Lex speelde nu in plaats van Corneille, ik ben benieuwd hoelang dat blijft. Ik heb er geen problemen want Corneille heeft al een poosje de vorm niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Biedt wel perspectieven voor Lex en in mindere mate Sjoerd.
Kevin de Winter heeft meer de Corneille-rol, als verdedigende middenvelder. Alexander speelde meer als nummer 10 achter de 2 spitsen, meer aanvallend dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Erg opmerkelijk dat Leushuis zijn protégé gepasseerd heeft. Dan moet ie echt erg uit vorm zijn geweest. Mocht Lex wel een beetje naar voren spelen of moest ie echt in de Corneille-rol acteren?
Laat ik het zo zeggen. Tot nu toe heeft hij al een aantal grote kansen gehad bij ons, waarvan er zeker een in had gemoeten. Al is het inderdaad niet zijn belangrijkste taak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
In het jaar dat we landskampioen werden maakte hij er 7. Toen hadden we geen echte topscorer trouwens, maar zes spelers die er zo'n 7 of 8 maakten en dan nog een paar die er 3 tot 5 maakten. Vorig jaar scoorde Alex er drie, was wel wat weinig voor zijn kwaliteiten. Zou er minimaal vijf moeten kunnen maken, plus de nodige assists uiteraard.
Dat klopt. Zaterdag had hij ook een grote kans en met een normaal schot had hij ook gewoon gescoord. Nu wilde hij met een lobje scoren en ging de bal net over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil Alex vaak te mooi scoren. Als hij ze maakte waren het vrijwel altijd beauty's. Zeker in die bekerpotjes tegen lagere klassers.
Lex lijkt een vaste plaats te krijgen. Corneille liep ook als een zoutzak rond, die zie ik er niet zo weer inkomen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Gele shirts... opmerkelijk! Lex met rugnummer 8, wel leuk.
Ja, dat gaat heel spannend worden, nog meer dan normaal.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef HPayne het volgende:
Binnekort weer de derby, nu nog spannender aangezien de blauwen hard terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |