lare wat dat betreft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42925947
AFC Ajax - VVOG 2
Huizen - Geinoord 1
Kloetinge - Quick Boys 3
Nunspeet - Bennekom 3
Sparta Nijkerk - GVVV 1
www.thuisuiteten.nl
pi_42926464
AFC Ajax - VVOG 3
Huizen - Geinoord 3
Kloetinge - Quick Boys 2
Nunspeet - Bennekom 1
Sparta Nijkerk - GVVV 2
pi_42926725
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, ze rijden met elkaar mee. Dat scheelt wel natuurlijk, alleen is het toch een flink eind. Maar ik denk niet dat ze echt hun aanblijven aan elkaar zullen koppelen hoor. Lex is meer bevriend met Ferry van Lare wat dat betreft.
Misschien Sjoerd weer ruilen tegen Ferry?

Geen idee hoe goed die Ferry is maar Sjoerd zal vast wel weg willen zonder basisplaats.
pi_42926748
Nog een middenvelder erbij??? Wordt wel erg druk dan.

Sjoerd is nog jong, die heeft de tijd. Hier heeft iedereen hem natuurlijk wel voor gewaarschuwd bij zijn vertrek, dus is zijn eigen keuze geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_42927102
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Nog een middenvelder erbij??? Wordt wel erg druk dan.

Sjoerd is nog jong, die heeft de tijd. Hier heeft iedereen hem natuurlijk wel voor gewaarschuwd bij zijn vertrek, dus is zijn eigen keuze geweest.
Ik wist niet eens op welke positie hij speelde

De kans was inderdaad groot dat hij geen 1e spits zou zijn. Al mag hij van mij meteen op de plek van Knuppe spelen. Knuppe werd notabene door de coach van Hoek nog genoemd als een van de beste spelers bij de Vogels
pi_42927172
Vanaf de linkerflank dus? Dan vind ik hem toch ook minder gevaarlijk hoor. Bij ons speelde hij daar soms, als de stand er om vroeg. Maar puur in de spits is ie gewoon het best.
www.thuisuiteten.nl
pi_42928645
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Vanaf de linkerflank dus? Dan vind ik hem toch ook minder gevaarlijk hoor. Bij ons speelde hij daar soms, als de stand er om vroeg. Maar puur in de spits is ie gewoon het best.
Ja maar het lijkt mij uitgesloten dat hij Jeffrey de Winter zal vervangen. Mits er een blessure is, wat ik niet hoop.
pi_42929727
AFC Ajax - VVOG (Ajax wint)
Huizen - Geinoord (Gelijk)
Kloetinge - Quick Boys (QB wint)
Nunspeet - Bennekom (Bennekom wint)
Sparta Nijkerk - GVVV (Gelijk)
pi_42957266
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja maar het lijkt mij uitgesloten dat hij Jeffrey de Winter zal vervangen. Mits er een blessure is, wat ik niet hoop.
Gewoon weer supersub dus.

Gisteren was ie wel goed met het Regions' Cup team las ik. Ook vanaf links, maar dan in 4-3-3.
www.thuisuiteten.nl
pi_42960041
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gewoon weer supersub dus.
Bij jullie toch altijd gewoon in de basis?
pi_42960924
In zijn eerste seizoen was hij reserve, vorig seizoen was hij halve basisspeler. Toen hadden we 3 spitsen voor 2 posities, waarvan Arjan Human onomstreden was. Sjoerd streed met Louis van Kleef om die tweede plaats. Louis had veel last van blessures, zodat Sjoerd uiteindelijk meer speelde. Maar hij was nog niet onomstreden en dus ook niet uitgeleerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_42960961
ik heb weinig met het topic, maar ehmm.. Wat een OP! Hulde
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_42960996
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]

Deze photo stond in iets groter formaat maandag in de krant hier. Neem je toevallig een photo Bas?
In Southern Sun
pi_42962224
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies? Ik heb zelf geen foto's genomen en ik stond ongeveer op de plek waar de spelers lopen.
pi_42963984
Bas, zaterdag IJsselmeervogels 2 - Spakenburg 2. Een leuk alternatief, en voorbereiding op de echte derby binnenkort...
pi_42964961
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef HPayne het volgende:
Bas, zaterdag IJsselmeervogels 2 - Spakenburg 2. Een leuk alternatief, en voorbereiding op de echte derby binnenkort...
Ja klopt, misschien ga ik wel even kijken als ik tijd heb.
pi_42988123
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:41 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb weinig met het topic, maar ehmm.. Wat een OP! Hulde
Dank je! Het topic is ook best de moeite waard hoor.

De OP nemen we natuurlijk mee naar deel 2 denk ik, kan een mod vast wel doen dan. Aanvullen met de stand enzo.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')